Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima voip telefono sistemas, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Company taip pat yra akademija, kuri siūlo mokymo kursus, ir partnerių programa. Galite susisiekti su LiveAgent per socialinius kanalus arba užsiregistruoti demonstracijai. Quality Unit LLC valdo LiveAgent ir taiko taisykles ir sąlygas, saugumo politiką ir privatumo politiką.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Bankininkystės pramonei
Technologinė ir skaitmeninė transformacija pakeitė klientų ir bankų bei draudimo kompanijų bendravimo būdą, tačiau daugumą poreikių galima patenkinti internetu, naudojant įprastinį kompiuterį ar mobiliąją aplikaciją. Finansų sektoriui skirtas LiveAgent suteikia pasirinkimų, kaip sumažinti riziką ir laikyti klientus saugioje vietoje.
Ieškotealternatyvos „Freshdesk“ aptarnavimo tarnybos programai?
Išspręskite klientų užsakymus greičiau su automatizavimo taisyklėmis ir rinkite atsiliepimus siekdami puikaus klientų aptarnavimo. Prijunkite programinę įrangą ir trečiųjų šalių įrankius, kad sukurtumėte integracijas su LiveAgent. Suteikite klientams daugiau galimybių bendrauti per socialinius tinklus ir derinkite el. paštus su LiveAgent. Teikite aukštos kokybės aptarnavimą per skambučių centrą ir žinių bazę. LiveAgent turi daugybę funkcijų ir integracijų, pritaikytų jūsų aptarnavimo poreikiams.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.
Pagalbos tarnybos programinė įranga Automobilių pramonei
LiveAgent yra lanksti ir išsami pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda spręsti klientų problemas ir suteikia galimybę peržiūrėti problemų sprendimo istoriją. Ji tinka automobilių pramonės verslui, nes leidžia išsaugoti klientus ir lengvai pritaikoma bet kokioje verslo aplinkoje.
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis