Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sukurkite gerovę su klientų sėkmės programine įranga

Pasirūpinkite klientų laime teikdami jiems nepriekaištingas paslaugas visais kanalais.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Klientų sėkmės programinė įranga geresnei klientų patirčiai

Puiki klientų sėkmės programinė įranga leidžia teikti puikų klientų aptarnavimą. Mūsų viską viename turintis sprendimas leidžia sutelkti dėmesį į naujų santykių su klientais kūrimą, nes jame daugiausia dėmesio skiriama personalizavimui, greičiui ir naudingumui.

„LiveAgent“ leidžia sujungti visus bendravimo su klientais kanalus į vieną unifikuotą pašto dėžutę, kurią gali pasiekti visi jūsų įmonės darbuotojai. Tai leidžia kiekvienam darbuotojui vienoje vietoje matyti visas sąveikas su klientais ir suteikia puikius įrankius agentams pradėti kurti santykius su jūsų klientais.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kam reikia klientų sėkmės programinės įrangos

Klientų aptarnavimo srityje raktas į sėkmę – puikūs santykiai su klientais. Norint to pasiekti, svarbu įprasti greitai, veiksmingai ir asmeniškai atsakyti į klientų užklausas. Tačiau prireikus valdyti pagalbos tarnybos užklausas, daugelis įmonių internete susiduria su sunkumais, o tai savo ruožtu trukdo teikti geriausią pagalbą.

questions

Tvarkant pagalbos tarnybos užklausas dažniausiai pranešama apie šias problemas:

undraw inbox cleanup w2ur (1)

Prarasti el. laiškai

Daugumoje el. pašto paslaugų programų sunku dirbti dalinantis pašto dėžute, nes jos nebuvo kuriamos koncentruojantis į bendradarbiavimą. Pavyzdžiui, dirbdami su „Outlook“ galite netyčia ištrinti bendradarbio darbą jam nežinant ir atvirkščiai. Dėl to svarbūs el. laiškai gali lengvai pasimesti, būti nepastebėti ar net ištrinti. Su „LiveAgent“ visi jūsų darbuotojai galės naudotis bendra tam pritaikyta pašto dėžute, todėl komandoms bus lengviau bendradarbiauti.

Vėluojantys atsakymai

Neverskite klientų laukti, nes jie gali nusivilti jūsų paslaugomis. Tačiau klientų aptarnavimo realybė dažnai yra būtent tokia. Tai ypač aktualu organizacijoms, turinčioms dideles aptarnavimo komandas, nes lengva nepastebėti svarbių el. laiškų, kol būna per vėlu.

Tačiau naudodamiesi „LiveAgent“ galite nustatyti priminimus, kurie primins apie svarbiausius el. laiškus. Dėl to jūsų komanda visada laiku pasirūpins svarbiais laiškais.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
undraw email campaign qa8y

Sunkumai bendradarbiaujant

Jei turite didelę klientų aptarnavimo komandą, bendradarbiavimas naudojant tradicines el. pašto dėžutes gali būti visus apsunkinantis procesas. Pavyzdžiui, jei kuris nors komandos narys išvyksta atostogauti ir tuo tarpu gauna svarbių pranešimų, atsiranda tikimybė pavėluoti į juos atsakyti arba visai juos pražiopsoti.

Sprendimas? „LiveAgent“ suteikia įmonei bendrą pašto dėžutę, kuri leidžia darbuotojams pasidalinti neprisijungusių agentų darbo krūviu.

Veiklos valdymo trūkumas

Neturint bendros bendravimo su klientais valdymo sistemos, labai sunku įvertinti klientų aptarnavimo efektyvumą. Naudodami „LiveAgent“ galite stebėti visus tarp jūsų komandos ir klientų siunčiamus pranešimus. Taip daug paprasčiau pastebėti problemas ar apdovanoti komandos narius, kurie puikiai aptarnauja jūsų klientus.

Cartoon woman looking at graph

Susipažinkite su „LiveAgent“ – klientų sėkmės platforma

Lost icon

Sekite užklausas ir atsakykite į jas

„LiveAgent“ suteikia galimybę visiems jūsų komandos nariams patogiai sekti klientų užklausas ir į jas atsakinėti. Ji sujungia visas bendravimo su klientais formas į vientisą programą.

Group 370 icon

Daugiakanalis sprendimas jūsų verslui

Whether your customers contact you via call center, live chat, social media, or through email, LiveAgent’s got you covered so your staff can continuously monitor customer communications.

Nesvarbu, ar klientai su jumis susisiekia per skambučių centrą, tiesioginį pokalbį, socialinius tinklus, ar el. paštu, – „LiveAgent“ pasirūpins, kad jūsų darbuotojai bendravimą su klientais galėtų sekti be nereikalingų sustojimų.

Clock icon

„LiveAgent“ pagalba bendraukite efektyviaisu

Raktas į klientų sėkmę – tinkamas bendravimas, o „LiveAgent“ suteikia jums ir jūsų komandai įrankius, kurių reikia, kad tai galėtumėte pasiekti.

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, o tai mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Išplėstinės funkcijos

„LiveAgent“ teikia daugybę įrankių, kurie gali turėti milžiniškos įtakos jūsų komandos veiklai ir sėkmingam klientų aptarnavimui. Išvien šios priemonės leidžia jūsų darbuotojams sklandžiai bendrauti su klientais įvairiais kanalais.

email ticketing
undraw Savings dwkw

Geriausias kainos ir kokybės santykis

Mūsų klientų aptarnavimo programinė įranga turi aukščiausius įvertinimus savo sektoriuje ir lenkia kitas klientų aptarnavimo platformas, kurios yra brangesnės arba turi daug mažiau funkcijų.

Mobilioji pagalbos tarnybos programėlė

Užtikrinti klientų sėkmę reiškia pasiūlyti klientams patirtį daugeliu kanalų. Todėl sukūrėme specialią „Android“ ir „iOS“ įrenginiams skirtą vietinę programėlę, kuri sklandžiai integruojasi su jūsų saityno programa.

Net jei jūsų darbuotojai ne darbo vietoje, jie vis tiek gali bendrauti su klientais el. paštu, telefonu ir socialiniuose tinkluose – visa tai jie gali daryti savo programėlėje. To rezultatas? Kiekvieną svarbų klausimą atsakymas pasieks itin greit.

undraw Mobile application mr4r
undraw connected world wuay

Visiškai daugiakalbis

Mūsų klientų aptarnavimo programinė įranga naudojama visame pasaulyje ir yra visiškai arba iš dalies palaikoma keliomis kalbomis. Ji siūlo daugiau nei 40 kalbų ir leidžia visiškai pritaikyti kiekvieną specialią raidę ar raidinį akcentą programoje.

Tai suteikia jūsų darbuotojams galimybę atsakant į klientų užklausas ir prašymus naudoti gimtąją kalbą, o jūsų klientams – kreiptis pagalbos savo gimtąja kalba.

Reikalingos funkcijos

Mūsų intuityvi bilietų tvarkymo sistema leidžia patogiai peržiūrėti visus klientų judesius ir automatizuoti daugelį įprastų klientų aptarnavimo užduočių. Darbuotojai gali akimirksniu keisti bendravimo formas, o jūs galite pritaikyti klientų patirtį prie konkrečių savo sektoriaus poreikių pasitelkę kontaktines formas ir individualius pagalbos centrus.

„LiveAgent“ nuolat tobulėja ir įgauna naujų funkcijų. Jau dabar „LiveAgent“ siūlo daugiau nei 179 pagalbos tarnybos funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų.

undraw features overview jg7a

Daugiau nei 21 000 įmonių negali klysti

„LiveAgent“ platforma pasitiki didžiausios ir prestižiškiausios pasaulio įmonės. Kviečiame paskaityti mūsų sėkmės istorijų bei atsiliepimų ir sužinoti, kaip „LiveAgent“ gali padėti jums pasiekti klientų sėkmę, užtikrinti jų lojalumą ir pakelti klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį.

undraw app installation mbdv

„LiveAgent“ prisitaiko prie jūsų verslo

„LiveAgent“ yra galingas klientų sėkmės įrankis tiek naujoms, tiek tvirtai įsikūrusioms įmonėms. Jei dar tik pradedate verslą, jis leis greitai išvystyti klientų bazę ir ugdyti jų lojalumą. Jei esate įsitvirtinusi įmonė, siekianti pakelti savo klientų patirtį į aukštesnį lygį, visų ryšių su klientais kanalų integravimas į vieną centralizuotą sistemą leis jūsų darbuotojams daug lengviau ir veiksmingiau bendrauti su klientais.

Sukūrėme „LiveAgent“ kaip lankstų klientų aptarnavimo sprendimą, tad mūsų programinė įranga tinka įvairaus dydžio įmonėms. Nesvarbu, kokiame sektoriuje dirbate ar kokio dydžio yra jūsų įmonė, galime padėti jums sukurti geresnius ryšius su klientais.

Kas yra klientų sėkmės programinė įranga?

Klientų sėkmės programinė įranga padės jums ir jūsų komandai valdyti sąveiką su klientais. „LiveAgent“ yra SaaS sprendimas, kuris visus jūsų ryšius sujungia į vientisą sistemą.

Jūsų klientai gali naudotis įvairiais būdais susisiekti, pavyzdžiui, el. paštu, telefonu, mesendžeriais ar tiesioginiais pokalbiais, todėl, valdydami visą bendravimą iš vienos vietos, padėsite klientų aptarnavimo agentams geriau suprasti klientų problemas ir greičiau į jas atsakyti. Be to, „LiveAgent“ saugo jūsų vidinę komunikaciją, tad konfidencialūs klientų duomenys tokie ir liks.

Tinkamas klientų aptarnavimas yra raktas į sėkmingą verslą ir stiprią e. prekybos bendruomenę. Klientų aptarnavimo sėkmės programinė įranga gali iš pamatų pagerinti jūsų bendravimą su klientais. Jūsų darbuotojai ne tik galės pasiekti klientus įvairiais kanalais, bet ir galėsite stebėti klientų aptarnavimo rezultatus.

undraw faq rjoy
undraw to do list a49b

Kaip pasirinkti tinkamą klientų sėkmės programinę įrangą

Klientų sėkmės programinės įrangos rinka yra pripildyta, tačiau kiekvienas pardavėjas jums pasiūlys skirtingus įrankius. Kaip ir priimant sprendimą dėl bet kokio pirkinio, klientų sėkmės programinės įrangos poreikiai priklausys nuo jūsų pramonės sektoriaus, įmonės dydžio ir asmeninių poreikių.

Dauguma programinės įrangos tiekėjų siūlo pagrindines funkcijas, tarp kurių yra bilietų tvarkymas, tiesioginiai pokalbiai arba analitinis informacinis skydelis. Pažangesnės platformos turi automatizavimo, kelių žinių bazių palaikymo sistemas arba įvairių bendradarbiavimo priemonių rinkinį.

Su „LiveAgent“ esame žingsniu priekyje. Skambučių centro programinę įrangą integravome tiesiai į savo platformą, todėl galite be vargo judėti tarp skambučių telefonu ir kitų bendravimo formų. Be to, „LiveAgent“ palaiko bendravimą socialiniais tinklais tiesiai iš vietinio prietaisų skydelio. Mūsų unikali bilietų sistema į vieną vietą sutelkia visas bendravimo formas.

Klientų sėkmės programinės įrangos palyginimas

Rinkoje yra tiek daug pasirinkimų, kad išsirinkti klientų sėkmės programinę įrangą gali būti kietas riešutėlis. Todėl sukūrėme „LiveAgent“ taip, kad ji būtų kuo lankstesnė. Jei turite tik vieną klientų aptarnavimo komandos narį, ne bėda – „LiveAgent“ padės jam organizuotai tvarkyti visus pranešimus. Jei klientų užklausas sprendžia didelė komanda, „LiveAgent“ leis jiems bendradarbiauti ir suteikti klientams geriausią įmanomą patirtį.

Visas šias funkcijas „LiveAgent“ siūlo per intuityvią naudotojo sąsają, kurią lengva perprasti ir kurioje galite matyti pagrindinius duomenis, rodančius, kaip aptarnaujate savo klientus. Naudotis „LiveAgent“ labai apsimoka, nes visas šias naudingas funkcijas gausite vos už vakarienės ar poros vakarienių dviem kainą.

undraw mobile testing reah

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kas yra klientų sėkmės programinė įranga?

Klientų sėkmės programinė įranga padeda bendrovėms užtikrinti, kad bendravimo su klientais sąveikos būtų kokybiškos. Kaip? Kasdien suteikdama agentams reikiamus įrankius.

Kodėl man reikia klientų sėkmės programinės įrangos?

Klientų aptarnavimo platforma palengvina darbą su didžiuliais klientų užklausų kiekiais, naudodama tokias funkcijas kaip SLA, laiko taisyklės ar automatinis bilietų paskirstymas.

Kaip apibūdinti klientų sėkmę?

Sėkmingas klientų aptarnavimas reiškia, kad jūsų įmonė gali veiksmingai ir efektyviai spręsti klientų užklausas. Dėl to stiprėja klientų išlaikymas, lojalumas ir didinamas įmonės pelningumas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai