Priimamų skambučių centro programinė įranga

Nustebinkite savo klientus ir padidinkite jų pasitenkinimą
  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Antraštės Animacija
Pagalbos Tarnybos programinė įranga

Skaitmeniniame amžiuje yra daugybė būdų bendrauti, tačiau klientai su įmonėmis dažniausiai ir toliau bendrauja telefonu. Geriausias įeinančių skambučių centro sprendimas leidžia jūsų įmonei greitai ir sėkmingai valdyti priimamus ir atliekamus skambučius. Susisiekite su klientais keliais kanalais naudodami vieną gaunamų skambučių centro programinę įrangą. Racionalizuokite savo įmonės klientų aptarnavimą naudodami įeinančių skambučių centrą, kad padidintumėte klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

Kas yra įeinančių skambučių centro programinė įranga?

Gaunamų skambučių centro programinė įranga leidžia asmeniniam ar nuotoliniam skambučių centrui lengvai valdyti visas įeinančių skambučių funkcijas vienu įrankiu. Yra kelių tipų priimamų skambučių centro programinės įrangos:

  • Omnikanalio įeinančių skambučių centro paslauga leidžia tam pačiam klientų aptarnavimo agentui aptarnauti klientus keliais susisiekimo kanalais.
  • Tuo tarpu daugiakanaliai įeinančių skambučių centrai reikalauja perduoti klientą kitam agentui, jei jis nori bendrauti per kitą platformą.

Įeinančių skambučių centro programos supaprastina klientų aptarnavimo patirtį ir leidžia greitai bendrauti su klientais įvairiais kanalais. Nuotoliniams skambučių centrams nereikia, kad įeinančių skambučių centro agentai būtų kartu – tai leidžia jūsų įmonei atsisakyti su tuo susijusių išlaidų.

Kaip veikia įeinančių skambučių centro programa?

Interaktyvaus balso atsakiklio (IVR) sistemos leidžia skambinantiesiems, kai jie kreipiasi į įmonę, naudotis savitarnos paslauga. Priimamų skambučių centro programinė įranga veikia naudojant interaktyvų įgūdžiais pagrįstą nukreipimą arba interneto telefoniją (VoIP). Įgūdžiais grindžiamas nukreipimas priskiria skambinančiuosius tinkamiausiam skyriui arba agentui. Abiejose sistemose naudojama panaši klientų skambučių aptarnavimo sistema, pvz:

Kai darbo valandomis sulaukiama skambučio, gaunamų skambučių centro programa peržiūri įmonės duomenų bazę, kad identifikuotų klientą, ir informuoja klientų aptarnavimo agentą.

IVR example
  • Tarkime, kad skambintojas yra esamas klientas. Prieš atsiliepdamas į skambutį agentas gali peržiūrėti įrašus ir pateikti kliento duomenis.
  • Jei skambinantysis yra naujas klientas, jo informacijos duomenų bazėje nėra. Vis dėlto klientų aptarnavimo agentas ją pridės, kad ateityje skambučio metu galėtų ja pasinaudoti.
  • Jei naudojate IVR, įgūdžiais pagrįstą nukreipimo sistemą arba abi šias sistemas, klientui suteikiama galimybė rinktis. Nuo jų pasirinkimo priklauso, su kuria nukreipimo sistema skambinantysis susidurs.
  • Kai agentas priima, jis prisijungia prie kliento ir padeda jam atsakyti į užklausą telefonu, pokalbiu, el. paštu ar kitais būdais, jei naudojate omnikanalį priimamų skambučių centrą.
  • Agentas į pokalbį gali įtraukti kitus agentus, net jei jie naudojasi skirtingais ryšio kanalais.
  • Priimamų skambučių centro programinė įranga leidžia įrašyti visą pokalbį, kad ateityje būtų galima užtikrinti kokybę ar mokymus.
  • Atsižvelgdamas į kliento atsakymą, agentas pažymės problemą kaip išspręstą, uždarytą, atvirą arba reikalaujančią tolesnių veiksmų.
  • Jei agentas pažymės problemą kaip uždarytą, jis gali paprašyti, kad skambinantysis paliktų atsiliepimą el. laišku, skambučiu arba apklausa.
  • Įmonė gali naudoti gautą informaciją apie skambintoją, kad ateityje pagerintų bendravimą su klientais ir verslo paslaugas.

Gaunamų skambučių centro programinės įrangos komponentai

Rinkdamiesi gaunamų skambučių centro platformą, jūs ir jūsų agentai turėtumėte susipažinti su programinės įrangos komponentais. Toliau pateikiama, kas sudaro gaunamų skambučių centro programinę įrangą.

Bilietų sistema

Naudodamiesi bilietų sistema, klientų aptarnavimo agentai gali naudotis viena sąsaja ir veiksmingai atsakyti į užklausas. Kai klientų aptarnavimo agentas bet kuriuo kanalu priima kliento skambutį, sistema sukuria bilietą. Šiuos bilietus agentai gali rasti universalioje pašto dėžutėje, kad būtų galima greitai ir efektyviai atsakyti klientams. Bilietų sistema – tai puikus būdas greitai ir sklandžiai užtikrinti puikų klientų poreikių patenkinimą ir sumažinti verslo išlaidas.

LiveAgent's Ticketing overview

Tiesioginis pokalbis

Pokalbiams gyvai skirta priimamų skambučių centro programinė įranga leidžia jūsų komandos nariams kalbėtis vaizdo, interneto, SMS ir telefono pokalbiais. Tiesioginių pokalbių programinė įranga yra automatizuota, todėl jūsų klientams į paprastus klausimus gali atsakyti klientų aptarnavimo agentai arba dirbtinio intelekto valdomi pokalbių robotai.

Chat-window-docking-feature-in-LiveAgent

Skambučių centras

Gaunamų skambučių centro programinės įrangos skyrius – tai paslaugos dalis, kuri užtikrina verslo ir klientų sąveiką. Be jos turbūt negalėsite tinkamai priimti įeinančių skambučių arba tinkamai paskirstyti darbuotojų.

Socialinių tinklų valdymas

Gaunamų skambučių centrų socialinių tinklų valdymo dalis leidžia bendrauti visais socialiniais kanalais iš vienos programos.

„LiveAgent“ supaprastina kelių klientų aptarnavimo kanalų valdymą per vieną sistemą

Klientų portalas

Klientų portalas yra neatsiejama gaunamų skambučių centro programinės įrangos dalis. Jis suteikia klientams greitą prieigą prie svarbiausių sąskaitos duomenų, nesikreipiant tiesiogiai į bendrovę. Pavyzdžiui, įsivaizduokime, kad klientui dingsta interneto ryšys. Tokiu atveju jie gali greitai peržiūrėti savo paskyrą klientų portalo puslapyje ir nustatyti, ar yra kokių nors problemų, susijusių su sąskaitomis arba pradelstais mokėjimais, dėl kurių gali sutrikti paslaugų teikimas.

Žinių bazė

Dirbant su įeinančių skambučių centrais, žinių bazė yra labai svarbi norint tinkamai tvarkyti klientų užklausas. Joje galima atsakyti į dažniausiai pasitaikančius klausimus arba spręsti technines problemas. Naudodamasis žinių baze, klientas gali išspręsti savo problemą neskambindamas į pagalbos centrą.

Nemokama žinių bazės programinės įrangos tema LiveAgent
„Montana“

Pagrindinės veiksmingos įeinančių skambučių centro programinės įrangos savybės

Išmanus skambučių nukreipimas

Automatiškai nukreipkite įeinančius skambučius agentams naudodami prioritetinį arba išmanųjį skambučių nukreipimą. Jei naudosite atsitiktinį paskirstymą, skambučiai bus priskirti laisviems agentams atsitiktine tvarka. Jei naudojate prioritetinį priskyrimą, skambučiai, kurių laukimo laikas ilgiausias, perduodami kitam kvalifikuotam agentui. Išmanusis skambučių nukreipimas sumažina nesulauktų aptarnavimo skambučių skaičių, nes užtikrina, kad į skambučius būtų atsakyta kuo greičiau.

Skambučių nukreipimo funkcija „LiveAgent“ skambučių centro programinėje įrangoje

Balso integracija

Balso integracija leidžia be vargo integruoti interneto telefonijos (VoIP) partnerius. Įeinančių skambučių centro programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, integruojama su daugiau kaip 99 % VoIP paslaugų teikėjų. Prisijungę prie teikėjo, galite prijungti neribotą skaičių SIP magistralių, priklausomai nuo savo įeinančių skambučių centro programinės įrangos.

Išmanioji IVR sistema

Pažangi interaktyvaus balso atsakiklio (IVR) verslo priemonė leidžia kurti individualizuotas ir sudėtingas IVR schemas, kad pagreitintumėte ir automatizuotumėte balso pagalbos kanalus. Ši funkcija taupo išteklius ir užtikrina, kad klientų skambučiai būtų nukreipiami tinkamam agentui ar skyriui.

Skambučių įrašai

Įeinančių skambučių centro programinė įranga gali saugiai saugoti įeinančių klientų telefono skambučius ir balso paštą be papildomos skambučių įrašymo programinės įrangos. Skambučių įrašymas gali būti naudojamas mokymo ir aptarnavimo tikslais, suteikiant galimybę atsisiųsti arba atkurti sistemoje įrašytus skambučius.

Skambučių įrašai

Integruotas vaizdo pokalbis

Naudodami įeinančių skambučių centro programinę įrangą, įgykite galimybę pridėti vaizdo pokalbius bet kurioje savo svetainės vietoje. Geriausiai integruotos vaizdo pokalbių programos leidžia vaizdo pokalbius vykdyti naršyklėje, kad būtų patogu naudoti, o vaizdo pokalbius saugoti taip pat, kaip ir bilietus.

Skambučių centro analizė

Išplėstinės skambučių centro analizės ataskaitų funkcijos leidžia gauti išsamias ataskaitas apie tai, kaip veikia jūsų skambučių centras. Naudodamiesi skambučių centro analitika galite sekti svarbius skambučių centro rodiklius, KPI ir agentų produktyvumą naudodami įvairius žodžius.

Analizės apžvalgos funkcija klientų aptarnavimo programinėje įrangoje - LiveAgent

Hibridinis bilietų srautas

Hibridiniuose bilietuose pateikiama visa skambinančiojo informacija, kaip ir tradiciniuose bilietų ID, pvz., kliento problema ir esminė informacija. Tai leidžia išsaugoti klientų komunikaciją pagal bilieto ID, todėl agentai gali lengvai matyti, kokiu kanalu klientas su jumis susisiekė.

Klientų įžvalgos

Skambučių centro programinėje įrangoje esantis ryšių su klientais valdymas (CRM) leidžia agentams iš karto matyti skambinančiojo duomenis. Naudodamiesi klientų įžvalgomis galite greitai pasiekti klientų duomenis, kurti pastabas ir peržiūrėti ankstesnių bilietų istoriją, kad geriau suprastumėte visą vaizdą ir galėtumėte geriau aptarnauti klientus.

Ticket_Customer-insights-CRM

Kaip pasirinkti geriausią įeinančių skambučių centro programinę įrangą

Prieš pasirinkdami jūsų poreikius atitinkančią įeinančių skambučių centro programinę įrangą, turite žinoti savo verslo reikalavimus. Turėtumėte atsižvelgti į savo verslo dydį, verslo tikslus ir į tai, ar jūsų verslas yra nuotolinis, ar ne. Norite pasirinkti įeinančių skambučių centro programinę įrangą, kuri leistų jūsų klientų aptarnavimo komandai aptarnauti klientus įvairiais kanalais ir suteikti puikų aptarnavimą.

Įsipareigojimai

Rinkdamiesi įeinančių skambučių centro programinę įrangą, atkreipkite dėmesį į programinės įrangos įsipareigojimus. Pagal kai kuriuos susitarimus už įeinančių skambučių centro programinę įrangą įsipareigojate mokėti kas mėnesį. Kitais atvejais galite gauti metinę prenumeratą arba programinę įrangą savo patalpose.

Kaina

Įeinančių skambučių centro programinė įranga paprastai apmokestinama už kiekvieną agentą kas mėnesį, atsižvelgiant į jūsų įmonės dydį ir paslaugų lygį. Kaina priklauso nuo pasirinktų paslaugų skaičiaus ir nuo to, kiek agentų naudosis platforma. Geriausiai įvertinta įeinančių skambučių centro programinė įranga yra be sutarčių, mokesčių ir leidžia bet kada nutraukti sutartį.

Aptarnavimas

Naudodami įeinančių skambučių centro programinę įrangą, pvz., „LiveAgent“, galite naudotis klientų aptarnavimo portalu. Šiame portale jūsų agentai gali gauti informacijos, vaizdo pamokų ir pagalbos klientams.

Klientų portalas

Pateikti susisiekimo būdai

Ar tai būtų el. paštas, ar tiesioginis pokalbis, ar telefonas, ar dar daugiau, turėtumėte rinktis įeinančių skambučių centro programinę įrangą, turinčią daugybę kontaktinių galimybių. Rinkitės programinę įrangą, kuri leidžia klientams susisiekti su jumis bet kuriuo iš šiuo metu jūsų versle naudojamų ryšių kanalų.

Galimybė prisitaikyti prie verslo pokyčių

Pasirinkite programinę įrangą, kuri leidžia padidinti arba sumažinti mėnesinę prenumeratą, atsižvelgiant į jūsų agentus ir plano parinktis, kad būtų lengva pakoreguoti programinės įrangos prenumeratą, kai jūsų verslui būdingi lėti ar įtempti sezonai.

Bendradarbiavimo parinktys

Rinkitės programinę įrangą, kuri suteikia galimybę bendradarbiauti per VoIP arba socialinius kanalus. Įeinančių skambučių centro programinę įrangą galima integruoti su kitomis reikalingomis paslaugomis, kad klientų aptarnavimo veikla vyktų sklandžiai.

LiveAgentps Facebook integration
„Facebook“ integracija į „LiveAgent“

Programinės įrangos apribojimai

Žinokite savo programinės įrangos limitus. Rinkdamiesi funkcijas atsižvelkite į savo įmonės darbuotojų skaičių ir klientų poreikius. Įsitikinkite, kad jūsų programinė įranga gali patenkinti visus jūsų klientų poreikius.

Gaunamų skambučių centro programinės įrangos demonstracinė versija

Renkantis gaunamų skambučių centro programinę įrangą, prieš pasirenkant programinę įrangą būtina su ja susipažinti. Įmonės tai gali padaryti paprašydamos demonstracijos, kurioje joms bus parodyta, kaip programinė įranga veikia. Parodoma, kaip programinė įranga padeda siekti jūsų tikslų ir kaip ji gali padėti geriau aptarnauti klientus. Vis dėlto pristatymai leidžia pasirinkti jūsų verslo poreikius atitinkantį įeinančių skambučių centro sprendimą.

Kokia yra geriausia įeinančių skambučių centro programinė įranga

Norėdami rasti tinkamiausią įeinančių skambučių centro programinę įrangą, turite palyginti įvairius produktus su savo verslo poreikiais. Geriausias jums tinkamas įeinančių skambučių centras labai priklauso nuo to, ar turite mažą, vidutinį, ar didelį skambučių centrą.

Mažos įmonės: įeinančių skambučių centras, toks kaip „LiveAgent“, padeda mažoms įmonėms pasiekti savo tikslus, nes turi prieinamas funkcijas už tinkamą kainą. Įeinančių skambučių centro programinė įranga suteikia jums galimybę aprūpinti savo įeinančių skambučių centro verslą įvairiomis prisitaikymo prie verslo pokyčių parinktimis.

Vidutinės įmonės: vidutinio dydžio skambučių centrams reikalingos tokios funkcijos kaip įeinantys skambučiai, išeinantys skambučiai, pokalbiai, omnikanalis aptarnavimas, vaizdo skambučiai ir statistika. Tokia programinė įranga kaip ‘LiveAgent“ gali suteikti skambučių centrui viską, ko reikia, kad jis sėkmingai veiktų.

Didelės įmonėss: jei valdote didelį skambučių centrą, jums reikia geriausios įeinančių skambučių centro programinės įrangos, kad galėtumėte padidinti darbuotojų skaičių ir patenkinti klientų poreikius. Naudodami tokią programinę įrangą kaip „LiveAgent“, galite išplėsti savo paslaugas, kad gautumėte tai, ko reikia jūsų verslui. Tokios funkcijos kaip interaktyvios balso ataskaitos, įeinantys skambučiai, išeinantys skambučiai, socialinių tinklų integracija, vaizdo pokalbiai ir savitarnos parinktys padės jums klestėti.

Tired of searching?

Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!

Įeinančių skambučių centro programinės įrangos naudojimo privalumai

Naudodami įeinančių skambučių centro programinę įrangą, pvz., „LiveAgent“, galite atsakinėti į klientų skambučius didesniu kiekiu. Kai negalite susisiekti su skambinančiaisiais, galite naudoti automatinius atgalinius skambučius ir automatinį skambučių nukreipimą, kad skambinantieji būtų nukreipti į reikiamus skyrius. Naudojant interaktyvųjį balso atsaką, bendrauti su klientais dar niekada nebuvo taip paprasta.

Omnikanalis aptarnavimas suteiks galimybę bendrauti su klientais įvairiais kanalais naudojant tik vieną platformą. Tai padidins klientų pasitenkinimą ir lojalumą, nes klientams teiksite greitą ir naudingą pagalbą. Įeinančių skambučių centro programa leidžia geriau aptarnauti klientus ir sėkmingiau valdyti skambučių centrą.

Kaip teikti stulbinantį omnikanalį aptarnavimą

Priimamų skambučių centro programinės įrangos diegimas

Įdiegti priimamų skambučių centro sprendimą yra lengviau, nei manote. Procesas skiriasi priklausomai nuo programinės įrangos. Dauguma jų, pavyzdžiui, „LiveAgent“, leidžia lengvas integracijas. Šiame pavyzdyje naudosime „LiveAgent“, kad parodytume, kaip lengva integruoti priimamų skambučių centro programinę įrangą į savo verslą.

Pirmiausia turite sukurti sau ir savo agentams paskyras, tada atsisiųsti programinę įrangą. Nustatykite „LiveAgent“ diegimo vietas ir vardą, kurį klientas matys kalbėdamas su agentu. Turite prijungti savo dabartinę telefono ryšio paslaugą prie naujos įeinančių skambučių centro programinės įrangos. Galite papildomai pritaikyti savo diegimą, tačiau šią paprastą sąranką galima atlikti greičiau nei per valandą, todėl jūsų verslas pradės veikti itin greitai.

Įeinančių skambučių centro programinės įrangos kaina

Įeinančių skambučių centrų sprendimų kainos yra prieinamos visiems. Galite nemokamai naudotis programos demo versija, o keli programinės įrangos pasirinkimai siūlo nemokamą išbandymą. Šios bandomosios versijos yra puiki galimybė įmonėms išbandyti programinę įrangą ir įsitikinti, ar ji atitinka jų poreikius. Dauguma įeinančių skambučių centro programinės įrangos veikia pagal mėnesinį prenumeratos planą. Šiame sąraše galite rasti įeinančių skambučių centro programinės įrangos, kurios kaina prasideda vos nuo 1 JAV dolerio. Paprastai yra keli paslaugų lygiai su skirtingomis paslaugų kainomis, atsižvelgiant į pageidaujamas paslaugas.

20 geriausių gaunamų skambučių centrų sprendimų teikėjų

Kad jūsų mažas, vidutinis ar didelis skambučių centras galėtų rasti tinkamą programinę įrangą, sudarėme 20 geriausių įeinančių skambučių centrų programinės įrangos sąrašą. Visos įmonės gali greitai ir efektyviai padėti jūsų skambučių centrui naudodamos įvairias funkcijas, privalumus, trūkumus ir kainų variantus.

„LiveAgent“

Puikus „LiveAgent“ įeinančių skambučių centro sprendimas veiksmingas mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms. „LiveAgent“ skambučių programinė įranga gali padėti jums patenkinti visus skambučių centro poreikius, kad jūsų verslas veiktų efektyviai.

LiveAgent's homepage

„LiveAgent“ yra puikus įeinančių skambučių centro sprendimas, skirtas aptarnavimui telefonu. Siūlomi neriboti skambučių įrašai su greitųjų pokalbių parinktimis per jų valdiklį.

Pagrindinės savybės

  • IVR / balso atpažinimas
  • Veiklos skydelis
  • Daugiakanalė komunikacija
  • Įeinančių skambučių centras
  • VoIP
  • Svetainės lankytojų stebėjimas
  • Mišrus skambučių centras
  • Skambučių centro valdymas

Privalumai

  • Intuityvus naudojimas
  • Programinė įranga suteikia organizuotą visų projektų vaizdą
  • Skyriaus funkcionalumas ir automatinis paruoštas automatizavimas

Trūkumai

  • Techninės pagalbos komanda dirba 24/7, įsikūrusi ES.
  • Galimos konkrečios įterpimo parinktys
  • Negalima vienu metu prisijungti prie dviejų naršyklių toje pačioje paskyroje

Kaina

„LiveAgent“ yra viena iš nedaugelio programų, siūlančių nemokamą versiją. Jie taip pat siūlo nemokamą programos išbandymą. „LiveAgent“ siūlo kelis paslaugų lygius ir kainas, įskaitant 15, 29 ir 49 JAV dolerių per mėnesį.

„Call Center Studio“ įeinantiems

„Call Center Studio“ suteikia jūsų įmonei stebėjimo įrankius ir naudoti interaktyvias balso ataskaitas, kad pagerintumėte įeinančių skambučių patirtį.

Call Center Studio homepage

„Call Center“ yra puikus įeinančių skambučių centro sprendimas, kurį galima keisti. Sukurtas greitam klientų aptarnavimui, „Call Center“ leidžia maksimaliai padidinti mastelio galimybes jūsų mažoms ir vidutinėms įmonėms.

Pagrindinės savybės

  • Paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymas
  • Socialinių tinklų integracija
  • Mišrus skambučių centras
  • Skambučių centro valdymas
  • Telemarketingo valdymas
  • Įeinančių skambučių centras
  • Konkrečios kampanijos skambinančiojo ID
  • Virtualus asistentas

Privalumai

  • 24/7 klientų aptarnavimas
  • Lengva stebėti atstovus
  • Greitai vykdomi skambučiai

Trūkumai

  • Ryšio problemos
  • Neveikia su „Google Chrome“ naršykle
  • Vykdomų skambučių ataskaitas sunku perskaityti

Kaina

Susisiekite su „Call Center Studio“ įeinančių skambučių komanda ir gaukite pasiūlymą savo skambučių centro verslui.

„Ringcentral“

„Ringcentral“ yra naudinga priimamų skambučių centro programinė įranga, skirta vaizdo pokalbiams su klientais ir kitais komandos nariais.

Ringcentral homepage

„Ringcentral“ yra geras pasirinkimas mažoms ir vidutinėms įmonėms naudotis funkcijomis, kurios padeda palaikyti ryšį su klientais.

Pagrindinės savybės

  • Įgūdžiais pagrįstas nukreipimas
  • Garso ir vaizdo konferencijos
  • Realaus laiko įžvalgos
  • Įeinančių skambučių centras
  • Pokalbiai, susirašinėjimas
  • Kontaktų valdymas
  • Bendradarbiavimas su keliais vartotojais

Privalumai

Trūkumai

  • Nustatymas gali būti sudėtingas
  • Ribotas pritaikymas prie verslo pokyčių
  • Iš pradžių funkcionalumas gali apkrauti

Kaina

„Ringcentral“ siūlo nemokamą išbandymą ir nemokamą programinę įrangą su ribotomis funkcijomis. „Ringcentral“ siūlo keturis vieno agento mėnesio planus su įvairiomis funkcijomis už 19,99, 27,99, 34,99 ir 49,99 JAV dolerių.

„Zendesk“

„Zendesk“ siūlo keletą funkcijų, įskaitant įeinančius ir išeinančius skambučius, tekstinius pranešimus, stebimą nukreipimą ir kitas funkcijas savo debesų platformoje.

Zendesk homepage

„Zendesk“ yra puikus įeinančių skambučių centro pasirinkimas, skirtas vieningai darbo erdvei, leidžiantis valdyti visas programinės įrangos funkcijas iš vienos vietos. Šios funkcijos puikiai tinka mažoms ir didelėms įmonėms.

Pagrindinės savybės

  • Geografinis nukreipimas
  • Įeinančių skambučių centras
  • Projektų valdymas
  • Atsakymų šablonai
  • Korekciniai ir prevenciniai veiksmai (CAPA)
  • Grįžtamojo ryšio valdymas
  • Paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymas

Privalumai

  • Daugiau nei 40 kalbų
  • Lengva naudoti
  • Nesudėtingas metrikų stebėjimas

Trūkumai

  • Lėtesni klientų aptarnavimo atsakymai
  • Trūksta vidaus naudojimo funkcijų
  • Sudėtinga atnaujinti ir pridėti naudotojus

Kaina

„Zendesk“ yra debesų kompiuterija pagrįsta programinė įranga, kuri siūlo nemokamą išbandymą, bet neturi programos nemokamos versijos. „Zendesk“ siūlo planus už 19, 39 arba 89 JAV dolerių vienam agentui per mėnesį.

„Talkdesk“

„Talkdesk“ turi daug skambučių centrams reikalingų funkcijų, pvz., balso funkcijas, išeinančių skambučių rinkiklio funkcijas, ataskaitas, analizę ir pažangias nukreipimo funkcijas.

Talkdesk homepage

„Talkdesk“ yra populiarus pasirinkimas vidutiniams ir dideliems skambučių centrams, naudojantiems „Windows“, „Mac“ ir saityno įrankius. „Talkdesk“ yra puiki įeinančių skambučių centro programinė įranga, kurią lengva įdiegti ir palaiko beveik 100 % veikimo laiką.

Pagrindinės savybės

  • Telemarketingo valdymas
  • IVR / balso atpažinimas
  • Kompiuterinės telefonijos integracija
  • Įeinančių skambučių centras
  • Balso pašto transkripcija
  • Pokalbiai realiuoju laiku

Privalumai

  • Pastovi skambučių kokybė ir patikimumas
  • Naudojimo paprastumas
  • Aukštos kokybės garsas

Trūkumai

  • Trūksta ataskaitų
  • Aptarnavimo atsakymai užtrunka laiko
  • Funkcijų ir parinkčių trūkumas

Kaina

„Talkdesk“ trūkumas yra tas, kad jūsų įmonė turi tiesiogiai susisiekti su jais, kad gautų paslaugų pasiūlymą, todėl sutarties pratęsimą reikia papildomai planuoti.

„Zoho Desk“

„Zoho Desk“ skambučių centro programinėje įrangoje yra įeinančių skambučių centro funkcijų, suteikiančių jūsų verslui analitinių funkcijų, kad galėtumėte sekti savo sėkmę.

„Zoho Desk“ pagrindinis puslapis

„Zoho Desk“ yra įeinančių skambučių centro programinė įranga, atitinkanti mažų, vidutinių ir didelių skambučių centrų poreikius. „Zoho Desk“ yra geriausia įeinančių skambučių centro programinė įranga dėl lengvai perprantamos vartotojo sąsajos ir paprasto darbuotojų apmokymo naudotis programine įranga.

Pagrindinės savybės

  • Prognozuojamoji analizė
  • Daugiakanalis duomenų rinkimas
  • Nuotolinė prieiga ir valdymas
  • Daugiakanalė komunikacija
  • Neigiamų atsiliepimų valdymas
  • Įeinančių skambučių centras
  • Grįžtamojo ryšio valdymas

Privalumai

  • Lengva komandos nariams priskirti bilietus
  • Pasirinktinis prietaisų skydelis
  • Paprasta CRM integracija

Trūkumai

  • Ataskaitos gali būti sudėtingos
  • Augant, pereinant prie didesnio plano gali kilti problemų
  • Jokių įspėjimų, kai bilietai perduodami agentams

Kaina

Su „Zoho Desk“ galite įsigyti planus, į kuriuos įtrauktos įvairios šios debesų kompiuterijos programinės įrangos funkcijos, už 14, 23 ir 40 USD per mėnesį vienam agentui. Yra ir nemokamas išbandymas, ir nemokama programinės įrangos versija.

„Cloudtalk“

„Cloudtalk“ leidžia skambučių centrui naudoti įeinančius skambučius, balso funkcijas, išmanųjį skambučių nukreipimą, tarptautinius telefono numerius, išmaniuosius rinktuvus ir statistikos stebėjimą.

Talkdesk homepage

“Cloudtalk” yra išsamus įeinančių skambučių centro sprendimas, skirtas didelio srauto klientų aptarnavimo skambučiams internetu aptarnauti. Ši programinė įranga yra nuotoliniu būdu parengtas įeinančių skambučių centro sprendimas, kuris gali būti tinkamesnis mažesniems skambučių centrams.

Pagrindinės savybės

  • Virtualus skambučių centras
  • Įeinančių skambučių centras
  • Telemarketingo valdymas
  • Kompiuterinės telefonijos integracija
  • Darbuotojų katalogas
  • Vaizdo konferencijos
  • Ataskaitų rengimas ir analizė

Privalumai

  • Lengva socialinių tinklų integracija
  • Debesija pagrįstas
  • Naudinga aptarnavimo komanda

Trūkumai

  • Paprastos ir bazinės funkcijos
  • Funkcijos vis dar kuriamos
  • Telefono programėlė turi ryšio problemų

Kaina

„Cloudtalk“ siūlo 15, 20 ir 35 JAV dolerių mėnesinį planą. Yra nemokamas išbandymas, tačiau nemokamos versijos nėra.

„GoToConnect“

„GoToConnect“ gali padėti patenkinti jūsų įeinančių ir išeinančių skambučių centro poreikius naudodama išsamius programinės įrangos sprendimus, nesvarbu, ar jūsų veikla vykdoma asmeniškai, ar nuotoliniu būdu.

GoToConnect homepage

Ši programinė įranga siūlo įeinančių skambučių centro sprendimus mažiems ir vidutinio dydžio skambučių centrams, ieškantiems išsamaus programinės įrangos sprendimo.

Pagrindinės savybės

  • Įeinančių skambučių centras
  • Skambučių centro valdymas
  • Apklausų valdymas
  • Eilės valdymas
  • Pokalbiai realiuoju laiku
  • Pokalbiai ir žinučių siuntimas
  • Fakso valdymas

Privalumai

  • Gerai valdo skambučius
  • Programinės įrangos patikimumas
  • Ekonomiškai efektyvios funkcijos

Trūkumai

  • Intensyvus darbuotojų supažindinimo procesas
  • Programėlė yra lėta ir gali sutrikti
  • Vidiniai įmonės pranešimai prieinami tik darbalaukio versijoje

Kaina

„GoToConnect“ galima naudoti debesų ir mobiliųjų įrenginių paslaugoms pagal 22, 26 ir 39 JAV dolerių mėnesinį mokestį vienam agentui per mėnesį. Nemokamos programinės įrangos versijos nėra, tačiau jie siūlo nemokamą išbandymą.

„Salesforce Service Cloud“

„Salesforce“ platforma skambučių centrui siūlo analizę, interaktyvųjį atsakymą balsu, įeinančius skambučius, CMR integraciją ir rinkodaros statistiką.

Salesforce homepage

„Salesforce Service Cloud“ yra puiki įeinančių skambučių centro programinė įranga, skirta paprastoms API integracijoms su kitomis trečiųjų šalių sistemomis. Ši programinė įranga yra žinoma kaip skirta mažų ir vidutinio dydžio skambučių centrų įmonių įeinančių skambučių centrų poreikiams tenkinti.

Pagrindinės savybės

  • Išsiuntimo valdymas
  • Bilietų valdymas
  • IVR ir balso atpažinimas
  • Įeinančių skambučių centras
  • Savitarnos portalas
  • Ataskaitų rengimas ir analizė
  • Daugiakanalė komunikacija

Privalumai

  • Lengvas pardavimų stebėjimas
  • Naudoja automatizavimą klientų aptarnavimo srityje
  • Galimybė registruoti visą klientų aptarnavimo veiklą

Trūkumai

  • Mokymosi kreivė
  • Sudėtinga be išankstinio pritaikymo
  • Reikia derinti integraciją

Kaina

Siūlomas nemokamas išbandymas, bet nėra nemokamos versijos. Yra 25, 75, 150 ir 300 JAV dolerių per mėnesį parinktys visai jūsų komandai.

„Nice CXone“

„Nice CXone“ siūlo klientų patirties, skambučių centrų analizės, įeinančių ir išeinančių skambučių paslaugas. Ši programinė įranga teikia duomenimis pagrįstus rezultatus, kurie leidžia geriau suprasti verslą.

Nice CXone homepage

Ši programinė įranga leidžia mažoms ir vidutinėms įmonėms teikti klientų aptarnavimo ir skambučių centro paslaugas naudojant debesų kompiuterijos pagrindu veikiančią įeinančių ir išeinančių skambučių programinę įrangą.

Pagrindinės savybės

  • Veiklos rodikliai
  • Įvykių sukelti veiksmai
  • Įeinančių skambučių centras
  • Apklausos ir atsiliepimai
  • Telemarketingo valdymas
  • Darbo eigos valdymas
  • Pokalbiai realiuoju laiku
  • Daugiakanalė komunikacija

Privalumai

  • Stabili skambučio kokybė
  • Daug pritaikymo
  • Patogus naudoti

Trūkumai

  • Sunku naudoti analizes
  • Sunkumai renkant numerius
  • Ribotas techninis aptarnavimas

Kaina

Kainos paprastai svyruoja nuo 90 iki 100 JAV dolerių vienam naudotojui per mėnesį. Norėdami gauti pasiūlymą, kreipkitės tiesiogiai į klientų aptarnavimo skyrių. Siūlomas nemokamas sistemos išbandymas, tačiau nemokamos programinės įrangos nėra.

„Dialpad“

„Dialpad“ siūlo atliekamus skambučius, pranešimus ir vaizdo susitikimus, kad pateiktų išsamius kontaktų centro sprendimus besikuriančioms įmonėms.

„Dialpad“ siūlo keletą klientų aptarnavimo sprendimų mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms daryti poveikį klientams. „Dialpad“ skambučių centro programinė įranga rekomenduojama norint greitai bendrauti su klientais per vaizdo pokalbius.

Pagrindinės savybės

  • Skambučių įrašymas
  • Skambučių nukreipimas
  • Įeinančių skambučių centras
  • Skambintojo ID
  • CRM
  • IVR ir balso atpažinimas

Privalumai

  • Lengva naudoti
  • Patikimas aptarnavimas
  • Kelios pokalbių funkcijos

Trūkumai

  • Ribota grupių kontrolė programėlėje
  • Riboti administratoriaus leidimai
  • Gali kilti ryšio problemų

Kaina

Šią debesų programinę įrangą, skirtą jūsų mažam ar vidutiniam verslui, galima įsigyti už 20 arba 30 JAV dolerių. Jei pageidaujate didesnių privalumų, susisiekite su jais tiesiogiai ir paprašykite pateikti pasiūlymą. Siūlomas nemokamas programos išbandymas, tačiau nėra nemokamos programinės įrangos versijos.

„Agile CRM“

„Agile CRM“ siūlo klientų aptarnavimą pokalbiais, telefono parinktis ir autoatsakiklius.

„Agile CRM“ pagrindinis puslapis

Ši programinė įranga rekomenduojama mažoms ir vidutinio dydžio įeinančių skambučių centrų įmonėms. Dėl savo kainos ji gali tikti įmonėms, ieškančioms tik atskirų funkcijų.

Pagrindinės savybės

  • Portfelio valdymas
  • Tikslų nustatymas ir stebėjimas
  • Schemų valdymas
  • Įeinančių skambučių centras
  • Sutarčių ir licencijų valdymas
  • Kelių sąskaitų valdymas
  • Tinklo stebėjimas
  • Skambučių centro valdymas

Privalumai

  • Viską viename turintis sprendimas
  • Platus dokumentų palaikymas
  • Daug kategorijų, pagal kurias galima apibrėžti potencialius klientus ir kontaktus

Trūkumai

  • Ribotas funkcijų naudojimas
  • Sunkiai suprantama konfigūracija
  • Ribotas klientų aptarnavimas

Kaina

„Agile“ turi tris paslaugų lygius: nemokamą, 15 ir 80 JAV dolerių per mėnesį vienam agentui. Siūlomas nemokamas išbandymas ir nemokama programinės įrangos versija.

„Five9“

„Five9“ siūlo įeinančių ir išeinančių skambučių centro parinktis, profesionalias paslaugas, mokymus ir klientų aptarnavimą.

Five9 homepage

Ši programinė įranga tinka mažoms, vidutinėms ir didelėms skambučių centrų įmonėms, nes turi įvairių funkcijų. „Five9“ galima naudoti beveik visur, pavyzdžiui, „Windows“, „Mac“, „iPhone“ ir saityno klientuose.

Pagrindinės savybės

  • Daugiakanalis duomenų rinkimas
  • Įeinančių skambučių centras
  • Klientų segmentavimas
  • Darbo jėgos valdymas
  • Kampanijų valdymas
  • Mišrus skambučių centras
  • Apklausų valdymas

Privalumai

  • Stebėjimas realiuoju laiku
  • Patikimas skambučių ryšys
  • Patogus nustatymas ir naudojimas

Trūkumai

  • Sudėtinga teikti ataskaitas
  • Sudėtinga implementacija
  • Galėtų būti naudinga atnaujinti

Kaina

Nesiūlomas nei nemokamas programos išbandymas, nei nemokama versija. „Five9“ siūlo įvairius produktų paketus, tačiau jei jums reikia konkretaus pasiūlymo, susisiekite su jais tiesiogiai.

„CallHippo“

„CallHippo“ siūlo įeinančius skambučius, automatinį paskirstymą, aptarnavimą el. paštu ir balso įrašymą su skambučių centro programine įranga.

CallHippo homepage

Ši programinė įranga naudojama daugiau kaip 50 šalių ir puikiai tinka mažoms įmonėms. „CallHippo“ yra puiki įeinančių skambučių centro programinė įranga, skirta virtualiam telefono numeriui naudoti, leidžianti įmonėms visame pasaulyje sklandžiai integruoti virtualius skambučius į savo komunikaciją.

Pagrindinės savybės

  • Bendradarbiavimo įrankiai
  • Telemarketingo valdymas
  • Išeinančių skambučių centras
  • Skambučių centro valdymas
  • Kontaktų valdymas
  • Įeinančių skambučių centras

Privalumai

  • Naudingas klientų aptarnavimas
  • Funkcijos turi išsamias parinktis
  • Intuityvi programinė įranga

Trūkumai

  • Prasta skambučių kokybė
  • Negalima gauti kai kurių SMS žinučių
  • Skydelio programėlėje nėra rinkiklio

Kaina

„CallHippo“ turi 10, 18 ir 40 dolerių parinktis. Nėra nemokamo programos išbandymo ar nemokamos programinės įrangos. Šią debesų kompiuterija pagrįstą programinę įrangą galima naudoti keliuose įrenginiuose, įskaitant „Windows“, „Mac“ ir mobiliuosius įrenginius.

„Twilio“

„Twilio“ siūlo SMS, API, vaizdo ir balso paslaugas.

Twilio homepage

„Twilio“ programinė įranga tinka mažoms įmonėms, kurios stengiasi iš mažo kiekio gauti kuo daugiau naudos. Šią programinę įrangą galima lengvai integruoti į kitą programinę įrangą, todėl ji naudinga mažesnėms įmonėms, norinčioms plėsti savo buvimą internete.

Pagrindinės savybės

  • Garso ir vaizdo konferencijos
  • Ataskaitų rengimas ir analizė
  • Pranešimo suasmeninimas
  • Išeinančių skambučių centras
  • Veiklos valdymas
  • Įeinančių skambučių centras
  • Suvienodinti ryšiai

Privalumai

  • Galimybė kurti subsąskaitas
  • Tarptautinių numerių palaikymas
  • Patikimi ryšiai

Trūkumai

  • Lengvos funkcijos
  • Klientų aptarnavimas tik el. paštu
  • Kaina už skambutį gali būti brangi

Kaina

Ši debesų kompiuterijos programinė įranga siūlo unikalias apmokėjimo galimybes – nuo mėnesinio apmokėjimo už kiekvieną asmenį iki valandinio apmokėjimo. Skambučių kaina prasideda nuo 2 centų už minutę. Skambučių priėmimo kaina prasideda nuo 1 JAV dolerio per mėnesį už telefono numerį ir 1 cento už minutę. Siūlomas nemokamas programos pasibandymas, tačiau nemokamos versijos nėra. Dėl pasiūlymo kreipkitės tiesiogiai į „Twilio“.

„VICIdial“

„VICIdial“ gali padėti jūsų įmonei atlikti ir priimti skambučius, bei įrašyti skambučius ir pokalbius.

VICIdial homepage

„VICIdial“ yra geriausia įeinančių skambučių centro programinė įranga, skirta integracijai su „Telcom“. Ši įeinančių skambučių centro programinė įranga tinka mažoms įmonėms, siekiančioms plėsti savo internetinį skambučių centrą. Siūlydama visų savo paslaugų palaikymą, „VICIdial“ suteikia galimybę mažesniems skambučių centrams plėtoti savo verslą.

Pagrindinės savybės

  • Kampanijų valdymas
  • Konkrečios kampanijos skambinančiojo ID
  • Ataskaitų rengimas ir analizė
  • Įeinančių skambučių centras
  • Išeinančių skambučių centras
  • Mišrus skambučių centras

Privalumai

  • 100 % nemokama
  • Licencijuotos programinės įrangos alternatyva
  • Efektyvus ataskaitų teikimas ir stebėjimas

Trūkumai

  • Reiktų atnaujinti Front-end
  • Priverstiniai atgaliniai skambučiai
  • Didelė mokymosi kreivė

Kaina

„VICIdial“ programinė įranga yra nemokama, išskyrus pradinį serverio įrengimo mokestį, kuris, priklausomai nuo jūsų poreikių, svyruoja nuo 400 iki daugiau nei 1 000 JAV dolerių.

„3CX“

„3CX“ programinė įranga siūlo įeinančius skambučius, pokalbius ir vaizdo paslaugas, kurias galite naudoti su turimomis ausinėmis ir kita įranga.

3cx homepge

„3CX“ puikiai tinka mažiems ir vidutinio dydžio skambučių centrams, ieškantiems programinės įrangos su nedidelėmis pradinėmis serverio naudojimo išlaidomis.

Pagrindinės savybės

  • Įeinančių skambučių centras
  • Eilės valdymas
  • Pokalbiai realiuoju laiku
  • Vaizdo konferencijos
  • Bendradarbiavimas su keliais vartotojais
  • Virtualus skambučių centras

Privalumai

  • Nuotolinio skambučių centro galimybė
  • Dažnai atliekami atnaujinimai
  • Lengva įdiegti

Trūkumai

  • Minimalus pritaikymas už vartotojo sąsajos ribų
  • Nėra dokumentuotos API
  • Ribotas klientų aptarnavimas

Kaina

Pirmuosius metus naudodamiesi „3CX“ galite gauti nemokamai. Paslauga vidutiniškai kainuoja 145 USD arba 180 USD vienam agentui per metus antraisiais metais, todėl ši programinė įranga prieinama visiems. Norėdami gauti pasiūlymą, turėtumėte tiesiogiai susisiekti su „3CX“.

„Vonage Business Communications“

„Vonage Business Communications“ supaprastina skambučių centro veiklą, užtikrindama aukštą ryšio efektyvumą ir įvairias funkcijas.

„Vonage Business Communications“ pagrindinis puslapis

Ši įeinančių skambučių centro programinė įranga sukurta taip, kad puikiai tiktų mažoms įmonėms. „Vonage Business Communications“ yra patogi gaunamų skambučių centro platforma, skirta greitai keisti naudotojų ir profilių nustatymus.

Pagrindinės savybės

  • Įeinančių skambučių centras
  • Pokalbiai ir žinučių siuntimas
  • Dvipusis garso ir vaizdo ryšys
  • Suvienodinti ryšiai
  • Pokalbiai realiuoju laiku
  • Ataskaitų rengimas ir analizė

Privalumai

  • Nesudėtinga sąranka
  • Mobiliųjų ir stacionariųjų kompiuterių palaikymas
  • Neriboti mėnesiniai skambučiai visoje JAV ir Kanados žemyninėje dalyje

Trūkumai

  • Vėlavimas ir atsilikimas gali pasireikšti mobiliajame telefone
  • Sunku susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba
  • Neintuityvus, nustatymas užtrunka

Kaina

Yra 14,99 ir 39,99 JAV dolerių parinktys, prie kurių pridėta po 0,03 JAV dolerio už minutę išeinantiems skambučiams. Pasirinkimai skiriasi, o dėl išsamesnio pasiūlymo galite kreiptis tiesiogiai į juos.

„Aircall“

„Aircall“ programinės įrangos funkcijos apima tokias telefonų sistemos funkcijas kaip balso paštas, interaktyvus balso atsakiklis ir virtualūs skambučių centrai.

Aircall homepage

Ši paslauga – tai vertės ir funkcijų derinys, tinkamas mažiems ir vidutinio dydžio skambučių centrams, ieškantiems efektyvios skambučių centro programinės įrangos.

Pagrindinės savybės

  • Įeinančių skambučių centras
  • Laiko juostos stebėjimas
  • Ataskaitų rengimas ir analizė
  • Automatinis aptarnaujantis personalas
  • Skambučių centro valdymas
  • Išeinančių skambučių centras

Privalumai

  • Naudingas klientų aptarnavimas
  • Puiki skambučių kokybė
  • Paprastas ir intuityvus dizainas

Trūkumai

  • Telefono numeriai negali siųsti arba gauti SMS
  • Programinėje įrangoje gali pasitaikyti klaidų
  • Didelė kaina, palyginti su kita rinkiklio programine įranga

Kaina

„Aircall“ turi 40 ir 70 JAV dolerių mėnesinės prenumeratos parinktis, o jei renkatės mokėti kas metus, ši kaina sumažėja iki 30 ir 50 JAV dolerių vienam agentui per mėnesį. Nemokamos programinės įrangos nėra, tačiau programą galima išbandyti nemokamai.

„CallRail“

„CallRail“ yra įeinančių skambučių centro programinė įranga, rekomenduojama naudotojų įsitraukimui jūsų svetainėje stebėti ir analitiniams duomenims didinti.

Callrail homepage

„CallRail“ yra įvairių galimybių suteikiantis sprendimas mažoms ir vidutinėms įmonėms, ieškančioms nebrangios programinės įrangos, kuri leidžia maksimaliai išnaudoti analizės galimybes.

Pagrindinės savybės

  • Analizė
  • Įeinančių skambučių centras
  • IVR ir balso atpažinimas
  • Skambučių stebėjimo rodikliai
  • Potencialių klientų kvalifikacija
  • Raktinių žodžių stebėjimas

Privalumai

  • Naudingos ataskaitų funkcijos
  • Lengva sąranka
  • Galimybė tikrinti skambučius

Trūkumai

  • Ataskaitų teikimas užtrunka
  • Programinė įranga gali būti nepatikima
  • Minimalus pritaikymas

Kaina

„CallRail“ planų kaina prasideda nuo 45 JAV dolerių, į ką įeina dešimt vietinių telefono numerių ir 500 minučių. Dėl išsamesnio kainų plano kreipkitės į aptarnavimo tarnybą.

Įeinančių skambučių centro programinės įrangos palyginimas

Rinkdamiesi savo verslo poreikiams tinkamą įeinančių skambučių centro programinę įrangą, turėtumėte palyginti įvairias jos funkcijas. Taip galėsite geriau kurti savo verslo planus, susijusius su skambučių centru. Toliau pateikiame geriausios rinkoje esančios įeinančių skambučių centro programinės įrangos pasirinkimus ir tai, dėl ko jos galėtų puikiai tikti jūsų verslui.

„LiveAgent“

„LiveAgent“ įeinančių skambučių centro sprendimas tinka, jei norite pagreitinti klientų aptarnavimą ir ryšį. „LiveAgent“ naudoja patikimo klientų aptarnavimo portalo, kuriame naudojami keli įrankiai, galią. Greičiausias rinkoje pokalbių valdiklis leidžia jūsų klientams greitai bendrauti su darbuotojais, taip padidinant skambučių centro efektyvumą. „LiveAgent“ bilietų sistema naudoja hibridinę sistemą, kurioje naudojama omnikanalė pagalba, kad būtų lengva sekti kelių kanalų problemas. „LiveAgent“ yra viena iš nedaugelio įeinančių skambučių centrų programinės įrangos, siūlančios 24 valandų verslo aptarnavimą.

Looking for the right CRM software?

LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?

„Primo Dialer“

„Primo Dialer“ – tai naujoviškas būdas sujungti vartotojus su kokybiškomis skambučių centro funkcijomis, teikiamomis per telekomunikacijas. „Primo Dialer“ išsiskiria tuo, kad už nedidelę kainą siūlo daugybę funkcijų. „Primo Dialer“ galėtų idealiai tikti vidutinio dydžio verslo skambučių centrams, kuriems reikia naujoviškų telekomunikacijų funkcijų.

„PhoneBurner“

„PhoneBurner“ sukuria numerio rinkimo programinę įrangą, kuri leidžia jūsų įeinančių skambučių centrui supaprastinti veiklą. „PhoneBurner“ teigia, kad naudodami jos įeinančių skambučių centro programinę įrangą galite pasiekti 447 % daugiau kontaktų, taip išsiskirdami iš kitos programinės įrangos. „PhoneBurner“ gali padėti jūsų klientų aptarnavimo komandai darbo eigos automatizavimo, vadovų valdymo, ataskaitų rengimo ir galingo rinkiklio srityse.

„ChaseData CCaaS“

Šis prognozuojamo rinkimo kontaktų rinkinys išsiskiria tuo, kad atitinka TCPA reikalavimus ir užtikrina jūsų ir jūsų įmonės internetinių duomenų saugumą nuo įsilaužėlių. „ChaseData CCaaS“ puikiai tinka skambučių centrams, kuriuose dirba penki ar daugiau agentų. „ChaseData CCaaS“ naudoja funkcijas, kurios padeda skambučių centrams, pasikliaujantiems dideliu veikimo laiku, efektyviai atsakant į priimamus skambučius ir automatizuotus atliekamus skambučius. Šią programinę įrangą galima naudoti tokiose finansinių paslaugų srityse kaip skolų išieškojimas ir bankininkystė, kai norint pasiekti B2B arba B2C tikslus reikalingas aukštas klientų aptarnavimo laikas.

„XCALLY“

Pagerinkite klientų aptarnavimo sąveiką naudodami unikalią „XCALLY“ judesio technologiją, kurios nėra kitose įeinančių skambučių centrų programinėse įrangose. „XCALLY“ yra omnikanalė įeinančių skambučių centro programinė įranga, kuri integruoja „Asterisk“ paslaugą su „shuttle“ ir „motion“ technologijomis, suteikdama jums optimizuotą valdymą visoms įeinančių skambučių centro funkcijoms tvarkyti naudojant jų programinę įrangą. „XCALLY“ yra geras pasirinkimas priimamų skambučių centro įmonėms, ieškančioms profesionalių sprendimų, skirtų priimamų, atliekamų ir mišrių skambučių centrų programinės įrangos paslaugoms.

Ar naudinga laiko limituota bandomoji įeinančių skambučių centro programinės įrangos versija?

Taip! Išbandymas prieš perkant yra puikus sprendimas, nes juk norite, kad įeinančių skambučių centro programinė įranga atitiktų jūsų verslo poreikius. Nemokamo naudojimo arba išbandymo versijos padeda patikrinti, ar konkreti programinė įranga atitinka jūsų skambučių centro poreikius. Išsiaiškinkite, kuo skiriasi nemokamas išbandymas ir nemokama versija, kad gautumėte iš jų kuo daugiau naudos. Galimybė išbandyti visas įeinančių skambučių centro programinės įrangos funkcijas suteikia jūsų komandai galimybę neapsirikti prieš perkant. Nemokamo pasibandymo sąlygos priklauso nuo įeinančių skambučių centro programinės įrangos. Pavyzdžiui, „LiveAgent“ siūlo 14 dienų nemokamą išbandymą ir galite užsiregistruoti greičiau nei per 60 sekundžių, be banko kortelės.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Išvada

Priimamų skambučių centro programinė įranga reikalinga jūsų verslui, nesvarbu, kokio dydžio yra jūsų skambučių centras. Tokia programinė įranga, kaip „LiveAgent“, gali sutaupyti jūsų įmonei pinigų ir kartu pagerinti bendravimo su klientais kokybę ir kiekybę. Galimybė patenkinti visus jūsų skambučių centro poreikius lemia, kad įeinančių skambučių centro programinė įranga yra būtina. Ji suteikia galimybę geriau pasiekti klientų informaciją ir supaprastinti bendravimą su klientais.

Geriausia viską viename turinti įeinančių skambučių centro programinė įranga

Geriausia įeinančių skambučių centro programinė įranga leidžia jūsų įmonei pasiekti daugiau su klientų aptarnavimo agentais, naudojant vieną įrankį. „LiveAgent“ tai daro įvairaus dydžio skambučių centrams, nes siūlo išskirtines funkcijas be jokio diegimo mokesčio, nereikalauja banko kortelės, teikia pagalbą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir leidžia bet kada atšaukti užsakymą. „LiveAgent“ turi integruotą parinktį integruotis su daugiau nei 200 skirtingų programinės įrangos vienetų, kuriuos jau naudojate rinkodarai.

Sujunkite savo VoIP paslaugų teikėją su pagalbos tarnybos programine įranga - LiveAgent

„LiveAgent“ omnikanalė sistema leidžia bendrauti su visais skyriais. Naudodamiesi tokiomis funkcijomis, kaip geriausias pasaulyje pokalbių valdiklis, galite greitai bendrauti su klientais, kai jie kreipiasi. Naudodamiesi „LiveAgent“ aukščiausios kokybės debesų kompiuterijos aptarnavimo telefonu sistema, galite neribotai įrašinėti skambučius ir dalyvauti skambučių perdavimuose, kurie tinka įeinančių ir išeinančių skambučių centro poreikiams. Su „LiveAgent“ analitika, galite matyti visą savo bendravimą su klientais, pardavimus, svetainės duomenis ir net savo agentų efektyvumą. „LiveAgent“ naudoja hibridinį bilietų srautą, kuris pasiekia visus kanalus pagal jūsų poreikius atitinkantį mokėjimo planą.

Geriausia įeinančių skambučių centro programinė įranga su integruotomis bilietų, gyvų pokalbių ir skambučių centro funkcijomis

Klientai nori bendrauti su įmonėmis naudodamiesi bet kuriuo jiems patogiausiu mediumu. „LiveAgent“ leidžia įeinančių skambučių centrams tvarkyti bilietus, gyvus pokalbius ir visas skambučių funkcijas, nes teikia omnikanalį aptarnavimą. „LiveAgent“ siūlo jūsų įmonei tokias įeinančių skambučių centro funkcijas kaip interaktyvusis balso atsakiklis, priimami skambučiai, atliekami skambučiai, ryšių su klientais valdymas, programinis telefonas, omnikanalis aptarnavimas ir analizė.

Geriausia daugybę funkcijų turinti įeinančių skambučių centro programinė įranga

„LiveAgent“ įeinančių skambučių programinė įranga yra daugiausiai funkcijų turinti programinė įranga. „LiveAgent“ siūlo daugiau kaip 130 įvairių funkcijų, skirtų padėti vykdyti įeinančius skambučius, išeinančius skambučius, statistiką, ryšių su klientais valdymą ir omnikanalę pagalbą. Tai suteikia jūsų skambučių centrui daugiau universalumo, didesnį pelną ir didesnį klientų pasitenkinimą.

Skambučių nustatymai klientų aptarnavimo programinėje įrangoje - LiveAgent

Geriausia įeinančių skambučių centro programinė įranga su geriausiu kainos ir kokybės santykiu

Nesvarbu, kokio dydžio yra jūsų skambučių centras, jums reikia rasti tinkamą, kainos ir kokybės santykį atitinkančią programinę įrangą, kuri padėtų pasiekti sėkmę ir pelną. „LiveAgent“ programinė įranga padeda klientams visa tai padaryti už kainą, kurią gali sau leisti bet kuri įmonė. Nemokamas išbandymas leidžia jūsų įmonei 14 dienų išbandyti visas „LiveAgent“ siūlomas funkcijas be banko kortelės. Tai reiškia, kad pradedantys skambučių centrai gali uždirbti pinigus nieko neišleidę, o tuo pačiu metu pamatyti, kaip programa veikia jūsų komandoje. Įmonėms, norinčioms plėstis ir turėti daugiau funkcijų, „LiveAgent“ pasižymi puikiu vertės ir kainos santykiu, nes siūlo 15, 29 ir 39 JAV dolerių paslaugų lygio parinktį vienam agentui per mėnesį.

Aukščiausiai įvertinta įeinančių skambučių centro programinė įranga

„LiveAgent“ yra geriausiai įvertinta įeinančių skambučių centro programinė įranga, kurios vidutinis įvertinimas „Capterra“ svetainėje yra 4,7 žvaigždutės, o „G2“ svetainėje – 4,5 žvaigždutės. Tūkstančiai naudotojų patvirtina, kad „LiveAgent“ turi daug privalumų ir mažai trūkumų. „LiveAgent“ universalumas reiškia didesnius pardavimus, lengvą prieigą ir prieinamą kainą. Todėl „LiveAgent“ nuolat vertinama kaip viena geriausių įeinančių skambučių centrų programų.

Prieinamiausia įeinančių skambučių centro programinė įranga, kurią galima konfigūruoti, naudoti ir integruoti

Pasirinkite tokią įeinančių skambučių centro programinę įrangą, kurią būtų lengva integruoti į dabartinę veiklą, kurią būtų lengva nustatyti ir kuria būtų paprasta naudotis jūsų komandai. Tai reiškia, kad jūsų komandai reikės mažiau mokymų, o jūsų verslas gaus daugiau pelno, nes daugiau dėmesio bus skiriama klientams, o ne mokymams. „LiveAgent“ leidžia mokymams praleisti minimaliai laiko ir greitai įdiegti lengvai prieinamą įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Naudodami paprastą „LiveAgent“ integraciją, galite leisti agentams vykdyti klientų užklausas jau pirmąją dieną. Dėl didesnio prieinamumo, lengvesnio naudojimo, paprastos sąrankos ir kainos „LiveAgent“ yra prieinamiausia skambučių centro programinė įranga rinkoje.

Norėdami maksimaliai išnaudoti savo įeinančių skambučių centro programinę įrangą, turėtumėte žinoti, kaip ją naudoti, ir spręsti galimas problemas; informacijos visada galite ieškoti žinių bazėse arba „LiveAgent“ akademijoje, skambučių centro skyriuje. Arba perskaitykite šį glaustą DUK vadovą, kad daugiau sužinotumėte apie įeinančių skambučių centro programinės įrangos naudojimą.

Redaktoriaus pastaba: jei apžvalginiame straipsnyje pateikta informacija yra netiksli, susisiekite su mumis ir mes ją atitinkamai patikslinsime.

FAQ

What level of support is included with my inbound call center software?

The level of support you receive may be very high or very little. Some pieces of software, like LiveAgent, feature 24/7 support. Other platforms may offer limited or only email support. You can learn more about the inbound call center software's support on their website.

Can I set up custom integrations in my inbound call center software?

Integrations vary with each software, but the short answer is yes. For example, inbound call center software like LiveAgent has 195 integrations that are already integrated, or you can simply activate the plugin. This allows you to connect platforms to your call center, connecting your agents to customers using one tool across all platforms. Custom integrations with the LiveAgent software are easy and quick. However, custom integration varies per platform.

What if you don't like the inbound call center software after you purchase it?

Your cancelation options differ with each provider. With LiveAgent you can downgrade or upgrade any time or stop using it. There are no contracts, we bill month-to-month, and there is no setup fee. Most platforms only offer free trials. You would need to contact the individual software company to see if they will reimburse you after starting service; most won't.

How can I improve my inbound call center?

You can make the most of your inbound call center by taking it into the future using inbound calling software. Using an omnichannel business tool like LiveAgent will allow you to connect with customers across all channels, allowing your agents to use only one piece of software to optimize your calls per hour. This enables agents to provide superior services. Suppose you want to improve your inbound call center and assure your business thrives through the digital age. In that case, using an inbound call center software like LiveAgent would help accomplish that.

How do you manage inbound call centers?

You can engage with your customers across all channels and communicate with your team through a single piece of software. LiveAgent uses cutting-edge tools like universal email and advanced ticketing to connect customers and agents. You can distribute tickets to agents and manage your employees while viewing their interactions with your customers.

What is an inbound call in a call center?

Inbound call center is when you have agents dedicated to receiving inbound communication from customers. The key feature of an inbound call center is the customer reaches out to the support team through many different sources, including chat, video, and phone. With the customer reaching out to you, your responses and actions should be swift and effective. An inbound call center can accomplish this.

What are customer service responsibilities at inbound call centers?

Inbound call center agents are the first point of contact with customers. Their responsibilities include providing attentive customer support over chat, phone, and video to solve customers' problems. Requiring agents to manage customer interaction across multiple channels and work with other teammates in other departments.

How do I take inbound calls?

You can take inbound calls using software like LiveAgent with one piece of software on your computer or mobile device. With a selection of omnichannel support options like LiveAgent, you can field calls or messages from customers communicating over various tools. You can do this on your desktop or mobile device.

Find the best call center

LiveAgent offers wide range of call center tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Patys populiariausi kanalai

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daug naudingų funkcijų. Jos klientai gali susisiekti su jų komanda telefonu, el. paštu ar per portalą, o įmonė taip pat siūlo daugybę kitų paslaugų. Įmonė taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir prenumeravimą naujienlaiškiui, kad klientai gautų informaciją apie jų atnaujinimus ir nuolaidas. Kontaktai yra pateikti klientų aptarnavimo puslapyje.

Norite pakeisti programinės įrangos tiekėją, bet nežinote, nuo ko pradėti? Šis išbaigtas skambučių centro pakeitimo kontrolinis sąrašas padės jums įveikti šį procesą be jokio vargo.

Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas

Straipsnyje aptariamos priemonės, kurios padės užtikrinti sėkmingą perėjimą į naująją programinę įrangą skambučių centre. Rekomenduojama naudoti įvairias priemones, pvz., laiko juostą, bandomąjį paleidimą, reguliarų patikrinimą, peržiūros susitikimus su agentais, kad būtų galima stebėti ir patobulinti sistemą. Pabrėžiama reguliarumo ir organizacijos svarba.

Ieškai darbo? Raskite savo svajonių darbą „LiveAgent“! Mes siūlome puikias išmokas, konkurencingą atlyginimą ir daug daugiau.

Kerjera

LiveAgent ieško frontend programinės įrangos inžinieriaus, kuris prisijungtų prie jų komandos kurti ir prižiūrėti žiniatinklio komponentus. Darbo apimtis taip pat apima kodo versijų kūrimą, kodų bazių peržiūrą ir klaidų taisymą. Kandidatai turėtų turėti patirties su WordPress ir paketų tvarkytuvais. Darbas nuotoliniu būdu nuo 1600 eur/mėn.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai