Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atsisveikinkitesu lėta programine įranga

Perjunkite į „LiveAgent“ ir mes nemokamai perkelsime jūsų duomenis iš „SpiceWorks“.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Pereinate iš „SpiceWorks“?

Pereikite iš „SpiceWorks“ į „LiveAgent“ ir perkelkite savo pagalbos centro bilietus į naują klientų aptarnavimo vietą. „LiveAgent“ siūlo viską, ko reikia, kad galėtumėte teikti geriausią klientų aptarnavimą ir pasiekti daugiau žmonių svarbiais komunikacijos kanalais.

Mūsų aptarnavimo komanda gali jums padėti nemokamai perkelti visus duomenis į „LiveAgent“. Skaitykite toliau ir sužinokite, kokie yra perėjimo į „LiveAgent“ pranašumai arba pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją jau šiandien.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

„SpiceWorks“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent SpiceWorks
Bilietų sistema
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
LiveAgent offers ticketing.
SpiceWorks offers ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
Realaus laiko pokalbių valdiklis, kurį galite įkelti į bet kurią svetainę.
LiveAgent offers Live Chat.
SpiceWorks doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinant ir priimant skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
LiveAgent offers Call Center.
SpiceWorks doesn't offer Call Center.
Savitarna
Funkcija, leidžianti jums sukurti klientų portalą, kuriame jūsų klientai gali užsiregistruoti, norėdami pasiekti ankstesnius bilietus ir žinių bazės turinį.
LiveAgent offers Self-Service portal.
SpiceWorks offers self-service portal.
Facebook
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos komentarus ir paminėjimus.
LiveAgent offers a Facebook integration.
SpiceWorks doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus paminėjimus ir komentarus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
LiveAgent offers a Twitter integration.
SpiceWorks doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus ir paverčia juos bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti į visus socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos komentarus ir paminėjimus.
LiveAgent offers a Instagram integration.
SpiceWorks doesn't offer a Instagram integration.
Viber
„Viber“ integracija, kuri visus pranešimus paverčia bilietais. Integracija taip pat leidžia vartotojams atsakyti ir transliuoti „Viber“ pranešimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos centro programinės įrangos.
LiveAgent offers a Viber integration.
SpiceWorks doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje yra pagrindinė informacija, įskaitant trikdžių šalinimo vadovus, DUK ir straipsnius.
LiveAgent offers knowledge base.
SpiceWorks offers knowledge base.
Klientų forumas
Internetinė diskusijų lenta jūsų klientams, esanti jūsų žinių bazėje.
LiveAgent offers customer forum.
SpiceWorks doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Darbo eigos, kurias galite automatizuoti, kad pašalintumėte pasikartojančias užduotis.
LiveAgent offers automation and rules.
SpiceWorks offers automation and rules.
API
Funkcijų rinkinys, leidžiantis skirtingoms programoms veikti kartu.
LiveAgent offers API functions.
SpiceWorks offers API functions.
Interaktyvus atsakas balsu (IVR)
Technologija, leidžianti skambinantiesiems naršyti telefono sistemoje prieš kalbant su žmogumi.
LiveAgent offers IVR features.
SpiceWorks doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
Vaizdo skambutis, panašių į „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“ skambučius.
LiveAgent offers video calls.
SpiceWorks doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Bilietų galiojimo laikas nesibaigia ir jie nėra ištrinami, todėl galite peržiūrėti bet kuriuo metu.
LiveAgent offers unlimited history.
SpiceWorks offers unlimited history.
Neribotos svetainės
Programinę įrangą galite naudoti neribotame skaičiuje svetainių.
LiveAgent offers unlimited websites.
SpiceWorks offers unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
Savo svetainėse galite įterpti neribotą skaičių pokalbių mygtukų.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
SpiceWorks doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
Galite gauti neribotą skaičių el. laiškų ir bilietų.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
SpiceWorks offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite kiekvieną skambutį ir bet kada atkurkite įrašą.
LiveAgent offers unlimited call recording.
SpiceWorks doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Klientų aptarnavimas 24/7 neribojant užklausų skaičiaus.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
SpiceWorks doesn't offer unlimited 24/7 support.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Gaukite mūsų nemokamą perkėlimą

Pereiti prie kitos pagalbos centro programinės įrangos nebūtinai turi būti varginantis procesas, kai sulauki reikiamų žmonių pagalbos. Mūsų klientų aptarnavimo komanda užtikrins sklandų perkėlimą. Mes būtinai perkelsime viską, įskaitant agentų profilius, kontaktų sąrašus, pagalbos centro bilietus, žymas ir atsiliepimus.

Kokius duomenis galima perkelti?

Mes būtinai surinksime ir perkelsime visą reikalingą pagalbos centro informaciją

ticket thread

Bilietus

Visas jūsų bendravimas su klientais

Perėjimas iš „SpiceWorks“

Žmones

Visi kontaktų sąrašai ir agentų duomenys

Tags

Žymas

Žymos ir užrašai nebus pamiršti

customer feedback satisfaction rewards

Atsiliepimus

Klientų atsiliepimai ir įvertinimai

Sukurkite malonią patirtį visiems

Mūsų bilietų sistema apima kiekvieną svarbų komunikacijos su klientais kanalą. El. paštas, tiesioginis pokalbis internetu, skambučių centras, klientų portalas, „Viber ar socialiniai tinklai – „Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“. Galite pasirinkti, kuriuos norite naudoti norėdami bendrauti su klientais ir tvarkyti reikalus.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Atsakykite į pagalbos centro bilietus iš kelių kanalų

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Pagalbos centro programinė įranga, kuri jums padeda

Kiekvieną „LiveAgent“ įrankį palaiko daugiau nei 125 funkcijos, kurias galite naudoti norėdami sukurti sklandžią darbo eigą ir palengvinti apkrovą. Filtravimas, žymėjimas, protingas rūšiavimas – visa tai mes turime. Taip pat galite prijungti programas naudodami daugiau nei 140 integracijų. Pažvelkite į visą funkcijų ir integracijų sąrašą.

Pirmiausiai sukurta programinė įranga

Ar žinojote?

2006 metais įkurtas “Liveagent” buvo pirmasis sprendimas rinkoje, pasiūlęs tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. 2021 m. “Liveagent” yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas rinkoje, teikiantis paslaugas daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 verslų visame pasaulyje.

Perėjimas iš „SpiceWorks“
30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, padidinančią pajamas..

97%

Padidinkite laimingumą

Džiuginkite savo klientus žaibiškai greitais atsakymais.

16×

Padidinkite kliento vertę

Atlikite daugiau pardavimų, išlaikydami klientus ištikimus savo prekės ženklui.

Pereikite į naują pagalbos centrą šiandien

Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ 14 dienų bandomąją versiją šiandien ir susipažinkite su mūsų klientų aptarnavimo įranga. Kai būsite pasirengę, praneškite mums ir mes būtinai perkelsime visus reikalingus duomenis ir teiksime geriausią aptarnavimą jūsų klientams.

Jūs būsite gerose rankose!

Ar žinote, ką bendro turi „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir „O2“? Jūs atspėjote teisingai … „LiveAgent“!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

DUK

Ar galiu perkelti duomenis iš

LiveAgent

Kaip perkelti bilietus iš

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai