Pasiekite sėkmę su klientų patenkinimo programinė įranga

Išsiskirkite teikdami greitą, suasmenintą ir kompetentingą pagalbą visais kanalais.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Klientų pasitenkinimo programinė įranga patenkintiems klientams

Patenkinti klientai yra ištikimesni, dažniau sugrįžta pirkti, noriau rekomenduoja jūsų prekės ženklą, yra pelningesni jūsų verslui ir reikalauja mažesnių išlaidų jų išlaikymui. Klientų pasitenkinimo aptarnavimu matavimas šiais laikais tapo privalomas daugumai įmonių, nes jis suteikia vertingos informacijos apie jūsų aptarnavimo būklę.

Kai „LiveAgent“ ataskaitų teikimo galimybės integruojamos su vienu iš pirmaujančių klientų patenkinimo programinės įrangos sprendimų, užtikrintai pakelsite pasitenkinimą klientų aptarnavimu į aukštesnį lygį. Lengvai gaukite klientų atsiliepimus apie „LiveAgent“ pokalbius, sekite klientų aptarnavimo kokybę ir geriau supraskite savo klientus, kad galėtumėte nuolat tobulinti aptarnavimą.

  • Leader in issue tracking software badge

Kodėl svarbus klientų pasitenkinimas

Pozityvios rekomendacijos iš lūpų į lūpas

Laimingi klientai gerą žodį apie jus skleidžia nemokamai! Po teigiamos patirties su įmone 69 % klientų rekomenduotų įmonę kitiems, o dažniau naudotųsi jos paslaugomis – 50 % (NewVoiceMedia).

Klientų pasitenkinimas kuria ir stiprina lojalumą

Klientų pasitenkinimas kuria pasitikėjimą jūsų prekės ženklu. Įmonės klientų pasitenkinimo vertinimui padidėjus 10 %, klientų pasitikėjimas padidėja 12 % („Institute of Customer Service“).

Priviliojimas kainuoja daugiau nei išlaikymas

Privilioti klientą kainuoja daugiau nei jį išlaikyti. Naujas klientas jums kainuos nuo 5 iki 25 kartų brangiau nei esamo kliento išlaikymas („Harvard Business Review“).

customer feedback - illustration

Kas yra klientų patenkinimo programinė įranga?

Klientų patenkinimo programinė įranga – tai įrankis, leidžiantis įmonėms lengvai rinkti, tvarkyti ir valdyti klientų atsiliepimus, matuoti klientų pasitenkinimą ir nustatyti, kurie klientai nebuvo patenkinti. TOkia įranga gali turėti analizės, apklausų valdymo, atsiliepimų rinkimo, skundų stebėjimo, skambučių ataskaitų teikimo galimybes ir kitas funkcijas. Klientų patenkinimo programinė įranga ne tik suteikia jums naudingos informacijos apie tai, ar jūsų klientai patenkinti jūsų verslu arba jūsų teikiamomis klientų aptarnavimo paslaugomis, bet ir gali padėti jums įvertinti savo aptarnavimo darbuotojus pagal gautus atsiliepimus.

Kodėl svarbu klientų pasitenkinimas?

business and finance - icon

Klientų pasitenkinimas skatina pelną

Didelis klientų pasitenkinimas atneša daugiau pelno. Teigiamą patirtį su įmone patyrę klientai išleidžia 140 % daugiau nei tie, kurių patirtis buvo bloga („Harvard Business Review“).

live chat increases sales

Didesnė patenkintų klientų ilgalaikė vertė

Patenkinti klientai turi didesnę ilgalaikę vertę. Klientų patirties skatintojo ilgalaikė vertė įmonei yra 600–1 400 % didesnė nei klientų, kurie ją menkina. („Bain & Company“)

Klientų pasitenkinimo aptarnavimu vertinimas yra labai svarbus

Šiuolaikinėje itin konkurencingoje rinkoje sukurti puikų produktą negarantuoja sėkmės, jei jo nesustiprinsite puikiu aptarnavimu. Nuo jūsų įmonės teikiamo aptarnavimo kokybės tiesiogiai priklauso bendras klientų pasitenkinimas jūsų prekės ženklu. Jei nematuosite klientų pasitenkinimo aptarnavimu, niekada nesužinosite, kiek jūsų klientai yra patenkinti (ar nepatenkinti) jūsų organizacijos teikiamų paslaugų kokybe.

report on tablet-illustration

Sukurkite geresnę paslaugų patirtį naudodami „LiveAgent“ platformą ir pagerinkite klientų pasitenkinimą

„LiveAgent“ klientų aptarnavimo platforma yra sudėtingas daugiakanalis sprendimas. Funkcijos, leidžiančios įvertinti klientų pasitenkinimą aptarnavimu, yra tik nedidelė dalis to, ką ši programinė įranga siūlo. Joje yra daugiau nei 179 funkcijos, kurios gali padėti jums supaprastinti bendravimą su klientais, pagerinti klientų aptarnavimą ir pakelti klientų pasitenkinimo aptarnavimu reitingus.

Visą viename turintis sprendimas visiems jūsų aptarnavimo poreikiams

Pašalinkite priežastis blaškytis tarp įvairių įrankių. „LiveAgent“ sujungia:

  • – galingas bilietų tvarkymo funkcijas su išmaniu bilietų paskirstymu
  • – integruotą skambučių centrą, palaikantį balso ir vaizdo skambučius
  • – tiesioginius pokalbius su iniciatyviais paleidikliais ir lankytojų stebėjimu realiuoju laiku
  • savitarnos portalą ir žinių bazę, DUK ir forumus
  • – integracijas su pagrindinėmis socialinėmis platformomis, tokiomis kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Teikite omnikanalės paslaugos patirtį

Šiuolaikiniai vartotojai, norėdami susisiekti su prekių ženklais, dažniausiai naudojasi keliais ryšių kanalais ir tikisi vientisos patirties visuose juose. Naudodamiesi „LiveAgent“ programine įranga galite lengvai valdyti visus savo ryšius su klientais iš vienos vietos ir užtikrinti nuoseklią daugiakanalę aptarnavimo patirtį nepriklausomai nuo to, kokiais kanalais klientai naudojasi.

Pagerinkite aptarnavimo komandos efektyvumą

Platus funkcijų pasirinkimas (įskaitant automatinį bilietų nukreipimą, SLA valdymą, atsakymų šablonus, komandos bendradarbiavimo galimybes, taip pat tiesioginę prieigą prie išsamios informacijos apie klientus ir ankstesnį bendravimą) leidžia jūsų komandai teikti greitą, labai veiksmingą ir asmeniškai pritaikytą pagalbą – visa tai padeda didinti klientų pasitenkinimą.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Perženkite klientų pasitenkinimo vertinimo ribas

Įvertinkite bendrą klientų aptarnavimo efektyvumą ir nustatykite tobulintinas sritis. „LiveAgent“ siūlo patikimas analizės ir ataskaitų teikimo galimybes, leidžiančias stebėti daugybę paslaugų rodiklių ir KPI, rengti įvairias ataskaitas, pvz., kanalų naudojimo, agentų veiklos ir prieinamumo, SLA atitikties, laiko stebėjimo ataskaitas ir kt.

Kodėl „LiveAgent“ yra tinkama klientų pasitenkinimo programa jūsų verslui

Pasirinkta 21 tūkst. įmonių

„LiveAgent“ pasitiki daugiau nei 21 000 įmonių visame pasaulyje įvairiose pramonės šakose.

Lankstu ir pritaikoma

Mūsų programinė įranga yra lanksti, lengvai keičiama ir gali būti pritaikyta pagal jūsų poreikius.

Skaidri ir sąžininga kainodara

Jokių sutarčių, jokių paslėptų mokesčių. Tiesiog 4 skirtingi sąžiningų kainų planai, iš kurių galite rinktis, įskaitant nemokamą.

.
Susiję straipsniai suKlientų patenkinimo programinė įranga
Klientu Aptarnavimo Zodynas - Customer Service Satisfaction

Klientų pasitenkinimas aptarnavimu

Sorry, it seems that the provided text for summarization in language LT is missing. Can you please provide the text that needs to be summarized?

Sužinokite visas smulkmenas apie klientų pa(si)tenkinimą. Kodėl tai svarbu. Kaip teisingai elgtis ir kokia yra geriausia praktika.

Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika

Klientai linkę mokėti daugiau už geresnį aptarnavimą, todėl svarbu teikti pagalbą socialinėje žiniasklaidoje ir el. paštu. Investuokite į mokymus ir skaitmeninius kanalus, kad užtikrintumėte klientų patenkinimą.

Žinių bazės programinė įranga yra būtina teikiant pagalbą savo klientams. LiveAgent siūlo ne tik tai, bet ir daugiau. Sužinokite, kodėl turėtumėte rinktis LiveAgent.

Suteikite klientams žinių bazės programinę įrangą

LiveAgent siūlo žinių bazės sprendimą, kuris padeda tarptautinėms įmonėms teikti savitarnos galimybę 24/7, keliose šalyse. Tai puikus būdas užtikrinti, kad darbuotojai neatsiliktų nuo naujienų ir produktų/paslaugų atnaujinimų. Verslui reikia sukurti būtinus straipsnius tokiomis kalbomis, kurios reikalingos pagalbai. Tokią taktiką galima taikyti kuriant vidinę įmonės žinių bazę.

„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus. Prisijunkite prie tūkstančių patenkintų klientų.

Mūsų klientai

LiveAgent siūlo daugiakalbę aptarnavimo įrangą, įskaitant klientų aptarnavimą, VoIP telefonus ir kitas programines įrangas, kurios gali būti integruotos su kitomis sistemomis. Teikiami pritaikyti sprendimai ir nuolaidos naujienlaiškių. LiveAgent taip pat gali būti naudojamas klientams kalbant savo gimtąja kalba. Bendradarbiaukite su LiveAgent ir gaukite nuolaidas naujienlaiškiams.

Efektyviai valdykite didelį kiekį el. laiškų naudodami el. pašto valdymo programinę įrangą. Sužinokite daugiau apie el. pašto valdymo sistemos pranašumus, funkcijas ir kita!

El. pašto valdymo programinė įranga

LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. El. pašto rinkodara LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Tai suteikia daug daugiau saugumo jums ir visai jūsų komandai.

Klientų pasitenkinimas yra pasitenkinimo produktais, paslaugomis ar klientų aptarnavimo lygis. Tai situacija, kai klientas yra patenkintas įmone.

Klientų pasitenkinimas

Tekstas apie įmonę Quality Unit, kurios produktas LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, įeinančių skambučių centro programinę įrangą ir kt. Įmonė taip pat teikia mokymo ir demonstracijų paslaugas. Tekste taip pat pateikiama informacija apie socialinius kanalus ir kontaktus. Galiausiai tekstas primena apie prisijungimo informaciją įdiegimo procesui.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x