LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda gerinti klientų patirtį ir pagerinti pasitenkinimą naudojant savipagalbos įrankius. Tai taip pat padeda supaprastinti bilietų tvarkymą ir kurti savo žinių bazę. LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir švietimo resursų. Verslo partneriai gali prisijungti prie jų partnerystės programos. Tai yra alternatyva kitoms pagalbos tarnybų sistemoms, ir jis pasirodė gerai funkcionalumu, stabilumu ir geru kainos ir kokybės santykiu.
LiveAgent yra įmonių sprendimas klientų aptarnavimui. Jis siūlo programinę įrangą ir išmaniuosius telefonus, kad galėtumėte užmegzti ryšį su savo klientais. Programos yra sukuriamos tam, kad palengvintų bendravimą su klientais, taip pat yra pritaikytos skambučiams ir elektroniniam paštui. LiveAgent taip pat siūlo mokymosi ir švietimo paslaugas, kad padėtų savo klientams ir padidintų jų sugebėjimus.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, įskaitant žinių bazę, klientų forumą, automatizaciją, API, IVR, vaizdo skambučius ir neribotą pagalbą 24/7. Taip pat siūloma integracija su "Viber", "Facebook", "Twitter" ir "Instagram". Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn. "Lucep" nesiūlo daugelio šių funkcijų ir integracijų, ir paslaugos kaina yra aukštesnė - 30$/agentui/mėn.
Pereinate iš „Hubspot“ paslaugų centro?
Padidinkite ROI su „LiveAgent“ nemokamu planu ir pigesniais kainomis kituose planuose. Palaiko 43 skirtingas kalbas ir vertimo valdiklius.
Pereinate iš „AirCall“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra gerai veikiantis ir ekonomiškas sprendimas, padedantis gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Tai vertinga alternatyva platformoms kaip osTicket ir HelpCrunch. LiveAgent turi daug funkcijų, taip pat integruojasi su socialiniais tinklais ir skambučių centrais. Programinė įranga yra naudojama daugiau kaip 21 000 įmonių, o trys mokami planai prasideda nuo $9/mėn, prieinami yra ir nemokami bandymai. Tai yra geriausia alternatyva klientų aptarnavimo sistemoms, tokiose kaip Zendesk.
LiveAgent yra SMB pagalbos centro programinė įranga, kurią naudoja didelės korporacijos kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas. Su „LiveAgent“ jūsų įmonė galės teikti pasaulinės klasės aptarnavimą klientams. Programa tinka bet kokio dydžio įmonėms ir kainuoja $49 / mėn. Taip pat pasirinkimas suteikiamas 43 skirtingoms kalboms.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis