Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | Liveagent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikalaujama kreditinė kortelė.
|
Kustomer
|
---|---|---|
Bilietavimas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarrnavimo užklausas.
|
LiveAgent siūlo bilietavimą.
|
Kustomer nesiūlo bilietavimo.
|
Internetiniai Pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje.
|
LiveAgent siūlo Internetinius Pokalbius Bilietas + Pokalbis plane už $29 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo internetinius pokalbius plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Skambučių Centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
|
LiveAgent siūlo Skambučių Centrą.
|
Kustomer nesiūlo Skambučių Centro.
|
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio.
|
LiveAgent siūlo Savitarnos portalą Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo Savitarnos portalą plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Facebook
Facebook integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo Facebook integraciją Bilietas plane už papildomą mokestį, siekiantį $39 / mėnesį / už paskyrą arba be papildomo mokesčio Viskas-įskaičiuota plane.
|
Kustomer siūlo Facebook integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Twitter
Twitter integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas Twitter žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo Twitter integraciją Bilietas plane už papildomą mokestį, kuris sudaro $39/ mėnesį /už paskyrą arba Viskas-įskaičiuota plane be papildomų mokesčių.
|
Kustomer siūlo Twiter integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Instagram
Instagram integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo Instagram integraciją Bilietas plane už papildomą mokestį, siekiantį $39/mėnesiui/už paskyrą arba Viskas-įskaičiuota plane, be papildomų mokesčių.
|
Kustomer siūlo Instagram integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Viber
Viber integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti Viber pranešimus tiesiogiai iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo Viber integraciją.
|
Kustomer nesiūlo Viber integracijos.
|
Žinių Bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir "how-to" straipsnius.
|
LiveAgent siūlo žinių bazę Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo žinių bazę plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Klientų Forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri randasi tiesiogiai jūsų žinių bazėje.
|
LiveAgent siūlo klientų forumą.
|
Kustomer nesiūlo klientų forumo.
|
Automatizacija ir Taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis.
|
LiveAgent siūlo automatizaciją ir taisykles Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo automatizaciją ir taisykles plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu.
|
LiveAgent siūlo API funkcijas Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo API funkcijas plane už $139 / mėnesiui.
|
Interaktyvus Balso Atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemoje, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
|
LiveAgent siūlo IVR funkcijas.
|
Kustomer nesiūlo IVR funkcijų.
|
Vaizdo Skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip Skype, Zoom ar Facetime skambučiai.
|
LiveAgent siūlo vaizdo skambučius.
|
Kustomer nesiūlo vaizdo skambučių.
|
Neribota Istorija
Nesibaigia Bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami - galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu.
|
LiveAgent siūlo neribotą istoriją Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo neribotą istoriją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neribotos Interneto Svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje.
|
LiveAgent siūlo neribotas interneto svetaines.
|
Kustomer siūlo neribotas interneto svetaines plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neriboti Pokalbių Mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
|
LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus Bilietas + Pokalbis plane už $29 / agentui /mėnesiui.
|
Kustomer siūlo neribotus pokalbių mygtukus plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neriboti Bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių.
|
LiveAgent siūlo neribotus bilietus / laiškus Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo neribotus bilietus / laiškus plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neribotas Skambučių Įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu.
|
LiveAgent siūlo neribotą pokalbių įrašymą.
|
Kustomer nesiūlo neriboto pokalbių įrašymo.
|
Neribota Pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus.
|
LiveAgent siūlo neribotą 24/7 pagalbą.
|
Kustomer nesiūlo neribotos 24/7 pagalbos.
|
Mes darome viską ką galime, kad savo klientams suteiktume geriausią aptarnavimą. Mūsų klientų aptarnavimo komanda maloniai jums padės su visu migracijos procesu ir perkels jūsų duomenis į naują pagalbos tarnybos programinę įrangą. Be įprastų bilietų perkėlimo, mes taip pat galime perkelti jūsų kontaktus, agentus, žymas ir užrašus. Jei jums dar ko nors reikės, tiesiog mus informuokite ir mes už jus viskuo pasirūpinsime.
Visą bendravimą su jūsų klientais iš kiekvieno kanalo
Kontaktai, kontaktų grupės ir agentų profiliai
Žymos, kurios padeda užtikrinti, kad viskas būtų tvarkinga
Sukurkite klientų pasitenkinimą ir padidinkite agentų produktyvumą, į pagalbą pasitelkdami teisingus įrankius. Pridėkite žinių bazę ird Viber į savo bilietavmo sistemą ir aprėpkite dažniausiai naudojamus bendravimo kanalus.
Kiekvienas iš jų pagrįstas produktyviomis funkcijomis, palengvinančiomis jūsų darbą.. Dar daugiau, LiveAgent gali būti integruotas su daugiau, nei 140 aplikacijų. Sukurkite vieningą darbų srautą ir išvenkite jungimosi prie kelių programų.
Mes suprantame, kad dirbant su klientais, pasiekiamumas yra svarbus geros pagalbos tarnybos aspektas. Dėl šios priežasties, mūsų pagalbos komanda yra pasiekiama 24/7 ir yra pasiruošusi jums padėti ar suteikti svarbią informaciją, susijusią su mūsų produktais. Susisiekite su mumis bet kuriuo metu elektroniniu paštu, internetiniu pokalbiu ar telefono skambučiu. Mes pasistengsime išspręsti susidariusias problemas ir padėsime visais kitais klausimais.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatiką, kurie mums leidžia teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Prisijunkite prie LiveAgent šiandien ir su mumis aptarkite savo suasmenintą migraciją. Pradėkite savo 14-os dienų bandymą jau dabar arba pasirinkite vieną iš mūsų prieinamų kainų planų. Jie tinkami daugelio dydžių įmonėms ir mes pažadame, kad nepakenksime jūsų biudžetui.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Norėdami pereiti iš Kustomer į LiveAgent, nedvejodami atlikite perkėlimą rankiniu būdu. Šiuo metu neturime perkėlimo papildinio, bet praneškite mums, jei juo domitės.
Iš Kustomer į LiveAgent jūsų įmonė gali perkelti tokius duomenis, kaip bilietai, adminstratoriai, agentai, klientų informacija, žymos, priedai ir dar daugiau.
Migruokite iš Gorgias į LiveAgent
LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda gerinti klientų patirtį ir pagerinti pasitenkinimą naudojant savipagalbos įrankius. Tai taip pat padeda supaprastinti bilietų tvarkymą ir kurti savo žinių bazę. LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir švietimo resursų. Verslo partneriai gali prisijungti prie jų partnerystės programos. Tai yra alternatyva kitoms pagalbos tarnybų sistemoms, ir jis pasirodė gerai funkcionalumu, stabilumu ir geru kainos ir kokybės santykiu.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.
Keliatės iš "LiveHelpNow" į Liveagent?
„Viber“, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir klientų kanalai – viską tai galima suderinamai sujungti naudojant pagalbos tarnybos bilietais pagrįstą sistemą. Įsijunkite ją ir suteikite savo klientams daugybę patogumų! Taip pat LiveAgent palaiko programinės įrangos migracijos įskiepius, kurie leidžia gaminti nuostabius patobulinimus savo pasirinktų technologijų pagrindu. Sekite mūsų naujienas ir sužinokite daugiau!
LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, suteikiantis galimybę gerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Šis ekonomiškas sprendimas susideda iš neribotų agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracijos. Įdiegus LiveAgent, konversijų rodiklis gali padidėti 325%.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis