Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote aptarnavimo tarnybų programų palyginimo?

Šimtai alternatyvių sprendimų pasiruošę jums padėti savo klientams, tačiau tik keli iš jų siūlo daugiau nei 175 aptarnavimo tarnybos funkcijas. Parengėme privalomų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos dalių sąrašą, įskaitant el. pašto bilietų tvarkymą, tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, socialinių tinklų palaikymą ir kitas populiariausias funkcijas. Rekomenduojame patiems išbandyti „LiveAgent“ ir pajusti, kiek naudos jis atneš jūsų darbo eigai. Išbandymas nemokamas, o sąranka truks vos kelias minutes.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Palyginkite 5 geriausias aptarnavimo tarnybos programas

Sužinokite, kaip „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvių gerai žinomų sprendimų rinkoje. Visiškas skaidrumas, jokios paslėptos informacijos.
Funkcijos „LiveAgent“ „Zendesk“
Konkurentas „Zendesk“.
„Freshdesk“
Konkurentas „Freshdesk“.
„LiveChat“
Konkurentas „LiveChat“.
„Intercom“
Konkurentas „Intercom“.
Bilietų tvarkymas
Sujungimas su skirtingomis komunikacijos linijomis (pvz., el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru ar socialiniais tinklais), siekiant supaprastinti visų pranešimų srautą į vieną ir leisti agentams į užklausas atsakinėti tiesiogiai iš bilietų tvarkymo programinės įrangos.
Bilietas
$15/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas, kuris kainuoja 15 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Professional
$59/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Professional, kuris kainuoja 59 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja 19 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Starter
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Starter, kuris kainuoja 19 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais
Starter
$79/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Starter, kuris kainuoja 79 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Tiesioginis pokalbis
Vietinis tiesioginių pokalbių valdiklis, kurį galima įdiegti svetainėje ir naudoti tikralaikiam bendravimui su svetainės lankytojais.
Bilietas+pokalbis
$29/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas+Pokalbis, kuris kainuoja 29 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Priedas
$15-59/mėnesiui/agentui Galima įsigyti kaip papildomą funkciją už 19-59 $ per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Garden
$45/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Garden, kuris kainuoja 45 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Starter
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Starter, kuris kainuoja 19 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Enterprise
Kaina pagal susitarimą Įtraukta į planus už kainą pagal susitarimą.
Integruotas skambučių centras
Virtualus skambučių centras su centralizuotu prietaisų skydeliu, kuriame galima atlikti, priimti ir valdyti skambučius.
Viskas-įskaičiuota
$49/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Viskas-įskaičiuota, kuris kainuoja 49 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Priedas
$45/mėnesiui/agentui Galima įsigyti kaip papildomą funkciją už 45 $ per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Estate
$85/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Estate, kuris kainuoja 85 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„LiveChat“ nesiūlo šios funkcijos
„Intercom“ nesiūlo šios funkcijos
„Facebook“ ir „Twitter“
Integracija, kuri surenka visas „Twitter“ žinutes, komentarus, paminėjimus bei „Facebook“ žinutes ir paverčia jas į bilietus, į kuriuos galima atsakyti tiesiai iš programinės įrangos.
Priedas
$39/mėnesiui/paskyrai Galima įsigyti kaip papildomą funkciją už 39 $ per mėnesį vienai paskyrai arba pagal planą „Viskas-įskaičiuota“ už 49 $ per mėnesį vienam agentui. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Team
$25/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Team, kuris kainuoja 25 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja 19 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„LiveChat“ nesiūlo šios funkcijos
Enterprise
Kaina pagal susitarimą Įtraukta į planus už kainą pagal susitarimą.
Taisyklės ir automatizavimas
Automatizavimo taisyklės, kurias galima įdiegti siekiant paspartinti klientų aptarnavimo procesus.
Bilietas
$15/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas, kuris kainuoja 15 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Team
$25/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Team, kuris kainuoja 25 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Garden+Priedas
$45/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Garden, kuris kainuoja 45 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„LiveChat“ nesiūlo šios funkcijos
Enterprise
Kaina pagal susitarimą Įtraukta į planus už kainą pagal susitarimą.
Darbo valandos ir SLA
Funkcija, kuri leidžia jums valdyti ir stebėti SLA žurnalus, SLA laikymąsi ir nustatyti darbo valandas.
Bilietas
$15/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas, kuris kainuoja 15 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Professional
$59/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Professional, kuris kainuoja 59 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja 19 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„LiveChat“ nesiūlo šios funkcijos
„Intercom“ nesiūlo šios funkcijos
Audito žurnalai
Veiklos žurnalas, kuriame registruojami visi aptarnavimo tarnybos sistemoje atlikti veiksmai.
Viskas-įskaičiuota
$49/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Viskas-įskaičiuota, kuris kainuoja 49 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„Zendesk“ nesiūlo šios funkcijos
Estate
$65/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Estate, kuris kainuoja 65 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„LiveChat“ nesiūlo šios funkcijos
„Intercom“ nesiūlo šios funkcijos
Neribota istorija
Neribotas bilietų istorijos saugojimas (po tam tikro laiko neprarandate prieigos prie bilietų.)
Bilietas
$15/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas, kuris kainuoja 15 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Team
$25/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Team, kuris kainuoja 25 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja 19 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Team
$39/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Team, kuris kainuoja 39 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Starter
$79/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Starter, kuris kainuoja 79 $ pirmam agentui per mėnesį. Kiekvienas papildomas agentas kainuoja 19 $ per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Prekės ženklo pašalinimas
Galimybė naudoti programą be prekės ženklo.
Priedas
$19/mėnesiui/agentui Galima įsigyti kaip papildomą funkciją už 19 $ per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„Zendesk“ nesiūlo šios funkcijos
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja 19 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Business
$59/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Business, kuris kainuoja 59 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„Intercom“ nesiūlo šios funkcijos
24/7 jums paskirta klientų sėkmės komanda
Specialiai jums paskirta klientų sėkmės komanda, galinti padėti 24/7/365 visais ryšio kanalais.
Bilietas
$15/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas, kuris kainuoja 15 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„Zendesk“ nesiūlo šios funkcijos
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja 19 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Starter
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Starter, kuris kainuoja 19 $ vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„Intercom“ nesiūlo šios funkcijos

Jūsų „Zen“ būsena jus apleidžia? „Fresh“ nebepakankamai šviežias darbui?

Ar jūsų darbo įrankis nebeatlieka savo paskirties? Įpūskite blėstančią savo verslo žarijas su „LiveAgent“. Išbandykite mus 14 dienų nemokamai.

3 000+ „Trustpilot“ | „GetApp“ | „G2 crowd“ atsiliepimų

Upset man-illustration

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Apskaičiuokite kainų skirtumą tarp „LiveAgent“ ir jo alternatyvų ir sužinokite, kuris sprendimas yra naudingesnis jūsų verslui.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kas yra aptarnavimo tarnybų programų palyginimas?

Aptarnavimo tarnybų programų palyginimas tai programinių įrangų pasirinkimai su panašiomis pagrindinėmis klientų aptarnavimo funkcijomis. Jos skiriasi kaina, dizainu, funkcijomis ir kt. Kadangi kiekvienos įmonės poreikiai skiriasi, šiuo metu rinkoje yra daug alternatyvių aptarnavimo tarnybos sprendimų.

Kaip išsirinkti aptarnavimo tarnybos programinę įrangą?

Norėdami išsirinkti tinkamą aptarnavimo tarnybos programinę įrangą, pirmiausia įvertinkite savo įmonės pageidavimus ir poreikius. Po to apsilankykite mūsų alternatyvų tinklalapyje ir palyginkite skirtingas programas. Mūsų patarimas – atsižvelkite į funkcijas ir kainą, bei kokiam dizainui jūsų įmonė teikia pirmenybę ir ar jis suderinamas.

Related Articles to Alternatyvos
Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" siūlo greitus, patikimus ir pritaikomus tiesioginius pokalbius, pritaikytus jūsų įmonės prekės ženklui. Jų pokalbių rodymo greitis yra greičiausias rinkoje - tik 2,5 sekundės. Be to, jie turi tris puikius mokamus planus, palengvinančius jūsų darbo eigą. Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą ir suteikite savo klientams daugiau galimybių.

Ieškote alternatyvos „Dashly“? Sužinokite apie „LiveAgent“, palyginkite ir išbandykite nemokamai 14 dienų be jokių įsipareigojimų.

Ieškote „Dashly“ alternatyvos?

Įmonės, kurios išbandė „LiveAgent“, yra patenkintos kainomis ir puikia klientų aptarnavimo komanda. Jie paminėjo daugybę funkcijų, įskaitant galimybę tvarkyti el. laiškus, automatizaciją ir integracijas su socialiniais tinklais. Dėl stabilumo ir mobilumo paslaugos gavo daug teigiamų atsiliepimų. Keletas klientų buvo nepatenkinti „Zendesk“ kaina ir funkcionalumu.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.

Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.

Norite geresnio aptarnavimo skambučiais? Išbandykite „LiveAgent“, kuris gali daug daugiau nei tik skambinti. Sužinokite apie „LiveAgent“ pagalbos centro pranašumus ir pagrindines savybes.

Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?

Galinga „LiveCall“ alternatyva leidžia klientams susisiekti su jumis per el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir žinių bazę, o tai padeda paversti juos mokančiais klientais. Ši paslauga yra prieinama už nedidelę kainą. Kitas pasirinkimas yra „LiveAgent“, kuris turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje. Tai padeda padidinti konversijų skaičių ir efektyviai transformuoti puslapio lankytojus į mokančius klientus.

„LiveAgent“ yra geriausias daugiakanalis sprendimas jūsų verslui. Teikite aptarnavimą visais atitinkamais kanalais už priimtiną kainą.

Ieškote „TeamSupport“ alternatyvos?

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti klientų patirtį ir yra naudojama daugiau nei 30% sėkmingų įmonių. Jie siūlo alternatyvą kitoms pagalbos tarnybos programinėms įrangoms, tokioms kaip ZenDesk, Jira ir Olark, ir taip pat personalizuotą CRM sistemą. Galite išbandyti LiveAgent nemokamai.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai