Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima voip telefono sistemas, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Company taip pat yra akademija, kuri siūlo mokymo kursus, ir partnerių programa. Galite susisiekti su LiveAgent per socialinius kanalus arba užsiregistruoti demonstracijai. Quality Unit LLC valdo LiveAgent ir taiko taisykles ir sąlygas, saugumo politiką ir privatumo politiką.
Liveagent yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas, pasiūlantis tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. Jis teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje, padėdamas didinti pajamas, laimingumą ir kliento vertę.
Integruota pokalbių stebėjimo funkcija
LiveAgent yra klientų aptarnavimo, skundų valdymo ir telefono sistemos programinė įranga. Taip pat teikia savitarnos programinę įrangą ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. LiveAgent siūlo demonstracijas ir nemokamus bandymus. Taip pat klientams yra teikiamas pagalbos portalas ir duomenų migracija. Įmonė taip pat turi partnerių programą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent kuria nepriklausomybę ir padeda naudoti socialinius kanalus.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Apskaitos ir Teisės pramonei
"LiveAgent" yra programinė įranga, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms, siekiant pagerinti klientų aptarnavimą ir išlaikyti juos ištikimus prekės ženklui. Jų paslauga yra populiarus pasirinkimas dėl stabilaus veikimo, kainos, integruojamumo ir el. laiškų valdymo galimybių. Su 30 dienų nemokamu bandymu ir paprastu registracijos procesu, "LiveAgent" yra lengvai pasiekiama pagalbos centro programinė įranga.
LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.