Sukurkite gerovę su klientų sėkmės programine įranga

Pasirūpinkite klientų laime teikdami jiems nepriekaištingas paslaugas visais kanalais.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Klientų sėkmės programinė įranga geresnei klientų patirčiai

Puiki klientų sėkmės programinė įranga leidžia teikti puikų klientų aptarnavimą. Mūsų viską viename turintis sprendimas leidžia sutelkti dėmesį į naujų santykių su klientais kūrimą, nes jame daugiausia dėmesio skiriama personalizavimui, greičiui ir naudingumui.

„LiveAgent“ leidžia sujungti visus bendravimo su klientais kanalus į vieną unifikuotą pašto dėžutę, kurią gali pasiekti visi jūsų įmonės darbuotojai. Tai leidžia kiekvienam darbuotojui vienoje vietoje matyti visas sąveikas su klientais ir suteikia puikius įrankius agentams pradėti kurti santykius su jūsų klientais.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Kam reikia klientų sėkmės programinės įrangos

Klientų aptarnavimo srityje raktas į sėkmę – puikūs santykiai su klientais. Norint to pasiekti, svarbu įprasti greitai, veiksmingai ir asmeniškai atsakyti į klientų užklausas. Tačiau prireikus valdyti pagalbos tarnybos užklausas, daugelis įmonių internete susiduria su sunkumais, o tai savo ruožtu trukdo teikti geriausią pagalbą.

questions illustration

Tvarkant pagalbos tarnybos užklausas dažniausiai pranešama apie šias problemas

inbox cleanup - illustration

Prarasti el. laiškai

Daugumoje el. pašto paslaugų programų sunku dirbti dalinantis pašto dėžute, nes jos nebuvo kuriamos koncentruojantis į bendradarbiavimą. Pavyzdžiui, dirbdami su „Outlook“ galite netyčia ištrinti bendradarbio darbą jam nežinant ir atvirkščiai. Dėl to svarbūs el. laiškai gali lengvai pasimesti, būti nepastebėti ar net ištrinti. Su „LiveAgent“ visi jūsų darbuotojai galės naudotis bendra tam pritaikyta pašto dėžute, todėl komandoms bus lengviau bendradarbiauti.

Vėluojantys atsakymai

Neverskite klientų laukti, nes jie gali nusivilti jūsų paslaugomis. Tačiau klientų aptarnavimo realybė dažnai yra būtent tokia. Tai ypač aktualu organizacijoms, turinčioms dideles aptarnavimo komandas, nes lengva nepastebėti svarbių el. laiškų, kol būna per vėlu.

Tačiau naudodamiesi „LiveAgent“ galite nustatyti priminimus, kurie primins apie svarbiausius el. laiškus. Dėl to jūsų komanda visada laiku pasirūpins svarbiais laiškais.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Test email campaigns

Sunkumai bendradarbiaujant

Jei turite didelę klientų aptarnavimo komandą, bendradarbiavimas naudojant tradicines el. pašto dėžutes gali būti visus apsunkinantis procesas. Pavyzdžiui, jei kuris nors komandos narys išvyksta atostogauti ir tuo tarpu gauna svarbių pranešimų, atsiranda tikimybė pavėluoti į juos atsakyti arba visai juos pražiopsoti.

Sprendimas? „LiveAgent“ suteikia įmonei bendrą pašto dėžutę, kuri leidžia darbuotojams pasidalinti neprisijungusių agentų darbo krūviu.

Veiklos valdymo trūkumas

Neturint bendros bendravimo su klientais valdymo sistemos, labai sunku įvertinti klientų aptarnavimo efektyvumą. Naudodami „LiveAgent“ galite stebėti visus tarp jūsų komandos ir klientų siunčiamus pranešimus. Taip daug paprasčiau pastebėti problemas ar apdovanoti komandos narius, kurie puikiai aptarnauja jūsų klientus.

Cartoon woman looking at graph

Susipažinkite su „LiveAgent“ – klientų sėkmės platforma

Sekite užklausas ir atsakykite į jas

„LiveAgent“ suteikia galimybę visiems jūsų komandos nariams patogiai sekti klientų užklausas ir į jas atsakinėti. Ji sujungia visas bendravimo su klientais formas į vientisą programą.

Daugiakanalis sprendimas jūsų verslui

Whether your customers contact you via call center, live chat, social media, or through email, LiveAgent’s got you covered so your staff can continuously monitor customer communications.

Nesvarbu, ar klientai su jumis susisiekia per skambučių centrą, tiesioginį pokalbį, socialinius tinklus, ar el. paštu, – „LiveAgent“ pasirūpins, kad jūsų darbuotojai bendravimą su klientais galėtų sekti be nereikalingų sustojimų.

„LiveAgent“ pagalba bendraukite efektyviaisu

Raktas į klientų sėkmę – tinkamas bendravimas, o „LiveAgent“ suteikia jums ir jūsų komandai įrankius, kurių reikia, kad tai galėtumėte pasiekti.

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, o tai mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo

Išplėstinės funkcijos

„LiveAgent“ teikia daugybę įrankių, kurie gali turėti milžiniškos įtakos jūsų komandos veiklai ir sėkmingam klientų aptarnavimui. Išvien šios priemonės leidžia jūsų darbuotojams sklandžiai bendrauti su klientais įvairiais kanalais.

email ticketing - illustration
Savings illustration

Geriausias kainos ir kokybės santykis

Mūsų klientų aptarnavimo programinė įranga turi aukščiausius įvertinimus savo sektoriuje ir lenkia kitas klientų aptarnavimo platformas, kurios yra brangesnės arba turi daug mažiau funkcijų.

Mobilioji pagalbos tarnybos programėlė

Užtikrinti klientų sėkmę reiškia pasiūlyti klientams patirtį daugeliu kanalų. Todėl sukūrėme specialią „Android“ ir „iOS“ įrenginiams skirtą vietinę programėlę, kuri sklandžiai integruojasi su jūsų saityno programa.

Net jei jūsų darbuotojai ne darbo vietoje, jie vis tiek gali bendrauti su klientais el. paštu, telefonu ir socialiniuose tinkluose – visa tai jie gali daryti savo programėlėje. To rezultatas? Kiekvieną svarbų klausimą atsakymas pasieks itin greit.

Mobile application - illustration
connected world map

Visiškai daugiakalbis

Mūsų klientų aptarnavimo programinė įranga naudojama visame pasaulyje ir yra visiškai arba iš dalies palaikoma keliomis kalbomis. Ji siūlo daugiau nei 40 kalbų ir leidžia visiškai pritaikyti kiekvieną specialią raidę ar raidinį akcentą programoje.

Tai suteikia jūsų darbuotojams galimybę atsakant į klientų užklausas ir prašymus naudoti gimtąją kalbą, o jūsų klientams – kreiptis pagalbos savo gimtąja kalba.

Reikalingos funkcijos

Mūsų intuityvi bilietų tvarkymo sistema leidžia patogiai peržiūrėti visus klientų judesius ir automatizuoti daugelį įprastų klientų aptarnavimo užduočių. Darbuotojai gali akimirksniu keisti bendravimo formas, o jūs galite pritaikyti klientų patirtį prie konkrečių savo sektoriaus poreikių pasitelkę kontaktines formas ir individualius pagalbos centrus.

„LiveAgent“ nuolat tobulėja ir įgauna naujų funkcijų. Jau dabar „LiveAgent“ siūlo daugiau nei 179 pagalbos tarnybos funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų.

features overview - integration

Daugiau nei 21 000 įmonių negali klysti

„LiveAgent“ platforma pasitiki didžiausios ir prestižiškiausios pasaulio įmonės. Kviečiame paskaityti mūsų sėkmės istorijų bei atsiliepimų ir sužinoti, kaip „LiveAgent“ gali padėti jums pasiekti klientų sėkmę, užtikrinti jų lojalumą ir pakelti klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį.

app installation - illustration

„LiveAgent“ prisitaiko prie jūsų verslo

„LiveAgent“ yra galingas klientų sėkmės įrankis tiek naujoms, tiek tvirtai įsikūrusioms įmonėms. Jei dar tik pradedate verslą, jis leis greitai išvystyti klientų bazę ir ugdyti jų lojalumą. Jei esate įsitvirtinusi įmonė, siekianti pakelti savo klientų patirtį į aukštesnį lygį, visų ryšių su klientais kanalų integravimas į vieną centralizuotą sistemą leis jūsų darbuotojams daug lengviau ir veiksmingiau bendrauti su klientais.

Sukūrėme „LiveAgent“ kaip lankstų klientų aptarnavimo sprendimą, tad mūsų programinė įranga tinka įvairaus dydžio įmonėms. Nesvarbu, kokiame sektoriuje dirbate ar kokio dydžio yra jūsų įmonė, galime padėti jums sukurti geresnius ryšius su klientais.

Kas yra klientų sėkmės programinė įranga?

Klientų sėkmės programinė įranga padės jums ir jūsų komandai valdyti sąveiką su klientais. „LiveAgent“ yra SaaS sprendimas, kuris visus jūsų ryšius sujungia į vientisą sistemą.

Jūsų klientai gali naudotis įvairiais būdais susisiekti, pavyzdžiui, el. paštu, telefonu, mesendžeriais ar tiesioginiais pokalbiais, todėl, valdydami visą bendravimą iš vienos vietos, padėsite klientų aptarnavimo agentams geriau suprasti klientų problemas ir greičiau į jas atsakyti. Be to, „LiveAgent“ saugo jūsų vidinę komunikaciją, tad konfidencialūs klientų duomenys tokie ir liks.

Tinkamas klientų aptarnavimas yra raktas į sėkmingą verslą ir stiprią e. prekybos bendruomenę. Klientų aptarnavimo sėkmės programinė įranga gali iš pamatų pagerinti jūsų bendravimą su klientais. Jūsų darbuotojai ne tik galės pasiekti klientus įvairiais kanalais, bet ir galėsite stebėti klientų aptarnavimo rezultatus.

customer FAQ - illustration
to do list - illustration

Kaip pasirinkti tinkamą klientų sėkmės programinę įrangą

Klientų sėkmės programinės įrangos rinka yra pripildyta, tačiau kiekvienas pardavėjas jums pasiūlys skirtingus įrankius. Kaip ir priimant sprendimą dėl bet kokio pirkinio, klientų sėkmės programinės įrangos poreikiai priklausys nuo jūsų pramonės sektoriaus, įmonės dydžio ir asmeninių poreikių.

Dauguma programinės įrangos tiekėjų siūlo pagrindines funkcijas, tarp kurių yra bilietų tvarkymas, tiesioginiai pokalbiai arba analitinis informacinis skydelis. Pažangesnės platformos turi automatizavimo, kelių žinių bazių palaikymo sistemas arba įvairių bendradarbiavimo priemonių rinkinį.

Su „LiveAgent“ esame žingsniu priekyje. Skambučių centro programinę įrangą integravome tiesiai į savo platformą, todėl galite be vargo judėti tarp skambučių telefonu ir kitų bendravimo formų. Be to, „LiveAgent“ palaiko bendravimą socialiniais tinklais tiesiai iš vietinio prietaisų skydelio. Mūsų unikali bilietų sistema į vieną vietą sutelkia visas bendravimo formas.

Klientų sėkmės programinės įrangos palyginimas

Rinkoje yra tiek daug pasirinkimų, kad išsirinkti klientų sėkmės programinę įrangą gali būti kietas riešutėlis. Todėl sukūrėme „LiveAgent“ taip, kad ji būtų kuo lankstesnė. Jei turite tik vieną klientų aptarnavimo komandos narį, ne bėda – „LiveAgent“ padės jam organizuotai tvarkyti visus pranešimus. Jei klientų užklausas sprendžia didelė komanda, „LiveAgent“ leis jiems bendradarbiauti ir suteikti klientams geriausią įmanomą patirtį.

Visas šias funkcijas „LiveAgent“ siūlo per intuityvią naudotojo sąsają, kurią lengva perprasti ir kurioje galite matyti pagrindinius duomenis, rodančius, kaip aptarnaujate savo klientus. Naudotis „LiveAgent“ labai apsimoka, nes visas šias naudingas funkcijas gausite vos už vakarienės ar poros vakarienių dviem kainą.

Mobile testing illustration

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kas yra klientų sėkmės programinė įranga?

Klientų sėkmės programinė įranga padeda bendrovėms užtikrinti, kad bendravimo su klientais sąveikos būtų kokybiškos. Kaip? Kasdien suteikdama agentams reikiamus įrankius.

Kodėl man reikia klientų sėkmės programinės įrangos?

Klientų aptarnavimo platforma palengvina darbą su didžiuliais klientų užklausų kiekiais, naudodama tokias funkcijas kaip SLA, laiko taisyklės ar automatinis bilietų paskirstymas.

Kaip apibūdinti klientų sėkmę?

Sėkmingas klientų aptarnavimas reiškia, kad jūsų įmonė gali veiksmingai ir efektyviai spręsti klientų užklausas. Dėl to stiprėja klientų išlaikymas, lojalumas ir didinamas įmonės pelningumas.

Related Articles to Klientų sėkmės programinė įranga
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2019 m. „LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti pagalbos centro programinė įranga 2019 m., skirta vyriausybėms

Pagalbos centro programinė įranga vyriausybei

Tekste pateikiama informacija apie įmonės paslaugas ir tai, kaip jos padeda didinti pajamas, pagerinti klientų patirtį ir pasitenkinimą. Taip pat pabrėžiama, kaip padidinti klientams teikiamą vertę ir išlaikyti juos ištikimus prekės ženklui. Galiausiai tekste siūloma nemokama LiveAgent programinė įranga vyriausybei, kuri padeda arčiau susisiekti su klientais ir suteikia 7-30 dienų nemokamą bandymą.

Naudodami „LiveAgent“ klientų aptarnavimo dokumentacijos programinę įrangą, galite lengvai sukurti išsamią žinių bazę su klientų aptarnavimo dokumentacija ir tada jie turės prieigą prie savitarnos.

Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją

LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

Tiesioginis pokalbis yra veiksmingas būdas padidinti pajamas ir turėtų būti naudojamas visuose klientų aptarnavimo agentų repertuaruose. Greitas ir lengvai diegiamas įrankis gali padidinti pajamas net iki 48%, o žmonės gali būti paversti klientais pasinaudojant pažangiomis pokalbių funkcijomis. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo pažangesnės aptarnavimo komandos programinės įrangos. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir pradėkite ja naudotis vos po keleto minučių.

Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga

Tiesioginis pokalbis yra tinkamas įrankis bet kokiam su aptarnavimu susijusiam darbui atlikti. Mūsų tiesioginiai pokalbiai turi greičiausią rinkoje pokalbių valdiklį, įrankį labai lengva įdiegti ir jis gali padėti padidinti jūsų pajamas net 48%. Pakvieskite svetainės lankytojus tiesioginiam susirašinėjimui ir paverskite juos klientais pasinaudoję pažangiomis pokalbių funkcijomis bei iniciatyviu bendravimu. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.

Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.

Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga suteikia galimybę sukurti įmonės įvaizdui pritaikytas žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas. Taip pat suteikia automatinę ataskaitų ir žaidimifikacijos funkcijas, padedančias didinti agentų efektyvumą ir produktyvumą.

„LiveAgent“ didina klientų pasitenkinimą naudodama daugiakanalę klientų įtraukimo platformą. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir įsitikinkite patys.

Paverskite tai realybe su klientų įsitraukimo platforma.

Gerai palaikytas klientų aptarnavimas gali padidinti pajamas ir klientų lojalumą. Remiantis statistika, lojalūs klientai dažniau renkasi tokius prekės ženklus ir juos rekomenduoja viešose erdvėse. Investuojant į klientų įsitraukimo programinę įrangą ir teikiant nuoseklų malonios patirties klientams aptarnavimą, galima padidinti savo prekės ženklo lojalumą. Forbes teigia, kad 84 % įmonių, kurios stengiasi gerinti klientų aptarnavimą, praneša apie padidėjusias pajamas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai