Suplanuokite demonstraciją

requestDemo
Ką sužinosite demonstracijos metu
  • Kaip pasiekti verslo tikslus naudojant „LiveAgent“ – nesvarbu, ar tikslas pagerinti klientų pasitenkinimą, ar padidinti pardavimus.
  • Kaip veikia „LiveAgent“. Apžvelgsime produktą, kad sužinotumėte, ką reiškia dirbti su mūsų programine įranga.
  • Gausite atsakymus į visus klausimus, susijusius su kainodara, aptarnavimu, integravimu ir funkcijomis.

„Kreipkitės į kiekvieną klientą su mintimi padėti jam išspręsti problemą ar pasiekti tikslą, o ne parduoti produktą ar paslaugą.“ – Brian Tracy

Andrej Saxon
Pardavimų vadybininkas

Dažnai užduodami klausimai

Kas yra „LiveAgent“ demonstracinis skambutis?

„LiveAgent“ demonstracinis skambutis suteikia galimybę lanksčiai aptarti su pardavimų specialistu aptarnavimo tarnybos programinės įrangos naudojimo atvejį ir poreikius. Galite užduoti klausimus ir gauti atsakymus apie kainas, įrankius, funkcijas, integracijas ir daug daugiau. Tai puikus būdas susipažinti su mūsų programine įranga ir gauti informacijos apie tai, kokią naudą ji gali suteikti jūsų klientų aptarnavimo tarnybai.

Ar galima į demonstracinį skambutį pakviesti kitus savo įmonės darbuotojus?

Taip, žinoma, galite pakviesti ir daugiau žmonių – savo kolegas ar kitus įmonės darbuotojus, kurie nori susipažinti su „LiveAgent“. Šiuo metu mūsų limitas yra 100 žmonių. Taip pat galite paprašyti įrašyti vaizdo pokalbius, kad vėliau galėtumėte peržiūrėti „LiveAgent“ klientų aptarnavimo funkcijas.

Ar demonstracinis pristatymas yra bendras, ar suasmenintas?

Šis sprendimas priklauso tik nuo jūsų. Demonstraciniai pristatymai visada pritaikomi pagal jūsų verslo nišą ir aptarnavimo tarnybos reikalavimus. Galite būti tikri, kad mūsų komanda visada parodys jums svarbias funkcijas, negaišindama jūsų laiko.

Kiek laiko turėčiau pasilikti demonstracijai?

Demo skambučiai paprastai trunka apie 30 minučių, tačiau galime būti lankstūs. Jei norite pamatyti daugiau „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos funkcijų, galime pasiūlyti papildomas 5–10 minučių. Taip pat galime parodyti, kaip integruoti kitas programas su „LiveAgent“, nustatyti funkcijas ir daug daugiau.

Ar norint suplanuoti nemokamą demonstracinį skambutį reikia bandomosios paskyros?

Prieš demonstracinį skambutį neprivalote užsiregistruoti bandomajam programos išbandymui, tačiau tai padaryti labai naudinga. Turėti aktyvuotą bandomąją programos paskyrą reiškia, kad per demonstracinį skambutį galėsite patys išbandyti funkcijas. Aptarnavimo tarnybų programinės įrangos demonstracinio pristatymo galite paprašyti nemokamai ir neįsipareigodami pirkti klientų aptarnavimo programinės įrangos. Be to, aktyvuojant mūsų nemokamą išbandymo paskyrą nereikalaujama jokios banko kortelės informacijos.

Kuo skiriasi demonstracinis skambutis, sąrankos sesija ir mokymo sesija?

Visus pirmiau išvardytus dalykus nemokamai siūlome kitame naujo kliento įtraukimo etape. Pradinis demonstracinis skambutis skirtas bet kuriam puslapio lankytojui, norinčiam sužinoti daugiau apie tai, ką „LiveAgent“ gali pasiūlyti ir kaip ji gali veikti konkrečiu kliento naudojimo atveju. Paskyros sesija padės jums atlikti pradinę nemokamos bandomosios „LiveAgent“ paskyros sąranką pagal jūsų poreikius. O mokymo sesija skirta apmokyti ir padėti būsimam „LiveAgent“ administratoriui sklandžiai atlikti „LiveAgent“ konfigūravimą ir naudojimą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.