Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga
LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri prisitaiko prie skirtingų verslo modelių poreikių. Tai gali būti naudinga įmonėms klientų pagalbos srityje. Be to, pristatomi įvairūs verslo sprendimai ir sėkmės istorijos įvairiose pramonėse ir sektoriuose.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią galima integrizuoti su VoIP telefono sistemos ir kitais programiniais sprendimais. Jie taip pat siūlo įeinančių skambučių centro ir skundų valdymo sistemą. Žinių bazė ir mokymosi galimybės taip pat yra prieinamos klientams. Prieiga prie demonstracijos ir nemokamos bandomosios versijos taip pat yra galima. Įmonė siūlo klientams pranešti apie naujienas ir atnaujinimus per savo naujienlaiškį ir socialinius tinklus.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Tekstas pateikia informaciją apie LiveAgent programinę įrangą, jos funkcijas bei paslaugas. Taip pat siūloma galimybė susisiekti su pardavimų skyriumi. Taip pat pateikiama informacija apie įmonę, jos partnerių programą bei mokymusi interneto svetainėje. Galima užsisakyti nemokamą demonstraciją ir gauti naujienų apie LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas. Tekstas baigiasi informacija apie teisių saugojimą, taisykles ir sąlygas, saugumo ir privatumo politiką.
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.
Tiesioginis pokalbis startuoliams ir mažoms įmonėms
Straipsnyje aptariami tiesioginiai pokalbiai internete ir jų pranašumai. Tiesioginis pokalbis gali būti naudojamas ne tik bendravimo su klientais, bet ir vidiniams tikslams, pavyzdžiui, apmokymams. Integruojant į savo svetainę, tiesioginis pokalbis yra lengvai prieinamas. Tačiau, svarbu užtikrinti klientų saugumą ir laikytis internetinio etiketo taisyklių. Paskutiniame skyriuje pateikiami klausimai ir atsakymai apie live chat software.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima VoIP telefono sistemas, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą ir dar daugiau. Tai yra produktas, gaminamas Quality Unit, LLC, ir jis yra skirtas padėti verslui geriau aptarnauti savo klientus. LiveAgent taip pat siūlo demonstracijas, naujienlaiškius ir socialinius kanalus, kad klientai galėtų visada būti informuoti apie naujausius LiveAgent atnaujinimus ir nuolaidas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis