Vertinama kiekvienoje pramonės šakoje

Nesvarbu kokioje srityje vykdote veiklą, sveikatos apsaugos ar
automobilių, LiveAgent
gali jums padėti.

  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Padidinkite įsitraukimą

Sukurkite teigiamą klientų patirtį, kuri paskatins jūsų klientus bendrauti.

24%

Sutrumpinkite atsakymo laiką

Pagerinkite pirmojo atsakymo rodiklį, naudodami automatinį bilieto nukreipimą.

37%

Sumažinkite bilietų apimtį

Sumažinkite pagalbos bilietų srautą su žinių baze.

Industry background

Vienas pagalbos tarnybos sprendimas skirtingoms pramonėms

Sužinokite, kaip LiveAgent prisitaiko prie skirtingų pramonės poreikių. Peržiūrėkite mūsų esamų klientų liudijimus ir naudojimo patirtį skirtingose pramonės šakose. Pamatykite, kaip LiveAgent gali prisitaikyti prie jūsų reikalavimų ir pagerinti jūsų klientų pagalbą, naudojant teisingą daugiakanalę pagalbos tarnybos programinę įrangą.

Pamatykite, kaip LiveAgent prisitaiko prie jūsų nišos

Išanalizavę klientų elgesį ir informaciją, bei jų aplankytus puslapius, realiu laiku nustatykite perspektyvius klientus.

Sužinoti daugiau

Sukurkite virtualius demonstracinius kambarius ir suteikite suasmenintą apsipirkimo patirtį, naudodami tokias pažangias funkcijas, kaip pokalbiai realiuoju laiku ir HD kokybės vaizdo skambučiai.

Sužinoti daugiau

Sukurkite išsamius klientų profilius ir bendraukite su jais naudodami skirtingus kanalus, tokius kaip el. paštas ir internetiniai pokalbiai.

Sužinoti daugiau

Sukurkite lanksčią pagalbos sistemą savo klientams ir suteikite galimybę, bet kuriuo metu pradėti pokalbį keliuose kanaluose.

Sužinoti daugiau

Bendraukite su klientais plačiu mąstu ir iš vienos aplikacijos suteikite pagalbą jų dažniausiai naudojamame kanale.

Sužinoti daugiau

Apjunkite visą bendravimą į vieną bilietavimo sistemą, kuri yra integruojama su daugiau, nei 130 išorinių įrankių, tokių kaip “Stripe” ar “Paypal”.

Sužinoti daugiau

Atlikite daugiau pardavimų stebėdami savo svetainės lankytojų elgesį ir sukurdami suasmenintus produktų pasiūlymus realiuoju laiku.

Sužinoti daugiau

Stebėkite savo investicijų pelningumo rodiklį (ROI) ir palaikykite efektyvumą, naudojant mūsų patikimus analitikos, laiko stebėjimo ir ataskaitų įrankius.

Sužinoti daugiau

Suteikite išskirtinę klientų aptarnavimo patirtį, pasiūlydami pagalbą realiuoju laiku ir savitarnos centrus.

Sužinoti daugiau

Pagerinkite savo įdarbinimą su tinkamai automatizuota darbotvarke ir sutelkite dėmesį į ilgalaikių santykių kūrimą.

Sužinoti daugiau

Padėkite tvirtus pamatus savo rinkodaros kampanijoms ir sinchronizuokite savo klientų informaciją, naudodami jums patinkančius įrankius.

Sužinoti daugiau

Bendraukite su potencialiais klientais, suteikite suasmenintą aptarnavimą ir paverskite augantį interneto srautą didesnėmis pajamomis.

Sužinoti daugiau

Suteikite sumanesnį klientų aptarnavimą, naudojant internetinius pokalbius, inetraktyvųjį autoatsakiklį (IVR) ir unikalias CRM įžvalgas.

Sužinoti daugiau

Puoselėkite prekės ženklą siūlydami suasmenintus pardavimus, įsitraukimą ir pagalbos patirtį.

Sužinoti daugiau

Naudokite žymas ir žymų ataskaitas, kad nustatytumėte pasikarojančias problemas, sukurtumėte įžvalgas ir pagerintumėte planus.

Sužinoti daugiau

Rinkite klientų informaciją ir ją naudokite siekdami pateikti suasmenintas rekomendacijas ir nepamirštamą apsipirkimo patirtį.

Sužinoti daugiau

Stebėkite savo veiklos ir augimo rodiklius su mūsų patikima analitika, išsamiomis ataskaitomis ir vertingomis integracijomis.

Sužinoti daugiau

Sutaupyti daugiau with LiveAgent

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Aukite su geriausiais

Prisijunkite prie augančio įmonių skaičiaus, kurios pasitiki LiveAgent ir veikia įvairiose pramonės šakose. Sužinokite, kaip jos išnaudoja daugiakanalę bendravimo platformą ir kaip jūs tuo galėtumėte pasinaudoti.

LiveAgent gali išpildyti keletos skirtingos pramonės šakų įmonių reikalavimus. Sužinokite kaip, pamatykite kaip tai veikia ir pradėkite pokyčius. 

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokios pramonės šakos gali gauti naudą, naudodamos pagalbos tarnybos programinę įrangą?

Pagalbos tarnybos programinė įranga yra labai naudinga skirtingose pramonės šakose, tokiose, kaip apskaita, automobilių pramonė, bankininkystė, draudimas, e-komercija, e-sportas, mada, forex, sveikatos apsauga, žmogiškieji ištekliai ir įdarbinimas, rinkodara, nekilnojamasis turtas, SaaS, programinė įranga ir kitos.

Kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų įmonės klientų aptarnavimą?

LiveAgent yra puikus pagalbos tarnybos programinės įrangos sprendimas, skirtas geresniam klientų aptarnavimui, nes jis surenka visas kliento problemas į vieną vietą. Dėl to jūsų agentams nebereikia persijunginėti tarp skirtingų platformų. Dar daugiau, LiveAgent žinių bazės funkcija jums leidžia savo klientams teikti savitarnos galimybę, kad klientai patys galėtų surasti jiems reikalingą informaciją, nesusisiekiant su aptarnavimo agentais.

Related Articles to Pramonė
Įvairios sveikatos apsaugos įstaigos pasitiki LiveAgent teikdami pagalbą klientams. Išbandykite ir pamatysite kodėl.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Sporto pramonei

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima voip telefono sistemas, skundų valdymo sistemą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Company taip pat yra akademija, kuri siūlo mokymo kursus, ir partnerių programa. Galite susisiekti su LiveAgent per socialinius kanalus arba užsiregistruoti demonstracijai. Quality Unit LLC valdo LiveAgent ir taiko taisykles ir sąlygas, saugumo politiką ir privatumo politiką.

Bankininkystės pramonei keliantis į skaitmeninį pasaulį yra svarbu atitikti klientų keliamus reikalavimus ir poreikius. LiveAgent gali jums padėti.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Bankininkystės pramonei

Technologinė ir skaitmeninė transformacija pakeitė klientų ir bankų bei draudimo kompanijų bendravimo būdą, tačiau daugumą poreikių galima patenkinti internetu, naudojant įprastinį kompiuterį ar mobiliąją aplikaciją. Finansų sektoriui skirtas LiveAgent suteikia pasirinkimų, kaip sumažinti riziką ir laikyti klientus saugioje vietoje.

Jei ieškote galingos alternatyvos „Freshdesk“ sistemai, siūlome išbandyti „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas ir jas siūlo už konkurencingą kainą

Ieškotealternatyvos „Freshdesk“ aptarnavimo tarnybos programai?

Išspręskite klientų užsakymus greičiau su automatizavimo taisyklėmis ir rinkite atsiliepimus siekdami puikaus klientų aptarnavimo. Prijunkite programinę įrangą ir trečiųjų šalių įrankius, kad sukurtumėte integracijas su LiveAgent. Suteikite klientams daugiau galimybių bendrauti per socialinius tinklus ir derinkite el. paštus su LiveAgent. Teikite aukštos kokybės aptarnavimą per skambučių centrą ir žinių bazę. LiveAgent turi daugybę funkcijų ir integracijų, pritaikytų jūsų aptarnavimo poreikiams.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.

Automobilių pramonei skirtas LiveAgent jums suteikia daug galimybių palaikyti ryšius su savo lojaliais klientais, naudojant galingus įrankius ir funkcijas.

Pagalbos tarnybos programinė įranga Automobilių pramonei

LiveAgent yra lanksti ir išsami pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri padeda spręsti klientų problemas ir suteikia galimybę peržiūrėti problemų sprendimo istoriją. Ji tinka automobilių pramonės verslui, nes leidžia išsaugoti klientus ir lengvai pritaikoma bet kokioje verslo aplinkoje.

Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai