Perekite į „LiveAgent“ ir mes jūsų duomenis perkelsime nemokamai.
Perėjimas tarp skirtingų pagalbos centro programinės įrangos teikėjų nėra raketų mokslas. Perkelkite visus savo dabartinio teikėjo duomenis į „LiveAgent“ naudodami vieną iš mūsų iš anksto sukurtų įskiepių arba leiskite mūsų techninės pagalbos specialistams jums padėti.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Kai kuriais atvejais mes siūlome iš anksto sukurtą įskiepį, kuris perkels jūsų duomenis iš senojo teikėjo į „LiveAgent“. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai prisijungti prie „LiveAgent“ informacijos suvestinės ir spustelėti aktyvinimo slankiklį. Perkėlimui reikės tik jūsų API rakto – papildomo kodavimo nereikia.
Susisiekite su mumis tiesioginiu pokalbiu ar el. paštu ir praneškite mums, kokio tipo perkėlimo jums reikia. Mes mielai perkelsime jūsų duomenis, kol jūs sėdėsite ir mėgausitės puodeliu kavos.
Spustelėkite mygtuką, kad perskaitytumėte išsamius „Zendesk“, „Freshdesk“, „Desk.com“, „Jira“ ir kitų paslaugų teikėjų perkėlimo vadovus!
Lengvai perkelkite agentus, administratorius, galutinius vartotojus ir klientus.
Perkelkite visas skyriaus ir bilietų žymas.
Perkelkite bilietus, priedus, vartotojo laukus ir bilietų laukus.
Mūsų agentai yra pasirengę jums padėti dėl bet kokių jūsų problemų 24/7.
Mūsų programinė įranga siūlo daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas, kurias papildo daugiau nei 40 integracijų.
„LiveAgent“ siūlo visiems laikams nemokamą planą, taip pat tris kitus planus pigiausiomis kainomis.
„LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.
„LiveAgent“ padeda organizuoti ir supaprastinti visą jūsų aptarnavimo procesą. Nebereikia stebėti daugybės socialinių paskyrų ar įrenginių. Mūsų universali pašto dėžutė gauna pranešimus iš visų jūsų kanalų – socialinių tinklų, el. pašto, tiesioginių pokalbių internetu, pokalbių telefonu, vaizdo skambučių. Kai šie pranešimai atsidurs „LiveAgent“ informacijos suvestinėje, jie bus automatiškai paversti bilietais.
Pasinaudokite mūsų aukštos kokybės tiesioginių pokalbių programine įranga. Tai leidžia jums kalbėtis su svetainės lankytojais realiu laiku ir netgi gauti pranešimus po darbo valandų. Pranešimai, gauti neprisijungus, „LiveAgent“ informacijos suvestinėje automatiškai konvertuojami į el. pašto bilietus.
Papildomos funkcijos apima visiškai pritaikomus pokalbių mygtukus, išankstinio pokalbio formas, kvietimus kalbėtis ir „pilno matymo režimą“, kuris leidžia pamatyti, ką rašo klientai, dar prieš siunčiant žinutes. „Pilno matymo režimas“ taip pat leidžia peržiūrėti dabartinį atvirą asmens, su kuriuo kalbate, URL.
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas teikdami pasaulinės klasės aptarnavimą savo klientams.
Populiariausias
Nemokamai perkelkite savo duomenis iš bet kurio iš žemiau išvardytų pagalbos centro paslaugų teikėjų. Pereikite šiandien. Mes jums padėsime.
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis