Atsisveikinkitesu lėta, žemesnės klasės programine įranga ir pradėkite naudoti „LiveAgent“

Perekite į „LiveAgent“ ir mes jūsų duomenis perkelsime nemokamai.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Perkelkite savo duomenis į „Liveagent“

Perėjimas tarp skirtingų pagalbos centro programinės įrangos teikėjų nėra raketų mokslas. Perkelkite visus savo dabartinio teikėjo duomenis į „LiveAgent“ naudodami vieną iš mūsų iš anksto sukurtų įskiepių arba leiskite mūsų techninės pagalbos specialistams jums padėti.

Migrate data to LiveAgent on your own

Naudokite iš anksto sukurtą įskiepį

Kai kuriais atvejais mes siūlome iš anksto sukurtą įskiepį, kuris perkels jūsų duomenis iš senojo teikėjo į „LiveAgent“. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai prisijungti prie „LiveAgent“ informacijos suvestinės ir spustelėti aktyvinimo slankiklį. Perkėlimui reikės tik jūsų API rakto – papildomo kodavimo nereikia.

Nemokamas perkėlimas

Susisiekite su mumis tiesioginiu pokalbiu ar el. paštu ir praneškite mums, kokio tipo perkėlimo jums reikia. Mes mielai perkelsime jūsų duomenis, kol jūs sėdėsite ir mėgausitės puodeliu kavos.

Data migration from one solution to another

Ką galite perkelti iš dabartinio pagalbos centro

Žmones

Lengvai perkelkite agentus, administratorius, galutinius vartotojus ir klientus.

Žymas

Perkelkite visas skyriaus ir bilietų žymas.

Bilietus

Perkelkite bilietus, priedus, vartotojo laukus ir bilietų laukus.

Pagrindiniai privalumai, kuriuos patiria mūsų klientai, persikėlę į „LiveAgent“

Customer providing review for service on mobile phone

Aukščiausio lygio klientų aptarnavimas

Mūsų agentai yra pasirengę jums padėti dėl bet kokių jūsų problemų 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Pagalbos centro sprendimas, kuriame yra visos funkcijos

Mūsų programinė įranga siūlo daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas, kurias papildo daugiau nei 40 integracijų.

Person collecting papers into the net

Padidinkite santaupas ir investicijų pelningumo rodiklį (ROI)

„LiveAgent“ siūlo visiems laikams nemokamą planą, taip pat tris kitus planus pigiausiomis kainomis.

Multilingual support in LiveAgent

Daug palaikomų kalbų

„LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.

Email ticketing

Atraskite universalią el. laiškų dėžutę

„LiveAgent“ padeda organizuoti ir supaprastinti visą jūsų aptarnavimo procesą. Nebereikia stebėti daugybės socialinių paskyrų ar įrenginių. Mūsų universali pašto dėžutė gauna pranešimus iš visų jūsų kanalų – socialinių tinklų, el. pašto, tiesioginių pokalbių internetu, pokalbių telefonu, vaizdo skambučių. Kai šie pranešimai atsidurs „LiveAgent“ informacijos suvestinėje, jie bus automatiškai paversti bilietais.

Tiesioginis pokalbis internetu, net kai esate neprisijungęs

Pasinaudokite mūsų aukštos kokybės tiesioginių pokalbių programine įranga. Tai leidžia jums kalbėtis su svetainės lankytojais realiu laiku ir netgi gauti pranešimus po darbo valandų. Pranešimai, gauti neprisijungus, „LiveAgent“ informacijos suvestinėje automatiškai konvertuojami į el. pašto bilietus.

Papildomos funkcijos apima visiškai pritaikomus pokalbių mygtukus, išankstinio pokalbio formas, kvietimus kalbėtis ir „pilno matymo režimą“, kuris leidžia pamatyti, ką rašo klientai, dar prieš siunčiant žinutes. „Pilno matymo režimas“ taip pat leidžia peržiūrėti dabartinį atvirą asmens, su kuriuo kalbate, URL.

Live chat as a part of the help desk software
LiveAgent - Mobile help desk application

Paslauga naudojantis „iOS“ ir „Android“ programomis

Kadangi puikus klientų aptarnavimas reikalauja lankstumo, padarėme, kad „LiveAgent“ galima parsisiųsti iš „iOS“, ir „Android“ programėlių parduotuvių. Atsakykite į bilietus greičiau, kad klientai liktų patenkinti.

Gaukite daugiau už mažesnę kainą naudodamiesi „LiveAgent“

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas teikdami pasaulinės klasės aptarnavimą savo klientams.

$9 mėn.

Small business

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mėn.

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 contact form
  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Related Articles to „LiveAgent“ perkėlimas
Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra platforma, kuri gali padėti pagerinti klientų patirtį ir teikti greitesnę pagalbą. Kai kuriems klientams, naudojant šią platformą, atsakymo laikas pagerėjo ir padidėjo pardavimai. LiveAgent yra nemokamai išbandyti.

Galvojate migruoti iš Gorgias? Išbandykite nemokamą migraciją į LiveAgent. Mes galime nemokamai perkelti visus jūsų žmones, bilietus, žymas ir dar daugiau.

Migruokite iš Gorgias į LiveAgent

LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.

LiveAgent yra labiausiai įvertinta ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga 2020 metais, skirta smulkioms ir vidutinėms įmonėms. Prisijunkite prie tokių gerai žinomų įmonių, kaip Huawei ir Yamaha, bei teikite puikią pagalbą.

Keliatės iš "LiveHelpNow" į Liveagent?

LiveAgent yra populiari ir gerai vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga, naudojama smulkiose ir vidutinėse įmonėse. Programa suteikia neribotą bilietų istoriją, teikia galimybę kurti kontaktų formas ir pagalbos mygtukus bei yra naudojama tokių bendrovių kaip Huawei, BMW ir Yamaha. Įrangos kainos svyruoja priklausomai nuo verslo dydžio ir naudojimo apimties, tačiau galima bandyti ją nemokamai.

Pereikite iš „osTicket“ į „LiveAgent“ su mūsų komandos pagalba ir gaukite prieigą prie daugiakanalės bilietų sistemos.

Atsisveikinkitesu „osTicket“

Programinė įranga „LiveAgent“ siūlo gausybę funkcijų geram klientų aptarnavimui už prieinamą kainą, o „osTicket“ taip pat turi pagrindines klientų aptarnavimo funkcijas už mažesnę kainą. Tarp „LiveAgent“ privalumų yra tiesioginis pokalbis su klientais, skambučių centrą, savitarną, integracijas su socialiniais tinklais ir Viber. Taip pat suteikiama neribota bilietų ir laiškų kiekis, pokalbių mygtukų, istorijos ir 24/7 klientų aptarnavimo paslaugos. „osTicket“ taip pat turi bilietų sistemą ir kitas klientų aptarnavimo funkcijas, tačiau ne visos išvardytos funkcijos yra prieinamos.

„LiveAgent“ siūlo nemokamą „Freshdesk“ duomenų perkėlimą. Visi jūsų „Freshdesk“ bilietai, agentai ir atsiliepimai bus automatiškai perkelti į „LiveAgent“.

Pereinate iš „Freshdesk“?

LiveAgent yra SVĮ pagalbos programinė įranga, kuri palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi valdiklius, pritaikomus kalbai. Ji yra geriausiai įvertinta ir turinti daugiausiai apžvalgų, o jos naudojamos tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas. LiveAgent siūlo skirtingus planus, kurie skiriasi pagal įmonės dydį ir yra prieinami nemokamai ar už mėnesinę mokestį.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai