Atsisveikinkitesu lėta, žemesnės klasės programine įranga ir pradėkite naudoti „LiveAgent“

Perekite į „LiveAgent“ ir mes jūsų duomenis perkelsime nemokamai.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Perkelkite savo duomenis į „Liveagent“

Perėjimas tarp skirtingų pagalbos centro programinės įrangos teikėjų nėra raketų mokslas. Perkelkite visus savo dabartinio teikėjo duomenis į „LiveAgent“ naudodami vieną iš mūsų iš anksto sukurtų įskiepių arba leiskite mūsų techninės pagalbos specialistams jums padėti.

Migrate data to LiveAgent on your own

Naudokite iš anksto sukurtą įskiepį

Kai kuriais atvejais mes siūlome iš anksto sukurtą įskiepį, kuris perkels jūsų duomenis iš senojo teikėjo į „LiveAgent“. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai prisijungti prie „LiveAgent“ informacijos suvestinės ir spustelėti aktyvinimo slankiklį. Perkėlimui reikės tik jūsų API rakto – papildomo kodavimo nereikia.

Sužinokite daugiau

Nemokamas perkėlimas

Susisiekite su mumis tiesioginiu pokalbiu ar el. paštu ir praneškite mums, kokio tipo perkėlimo jums reikia. Mes mielai perkelsime jūsų duomenis, kol jūs sėdėsite ir mėgausitės puodeliu kavos.

Data migration from one solution to another

Ką galite perkelti iš dabartinio pagalbos centro

Žmones

Lengvai perkelkite agentus, administratorius, galutinius vartotojus ir klientus.

Žymas

Perkelkite visas skyriaus ir bilietų žymas.

Bilietus

Perkelkite bilietus, priedus, vartotojo laukus ir bilietų laukus.

Pagrindiniai privalumai, kuriuos patiria mūsų klientai, persikėlę į „LiveAgent“

Customer providing review for service on mobile phone

Aukščiausio lygio klientų aptarnavimas

Mūsų agentai yra pasirengę jums padėti dėl bet kokių jūsų problemų 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Pagalbos centro sprendimas, kuriame yra visos funkcijos

Mūsų programinė įranga siūlo daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas, kurias papildo daugiau nei 40 integracijų.

Person collecting papers into the net

Padidinkite santaupas ir investicijų pelningumo rodiklį (ROI)

„LiveAgent“ siūlo visiems laikams nemokamą planą, taip pat tris kitus planus pigiausiomis kainomis.

Multilingual support in LiveAgent

Daug palaikomų kalbų

„LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.

Email ticketing

Atraskite universalią el. laiškų dėžutę

„LiveAgent“ padeda organizuoti ir supaprastinti visą jūsų aptarnavimo procesą. Nebereikia stebėti daugybės socialinių paskyrų ar įrenginių. Mūsų universali pašto dėžutė gauna pranešimus iš visų jūsų kanalų – socialinių tinklų, el. pašto, tiesioginių pokalbių internetu, pokalbių telefonu, vaizdo skambučių. Kai šie pranešimai atsidurs „LiveAgent“ informacijos suvestinėje, jie bus automatiškai paversti bilietais.

Tiesioginis pokalbis internetu, net kai esate neprisijungęs

Pasinaudokite mūsų aukštos kokybės tiesioginių pokalbių programine įranga. Tai leidžia jums kalbėtis su svetainės lankytojais realiu laiku ir netgi gauti pranešimus po darbo valandų. Pranešimai, gauti neprisijungus, „LiveAgent“ informacijos suvestinėje automatiškai konvertuojami į el. pašto bilietus.

Papildomos funkcijos apima visiškai pritaikomus pokalbių mygtukus, išankstinio pokalbio formas, kvietimus kalbėtis ir „pilno matymo režimą“, kuris leidžia pamatyti, ką rašo klientai, dar prieš siunčiant žinutes. „Pilno matymo režimas“ taip pat leidžia peržiūrėti dabartinį atvirą asmens, su kuriuo kalbate, URL.

Live chat as a part of the help desk software
LiveAgent - Mobile help desk application

Paslauga naudojantis „iOS“ ir „Android“ programomis

Kadangi puikus klientų aptarnavimas reikalauja lankstumo, padarėme, kad „LiveAgent“ galima parsisiųsti iš „iOS“, ir „Android“ programėlių parduotuvių. Atsakykite į bilietus greičiau, kad klientai liktų patenkinti.

Gaukite daugiau už mažesnę kainą naudodamiesi „LiveAgent“

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas teikdami pasaulinės klasės aptarnavimą savo klientams.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Pereikite į „LiveAgent“

Nemokamai perkelkite savo duomenis iš bet kurio iš žemiau išvardytų pagalbos centro paslaugų teikėjų. Pereikite šiandien. Mes jums padėsime.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Susiję straipsniai su„LiveAgent“ perkėlimas
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su LiveAgent privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Teikite puikų klientų aptarnavimą

LiveAgent siūlo daugybe įrankių klientų aptarnavimui, įskaitant tiesioginį pokalbį, skambučių centrą ir bilietų valdymo sistemą. Tai vienas iš geriausių pasirinkimų verslui.

Suskirstykite klientus į įmones ir lengvai sekite, ko prašo kiekvienas įmonės narys.

Įmonės

"LiveAgent" yra ekonominis ir efektyvus tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, padedantis įmonėms gerinti klientų aptarnavimą ir padidinti pardavimus įvairiais komunikacijos kanalais. Tai suteikia daugybę funkcijų ir nemokamą demonstraciją.

„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus. Prisijunkite prie tūkstančių patenkintų klientų.

Mūsų klientai

LiveAgent siūlo daugiakalbę aptarnavimo įrangą, įskaitant klientų aptarnavimą, VoIP telefonus ir kitas programines įrangas, kurios gali būti integruotos su kitomis sistemomis. Teikiami pritaikyti sprendimai ir nuolaidos naujienlaiškių. LiveAgent taip pat gali būti naudojamas klientams kalbant savo gimtąja kalba. Bendradarbiaukite su LiveAgent ir gaukite nuolaidas naujienlaiškiams.

Sužinokite, kaip efektyviai pradėti rašyti el. laiškus LiveAgent pateikia daug patarimų ir šablonų, kaip pagerinti el. laiškų pradžią.

Kaip pradėti rašyti el. laišką (patarimai + šablonai)

El. laiškų pradžioje svarbu sukurti teigiamą įspūdį. Tai padės veiksmingai bendrauti su klientais ir potencialiais klientais. Svarbu atkreipti dėmesį į pasisveikinimą, pirmąjį sakinį ir el. laiško ilgumą bei toną. LiveAgent siūlo šablonus, kurie padeda pradėti el. laiškus tinkamai.

Norite perkelti savo duomenis iš „Drift“ kitur? Pažvelkite į „LiveAgent“ ir pamatykite naudą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją šiandien.

Pereinate iš „Drift“ į „LiveAgent“?

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa su daugybe funkcijų, daug kalbų palaikymu ir integracijomis su socialiniais tinklais. Teikiama nemokama bandomoji versija.

Norite pereiti iš „LiveCall“? Mes jums padėsime! Susisiekite su „LiveAgent“ klientų aptarnavimo komanda ir pradėkite savo duomenų perkėlimą nemokamai jau šiandien.

Norite pereiti iš „LiveCall“?

Padidinkite pardavimus su LiveAgent, klientų aptarnavimo programine įranga su daugybe funkcijų: VoIP telefono sistemos, įeinančių skambučių centro programinė įranga ir kt. Išbandykite nemokamą demonstraciją ir gaukite naujausias naujienas bei nuolaidas apie „LiveAgent“.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x