Suplanuokite demonstraciją

requestDemo
Ką sužinosite demonstracijos metu
  • Kaip pasiekti verslo tikslus naudojant „LiveAgent“ – nesvarbu, ar tikslas pagerinti klientų pasitenkinimą, ar padidinti pardavimus.
  • Kaip veikia „LiveAgent“. Apžvelgsime produktą, kad sužinotumėte, ką reiškia dirbti su mūsų programine įranga.
  • Gausite atsakymus į visus klausimus, susijusius su kainodara, aptarnavimu, integravimu ir funkcijomis.

„Kreipkitės į kiekvieną klientą su mintimi padėti jam išspręsti problemą ar pasiekti tikslą, o ne parduoti produktą ar paslaugą.“ – Brian Tracy

Andrej Saxon
Pardavimų vadybininkas

Dažnai užduodami klausimai

Kas yra „LiveAgent“ demonstracinis skambutis?

„LiveAgent“ demonstracinis skambutis suteikia galimybę lanksčiai aptarti su pardavimų specialistu aptarnavimo tarnybos programinės įrangos naudojimo atvejį ir poreikius. Galite užduoti klausimus ir gauti atsakymus apie kainas, įrankius, funkcijas, integracijas ir daug daugiau. Tai puikus būdas susipažinti su mūsų programine įranga ir gauti informacijos apie tai, kokią naudą ji gali suteikti jūsų klientų aptarnavimo tarnybai.

Ar galima į demonstracinį skambutį pakviesti kitus savo įmonės darbuotojus?

Taip, žinoma, galite pakviesti ir daugiau žmonių – savo kolegas ar kitus įmonės darbuotojus, kurie nori susipažinti su „LiveAgent“. Šiuo metu mūsų limitas yra 100 žmonių. Taip pat galite paprašyti įrašyti vaizdo pokalbius, kad vėliau galėtumėte peržiūrėti „LiveAgent“ klientų aptarnavimo funkcijas.

Ar demonstracinis pristatymas yra bendras, ar suasmenintas?

Šis sprendimas priklauso tik nuo jūsų. Demonstraciniai pristatymai visada pritaikomi pagal jūsų verslo nišą ir aptarnavimo tarnybos reikalavimus. Galite būti tikri, kad mūsų komanda visada parodys jums svarbias funkcijas, negaišindama jūsų laiko.

Kiek laiko turėčiau pasilikti demonstracijai?

Demo skambučiai paprastai trunka apie 30 minučių, tačiau galime būti lankstūs. Jei norite pamatyti daugiau „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos funkcijų, galime pasiūlyti papildomas 5–10 minučių. Taip pat galime parodyti, kaip integruoti kitas programas su „LiveAgent“, nustatyti funkcijas ir daug daugiau.

Ar norint suplanuoti nemokamą demonstracinį skambutį reikia bandomosios paskyros?

Prieš demonstracinį skambutį neprivalote užsiregistruoti bandomajam programos išbandymui, tačiau tai padaryti labai naudinga. Turėti aktyvuotą bandomąją programos paskyrą reiškia, kad per demonstracinį skambutį galėsite patys išbandyti funkcijas. Aptarnavimo tarnybų programinės įrangos demonstracinio pristatymo galite paprašyti nemokamai ir neįsipareigodami pirkti klientų aptarnavimo programinės įrangos. Be to, aktyvuojant mūsų nemokamą išbandymo paskyrą nereikalaujama jokios banko kortelės informacijos.

Kuo skiriasi demonstracinis skambutis, sąrankos sesija ir mokymo sesija?

Visus pirmiau išvardytus dalykus nemokamai siūlome kitame naujo kliento įtraukimo etape. Pradinis demonstracinis skambutis skirtas bet kuriam puslapio lankytojui, norinčiam sužinoti daugiau apie tai, ką „LiveAgent“ gali pasiūlyti ir kaip ji gali veikti konkrečiu kliento naudojimo atveju. Paskyros sesija padės jums atlikti pradinę nemokamos bandomosios „LiveAgent“ paskyros sąranką pagal jūsų poreikius. O mokymo sesija skirta apmokyti ir padėti būsimam „LiveAgent“ administratoriui sklandžiai atlikti „LiveAgent“ konfigūravimą ir naudojimą.

Related Articles to Prašyti demonstracijos
Agento skydelis yra „LiveAgent“ užduočių juosta. Čia rasite prietaisų skydelį, logotipą, galėsite tvarkyti bilietus, redaguoti ir dar daugiau.

Agento skydelis

"LiveAgent" yra įmonė, kuri siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, įeinančių skambučių centro programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir kt. Jie taip pat turi mokymosi, rašymo testų ir internetinių seminarų pasirinkimą. Įmonė taip pat turi partnerių programą ir teikia paramą klientams.

Įvairios sveikatos apsaugos įstaigos pasitiki LiveAgent teikdami pagalbą klientams. Išbandykite ir pamatysite kodėl.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima voip telefono sistemas, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Company taip pat yra akademija, kuri siūlo mokymo kursus, ir partnerių programa. Galite susisiekti su LiveAgent per socialinius kanalus arba užsiregistruoti demonstracijai. Quality Unit LLC valdo LiveAgent ir taiko taisykles ir sąlygas, saugumo politiką ir privatumo politiką.

Pereikite iš „SpiceWorks“ į „LiveAgent“ nemokamai šiandien. Mes galime perkelti visus jūsų bilietus, kontaktus, agentų profilius, atsiliepimus ir dar daugiau.

Pereinate iš „SpiceWorks“?

Liveagent yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas, pasiūlantis tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. Jis teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje, padėdamas didinti pajamas, laimingumą ir kliento vertę.

Įvertinkite tiesioginio pokalbio įtaką jūsų svetainės konversijoms arba jūsų agentų įtaką įmonės pardavimams naudojant integruotą pokalbių stebėjimo funkciją.

Integruota pokalbių stebėjimo funkcija

LiveAgent yra klientų aptarnavimo, skundų valdymo ir telefono sistemos programinė įranga. Taip pat teikia savitarnos programinę įrangą ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. LiveAgent siūlo demonstracijas ir nemokamus bandymus. Taip pat klientams yra teikiamas pagalbos portalas ir duomenų migracija. Įmonė taip pat turi partnerių programą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent kuria nepriklausomybę ir padeda naudoti socialinius kanalus.

LiveAgent yra naudingas daugelyje pramonės segmentų. Apskaita ir teisė yra viena iš jų. Išbandykite LiveAgent šiandien ir pamatykite privalumus.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Apskaitos ir Teisės pramonei

"LiveAgent" yra programinė įranga, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms, siekiant pagerinti klientų aptarnavimą ir išlaikyti juos ištikimus prekės ženklui. Jų paslauga yra populiarus pasirinkimas dėl stabilaus veikimo, kainos, integruojamumo ir el. laiškų valdymo galimybių. Su 30 dienų nemokamu bandymu ir paprastu registracijos procesu, "LiveAgent" yra lengvai pasiekiama pagalbos centro programinė įranga.

LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.