Atsisveikinkite su lėta, prastos kokybės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir mes nemokamai perkelsime jūsų duomenis iš „Freshdesk“.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Pereinate iš „Freshdesk“?

„LiveAgent“ siūlo paprastą „Freshdesk“ perkėlimą, kurį galima atlikti per mūsų API arba atliks mūsų aptarnavimo specialistai. Tiesiog pasirinkite būdą, kuris jums patogiausias ir jūsų „Freshdesk“ duomenų perkėlimas gali prasidėti!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Import tickets from Freshdesk to LiveAgent | Live Agent01:40Youtube video: Import tickets from Freshdesk to LiveAgent
Live Agent

Naudokite mūsų „Freshdesk“ perkėlimo įskiepį

Vos keliais paspaudimais galite perkelti „Freshdesk“ duomenis į „LiveAgent“. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai prisijungti prie „LiveAgent“ ataskaitų skyriaus ir spustelėti įjungimo slankiklį įskiepių viduje. „Freshdesk“ perkėlimui reikės tik jūsų API rakto – papildomo programavimo nereikia.

Nemokamas „Freshdesk“ perkėlimas

Susisiekite su mumis tiesioginiu pokalbiu ar el. paštu, kad praneštumėte mums, jog norite perkelti savo duomenis iš „Freshdesk“. Mes saugiai perkelsime visus jūsų duomenis nemokamai. Tuo tarpu galite atsipalaiduoti, pasimėgauti puodeliu kavos.

Migrate data to LiveAgent on your own

Ką galite perkelti iš „Freshdesk“

Žmones

Lengvai perkelkite agentus, administratorius, galutinius vartotojus ir klientus.

Žymas

Perkelkite visas savo skyriaus ir bilietų žymas.

Bilietus

Perkelkite bilietus, priedus, vartotojo laukus ir bilietų laukus.

Duomenų perkėlimo iš „Freshdesk“ į „LiveAgent“ privalumai

Customer providing review for service on mobile phone

Aukščiausio lygio klientų aptarnavimas

Mūsų agentai yra pasirengę jums padėti dėl bet kokių jūsų problemų 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Pagalbos centro sprendimas, kuriame yra visos funkcijos

Mūsų programinė įranga siūlo daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas, kurias papildo daugiau nei 40 integracijų.

Person collecting papers into the net

Padidinkite santaupas ir investicijų pelningumo rodiklį (ROI)

„LiveAgent“ siūlo visam laikui nemokamą planą, taip pat tris kitus planus pigiausia kaina.

Multilingual support in LiveAgent

Daug palaikomų kalbų

„LiveAgent“ yra vertimai į 43 skirtingas kalbas (kai kurie daliniai) ir palaiko kalbai pritaikomus valdiklius.

Pereikite iš „Freshdesk“ jau šiandien

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas teikdami pasaulinės klasės aptarnavimą savo klientams.

$9 mėn.

Small business

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mėn.

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 contact form

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Pereinate iš kitos pagalbos centro programinės įrangos?

Nemokamai perkelkite savo duomenis iš bet kurio iš žemiau esančių tiesioginių internetinių pokalbių teikėjų. Priimkite sprendimą šiandien. Mes viskuo pasirūpinsime.

DUK

Kaip galima pereiti iš „Freshdesk“ į „LiveAgent“?

Jei norite pereiti iš „Freshdesk“ į „LiveAgent“, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda arba pasinaudokite nemokamu perkėlimo įskiepiu.

Related Articles to Perėjimas iš „Freshdesk“
Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra platforma, kuri gali padėti pagerinti klientų patirtį ir teikti greitesnę pagalbą. Kai kuriems klientams, naudojant šią platformą, atsakymo laikas pagerėjo ir padidėjo pardavimai. LiveAgent yra nemokamai išbandyti.

Galvojate migruoti iš Gorgias? Išbandykite nemokamą migraciją į LiveAgent. Mes galime nemokamai perkelti visus jūsų žmones, bilietus, žymas ir dar daugiau.

Migruokite iš Gorgias į LiveAgent

LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.

Norite perkelti savo duomenis iš „Aircall“ kitam paslaugų teikėjui? Pažvelkite į „LiveAgent“ ir pamatykite jo teikiamą naudą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien.

Pereinate iš „AirCall“ į „LiveAgent“?

LiveAgent yra gerai veikiantis ir ekonomiškas sprendimas, padedantis gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Tai vertinga alternatyva platformoms kaip osTicket ir HelpCrunch. LiveAgent turi daug funkcijų, taip pat integruojasi su socialiniais tinklais ir skambučių centrais. Programinė įranga yra naudojama daugiau kaip 21 000 įmonių, o trys mokami planai prasideda nuo $9/mėn, prieinami yra ir nemokami bandymai. Tai yra geriausia alternatyva klientų aptarnavimo sistemoms, tokiose kaip Zendesk.

LiveAgent yra labiausiai įvertinta ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga 2020 metais, skirta smulkioms ir vidutinėms įmonėms. Prisijunkite prie tokių gerai žinomų įmonių, kaip Huawei ir Yamaha, bei teikite puikią pagalbą.

Keliatės iš "LiveHelpNow" į Liveagent?

„Viber“, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir klientų kanalai – viską tai galima suderinamai sujungti naudojant pagalbos tarnybos bilietais pagrįstą sistemą. Įsijunkite ją ir suteikite savo klientams daugybę patogumų! Taip pat LiveAgent palaiko programinės įrangos migracijos įskiepius, kurie leidžia gaminti nuostabius patobulinimus savo pasirinktų technologijų pagrindu. Sekite mūsų naujienas ir sužinokite daugiau!

Norite perkelti duomenis iš „Front“ į kitą sprendimą? Pažvelkite ką siūlo „LiveAgent“ ir sužinokite apie jo privalumus. Išbandykite nemokamai jau šiandien.

Keliatės iš „Front“?

LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, suteikiantis galimybę gerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Šis ekonomiškas sprendimas susideda iš neribotų agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracijos. Įdiegus LiveAgent, konversijų rodiklis gali padidėti 325%.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai