Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Nesvarbu kokioje srityje vykdote veiklą, sveikatos apsaugos ar
automobilių, LiveAgent
gali jums padėti.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

Padidinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri paskatins jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklį, naudodami automatinį bilieto nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų srautą su žinių baze.

Industry background

Vienas pagalbos tarnybos sprendimas skirtingoms pramonėms

Sužinokite, kaip LiveAgent prisitaiko prie skirtingų pramonės poreikių. Peržiūrėkite mūsų esamų klientų liudijimus ir naudojimo patirtį skirtingose pramonės šakose. Pamatykite, kaip LiveAgent gali prisitaikyti prie jūsų reikalavimų ir pagerinti jūsų klientų pagalbą, naudojant teisingą daugiakanalę pagalbos tarnybos programinę įrangą.

Pamatykite, kaip LiveAgent prisitaiko prie jūsų nišos

Išanalizavę klientų elgesį ir informaciją, bei jų aplankytus puslapius, realiu laiku nustatykite perspektyvius klientus.

Sužinoti daugiau

Sukurkite virtualius demonstracinius kambarius ir suteikite suasmenintą apsipirkimo patirtį, naudodami tokias pažangias funkcijas, kaip pokalbiai realiuoju laiku ir HD kokybės vaizdo skambučiai.

Sužinoti daugiau

Sukurkite išsamius klientų profilius ir bendraukite su jais naudodami skirtingus kanalus, tokius kaip el. paštas ir internetiniai pokalbiai.

Sužinoti daugiau

Sukurkite lanksčią pagalbos sistemą savo klientams ir suteikite galimybę, bet kuriuo metu pradėti pokalbį keliuose kanaluose.

Sužinoti daugiau

Bendraukite su klientais plačiu mąstu ir iš vienos aplikacijos suteikite pagalbą jų dažniausiai naudojamame kanale.

Sužinoti daugiau

Apjunkite visą bendravimą į vieną bilietavimo sistemą, kuri yra integruojama su daugiau, nei 130 išorinių įrankių, tokių kaip “Stripe” ar “Paypal”.

Sužinoti daugiau

Atlikite daugiau pardavimų stebėdami savo svetainės lankytojų elgesį ir sukurdami suasmenintus produktų pasiūlymus realiuoju laiku.

Sužinoti daugiau

Stebėkite savo investicijų pelningumo rodiklį (ROI) ir palaikykite efektyvumą, naudojant mūsų patikimus analitikos, laiko stebėjimo ir ataskaitų įrankius.

Sužinoti daugiau

Suteikite išskirtinę klientų aptarnavimo patirtį, pasiūlydami pagalbą realiuoju laiku ir savitarnos centrus.

Sužinoti daugiau

Pagerinkite savo įdarbinimą su tinkamai automatizuota darbotvarke ir sutelkite dėmesį į ilgalaikių santykių kūrimą.

Sužinoti daugiau

Padėkite tvirtus pamatus savo rinkodaros kampanijoms ir sinchronizuokite savo klientų informaciją, naudodami jums patinkančius įrankius.

Sužinoti daugiau

Bendraukite su potencialiais klientais, suteikite suasmenintą aptarnavimą ir paverskite augantį interneto srautą didesnėmis pajamomis.

Sužinoti daugiau

Suteikite sumanesnį klientų aptarnavimą, naudojant internetinius pokalbius, inetraktyvųjį autoatsakiklį (IVR) ir unikalias CRM įžvalgas.

Sužinoti daugiau

Puoselėkite prekės ženklą siūlydami suasmenintus pardavimus, įsitraukimą ir pagalbos patirtį.

Sužinoti daugiau

Naudokite žymas ir žymų ataskaitas, kad nustatytumėte pasikarojančias problemas, sukurtumėte įžvalgas ir pagerintumėte planus.

Sužinoti daugiau

Rinkite klientų informaciją ir ją naudokite siekdami pateikti suasmenintas rekomendacijas ir nepamirštamą apsipirkimo patirtį.

Sužinoti daugiau

Stebėkite savo veiklos ir augimo rodiklius su mūsų patikima analitika, išsamiomis ataskaitomis ir vertingomis integracijomis.

Sužinoti daugiau

Sutaupyti daugiau with LiveAgent

Aukite su geriausiais

Prisijunkite prie augančio įmonių skaičiaus, kurios pasitiki LiveAgent ir veikia įvairiose pramonės šakose. Sužinokite, kaip jos išnaudoja daugiakanalę bendravimo platformą ir kaip jūs tuo galėtumėte pasinaudoti.

LiveAgent gali išpildyti keletos skirtingos pramonės šakų įmonių reikalavimus. Sužinokite kaip, pamatykite kaip tai veikia ir pradėkite pokyčius. 

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokios pramonės šakos gali gauti naudą, naudodamos pagalbos tarnybos programinę įrangą?

Pagalbos tarnybos programinė įranga yra labai naudinga skirtingose pramonės šakose, tokiose, kaip apskaita, automobilių pramonė, bankininkystė, draudimas, e-komercija, e-sportas, mada, forex, sveikatos apsauga, žmogiškieji ištekliai ir įdarbinimas, rinkodara, nekilnojamasis turtas, SaaS, programinė įranga ir kitos.

Kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų įmonės klientų aptarnavimą?

LiveAgent yra puikus pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimas, skirtas geresniam klientų aptarnavimui, nes jis surenka visas kliento problemas į vieną vietą. Dėl to jūsų agentams nebereikia persijunginėti tarp skirtingų platformų. Dar daugiau, LiveAgent žinių bazės funkcija jums leidžia savo klientams teikti savitarnos galimybę, kad klientai patys galėtų surasti jiems reikalingą informaciją, nesusisiekiant su aptarnavimo agentais.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai