Teisingas pasirinkimas kiekvienam verslui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Vienas sprendimas įvairių tipų verslui

„LiveAgent“ yra pagalbos centro programinė įranga, prisitaikanti prie skirtingų verslo modelių poreikių. Sužinokite, kaip ji gali padėti jūsų įmonei aptarnaujant klientus.

Sužinokite, ar „LiveAgent“ tinka jūsų nišai

Susisiekite ir paverskite klientais svetainės lankytojus, kurie naršo jūsų puslapius, naudodami aktyvius kvietimus pokalbiui.

Sužinoti daugiau

Suteikite lengvą prieigą prie svarbios informacijos naudodami patrauklų savitarnos portalą, kuriame yra DUK ir bendruomenės forumai.

Sužinoti daugiau

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą ir automatizuokite darbo eigą prieš tai, kol jūsų klientų aptarnavimas taps varginantis.

Sužinoti daugiau

Sukurkite pasitikėjimą siūlydami aukščiausius saugumo standartus, kai reikia apsaugoti savo klientų duomenis.

Sužinoti daugiau

Paverskite klientų aptarnavimą didžiausiu savo privalumu, teikdami suasmenintą patirtį, dėl kurios klientai nori grįžti.

Sužinoti daugiau

Sutaupykite laiko ir pinigų kalbėdamiesi su daugiau klientų vienu metu.

Sužinoti daugiau

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kodėl įmonės pasirenka „LiveAgent“.

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Aukite su geriausiais

Prisijunkite prie vis didėjančio įmonių, kurios pasikliauja „LiveAgent“ ir yra iš skirtingų verslo aplinkų, sąrašo. Sužinokite, kaip jie naudojasi daugiakanalės komunikacijos platformos pranašumais ir kaip jūs taip pat galite tuo pasinaudoti.

„LiveAgent“ taip pat gali patenkinti kelių pramonės sričių reikalavimus. Sužinokite, kaip tai vyksta ir pamatykite poveikį.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kam reikalingas pagalbos centras?

Pagalbos centro tarnyba teikia pagalbą klientams, dažniausiai naudojant klientų aptarnavimo programinę įrangą. Be to, programinė įranga leidžia agentams spręsti visus klausimus iš vienos platformos.

Kas yra geras pagalbos centras?

Geras pagalbos centras suteikia reikiamą pagalbą ir žinias, kad galima būtū išspręsti kliento problemas iš karto. Be to, ji turi tinkamas priemones, skirtas efektyviai valdyti visas užklausas.

Kodėl įmonės turėtų investuoti į pagalbos centro programinę įrangą?

Pagalbos centro programinė įranga padidina klientų pasitenkinimą, pajamas ir klientų išlaikymą bet kokio dydžio įmonėje.

Related Articles to Verslas
Puikus klientų aptarnavimas prasideda su geresne pagalbos tarnybos programine įranga. Išbandykite LiveAgent per 14-os dienų pilną nemokamą bandymo laikotarpį. Kurkite santykius, didinkite lojalumą ir pardavimus.

Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga

LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri prisitaiko prie skirtingų verslo modelių poreikių. Tai gali būti naudinga įmonėms klientų pagalbos srityje. Be to, pristatomi įvairūs verslo sprendimai ir sėkmės istorijos įvairiose pramonėse ir sektoriuose.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią galima integrizuoti su VoIP telefono sistemos ir kitais programiniais sprendimais. Jie taip pat siūlo įeinančių skambučių centro ir skundų valdymo sistemą. Žinių bazė ir mokymosi galimybės taip pat yra prieinamos klientams. Prieiga prie demonstracijos ir nemokamos bandomosios versijos taip pat yra galima. Įmonė siūlo klientams pranešti apie naujienas ir atnaujinimus per savo naujienlaiškį ir socialinius tinklus.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

Tekstas pateikia informaciją apie LiveAgent programinę įrangą, jos funkcijas bei paslaugas. Taip pat siūloma galimybė susisiekti su pardavimų skyriumi. Taip pat pateikiama informacija apie įmonę, jos partnerių programą bei mokymusi interneto svetainėje. Galima užsisakyti nemokamą demonstraciją ir gauti naujienų apie LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas. Tekstas baigiasi informacija apie teisių saugojimą, taisykles ir sąlygas, saugumo ir privatumo politiką.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.

Sumažinkite dėl naujų klientų įsigijimo patiriamas išlaidas ir padidinkite savo startuolio ar smulkaus verslo klientų ilgalaikę vertę naudodami tiesioginių pokalbių programinę įrangą.

Tiesioginis pokalbis startuoliams ir mažoms įmonėms

Straipsnyje aptariami tiesioginiai pokalbiai internete ir jų pranašumai. Tiesioginis pokalbis gali būti naudojamas ne tik bendravimo su klientais, bet ir vidiniams tikslams, pavyzdžiui, apmokymams. Integruojant į savo svetainę, tiesioginis pokalbis yra lengvai prieinamas. Tačiau, svarbu užtikrinti klientų saugumą ir laikytis internetinio etiketo taisyklių. Paskutiniame skyriuje pateikiami klausimai ir atsakymai apie live chat software.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima VoIP telefono sistemas, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą ir dar daugiau. Tai yra produktas, gaminamas Quality Unit, LLC, ir jis yra skirtas padėti verslui geriau aptarnauti savo klientus. LiveAgent taip pat siūlo demonstracijas, naujienlaiškius ir socialinius kanalus, kad klientai galėtų visada būti informuoti apie naujausius LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai