Teisingas pasirinkimas kiekvienam verslui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Vienas sprendimas įvairių tipų verslui

„LiveAgent“ yra pagalbos centro programinė įranga, prisitaikanti prie skirtingų verslo modelių poreikių. Sužinokite, kaip ji gali padėti jūsų įmonei aptarnaujant klientus.

Sužinokite, ar „LiveAgent“ tinka jūsų nišai

Susisiekite ir paverskite klientais svetainės lankytojus, kurie naršo jūsų puslapius, naudodami aktyvius kvietimus pokalbiui.

Sužinoti daugiau

Suteikite lengvą prieigą prie svarbios informacijos naudodami patrauklų savitarnos portalą, kuriame yra DUK ir bendruomenės forumai.

Sužinoti daugiau

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą ir automatizuokite darbo eigą prieš tai, kol jūsų klientų aptarnavimas taps varginantis.

Sužinoti daugiau

Sukurkite pasitikėjimą siūlydami aukščiausius saugumo standartus, kai reikia apsaugoti savo klientų duomenis.

Sužinoti daugiau

Paverskite klientų aptarnavimą didžiausiu savo privalumu, teikdami suasmenintą patirtį, dėl kurios klientai nori grįžti.

Sužinoti daugiau

Sutaupykite laiko ir pinigų kalbėdamiesi su daugiau klientų vienu metu.

Sužinoti daugiau

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kodėl įmonės pasirenka „LiveAgent“.

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Aukite su geriausiais

Prisijunkite prie vis didėjančio įmonių, kurios pasikliauja „LiveAgent“ ir yra iš skirtingų verslo aplinkų, sąrašo. Sužinokite, kaip jie naudojasi daugiakanalės komunikacijos platformos pranašumais ir kaip jūs taip pat galite tuo pasinaudoti.

„LiveAgent“ taip pat gali patenkinti kelių pramonės sričių reikalavimus. Sužinokite, kaip tai vyksta ir pamatykite poveikį.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai suVerslas
„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?

Mūsų nemokama tiesioginių pokalbių programa leidžia klientams ir agentams bendrauti realiu laiku, pagerinant aptarnavimą ir padidinant pardavimus.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

Papildykite klientų aptarnavimo dokumentaciją įdomiais atsisiunčiamais failais ir naršykite žinių bazės dokumentus su paieškos valdikliu. Tinkinkitės pagal savo prekės ženklą.

Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.

Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.

LiveAgent teikia nemokamą bilietavimo programinę įrangą, kuri nukreipia el. laiškus, internetinius pokalbius, skambučių centrą ir žinių bazę į vieną pašto dėžutę.

Nemokama bilietavimo programinė įranga

72% vartotojų vertina prastą aptarnavimą dėl aiškumo trūkumo. Microsoft teigia, kad klientai tikisi agento žinoti jų informaciją ir bendravimo istoriją.

Sukurkite nuostabius klientų portalus, žinių bazes ir sudėtingus IVR medžius. Filtruokite bilietus pagal žymas, skyrius, problemas ar komunikacijos kanalus. Paskirkite ir automatiškai perkelkite atsakomybę už bilietus agentams ar skyriams. Tvarkykite, peradresuokite ir išspręskite klientų užklausas iš centralizuoto prietaisų skydelio. Visa tai - su „LiveAgent“.

Kartu pagerinkime jūsų klientų aptarnavimą

Perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325% po „LiveAgent“ naudojimo. Teikia geresnę ir greitesnę pagalbą, mažesne kaina nei kiti paslaugos teikėjai.

Gaukite tinkamą programinę įrangą ir suteikite savo klientams geriausią įmanomą pagalbą. „LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m.

Ieškote „Freshcaller“ alternatyvos?

"AVMarket" ir "Betconstruct" įdiegė "LiveAgent" klientų aptarnavimo programinę įrangą, pagerindamos sąveiką su klientais. Taip pat integruojama su "DoorVaani" VoIP teikėju.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai