Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.
Pereinate iš „Channels“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Ji taip pat palaiko kalbai pritaikomus valdiklius ir tinka mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms. Šiandien perkelkite savo duomenis iš "Channels" ir sužinokite, kaip "LiveAgent" padeda pasaulinio lygio markių klientams. Išbandykite ją už $49 per mėnesį ir tapti vienu iš puikių įmonių, su kuriomis dirba "LiveAgent".
Keliatės iš "LiveHelpNow" į Liveagent?
„Viber“, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir klientų kanalai – viską tai galima suderinamai sujungti naudojant pagalbos tarnybos bilietais pagrįstą sistemą. Įsijunkite ją ir suteikite savo klientams daugybę patogumų! Taip pat LiveAgent palaiko programinės įrangos migracijos įskiepius, kurie leidžia gaminti nuostabius patobulinimus savo pasirinktų technologijų pagrindu. Sekite mūsų naujienas ir sužinokite daugiau!
LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, suteikiantis galimybę gerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Šis ekonomiškas sprendimas susideda iš neribotų agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracijos. Įdiegus LiveAgent, konversijų rodiklis gali padidėti 325%.
Norite pereiti iš „LiveChat“ į „LiveAgent“?
Tekste pateikiamas „LiveChat“ ir „LiveAgent“ funkcijų palyginimas. „LiveAgent“ siūlo bilietų sistemą, tiesioginį pokalbį internetu, skambučių centrą, savitarną, integraciją su „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“, „Viber“, žinių bazę, klientų forumą, automatizavimą bei taisykles, API, interaktyvų atsakiklį, vaizdo skambučius ir neribotą istoriją, svetainių skaičių, pokalbių mygtukų, bilietų/laiškų kiekį ir skambučių įrašymą. „LiveChat“ siūlo bilietų sistemą, tiesioginį pokalbį internetu, integraciją su „Facebook“, žinių bazę ir neribotą aptarnavimą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis