Ieškote „Chaport“ alternatyvos?
„LiveAgent“ yra verta alternatyva „Zendesk“ klientų aptarnavimo sistemai. Naudotojai pagyrimus linksta link „LiveAgent“ dėl kainos ir funkcionalumo, taip pat dėl kompetentingos klientų aptarnavimo komandos. Sistemoje yra daugybė funkcijų, tokios kaip kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės ir integracija su socialiniais tinklais. Be to, naudotojai patenkinti mobiliosios platformos stabilumu, automatinio srautų valdymo ir integruojamų el. pašto adresų kiekiu.
Keliatės iš "LiveHelpNow" į Liveagent?
LiveAgent yra populiari ir gerai vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga, naudojama smulkiose ir vidutinėse įmonėse. Programa suteikia neribotą bilietų istoriją, teikia galimybę kurti kontaktų formas ir pagalbos mygtukus bei yra naudojama tokių bendrovių kaip Huawei, BMW ir Yamaha. Įrangos kainos svyruoja priklausomai nuo verslo dydžio ir naudojimo apimties, tačiau galima bandyti ją nemokamai.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.
Įmonės renkasi „LiveAgent“ pagalbos tarnybų sistemą dėl jos kainos, patikimo klientų aptarnavimo, daugybės integracijų ir galimybės lengvai tvarkyti el. laiškus. Naudojant šią paslaugą galima naudoti kontaktinių formų ir tiesioginio pokalbio funkcijas, integruoti ją su socialiniais tinklais ir tvarkyti el. laiškų srautą. Didelis pranašumas - stabili veikla ir mobiliosios platformos. Įmonės, kurių klientai turėjo nesklandumų su konkuruojančia „ZenDesk“ sistema, pasirinko „LiveAgent“.
Ieškote „osTicket“ alternatyvos?
Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis