Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pasiekite sėkmę su klientų patenkinimo programinė įranga

Išsiskirkite teikdami greitą, suasmenintą ir kompetentingą pagalbą visais kanalais.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Klientų pasitenkinimo programinė įranga patenkintiems klientams

Patenkinti klientai yra ištikimesni, dažniau sugrįžta pirkti, noriau rekomenduoja jūsų prekės ženklą, yra pelningesni jūsų verslui ir reikalauja mažesnių išlaidų jų išlaikymui. Klientų pasitenkinimo aptarnavimu matavimas šiais laikais tapo privalomas daugumai įmonių, nes jis suteikia vertingos informacijos apie jūsų aptarnavimo būklę.

Kai „LiveAgent“ ataskaitų teikimo galimybės integruojamos su vienu iš pirmaujančių klientų patenkinimo programinės įrangos sprendimų, užtikrintai pakelsite pasitenkinimą klientų aptarnavimu į aukštesnį lygį. Lengvai gaukite klientų atsiliepimus apie „LiveAgent“ pokalbius, sekite klientų aptarnavimo kokybę ir geriau supraskite savo klientus, kad galėtumėte nuolat tobulinti aptarnavimą.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kodėl svarbus klientų pasitenkinimas

Star icon

Pozityvios rekomendacijos iš lūpų į lūpas

Laimingi klientai gerą žodį apie jus skleidžia nemokamai! Po teigiamos patirties su įmone 69 % klientų rekomenduotų įmonę kitiems, o dažniau naudotųsi jos paslaugomis – 50 % (NewVoiceMedia).

Union icon

Klientų pasitenkinimas kuria ir stiprina lojalumą

Klientų pasitenkinimas kuria pasitikėjimą jūsų prekės ženklu. Įmonės klientų pasitenkinimo vertinimui padidėjus 10 %, klientų pasitikėjimas padidėja 12 % („Institute of Customer Service“).

Flower money icon

Priviliojimas kainuoja daugiau nei išlaikymas

Privilioti klientą kainuoja daugiau nei jį išlaikyti. Naujas klientas jums kainuos nuo 5 iki 25 kartų brangiau nei esamo kliento išlaikymas („Harvard Business Review“).

undraw feedback h2ft

Kas yra klientų patenkinimo programinė įranga?

Klientų patenkinimo programinė įranga – tai įrankis, leidžiantis įmonėms lengvai rinkti, tvarkyti ir valdyti klientų atsiliepimus, matuoti klientų pasitenkinimą ir nustatyti, kurie klientai nebuvo patenkinti. TOkia įranga gali turėti analizės, apklausų valdymo, atsiliepimų rinkimo, skundų stebėjimo, skambučių ataskaitų teikimo galimybes ir kitas funkcijas. Klientų patenkinimo programinė įranga ne tik suteikia jums naudingos informacijos apie tai, ar jūsų klientai patenkinti jūsų verslu arba jūsų teikiamomis klientų aptarnavimo paslaugomis, bet ir gali padėti jums įvertinti savo aptarnavimo darbuotojus pagal gautus atsiliepimus.

Kodėl svarbu klientų pasitenkinimas?

business and finance (1)

Klientų pasitenkinimas skatina pelną

Didelis klientų pasitenkinimas atneša daugiau pelno. Teigiamą patirtį su įmone patyrę klientai išleidžia 140 % daugiau nei tie, kurių patirtis buvo bloga („Harvard Business Review“).

live chat increase sales

Didesnė patenkintų klientų ilgalaikė vertė

Patenkinti klientai turi didesnę ilgalaikę vertę. Klientų patirties skatintojo ilgalaikė vertė įmonei yra 600–1 400 % didesnė nei klientų, kurie ją menkina. („Bain & Company“)

Klientų pasitenkinimo aptarnavimu vertinimas yra labai svarbus

Šiuolaikinėje itin konkurencingoje rinkoje sukurti puikų produktą negarantuoja sėkmės, jei jo nesustiprinsite puikiu aptarnavimu. Nuo jūsų įmonės teikiamo aptarnavimo kokybės tiesiogiai priklauso bendras klientų pasitenkinimas jūsų prekės ženklu. Jei nematuosite klientų pasitenkinimo aptarnavimu, niekada nesužinosite, kiek jūsų klientai yra patenkinti (ar nepatenkinti) jūsų organizacijos teikiamų paslaugų kokybe.

undraw report mx0a

Sukurkite geresnę paslaugų patirtį naudodami „LiveAgent“ platformą ir pagerinkite klientų pasitenkinimą

„LiveAgent“ klientų aptarnavimo platforma yra sudėtingas daugiakanalis sprendimas. Funkcijos, leidžiančios įvertinti klientų pasitenkinimą aptarnavimu, yra tik nedidelė dalis to, ką ši programinė įranga siūlo. Joje yra daugiau nei 179 funkcijos, kurios gali padėti jums supaprastinti bendravimą su klientais, pagerinti klientų aptarnavimą ir pakelti klientų pasitenkinimo aptarnavimu reitingus.

Visą viename turintis sprendimas visiems jūsų aptarnavimo poreikiams

Pašalinkite priežastis blaškytis tarp įvairių įrankių. „LiveAgent“ sujungia:

  • – galingas bilietų tvarkymo funkcijas su išmaniu bilietų paskirstymu
  • – integruotą skambučių centrą, palaikantį balso ir vaizdo skambučius
  • – tiesioginius pokalbius su iniciatyviais paleidikliais ir lankytojų stebėjimu realiuoju laiku
  • – savitarnos portalą ir žinių bazę, DUK ir forumus
  • – integracijas su pagrindinėmis socialinėmis platformomis, tokiomis kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“
undraw Working oh83
undraw Choose bwbs

Teikite omnikanalės paslaugos patirtį

Šiuolaikiniai vartotojai, norėdami susisiekti su prekių ženklais, dažniausiai naudojasi keliais ryšių kanalais ir tikisi vientisos patirties visuose juose. Naudodamiesi „LiveAgent“ programine įranga galite lengvai valdyti visus savo ryšius su klientais iš vienos vietos ir užtikrinti nuoseklią daugiakanalę aptarnavimo patirtį nepriklausomai nuo to, kokiais kanalais klientai naudojasi.

Pagerinkite aptarnavimo komandos efektyvumą

Platus funkcijų pasirinkimas (įskaitant automatinį bilietų nukreipimą, SLA valdymą, atsakymų šablonus, komandos bendradarbiavimo galimybes, taip pat tiesioginę prieigą prie išsamios informacijos apie klientus ir ankstesnį bendravimą) leidžia jūsų komandai teikti greitą, labai veiksmingą ir asmeniškai pritaikytą pagalbą – visa tai padeda didinti klientų pasitenkinimą.

undraw feeling proud qne1
woman mapping out process on three posters

Perženkite klientų pasitenkinimo vertinimo ribas

Įvertinkite bendrą klientų aptarnavimo efektyvumą ir nustatykite tobulintinas sritis. „LiveAgent“ siūlo patikimas analizės ir ataskaitų teikimo galimybes, leidžiančias stebėti daugybę paslaugų rodiklių ir KPI, rengti įvairias ataskaitas, pvz., kanalų naudojimo, agentų veiklos ir prieinamumo, SLA atitikties, laiko stebėjimo ataskaitas ir kt.

Kodėl „LiveAgent“ yra tinkama klientų pasitenkinimo programa jūsų verslui

Stars

Pasirinkta 21 tūkst. įmonių

„LiveAgent“ pasitiki daugiau nei 21 000 įmonių visame pasaulyje įvairiose pramonės šakose.

Person icon

Lankstu ir pritaikoma

Mūsų programinė įranga yra lanksti, lengvai keičiama ir gali būti pritaikyta pagal jūsų poreikius.

Money Bag

Skaidri ir sąžininga kainodara

Jokių sutarčių, jokių paslėptų mokesčių. Tiesiog 4 skirtingi sąžiningų kainų planai, iš kurių galite rinktis, įskaitant nemokamą.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kas yra klientų patenkinimo programinė įranga?

Klientų patenkinimo programinė įranga – tai sistema, kuri padeda jūsų verslui kurti ilgalaikius santykius su klientais. Dėl to jūsų įmonė gali gauti didesnes pajamas, užtikrinti gerą klientų patirtį (CX) ir prekės ženklo populiarumą.

Koks geriausias būdas matuoti klientų pasitenkinimą?

Optimaliausias būdas matuoti arba stebėti klientų pasitenkinimą yra csat apklausos, ypač po bendravimo su klientais el. paštu arba tiesioginio pokalbio. Prieš kurdami csat apklausą, įsitikinkite, kad jūsų klausimai nukreipti į jūsų verslo poreikius / tikslus. Suteikite klientui galimybę pareikšti savo nuomonę, bet nedarykite jos privalomos. Jei reikalausite, kad prieš pateikiant anketą atsakytų į visus klausimus, gausite mažiau duomenų, galinčių padėti tobulėti. Sėkmingos csat apklausos sukūrimas gali pareikalauti šiek tiek laiko, tačiau tai geriausias būdas įvertinti klientų pasitenkinimą.

Kodėl klientų pasitenkinimo stebėjimas yra svarbesnis nei bet kada anksčiau?

Na, pažvelkime į pavyzdį. Jei klientai patenkinti, jie dažnai sugrįžta ir (arba) skleidžia gerą žodį apie jus. Dėl to jie gali tapti prekės ženklo šalininkais, kurti organišką prekės ženklo žinomumą, o tai lemia didesnį pelną. Šis pavyzdys parodo, kiek daug įtakos šiais laikais turi klientų pasitenkinimas

.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai