Partneris
Kas yra „Prestashop“?
„Prestashop“ yra atviro kodo, nemokama el. prekybos svetainių kūrimo programa. Joje gausu įrankių ir daug funkcijų, todėl naudotojai gali sukurti savo svetaines įvairiais būdais. „Prestashop“ yra 65 kalbos ir patalpinta daugiau nei 250 000 internetinių parduotuvių visame pasaulyje. Kadangi tai nemokama, galite lengvai atsisiųsti ir pradėti kurti savo el. prekybos svetainę. Taip pat pateikiami naudojimo vadovai, paaiškinantys, kaip kurti savarankiškai.
Kaip galite juo naudotis?
Be to, kad galite integruoti „LiveAgent“ itin greitų tiesioginių pokalbių valdiklį į savo el. prekybos svetainę ir greitai suteikti pagalbą savo klientams, taip pat galite sekti savo užsakymus. Jie rodomi jūsų prietaisų skydelyje, todėl savo užsakymo informaciją rasite vienoje vietoje.
Privalumai
- Suteikite savo klientams greitą pagalbą
- Tiesioginių pokalbių valdiklis leidžia bendrauti realiuoju laiku
- Sekite visus savo užsakymus
- Taupomas laikas
- Viskas tvarkoma vienoje programoje
Kaip integruoti tiesioginio pokalbio mygtuką
Jei norite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio mygtuką integruoti į „Prestashop“, vadovaukitės toliau pateiktu nuosekliu integravimo vadovu.
Įkelkite paketą į plėtinių katalogą. Atsisiųskite „LiveAgent Prestashop“ modulį.
- Pirmasis žingsnis yra sukurti ir pritaikyti naują pokalbio mygtuką „LiveAgent“ skydelyje. Nukopijuokite jo HTML kodą (Ctrl+C) į iškarpinę (clipboard).
- Eikite į „Prestashop“ aplanką, esantį jūsų serveryje.
- Atidarykite temų aplanką> Numatytąjį temų aplanką> Atidarykite footer.tpl naudodami užrašų knygelę (notepad)> Įklijuokite pokalbio mygtuko kodą (Ctrl + V) tiesiai virš
- Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.
Frequently asked questions
Kas yra „Prestashop“?
„Prestashop“ yra platforma, kurioje galite lengvai sukurti el. prekybą, naudodami iš anksto sukurtus šablonus.
& nbsp;
Kaip galite integruoti „Prestashop“ su „LiveAgent“?
Jei norite integruoti „Prestashop“ ir „LiveAgent“, čia rasite trumpą vaizdo įrašą, kuris padės jums žingsnis po žingsnio.
& nbsp;
Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
Žodynas Akademija siūlo įvairią programinę įrangą klientų aptarnavimui, VoIP telefono sistemoms, el. pašto valdymui. LiveAgent yra demonstracinė versija, su kainodara, turais ir alternatyvomis. Galima gauti pagalbą ir pasiūlymą apie įrangą. Taip pat yra mokymasis, tinklaraštis, socialiniai kanalai ir naujienų prenumerata.
ManyChat yra paslauga, kuri suteikia įmonėms galimybę sukurti pokalbių robotus tekstiniams pranešimams ir Facebook Messenger. Tai padeda automatizuoti pardavimus, rinkodarą ir klientų aptarnavimą. ManyChat gali būti integruotas su LiveAgent naudojant Zapier. Tai leidžia klientams lengviau bendrauti ir stebėti naujus klientus, įsigijimus, prenumeratas ir žymas. Integracijos procesas gali būti atliktas per kelias sekundes. ManyChat yra naudinga įrankis, skirtas pagerinti jūsų įmonės klientų aptarnavimą ir padidinti savo pelną.
The article discusses LiveAgent, a customer service software that offers many features including call services and message preparation. It also covers ways that a business can collect customer feedback and suggests creating an interactive board with recommendations and suggestions. Additionally, the article highlights LiveAgent's benefits, including security and access to the knowledge database, and offers direct chat options for education and non-profit organizations.