Pagalbos centro programinė įranga vyriausybei
Tekste pateikiama informacija apie įmonės paslaugas ir tai, kaip jos padeda didinti pajamas, pagerinti klientų patirtį ir pasitenkinimą. Taip pat pabrėžiama, kaip padidinti klientams teikiamą vertę ir išlaikyti juos ištikimus prekės ženklui. Galiausiai tekste siūloma nemokama LiveAgent programinė įranga vyriausybei, kuri padeda arčiau susisiekti su klientais ir suteikia 7-30 dienų nemokamą bandymą.
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Tiesioginis pokalbis yra veiksmingas būdas padidinti pajamas ir turėtų būti naudojamas visuose klientų aptarnavimo agentų repertuaruose. Greitas ir lengvai diegiamas įrankis gali padidinti pajamas net iki 48%, o žmonės gali būti paversti klientais pasinaudojant pažangiomis pokalbių funkcijomis. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Tiesioginis pokalbis yra tinkamas įrankis bet kokiam su aptarnavimu susijusiam darbui atlikti. Mūsų tiesioginiai pokalbiai turi greičiausią rinkoje pokalbių valdiklį, įrankį labai lengva įdiegti ir jis gali padėti padidinti jūsų pajamas net 48%. Pakvieskite svetainės lankytojus tiesioginiam susirašinėjimui ir paverskite juos klientais pasinaudoję pažangiomis pokalbių funkcijomis bei iniciatyviu bendravimu. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
LiveAgent klientų sąveikos programinė įranga suteikia galimybę sukurti įmonės įvaizdui pritaikytas žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas. Taip pat suteikia automatinę ataskaitų ir žaidimifikacijos funkcijas, padedančias didinti agentų efektyvumą ir produktyvumą.
Paverskite tai realybe su klientų įsitraukimo platforma.
Gerai palaikytas klientų aptarnavimas gali padidinti pajamas ir klientų lojalumą. Remiantis statistika, lojalūs klientai dažniau renkasi tokius prekės ženklus ir juos rekomenduoja viešose erdvėse. Investuojant į klientų įsitraukimo programinę įrangą ir teikiant nuoseklų malonios patirties klientams aptarnavimą, galima padidinti savo prekės ženklo lojalumą. Forbes teigia, kad 84 % įmonių, kurios stengiasi gerinti klientų aptarnavimą, praneša apie padidėjusias pajamas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis