Padėkime tašką blogam aptarnavimui su pagalbos tarnybos programine įranga
LiveAgent yra pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri prisitaiko prie skirtingų verslo modelių poreikių. Tai gali būti naudinga įmonėms klientų pagalbos srityje. Be to, pristatomi įvairūs verslo sprendimai ir sėkmės istorijos įvairiose pramonėse ir sektoriuose.
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Tiesioginis pokalbis gali pagerinti komandinį darbą ir klientų aptarnavimą. Tai lengva integruoti į jūsų svetainę ir saugu naudoti su daugybe funkcijų, tokių kaip video pokalbiai ir atsiliepimų apklausa. LiveAgent yra patikima tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms ir jums nereikia turėti programavimo patirties, kad pradėtumėte naudoti tai.
Lengvai sukurkite žinių bazę ir klientų aptarnavimo dokumentaciją
LiveAgent is a customer service system that combines ticketing, chat, voice and video calls, social media, and self-service tools. It has over 180 functions, 40 integrations, and can be customized to meet the needs of various industries. LiveAgent has been in the market for over 15 years and has served various businesses. It has received the most reviews and highest ratings for its software in 2019-2020. More than 30,000 companies trust LiveAgent for their customer service needs.
Tiesioginis pokalbis startuoliams ir mažoms įmonėms
Straipsnyje aptariami tiesioginiai pokalbiai internete ir jų pranašumai. Tiesioginis pokalbis gali būti naudojamas ne tik bendravimo su klientais, bet ir vidiniams tikslams, pavyzdžiui, apmokymams. Integruojant į savo svetainę, tiesioginis pokalbis yra lengvai prieinamas. Tačiau, svarbu užtikrinti klientų saugumą ir laikytis internetinio etiketo taisyklių. Paskutiniame skyriuje pateikiami klausimai ir atsakymai apie live chat software.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Tiesioginis pokalbis yra veiksmingas būdas padidinti pajamas ir turėtų būti naudojamas visuose klientų aptarnavimo agentų repertuaruose. Greitas ir lengvai diegiamas įrankis gali padidinti pajamas net iki 48%, o žmonės gali būti paversti klientais pasinaudojant pažangiomis pokalbių funkcijomis. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.
Intuityviklientų aptarnavimo programinė įranga
Tiesioginis pokalbis yra tinkamas įrankis bet kokiam su aptarnavimu susijusiam darbui atlikti. Mūsų tiesioginiai pokalbiai turi greičiausią rinkoje pokalbių valdiklį, įrankį labai lengva įdiegti ir jis gali padėti padidinti jūsų pajamas net 48%. Pakvieskite svetainės lankytojus tiesioginiam susirašinėjimui ir paverskite juos klientais pasinaudoję pažangiomis pokalbių funkcijomis bei iniciatyviu bendravimu. Sužinokite daugiau apie tiesioginius pokalbius.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis