Užfiksuokite daugiau potencialių klientų naudodami
internetinių pokalbių programinę įrangą

Su LiveAgent, pakelkite klientų įsitraukimą
į kitą lygį

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalaujam kreditinė kortelė
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Sveiki, aš Jonas, kuo galiu jums padėti?

Norėčiau patikrinti savo užsakymo būseną.

Jokių problemų, prašome pateikti savo užsakymo numerį.

Mano užsakymo numeris yra GQ34566



Atraskite greičiausius internetinius pokalbius rinkoje

LiveAgent internetinių pokalbių programinė įranga yra greita, patikima, nešanti jūsų įmonei pelną ir padedanti klientų aptarnavimo komandoms būti produktyvesnėms. 

Užmegzkite momentinį ryšį naudodami aktyvių internetinių pokalbių programinę įrangą

Naudokite internetinių pokalbių programinę įrangą ir per kelias sekundes paverskite svetainės lankytojus į mokius klientus. Integruota automatizacija ir sumanus pokalbių nukreipimas klientams suteikia galimybę bendrauti su tais agentais, kurie geriausiai pasiruošę suteikti jiems pagalbą.

Naudodami pažangias LiveAgent funkcijas, sutaupysite labai daug laiko. Skirkite tą laiką tam, kas yra svarbiau – kurkite prasmingus santykius su savo klientais.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

black Slido logo

Sklandus svetainės integravimas

LiveAgent buvo sukurtas taip, kad taupytų jūsų brangų laiką. Nesudėtinga (nukopijuoti ir įklijuoti) integracija, per kelias sekundes jus sujungia su jūsų klientais. LiveAgent nukreipia naujus gaunamus pokalbius tinkamiems jūsų komandos nariams ir dinamiškai juos paskiria agentams, kurie savo pamainos metu prisijungia ir atsijungia.

Kas yra internetinių pokalbių pagalbos programinė įranga?

Internetinių pokalbių pagalbos programinė įranga yra pagrindinė kompleksinės pagalbos tarnybos programinės įrangos dalis, kuri įmonėms suteikia galimybę bendrauti internetu su savo klientais. LiveAgent suteikia galimybę savo svetainėje per mažiau nei minutę įdiegti internetinių pokalbių modulį (ar kitais žodžiais tariant, internetinių pokalbių plėtinį) ir pradėti bendravimą su savo esamais ir būsimais klientais. 

Bilietavimo programinė įranga
Live Chat Software by LiveAgent
Real time video chat browser based

Kokio tipo internetinius pokalbius siūlo LiveAgent?

Internetiniai pokalbiai dažniausiai apibrėžiami kaip tiesiog pokalbių sprendimas, reiškiantis bendravimą pranešimų kanalais. Tačiau pokalbių sprendimai gali apimti balso ir vaizdo elementus. Ką tai reiškia? Na, šalia klasikinių pokalbių paslaugų, jūs įmonė galės pasiūlyti ir vaizdo pokalbius.

Vaizdo pokalbiai yra puikus jūsų svetainės pokalbių papildymas. Jie suteikia galimybę efektyviai sprėsti problemas pasidalinant ekranu, o tai yra labai naudinga funkcija, į paslaugas nukreiptose pramonės šakose.

Kaip veikia internetinių pokalbių aplikacija?

Internetinių pokalbių programinė įranga yra klientų bendravimo platforma, suteikianti sklandų bendravimą su klientų pagalbos komandomis. Kai klientas susisiekia naudodamas pokalbių aplikaciją, jūs agentai gauna naują LiveAgent bilietą į universalią pašto dėžutę. Dėl to, agentai gali greitai atsakyti ir pagerinti klientų įsitraukimą.

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Kodėl bendrovės naudoja internetinės pagalbos pokalbių programinę įrangą

Jūsų klientams reikalingi greiti atsakymai į jų klausimus. Internetiniai pokalbiai yra greičiausias būdas su jais susisiekti..

Padidinti pardavimus

Ar kada nors jums kilo klausimų, kodėl tiek daug lankytojų palieka jūsų svetainę, netapę klientais? Bendraukite su jais gyvai ir gaukite jų dėmesio.

Pagerinti pasitenkinimą

Spręskite visas savo klientų problemas, kol jie netapo nusivylę ir nepradėjo ieškoti alternatyvų. Pagerinkite savo klientų pasitenkinimą siūlomu produktu.

Sumažinti išlaidas

Vienas internetinių pokalbių agentas gali tuo pačiu metu aptarnauti keletą klientų. LiveAgent pagerina jūsų produktyvumą ir klientų pasitenkinimą.

Mes iš naujo išradome būdą, kaip įmonės bendrauja su klientais internetiniais pokalbiais

Peržiūrėkite, kaip mes integravome internetinius pokalbius į daugiakanalę bendravimo platformą. LiveAgent yra klientų aptarnavimo platforma, siūlanti visas internetinių pokalbių funkcijas, kurių jums tik gali prireikti, ir papildomai, mes pridėjome daug unikalių privalumų, kurių nerasite nei vienoje kitoje programinėje įrangoje. LiveAgent tinklapio pokalbių funkcija turi viską.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Sustiprinkite savo klientų aptarnavimo tarnybą, naudodami mūsų pažangias funkcijas

Nustatykite taisykles, kad automatiškai pakviestumėte lankytojus internetiniam pokalbiui ir juos paverstumėte į klientus. Aktyvūs kvietimai pokalbiui suteikia jūsų agentams galimybę bendrauti su lankytojais, naudojant pokalbių valdiklį. Pokalbių pranešimai pagerina klientų lojalumą dėl greito ir efektyvaus tarpusavio bendravimo. Sužinoti daugiau…

Proactive chat invitation in LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Stebėkite savo svetainės lankytojų naršymą ir su jais bendraukite. Svetainės stebėjimo funkcija jums leidžia peržiūrėti lankytojų kelionę jūsų puslapyje ir matyti, kokį konkretų puslapį jie šiuo metu naršo. Esant poreikiui, jūsų klientų aptarnavimo komanda gali bet kuriuo metu susisiekti su potencialiu klientu. Sužinoti daugiau…

Leiskite savo agentams paruošti atsakymus į klientų klausimus, kol jie dar neišsiuntė savo pradinės žinutės. Ši funkcija leidžia jūsų pardavimo komandai žvilgelti į kliento rašomą žinutę. Dėl to, jūsų pardavimo komandos atstovai gali momentiškai suteikti sprendimus ir pagerinti vartotojo patirtį. Sužinoti daugiau…

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Teikiate aptarnavimą keliomis kalbomis? Kad užtikrintumėte sklandžią pokalbio patirtį, LiveAgent leidžia nustatyti pageidaujamą kalbą jūsų pokalbių langui. Sužinoti daugiau…

Prieinamos kainos

LiveAgent siūlo geriausią vertę už pinigus, tarp internetinių pokalbių programinių įrangų pasaulyje.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma
How to choose the right live chat software

Kaip išsirinkti teisingą internetinių pokalbių programinę įrangą

Internetinių pokalbių įrankis naudojamas daugelyje sprendimų, tačiau jums reikėtų ieškoti pažangių pokalbių funkcijų, kurios būtų integruojamos į kompleksinę klientų aptarnavimo ekosistemą. Rinkitės iš 4 planų, priklausomai nuo savo poreikių. Jei norite naudoti internetinių pokalbių aplikaciją, mūsų Bilietas+Pokalbis planas yra kaip tik tai, ko jums reikia. Viskas-įskaičiuota planas taip pat siūlo integruotą debesų skambučių centrą ir vaizdo pokalbių programinę įrangą, bei turi galimybę į LiveAgent surinkti socialinės žiniasklaidos pranešimus. 

Internetiniai pokalbiai, kaip pagalbos tarnybos programinės įrangos dalis

LiveAgent siūlo pažangias pagalbos tarnybos funkcijas, įskaitant galingą bilietavimo sistemą su automatizacija, socialinės žiniasklaidos integracijas su “Instagram” ir “Facebook”, skambučių centrą ir pagalbos centrą. Šiuo metu mes galime pasiūlyti daugiau, nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų

LiveAgent Chat invitation

Internetinių pokalbių programinės įrangos naudojimo privalumai

Padidėję konversijos rodikliai

Teisingos internetinių pokalbių pagalbos programinės įrangos pasirinkimas gali 29% padidinti konversiją.

Sutrumpėjęs atsakymo laikas

Ženkliai sumažinkite gaunamų klientų aptarnavimo užklausų sprendimo laiką.

Sumažinkite pirkinių krepšelio atsisakymą

Pagerinkite savo klientų apsipirkimo patirtį, teikdami pagalbą realiuoju laiku.

Visi pagalbos kanalai vienoje vietoje

LiveAgent internetinių pokalbių programinė įranga integruojama su keliais bendravimo kanalais ir siūlo beveik 200 svarbių funkcijų.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

DUK

Kas yra klientų aptarnavimas internetiniu pokalbiu?

Internetiniai pokalbiai suteikia greitą būda bendrauti su savo klientais. Jie suteikia galimybę klientų aptarnavimo agentui momentiškai pateikti atsakymą ir teikti rūpestingą aptarnavimą. Internetinis pokalbis yra elementarus pokalbių langas, kuriame klientas ir aptarnavimo agentas bendrauja spręsdami su konkrečiu įmonės produktu ar paslauga susijusias problemas. Tai yra vienas iš daugelio būdų teikti klientų aptarnavimą.

Kaip veikia internetiniai pokalbiai?

Internetiniai pokalbiai klientui suteikia galimybę tiesiogiai susisiekti su klientų aptarnavimo agentu. Kai tik klientas prisijungia prie Internetinio Pokalbio, jo bendravimas su aptarnvimo agentu tampa momentiškas. Internetiniai pokalbiai pašalina ilgus atsakymų laukimo laikotarpius. Paspaudęs tinklapyje esantį pokalbių mygtuką, klientas gali susisiekti su klientų aptarnavimo agentu. Užpildę paprastą formą, klientai inicijuoja pokalbį su klientų aptarnavimo agentais. Internetiniai pokalbiai yra pokalbių langas, kuriame spręsdami savo problemas, klientai bendrauja su agentu.

Kodėl jums reikalingi internetiniai pokalbiai?

Internetiniai pokalbiai reikalingi teikiant tiesioginę pagalbą jūsų klientams. Internetiniai pokalbiai yra vienas iš greičiausių ir patogiausių būdų, jūsų klientams suteikiančių galimybe su jumis greitai susisiekti. Suteikdami greitą bendravimo būdą, jūs galite pagerinti savo investicijų grąžos rodiklius. Klientai visuomet vertina greitus atsakymus į pateiktas užklausas, o tai padidina jų lojalumą ir pasitenkinimą. Lojalus ir patenkintas klientas yra linkęs ir ateityje pas jus apsipirkti bei palaikyti jūsų verslą.

Ar internetiniai pokalbiai padidina pardavimus?

Teikdami greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą, jūs padidinate klientų pasitenkinimą ir lojalumą prekės ženklui. Šiuolaikiniame pasaulyje, žmonės nėra linkę ilgai laukti pagalbos. Suteikdami greitą pagalbą, jūs galite padidinti lojalių klientų skaičių, kurie ir ateityje pirks jūsų produktus ar paslaugas.

Kaip savo svetainėje įdiegti internetinius pokalbius?

Internetinių pokalbių programinė įranga jus įgalina lengvai pritaikyti jau egzistuojančius mygtukus arba susikurti naujus. Kai pritaikysite mygtuką, jums liks tik jį integruoti, savo puslapyje patalpinant (nukopijuoti ir įklijuoti) iš anksto sugeneruotą kodą.

Kas yra internetiniai pokalbiai svetainėje?

Internetiniai pokalbiai yra funkcija, kuri suteikia galimybę klientams susisiekti su įmone ir bendrauti su ja realiuoju laiku. Norint susisiekti su įmone, pakanka jų svetainėje rasti pokalbių mygtuką ir pradėti bendrauti.

Ar man reikės susimokėti už programinės įrangos naudojimą?

Mes visam laikui nemokamai suteikiama LiveAgent paskyrą su tam tikrais apribojimais. Mes taip pat siūlome 14-os dienų nemokamą bandymo laikotarpį visoms savo prenumeratoms. Tačiau pasibaigus bandymo laikotarpiui, jūs nebūsite apmokestinti. Jis tiesiog baigsis. Bet jei ir toliau pageidausite naudotis prenumerata, jums reikės nurodyti savo kreditinės kortelės informaciją. Įkainiai bus taikomi pagal mūsų siūlomus kainodaros planus.

Kada verta investuoti į internetinių pokalbių programinę įrangą?

Internetinių Pokalbių programinė įranga yra puiki išeitis, siekiant įgyti konkurencinį pranašumą. Jei turite didelį interneto svetainės srautą ir norite teikti pagalbą realiuoju laiku, tuomet, nepriklausomai nuo jūsų įmonės dydžio, tai galite atlikti naudodami internetinius pokalbius.

Kokie yra Internetinių Pokalbių Programinės Įrangos Privalumai?

Internetinių pokalbių programinė įranga turi daug privalumų, tačiau pagrindiniai iš jų yra: padidėję pardavimai, geresnė klientų patirtis, padidėjęs klientų pasitenkinimas ir efektyvi klientų aptarnavimo darbo eiga.

Kokios yra dažniausios Internetinių Pokalbių Programinės Įrangos funkcijos?

Dažniausiai pasitaikančios internetinių pokalbių funkcijos apima atsakymų šablonus, aktyvius pakvietimus pokalbiui, pokalbio perkėlimus, svetainės lankytojų stebėjimą, pokalbių analitiką, neribotą pokalbių istoriją ir bilietų paskirstymą.

Kaip būti geru pokalbių agentu?

Norėdami būti geru pokalbių agentu, turite būti draugiški, kantrūs, nusimanantys, kruopštūs, linkę padėti ir efektyvūs laiko atžvilgiu. Kaip geras internetinių pokalbių agentas, jūs turite užtikrinti, kad jūsų klientai gautų tik gerą klientų aptarnavimą.

Susiję straipsniai suInternetinių Pokalbių programinė įranga
Puikus klientų aptarnavimas prasideda su geresne pagalbos tarnybos programine įranga. Išbandykite LiveAgent per 14-os dienų pilną nemokamą bandymo laikotarpį. Kurkite santykius, didinkite lojalumą ir pardavimus.

Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga

Šiame tekste aptariama programinė įranga ir paslaugos, skirtos klientų aptarnavimui. „LiveAgent“ yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota alternatyva „ZenDesk“, su puikiu klientų aptarnavimu 24/7. Paslauga suteikia daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, o galimi mokymai ir naujienlaiškių prenumeravimas. Didelę vertę vartotojams teikia el. laiškų tvarkymas ir pažangi integracija su socialiniais tinklais bei automatizavimas. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.

Nemokama Tiesioginiu Pokalbiu Programine Iranga

Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?

„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

Žinių bazės programinė įranga yra būtina teikiant pagalbą savo klientams. LiveAgent siūlo ne tik tai, bet ir daugiau. Sužinokite, kodėl turėtumėte rinktis LiveAgent.

Suteikite klientams žinių bazės programinę įrangą

LiveAgent siūlo žinių bazės sprendimą, kuris padeda tarptautinėms įmonėms teikti savitarnos galimybę 24/7, keliose šalyse. Tai puikus būdas užtikrinti, kad darbuotojai neatsiliktų nuo naujienų ir produktų/paslaugų atnaujinimų. Verslui reikia sukurti būtinus straipsnius tokiomis kalbomis, kurios reikalingos pagalbai. Tokią taktiką galima taikyti kuriant vidinę įmonės žinių bazę.

Jei ieškote nemokamos žinių bazės, „LiveAgent“ gali ją nemokamai pasiūlyti Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą.

Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?

LiveAgent siūlo galingą žinių bazės įrankį su failų pridėjimo galimybe. Taip pat siūlo nemokamą paskyrą per 60 sekundžių ir aptarnavimo tarnybą su daugybe funkcijų.

Efektyviai valdykite didelį kiekį el. laiškų naudodami el. pašto valdymo programinę įrangą. Sužinokite daugiau apie el. pašto valdymo sistemos pranašumus, funkcijas ir kita!

El. pašto valdymo programinė įranga

LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. El. pašto rinkodara LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Tai suteikia daug daugiau saugumo jums ir visai jūsų komandai.

Kovokite su pirkinių krepšelio atšaukimu ir susigrąžinkite pirkėjus, naudodami LiveAgent pažangias internetinių pokalbių ir automatizacijos funkcijas. Su LiveAgent tai paprasta.

Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius

Klientų krepšelių atsisakymą galima sumažinti pagerinant naršyklės patirtį, palengvinant apmokėjimą ir ugdant pasitikėjimą bei lojalumą. LiveAgent yra gerai įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga, pasirinkta daugiau nei 21 000 įmonių. Teikiama su 180+ funkcijų ir saugumu debesų kompiuterijoje. Svarbu užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai bendraudami su jumis.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x