Atsisveikinkitesu lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „Outlook“.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš „Outlook“?

Ar norėtumėte perkelti savo klientų aptarnavimą į kitą lygį? Atsisveikinkite su bendrinama pašto dėžute ir perkelkite duomenis iš „Outlook“. Sujunkite visas savo el. pašto paskyras su „LiveAgent“, kad galėtumėte patogiau sekti klientų užklausas, jas greičiau išspręsti ir padidinti klientų pasitenkinimą.

„LiveAgent“ yra pagrindinis pagalbos tarnybos sprendimas, kuriame yra daugiau įrankių, funkcijų, integracijų ir pagalbos, kad galėtumėte teikti geriausią klientų aptarnavimą iš vienos vietos. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau arba išbandykite mus nemokamai 14 dienų.

  • Keliatės iš „Outlook“? - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Keliatės iš „Outlook“? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Perėjimo į „LiveAgent“ privalumai

Perėjimo į „LiveAgent“ privalumai

Bilietų tvarkymas

Bilietų tvarkymo sistema rikiuoja visą jūsų bendravimą pagal įvairius svarbius standartus

Bilietų tvarkymas

Daugiau bendravimo įrankių

El. paštas, tiesioginis pokalbis, skambučių centras, žinių bazė ar net socialinių tinklų palaikymas

Daugiau bendravimo įrankių

Visą parą veikiantis klientų aptarnavimas

Mes visada pasiruošę jums suteikti informacijos arba padėti spręsti problemas

Visą parą veikiantis klientų aptarnavimas

Pasinaudokite nemokamu persikėlimu iš„Outlook“

Jei pereinate prie „LiveAgent“, tai nereiškia, kad turite atsikratyti „Microsoft Outlook“ paskyros. Duomenų migracija reiškia jūsų el. pašto paskyros integravimą į „LiveAgent“ ir duomenų perdavimą, kad galėtumėte geriau juos stebėti ir sekti.

Pradėkite nemokamą išbandymą į geresnį kelią tvarkyti klientų el. laiškus.

Kokius duomenis galite persikelti?

Kokius duomenis galite persikelti?

Kontaktus

Perkeliamas jūsų kontaktų sąrašas į „LiveAgent“

Kontaktus

El. laiškus

El. laiškai ir bet koks kitas bendravimas iš „Outlook“

El. laiškus

Žymas

Taip pat gali būti perkeltos ir žymos

Žymas

Atsiliepimus

Perkeliama atsiliepimų informacija

Daugiau įrankių geresniam klientų aptarnavimui

Jūsų el. paštas gali virsti organizuota bilietų tvarkymo sistema, kur galėsite geriau sekti klientų užklausas, pažymėti problemas kaip išspręstas ir paprasčiau valdyti savo klientų aptarnavimo skyrių. El. paštas – tik pradžia.

Mūsų bilietų tvarkymo sistemoje yra ir kitų įrankių. Mes kalbame apie greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį jūsų svetainei, skambučių centrą, žinių bazę ar net socialinių tinklų palaikymą. Prijunkite savo „Facebook Messenger“, „Twitter“, „Instagram“ ar „Viber“ paskyras. Pasirūpinkite svarbiausiais kanalais, kuriuos klientai visame pasaulyje naudoja dažniausiai, ir stebėkite juos per vieną prietaisų skydelį. Galite pagerinti savo darbo eigą naudodami daugiau integracijų ir pasinaudoti įvairiomis funkcijomis.

liveagent tools

Pažvelkite į mūsų įrankius

LiveAgent - How to choose the right knowledge base tool?

Mes pasirengę jums padėti

Mes suprantame, kaip svarbu teikti puikų klientų aptarnavimą. Štai kodėl mes darome viską, kad padėtume savo klientams, kai jiems mūsų reikia. „LiveAgent“ siūlo visą parą teikiamą klientų aptarnavimą su bet kuriuo planu.

Teikite puikų klientų aptarnavimą su patys turėdami stiprų užnugarį. Kreipkitės į mus, kai jums reikia informacijos, išspręsti problemą ar norite sužinoti daugiau apie „LiveAgent“ naudojimą. Galite susisiekti su mumis bet kada ir bet kaip – el. paštu, žinių bazėje, skambučių centru, socialiniais tinklais ar tiesioginiu susirašinėjimu. Ar norėtumėte gauti puikų aptarnavimą dėl savo naujojo pagalbos centro? Spustelėkite žemiau esantį mygtuką.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų

Ką apie mus kalba klientai

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip persikelti iš „Outlook“ į „LiveAgent“?

Norėdami persikelti iš „Outlook“ į „LiveAgent“, paprasčiausiai prijunkite el. paštą ir gaukite bilietus į sistemą.

Kokius duomenis galima perkelti iš „Outlook“ į „LiveAgent“?

Jūsų įmonė iš „Outlook“ į „LiveAgent“ gali perkelti tokius duomenis kaip bilietai, administratoriai, agentai, kliento informacija, žymos, priedai ir kita.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai