Nemokamas Bandymas

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Užfiksuokite daugiau potencialių klientų naudodami internetinius pokalbius.

Su LiveAgent, pakelkite klientų įsitraukimą
į kitą lygį

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujam kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc

Sveiki, aš Jonas, kuo galiu jums padėti?

Norėčiau patikrinti savo užsakymo būseną.

Jokių problemų, prašome pateikti savo užsakymo numerį.

Mano užsakymo numeris yra GQ34566



Atraskite greičiausius internetinius pokalbius rinkoje

LiveAgent internetinių pokalbių programinė įranga yra greita, patikima, nešanti jūsų įmonei pelną ir padedanti klientų aptarnavimo komandoms būti produktyvesnėms. 

Užmegzkite momentinį ryšį naudodami aktyvių internetinių pokalbių programinę įrangą

Naudokite internetinių pokalbių programinę įrangą ir per kelias sekundes paverskite svetainės lankytojus į mokius klientus. Integruota automatizacija ir sumanus pokalbių nukreipimas klientams suteikia galimybę bendrauti su tais agentais, kurie geriausiai pasiruošę suteikti jiems pagalbą.

Naudodami pažangias LiveAgent funkcijas, sutaupysite labai daug laiko. Skirkite tą laiką tam, kas yra svarbiau – kurkite prasmingus santykius su savo klientais.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Sklandus svetainės integravimas

LiveAgent buvo sukurtas taip, kad taupytų jūsų brangų laiką. Nesudėtinga (nukopijuoti ir įklijuoti) integracija, per kelias sekundes jus sujungia su jūsų klientais. LiveAgent nukreipia naujus gaunamus pokalbius tinkamiems jūsų komandos nariams ir dinamiškai juos paskiria agentams, kurie savo pamainos metu prisijungia ir atsijungia.

Kas yra internetinių pokalbių pagalbos programinė įranga?

Internetinių pokalbių pagalbos programinė įranga yra pagrindinė kompleksinės pagalbos tarnybos programinės įrangos dalis, kuri įmonėms suteikia galimybę bendrauti internetu su savo klientais. LiveAgent suteikia galimybę savo svetainėje per mažiau nei minutę įdiegti internetinių pokalbių modulį (ar kitais žodžiais tariant, internetinių pokalbių plėtinį) ir pradėti bendravimą su savo esamais ir būsimais klientais. 

Live Chat Software by LiveAgent

Kokio tipo internetinius pokalbius siūlo LiveAgent?

Internetiniai pokalbiai dažniausiai apibrėžiami kaip tiesiog pokalbių sprendimas, reiškiantis bendravimą pranešimų kanalais. Tačiau pokalbių sprendimai gali apimti balso ir vaizdo elementus. Ką tai reiškia? Na, šalia klasikinių pokalbių paslaugų, jūs įmonė galės pasiūlyti ir vaizdo pokalbius.

Vaizdo pokalbiai yra puikus jūsų svetainės pokalbių papildymas. Jie suteikia galimybę efektyviai sprėsti problemas pasidalinant ekranu, o tai yra labai naudinga funkcija, į paslaugas nukreiptose pramonės šakose.

Kaip veikia internetinių pokalbių aplikacija?

Internetinių pokalbių programinė įranga yra klientų bendravimo platforma, suteikianti sklandų bendravimą su klientų pagalbos komandomis. Kai klientas susisiekia naudodamas pokalbių aplikaciją, jūs agentai gauna naują LiveAgent bilietą į universalią pašto dėžutę. Dėl to, agentai gali greitai atsakyti ir pagerinti klientų įsitraukimą.  

Kodėl bendrovės naudoja internetinės pagalbos pokalbių programinę įrangą

Jūsų klientams reikalingi greiti atsakymai į jų klausimus. Internetiniai pokalbiai yra greičiausias būdas su jais susisiekti..

Increase icon

Padidinti pardavimus

Ar kada nors jums kilo klausimų, kodėl tiek daug lankytojų palieka jūsų svetainę, netapę klientais? Bendraukite su jais gyvai ir gaukite jų dėmesio.

Tachometer icon

Pagerinti pasitenkinimą

Spręskite visas savo klientų problemas, kol jie netapo nusivylę ir nepradėjo ieškoti alternatyvų. Pagerinkite savo klientų pasitenkinimą siūlomu produktu.

Euro

Sumažinti išlaidas

Vienas internetinių pokalbių agentas gali tuo pačiu metu aptarnauti keletą klientų. LiveAgent pagerina jūsų produktyvumą ir klientų pasitenkinimą.

Mes iš naujo išradome įmonių ir klientų bendravimo būdą

Peržiūrėkite, kaip mes integravome internetinius pokalbius į daugiakanalę bendravimo platformą. LiveAgent yra klientų aptarnavimo platforma, siūlanti visas internetinių pokalbių funkcijas, kurių jums tik gali prireikti, ir papildomai, mes pridėjome daug unikalių privalumų, kurių nerasite nei vienoje kitoje programinėje įrangoje. LiveAgent tinklapio pokalbių funkcija turi viską.

Sustiprinkite savo klientų aptarnavimo tarnybą, naudodami mūsų pažangias funkcijas

Nustatykite taisykles, kad automatiškai pakviestumėte lankytojus internetiniam pokalbiui ir juos paverstumėte į klientus. Aktyvūs kvietimai pokalbiui suteikia jūsų agentams galimybę bendrauti su lankytojais, naudojant pokalbių valdiklį. Pokalbių pranešimai pagerina klientų lojalumą dėl greito ir efektyvaus tarpusavio bendravimo. Sužinoti daugiau…

tour 03

Stebėkite savo svetainės lankytojų naršymą ir su jais bendraukite. Svetainės stebėjimo funkcija jums leidžia peržiūrėti lankytojų kelionę jūsų puslapyje ir matyti, kokį konkretų puslapį jie šiuo metu naršo. Esant poreikiui, jūsų klientų aptarnavimo komanda gali bet kuriuo metu susisiekti su potencialiu klientu. Sužinoti daugiau…

Leiskite savo agentams paruošti atsakymus į klientų klausimus, kol jie dar neišsiuntė savo pradinės žinutės. Ši funkcija leidžia jūsų pardavimo komandai žvilgelti į kliento rašomą žinutę. Dėl to, jūsų pardavimo komandos atstovai gali momentiškai suteikti sprendimus ir pagerinti vartotojo patirtį. Sužinoti daugiau…

Teikiate aptarnavimą keliomis kalbomis? Kad užtikrintumėte sklandžią pokalbio patirtį, LiveAgent leidžia nustatyti pageidaujamą kalbą jūsų pokalbių langui. Sužinoti daugiau…

Prieinamos kainos

LiveAgent siūlo geriausią vertę už pinigus, tarp internetinių pokalbių programinių įrangų pasaulyje.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Live chat features on top of standard help desk functionality.

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Every ticketing and live chat feature extended with built-in call center.

$39/mo
How to choose the right live chat software

Kaip išsirinkti teisingą internetinių pokalbių programinę įrangą

Internetinių pokalbių įrankis naudojamas daugelyje sprendimų, tačiau jums reikėtų ieškoti pažangių pokalbių funkcijų, kurios būtų integruojamos į kompleksinę klientų aptarnavimo ekosistemą. Rinkitės iš 4 planų, priklausomai nuo savo poreikių. Jei norite naudoti internetinių pokalbių aplikaciją, mūsų Bilietas+Pokalbis planas yra kaip tik tai, ko jums reikia. Viskas-įskaičiuota planas taip pat siūlo integruotą debesų skambučių centrą ir vaizdo pokalbių programinę įrangą, bei turi galimybę į LiveAgent surinkti socialinės žiniasklaidos pranešimus. 

Internetiniai pokalbiai, kaip pagalbos tarnybos programinės įrangos dalis

LiveAgent siūlo pažangias pagalbos tarnybos funkcijas, įskaitant galingą bilietavimo sistemą su automatizacija, socialinės žiniasklaidos integracijas su “Instagram” ir “Facebook”, skambučių centrą ir pagalbos centrą. Šiuo metu mes galime pasiūlyti daugiau, nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų

tour 03

Internetinių pokalbių programinės įrangos naudojimo privalumai

Increase icon

Padidėję konversijos rodikliai

Teisingos internetinių pokalbių pagalbos programinės įrangos pasirinkimas gali 29% padidinti konversiją.

Decrease icon

Sutrumpėjęs atsakymo laikas

Ženkliai sumažinkite gaunamų klientų aptarnavimo užklausų sprendimo laiką.

Cart icon

Sumažinkite pirkinių krepšelio atsisakymą

Pagerinkite savo klientų apsipirkimo patirtį, teikdami pagalbą realiuoju laiku.

Visi pagalbos kanalai vienoje vietoje

LiveAgent internetinių pokalbių programinė įranga integruojama su keliais bendravimo kanalais ir siūlo beveik 200 svarbių funkcijų.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

DUK

Kas yra klientų aptarnavimas internetiniu pokalbiu?

Internetiniai pokalbiai suteikia greitą būda bendrauti su savo klientais. Jie suteikia galimybę klientų aptarnavimo agentui momentiškai pateikti atsakymą ir teikti rūpestingą aptarnavimą. Internetinis pokalbis yra elementarus pokalbių langas, kuriame klientas ir aptarnavimo agentas bendrauja spręsdami su konkrečiu įmonės produktu ar paslauga susijusias problemas. Tai yra vienas iš daugelio būdų teikti klientų aptarnavimą.

Kaip veikia internetiniai pokalbiai?

Internetiniai pokalbiai klientui suteikia galimybę tiesiogiai susisiekti su klientų aptarnavimo agentu. Kai tik klientas prisijungia prie Internetinio Pokalbio, jo bendravimas su aptarnvimo agentu tampa momentiškas. Internetiniai pokalbiai pašalina ilgus atsakymų laukimo laikotarpius. Paspaudęs tinklapyje esantį pokalbių mygtuką, klientas gali susisiekti su klientų aptarnavimo agentu. Užpildę paprastą formą, klientai inicijuoja pokalbį su klientų aptarnavimo agentais. Internetiniai pokalbiai yra pokalbių langas, kuriame spręsdami savo problemas, klientai bendrauja su agentu.

Kodėl jums reikalingi internetiniai pokalbiai?

Internetiniai pokalbiai reikalingi teikiant tiesioginę pagalbą jūsų klientams. Internetiniai pokalbiai yra vienas iš greičiausių ir patogiausių būdų, jūsų klientams suteikiančių galimybe su jumis greitai susisiekti. Suteikdami greitą bendravimo būdą, jūs galite pagerinti savo investicijų grąžos rodiklius. Klientai visuomet vertina greitus atsakymus į pateiktas užklausas, o tai padidina jų lojalumą ir pasitenkinimą. Lojalus ir patenkintas klientas yra linkęs ir ateityje pas jus apsipirkti bei palaikyti jūsų verslą.

Ar internetiniai pokalbiai padidina pardavimus?

Teikdami greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą, jūs padidinate klientų pasitenkinimą ir lojalumą prekės ženklui. Šiuolaikiniame pasaulyje, žmonės nėra linkę ilgai laukti pagalbos. Suteikdami greitą pagalbą, jūs galite padidinti lojalių klientų skaičių, kurie ir ateityje pirks jūsų produktus ar paslaugas.

Kaip savo svetainėje įdiegti internetinius pokalbius?

Internetinių pokalbių programinė įranga jus įgalina lengvai pritaikyti jau egzistuojančius mygtukus arba susikurti naujus. Kai pritaikysite mygtuką, jums liks tik jį integruoti, savo puslapyje patalpinant (nukopijuoti ir įklijuoti) iš anksto sugeneruotą kodą.

Kas yra internetiniai pokalbiai svetainėje?

Internetiniai pokalbiai yra funkcija, kuri suteikia galimybę klientams susisiekti su įmone ir bendrauti su ja realiuoju laiku. Norint susisiekti su įmone, pakanka jų svetainėje rasti pokalbių mygtuką ir pradėti bendrauti.

Ar man reikės susimokėti už programinės įrangos naudojimą?

Mes visam laikui nemokamai suteikiama LiveAgent paskyrą su tam tikrais apribojimais. Mes taip pat siūlome 14-os dienų nemokamą bandymo laikotarpį visoms savo prenumeratoms. Tačiau pasibaigus bandymo laikotarpiui, jūs nebūsite apmokestinti. Jis tiesiog baigsis. Bet jei ir toliau pageidausite naudotis prenumerata, jums reikės nurodyti savo kreditinės kortelės informaciją. Įkainiai bus taikomi pagal mūsų siūlomus kainodaros planus.

Kada verta investuoti į internetinių pokalbių programinę įrangą?

Internetinių Pokalbių programinė įranga yra puiki išeitis, siekiant įgyti konkurencinį pranašumą. Jei turite didelį interneto svetainės srautą ir norite teikti pagalbą realiuoju laiku, tuomet, nepriklausomai nuo jūsų įmonės dydžio, tai galite atlikti naudodami internetinius pokalbius.

Kokie yra Internetinių Pokalbių Programinės Įrangos Privalumai?

Internetinių pokalbių programinė įranga turi daug privalumų, tačiau pagrindiniai iš jų yra: padidėję pardavimai, geresnė klientų patirtis, padidėjęs klientų pasitenkinimas ir efektyvi klientų aptarnavimo darbo eiga.

Kokios yra dažniausios Internetinių Pokalbių Programinės Įrangos funkcijos?

Dažniausiai pasitaikančios internetinių pokalbių funkcijos apima atsakymų šablonus, aktyvius pakvietimus pokalbiui, pokalbio perkėlimus, svetainės lankytojų stebėjimą, pokalbių analitiką, neribotą pokalbių istoriją ir bilietų paskirstymą.

Kaip būti geru pokalbių agentu?

Norėdami būti geru pokalbių agentu, turite būti draugiški, kantrūs, nusimanantys, kruopštūs, linkę padėti ir efektyvūs laiko atžvilgiu. Kaip geras internetinių pokalbių agentas, jūs turite užtikrinti, kad jūsų klientai gautų tik gerą klientų aptarnavimą.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai