Perekite į „LiveAgent“ ir mes jūsų duomenis perkelsime nemokamai.
Perėjimas tarp skirtingų pagalbos centro programinės įrangos teikėjų nėra raketų mokslas. Perkelkite visus savo dabartinio teikėjo duomenis į „LiveAgent“ naudodami vieną iš mūsų iš anksto sukurtų įskiepių arba leiskite mūsų techninės pagalbos specialistams jums padėti.
Kai kuriais atvejais mes siūlome iš anksto sukurtą įskiepį, kuris perkels jūsų duomenis iš senojo teikėjo į „LiveAgent“. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai prisijungti prie „LiveAgent“ informacijos suvestinės ir spustelėti aktyvinimo slankiklį. Perkėlimui reikės tik jūsų API rakto – papildomo kodavimo nereikia.
Susisiekite su mumis tiesioginiu pokalbiu ar el. paštu ir praneškite mums, kokio tipo perkėlimo jums reikia. Mes mielai perkelsime jūsų duomenis, kol jūs sėdėsite ir mėgausitės puodeliu kavos.
Spustelėkite mygtuką, kad perskaitytumėte išsamius „Zendesk“, „Freshdesk“, „Desk.com“, „Jira“ ir kitų paslaugų teikėjų perkėlimo vadovus!
Lengvai perkelkite agentus, administratorius, galutinius vartotojus ir klientus.
Perkelkite visas skyriaus ir bilietų žymas.
Perkelkite bilietus, priedus, vartotojo laukus ir bilietų laukus.
Mūsų agentai yra pasirengę jums padėti dėl bet kokių jūsų problemų 24/7.
Mūsų programinė įranga siūlo daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas, kurias papildo daugiau nei 40 integracijų.
„LiveAgent“ siūlo visiems laikams nemokamą planą, taip pat tris kitus planus pigiausiomis kainomis.
„LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.
„LiveAgent“ padeda organizuoti ir supaprastinti visą jūsų aptarnavimo procesą. Nebereikia stebėti daugybės socialinių paskyrų ar įrenginių. Mūsų universali pašto dėžutė gauna pranešimus iš visų jūsų kanalų – socialinių tinklų, el. pašto, tiesioginių pokalbių internetu, pokalbių telefonu, vaizdo skambučių. Kai šie pranešimai atsidurs „LiveAgent“ informacijos suvestinėje, jie bus automatiškai paversti bilietais.
Pasinaudokite mūsų aukštos kokybės tiesioginių pokalbių programine įranga. Tai leidžia jums kalbėtis su svetainės lankytojais realiu laiku ir netgi gauti pranešimus po darbo valandų. Pranešimai, gauti neprisijungus, „LiveAgent“ informacijos suvestinėje automatiškai konvertuojami į el. pašto bilietus.
Papildomos funkcijos apima visiškai pritaikomus pokalbių mygtukus, išankstinio pokalbio formas, kvietimus kalbėtis ir „pilno matymo režimą“, kuris leidžia pamatyti, ką rašo klientai, dar prieš siunčiant žinutes. „Pilno matymo režimas“ taip pat leidžia peržiūrėti dabartinį atvirą asmens, su kuriuo kalbate, URL.
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas teikdami pasaulinės klasės aptarnavimą savo klientams.
Populiariausias
Nemokamai perkelkite savo duomenis iš bet kurio iš žemiau išvardytų pagalbos centro paslaugų teikėjų. Pereikite šiandien. Mes jums padėsime.
Teikite puikų klientų aptarnavimą
LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.
LiveAgent siūlo daugiakalbę aptarnavimo įrangą, įskaitant klientų aptarnavimą, VoIP telefonus ir kitas programines įrangas, kurios gali būti integruotos su kitomis sistemomis. Teikiami pritaikyti sprendimai ir nuolaidos naujienlaiškių. LiveAgent taip pat gali būti naudojamas klientams kalbant savo gimtąja kalba. Bendradarbiaukite su LiveAgent ir gaukite nuolaidas naujienlaiškiams.
Kaip pradėti rašyti el. laišką (patarimai + šablonai)
El. laiškų pradžioje svarbu sukurti teigiamą įspūdį. Tai padės veiksmingai bendrauti su klientais ir potencialiais klientais. Svarbu atkreipti dėmesį į pasisveikinimą, pirmąjį sakinį ir el. laiško ilgumą bei toną. LiveAgent siūlo šablonus, kurie padeda pradėti el. laiškus tinkamai.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team