Suplanuokite demonstraciją

Ką sužinosite demonstracijos metu
  • Kaip pasiekti verslo tikslus naudojant LiveAgent – nesvarbu, ar tikslas pagerinti klientų pasitenkinimą, ar padidinti pardavimus.
  • Kaip veikia LiveAgent. Apžvelgsime produktą, kad sužinotumėte, ką reiškia dirbti su mūsų programine įranga.
  • Gausite atsakymus į visus klausimus, susijusius su kainodara, aptarnavimu, integravimu ir funkcijomis.

Frequently Asked Questions

  • Kas yra „LiveAgent“ demonstracinis skambutis?

    „LiveAgent“ demonstracinis skambutis suteikia galimybę lanksčiai aptarti su pardavimų specialistu aptarnavimo tarnybos programinės įrangos naudojimo atvejį ir poreikius. Galite užduoti klausimus ir gauti atsakymus apie kainas, įrankius, funkcijas, integracijas ir daug daugiau. Tai puikus būdas susipažinti su mūsų programine įranga ir gauti informacijos apie tai, kokią naudą ji gali suteikti jūsų klientų aptarnavimo tarnybai.

  • Ar galima į demonstracinį skambutį pakviesti kitus savo įmonės darbuotojus?

    Taip, žinoma, galite pakviesti ir daugiau žmonių – savo kolegas ar kitus įmonės darbuotojus, kurie nori susipažinti su „LiveAgent“. Šiuo metu mūsų limitas yra 100 žmonių. Taip pat galite paprašyti įrašyti vaizdo pokalbius, kad vėliau galėtumėte peržiūrėti „LiveAgent“ klientų aptarnavimo funkcijas.

  • Ar demonstracinis pristatymas yra bendras, ar suasmenintas?

    Šis sprendimas priklauso tik nuo jūsų. Demonstraciniai pristatymai visada pritaikomi pagal jūsų verslo nišą ir aptarnavimo tarnybos reikalavimus. Galite būti tikri, kad mūsų komanda visada parodys jums svarbias funkcijas, negaišindama jūsų laiko.

  • Kiek laiko turėčiau pasilikti demonstracijai?

    Demo skambučiai paprastai trunka apie 30 minučių, tačiau galime būti lankstūs. Jei norite pamatyti daugiau „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos funkcijų, galime pasiūlyti papildomas 5–10 minučių. Taip pat galime parodyti, kaip integruoti kitas programas su „LiveAgent“, nustatyti funkcijas ir daug daugiau.

  • Ar norint suplanuoti nemokamą demonstracinį skambutį reikia bandomosios paskyros?

    Prieš demonstracinį skambutį neprivalote užsiregistruoti bandomajam programos išbandymui, tačiau tai padaryti labai naudinga. Turėti aktyvuotą bandomąją programos paskyrą reiškia, kad per demonstracinį skambutį galėsite patys išbandyti funkcijas. Aptarnavimo tarnybų programinės įrangos demonstracinio pristatymo galite paprašyti nemokamai ir neįsipareigodami pirkti klientų aptarnavimo programinės įrangos. Be to, aktyvuojant mūsų nemokamą išbandymo paskyrą nereikalaujama jokios banko kortelės informacijos.

  • Kuo skiriasi demonstracinis skambutis, sąrankos sesija ir mokymo sesija?

    Visus pirmiau išvardytus dalykus nemokamai siūlome kitame naujo kliento įtraukimo etape. Pradinis demonstracinis skambutis skirtas bet kuriam puslapio lankytojui, norinčiam sužinoti daugiau apie tai, ką „LiveAgent“ gali pasiūlyti ir kaip ji gali veikti konkrečiu kliento naudojimo atveju. Paskyros sesija padės jums atlikti pradinę nemokamos bandomosios „LiveAgent“ paskyros sąranką pagal jūsų poreikius. O mokymo sesija skirta apmokyti ir padėti būsimam „LiveAgent“ administratoriui sklandžiai atlikti „LiveAgent“ konfigūravimą ir naudojimą.

Susiję straipsniai suPrašyti demonstracijos
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Teikite puikų klientų aptarnavimą

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią galima integrizuoti su VoIP telefono sistemos ir kitais programiniais sprendimais. Jie taip pat siūlo įeinančių skambučių centro ir skundų valdymo sistemą. Žinių bazė ir mokymosi galimybės taip pat yra prieinamos klientams. Prieiga prie demonstracijos ir nemokamos bandomosios versijos taip pat yra galima. Įmonė siūlo klientams pranešti apie naujienas ir atnaujinimus per savo naujienlaiškį ir socialinius tinklus.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Teikite puikų klientų aptarnavimą

LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.

Be įspūdingų konstrukcijų ir statinių statymo, jūs taip pat galite statyti lojalių klientų duomenų bazę. Sužinokite, kaip suvaldyti LiveAgent galią.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Nekilnojamojo Turto sektoriui

LiveAgent siūlo pagalbos tarnybos programinę įrangą mados, mažmeninės, automobilių, ir sporto pramonei. Jos leidžia taupyti laiką clientų aptarnavimo ir padeda išvengti pirkinių krepšelio atšaukimo. Sistema suteikia galimybę teikti pagalbą klientams realiuoju laiku ir personalizuoti klientų patirtį. Taikant LiveAgent, galima greitai reaguoti į klientų aptarnavimo problemas ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.

Norite perkelti savo duomenis iš „Drift“ kitur? Pažvelkite į „LiveAgent“ ir pamatykite naudą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją šiandien.

Pereinate iš „Drift“ į „LiveAgent“?

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa su daugybe funkcijų, daug kalbų palaikymu ir integracijomis su socialiniais tinklais. Teikiama nemokama bandomoji versija.

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonai gali padėti jums bendrauti ir užmegzti prasmingus ryšius su potencialiais ir esamais klientais

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas

El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.

Sukurkite nuostabius klientų portalus, žinių bazes ir sudėtingus IVR medžius. Filtruokite bilietus pagal žymas, skyrius, problemas ar komunikacijos kanalus. Paskirkite ir automatiškai perkelkite atsakomybę už bilietus agentams ar skyriams. Tvarkykite, peradresuokite ir išspręskite klientų užklausas iš centralizuoto prietaisų skydelio. Visa tai - su „LiveAgent“.

Kartu pagerinkime jūsų klientų aptarnavimą

Komunikacijos klientų valdymo programinė įranga "LiveAgent" padidino perkančių klientų konversijų rodiklį 325%. Tai ekonomiškas sprendimas, pagerinantis klientų patirtį ir reputaciją. Integracija su populiariais socialiniais tinklais.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x