Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atsisveikinkite su lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir mes nemokamai perkelsime jūsų duomenis iš „Helpshift“.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Keliatės iš „Helpshift“?

Ieškote kito sprendimo „Helpshift“ programinei įrangai? Išbandykite „LiveAgent“ progamą klientų aptarnavimui ar techninei pagalbai ir įvertinkite jos privalumus.

Perkelkite savo klientų aptarnavimo komandą iš „Helpshift“ į „LiveAgent“ arba išbandykite mus nemokamai jau šiandien. Tai paprasta. Tiesiog užsiregistruokite nemokamam išbandymui, įveskite savo prisijungimo duomenis ir būsite beveik pasiruošę veikti.

Kokius duomenis galima perkelti iš „Helpshift“?

Customers icon

Žmones

Perkelkite savo administratorius, agentų profilius ir klientų kontaktinius duomenis

Email icon

Bilietus

Perkelkite bilietus įskaitant pranešimų eilutes, agentų žinutes ir kitą susijusią informaciją

dollar ticket

Žymas

Perkelkite žymas

„HelpShift“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“ „HelpShift“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $60/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietai+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„HelpShift“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo savitarnos portalą su planu už $60/agentui/mėnesiui.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„HelpShift“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„HelpShift“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„HelpShift“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„HelpShift“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo žinių bazę su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„HelpShift“ nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $40/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo API funkcijas su planu už $60/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„HelpShift“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„HelpShift“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo neribotą istoriją su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo neribotas svetaines su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
„HelpShift“ nesiūlo neribotų bilietų / el. laiškų.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„HelpShift“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpShift“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $60/agentui/mėnesiui.
Maximum queue time

Nemokamas perkėlimas iš „Helpshift“

Duomenų perkėlimas nebūtinai turi būti varginantis procesas – leiskite mums padėti. Mūsų aptarnavimo komanda mielai jums padės nemokamai perkelti duomenis. O kol duomenys bus keliami, jūs galite pailsėti – sėkmingai perkėlus duomenis jus informuosime.

Mes perkelsime bilietus, klientų ir agentų profilius, žymas ir visus jūsų atsiliepimus. Jūs turėsite viską tolimesniam sėkmingam jūsų verslui.

4 naudingi perėjimo į „LiveAgent“ dalykai

Satisfaction prediction scores

Puiki klientų patirtis

Teikite puikų klientų aptarnavimą ir gaukite geresnių atsiliepimų naudodami mūsų sprendimą

Service desk

Funkcionali pagalbos tarnybos programinė įranga

Visos priemonės, funkcijos ir integracijos skirtos tam, kad galėtumėte atlikti savo darbą kaip įmanoma geriau

Reports

Sutaupykite ir uždirbkite daugiau

Besidominčiuosius paverskite mokiais klientais ir sutaupykite pinigų naudodamiesi mūsų mokamais planais

On time resolution

Pagerinkite darbo eigą

Su mūsų priemonėmis pasiekite daugiau per trumpesnį laiką

Pažinkite mūsų įrankius ir funkcijas

Geriausios pagalbos teikimui, klientų aptarnavimo programinė įranga turi turėti visus reikalingus įrankius. Pagerinkite savo darbo procesus su mūsų dideliu įrankių pasirinkimu ir dirbkite našiau naudodami „LiveAgent“.

„LiveAgent“ turi patikimą bilietų tvarkymo sistemą, kurioje visi jūsų el. laiškai, pranešimai ir kt. talpinami aiškiai ir tvarkingai. Programa taip pat turi el. pašto palaikymą, jūsų verslui pritaikomą žinių bazę, nepaprastai greitą tiesioginio pokalbio funkciją, skambučių centrą ir netgi socialinės žiniasklaidos, tokios kaip „Facebook Messenger“, „Twitter“ ar „Instagram“, palaikymą. Mes taip pat pridėjome „Viber“. Taigi, ką manote? Ar norėtumėte išbandyti mūsų priemones?

liveagent tools

„LiveAgent“ įrankiai

get inspired

Nepriekaištingas klientų aptarnavimas

Mes žinome, kad mūsų klientai tikisi aukščiausio lygio klientų aptarnavimo. Tai žinodami pasirūpinome „LiveAgent“ klientų aptarnavimu visą parą.

Kyla problemų dėl nustatymų, šablono ar tiesiog norite ko nors paklausti? Susisiekite su mumis bet jums patogiu būdu. Paskambinkite mums, pradėkite pokalbį gyvai, peržiūrėkite mūsų pagalbos biblioteką arba atsiųskite mums el. laišką iškilus išskirtinei problemai ar kai norite gauti prieigą prie tam tikros informacijos.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

You Will Be in Good Hands!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kaip persikelti iš „HelpShift“ į „LiveAgent“?

Norėdami persikelti iš „HelpShift“ į „LiveAgent“, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu, kuris mielai jums padės, arba pasinaudokite nemokamu perkėlimo papildiniu.

Kokius duomenis galima perkelti iš „HelpShift“ į „LiveAgent“?

Jūsų įmonė iš „HelpShift“ į „LiveAgent“ gali perkelti tokius duomenis kaip bilietai, administratoriai, agentai, kliento informacija, žymos, priedai ir kita.

"]

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai