Viskas, ką reikia žinoti apie „LiveAgent“ BDAR atitiktį

„LiveAgent“ yra įsipareigojusi užtikrinti privatumą, saugumą, atitiktį ir skaidrumą. Tai apima priežiūrą, kad mūsų klientai laikytųsi ES duomenų apsaugos reikalavimų, įskaitant tuos, kurie nustatyti Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (BDAR), kuris tapo vykdytinas 2018 m. gegužės 25 d.

Kas yra BDAR?

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) (ES) 2016/679) yra reglamentas, kuriuo Europos Parlamentas, Europos Sąjungos Taryba ir Europos Komisija ketina sustiprinti ir suvienodinti visų asmenų apsaugą Europos Sąjungoje (ES).

Kam taikomas BDAR?

Vienas iš būdų, kaip ES piliečio asmens duomenis būtų galima surinkti naudojant „LiveAgent“, yra tada, kai sukuriate kontaktų, jų informacijos ir verslo santykių su jais duomenų bazę (t. Y. CRM sistemą). Ne visi klientai bus „duomenų subjektai“, nes duomenų subjektai yra tik asmenys. Kai kurie jūsų klientai gali būti įmonės ar vyriausybinės organizacijos, kurioms netaikomas BDAR.

Ar „LiveAgent“ atitinka BDAR?

Taip, nuo 2018 m. gegužės mėn. „LiveAgent“ visiškai atitinka BDAR.

Daugiau BDAR DUK

  • Ar dirba koks nors specialus duomenų apsaugos pareigūnas (DAP) ar atitikties/saugumo komanda? Taip, mes turime ir vidinę komandą, ir specialų duomenų apsaugos pareigūną. Visus klausimus, susijusius su BDAR, prašome siųsti adresu info@liveagent.com
  • Kaip įrodysite klientams, kad laikotės naujojo reglamento? Jei norite oficialaus patvirtinimo, galite pateikti mums savo duomenų tvarkymo sutarties šabloną, kurį galime grąžinti užpildytą ir pasirašytą.
  • Kaip saugoma slapta informacija ir ar imatės kokių nors veiksmų duomenų pažeidimo atveju? Slapta informacija yra saugi ir turi ribotą prieigą. Mes nedelsdami reaguojame į duomenų pažeidimus, pranešame apie tai nukentėjusioms šalims, DAP ir vietinėms institucijoms pagal mūsų vidines BDAR gaires.
  • Kiek laiko saugote klientų duomenis? Klientų duomenis saugome tik tuo metu, kai jie naudojasi mūsų paslaugomis arba kol jie paprašo ištrinti savo duomenis.
  • Kur fiziškai saugomi jūsų klientų duomenys? ES mūsų klientų duomenys saugomi Europos duomenų centruose, esančiuose Vokietijoje, JK ir Slovakijoje o juos saugo „Linode, Inc“.
  • Kuri iš jūsų komandų turės prieigą prie kliento asmeninės informacijos? Prieiname prie asmeninės kliento informacijos tik iš anksto gavę kliento prašymą arba gavę kliento sutikimą. Dažniausiai tai klientų aptarnavimo komanda, programuotojų komanda arba rinkodaros komanda.
  • Kaip jūsų organizacija elgiasi, kai klientai prašo, kad jų duomenys būtų pašalinti iš jūsų sistemos (-ų)? Kai klientas prašo ištrinti jo duomenis, mes nedelsiant ištriname.
  • Kaip jūs apibrėžiate duomenų apsaugos reikalavimus su bet kuriuo iš savo pagalbinių duomenų tvarkytojų? Mes pasirašome duomenų tvarkymo sutartis su kiekvienu iš mūsų pagalbinių duomenų tvarkytojų.
  • Su kokiomis trečiųjų šalių organizacijomis (pagalbiniais duomenų tvarkytojais) dirbate ir kurie taip pat gali turėti prieigą prie duomenų, kuriais dalijamės su jumis? Žiūrėkite „LiveAgent“ pagalbinių duomenų tvarkytojų ir subrangovų sąrašą.
  • Kokias naujas apsaugos priemones ar procesus įgyvendinote, kad įvykdytumėte gegužės 25 d. terminą? Dauguma apsaugos priemonių ir procesų buvo įdiegti dar iki nustatyto termino, nes mes rimtai žiūrime į savo klientų duomenų privatumą. Įgyvendinome daugiau rekomendacijų, kaip tvarkyti neskelbtinus duomenis, kaip reaguoti į incidentus, duomenų pažeidimus ir dar daugiau.
  • Kokias apdorojimo operacijas atlieka duomenų tvarkytojas („LiveAgent“)? Visus veiksmus, kurie yra būtini norint užtikrinti tinkamą klientų aptarnavimą ir patikimas paslaugas.
  • Kas yra duomenų subjektai? Asmenys, kurių duomenys buvo bendrinami su klientu ar „LiveAgent“.
  • Kokios yra duomenų kategorijos? Vardas, el. paštas, telefono numeris, adresas, IP adresas, veiksmų laiko žymos, naršyklės slapukai, papildomi surinkti klientų duomenys.
  • Ar yra specialių duomenų kategorijų? Ne, nėra jokių specialių duomenų kategorijų.
  • Kaip tvarkomi tarpvalstybiniai pervedimai, kas yra duomenų eksportuotojas ir kas yra duomenų importuotojas? Tarpvalstybiniai pervedimai atliekami ES ar JAV teritorijoje.

Papildomos saugumo priemonės

Dviejų veiksnių autentifikavimas

Patvirtinimas dviem veiksmais padidina jūsų „LiveAgent“ paskyros saugumą. Kai įjungtas dviejų veiksnių autentifikavimas, bet kurio bandymo prisijungti prie paskyros metu turi būti įvestass kodas, kurį sukūrėte „Google“ autentifikavimo priemonės programoje. Patvirtinimas dviem veiksmais gali padėti išvengti nepageidaujamų asmenų prisijungimo, net jei jie turi jūsų slaptažodį.

HTTPS šifravimas

Visos „LiveAgent“ priglobtos paskyros veikia naudojant saugų ryšį ir HTTPS protokolą. „Hyper Text Transfer Protocol Secure“ (HTTPS) yra saugi HTTP versija – protokolas, per kurį duomenys siunčiami tarp jūsų naršyklės ir svetainės, prie kurios esate prisijungę. Tai reiškia, kad visas jūsų naršyklės ir „LiveAgent“ ryšys yra užšifruotas, įskaitant pokalbius ir el. paštą.

Saugi kredencialų saugykla

Mes laikomės naujausių ir geriausių standartų, kaip laikyti ir saugoti vartotojų prisijungimo duomenis ir slaptažodžius debesyje.

IP ir tinklo apribojimai

„LiveAgent“ agentų skydelį galima sukonfigūruoti taip, kad būtų galima būtų gauti prieigą tik iš tam tikrų IP adresų diapazonų.

API saugumas

„LiveAgent“ REST API yra skirta tik akredituotiems vartotojams pagal vartotojo vardą ir slaptažodį arba vartotojo vardą ir API raktus.

SPAM filtravimas

„LiveAgent“ turi išmanųjį integruotą SPAM filtrą, kuris nuolat mokosi ir tobulina savo filtravimo galimybes.

Funkcijos, padedančios įgyvendinti BDAR atitikties programą

„LiveAgent“ suteikia klientams galimybę ištrinti paslaugų duomenis, kuriuose gali būti asmens duomenų, pvz., profilius, bilietus, vaizdus ir priedus iš aktyvių „LiveAgent“ paskyrų. „LiveAgent“ sistemoje administratoriai ir agentai (bendrai vadinami vartotojais) turi profilius su hierarchinėmis privilegijomis, kaip aprašyta čia.

Agento profilio ištrynimas „LiveAgent“ šiuo metu atlieka agento profilio informacijos ištrynimą taip, kaip aprašyta čia. Administratoriai ir savininkas gali ištrinti visų naudotojų profilius, įskaitant agentų. Tai galima padaryti taip: Konfigūracija> Agentai> Ištrinti agentą. „LiveAgent“ išsaugo paskyros savininko informaciją, kad galėtų ir toliau teikti savo paslaugas. Kai paskyra ištrinama, „LiveAgent“ laikosi savo duomenų ištrynimo politikos dėl likusios profilio informacijos.

Galutinio vartotojo profilio ištrynimas „LiveAgent“ šiuo metu atlieka galutinio vartotojo profilio informacijos ištrynimą, kaip aprašyta čia. Savininkas, administratoriai ir agentai gali ištrinti galutinio vartotojo profilius. Atlikus šį trynimo veiksmą, galutinio vartotojo profilis pašalinamas iš vartotojo sąsajos, o galutinio vartotojo tapatybė pašalinama iš sistemos kartu su „OAuth“ raktais, seansais ir išsaugotomis paieškomis.

Bilietų ištrynimas Bilietus galima ištrinti atlikus čia nurodytus veiksmus. Šiame straipsnyje taip pat kalbama apie tai, kaip visam laikui ištrinti bilietus.

Klientų portalo profilio ištrynimas Klientai gali ištrinti savo profilius iš klientų portalo atlikdami čia aprašytus veiksmus (klientų portalo profilio trynimas yra tas pats procesas, kaip ir galutinio vartotojo profilio trynimas).

Sutikimo priimti tiesioginį aptarnavimą per tiesioginius pokalbius priėmimas Vienas iš BDAR reikalavimų yra jūsų pareiga informuoti savo klientus, kad jūs ir (arba) trečiosios šalies duomenų tvarkytojas rinks jų asmens duomenis. Teikdami klientų aptarnavimą tiesioginio pokalbio metu, siūlome duoti sutikimą įišankstinio pokalbio formoje.

Teisė ištrinti („Teisė būti pamirštam“)

„LiveAgent“ programa leidžia ištrinti visus neskelbtinus duomenis apie klientus jų prašymu tiesiogiai „LiveAgent“ programoje, ištrinant visus bilietus ir kontaktinius duomenis, susijusius su klientu.

Be to, kiekvienas „LiveAgent“ paskyros savininkas visiškai kontroliuoja savo paskyrą ir gali bet kada paprašyti, kad ji būtų ištrinta el. pašto adresu support@liveagent.com. „Liveagent cloud“ taip pat turi automatines suspenduotų paskyrų ištrynimo procedūras, kad įsitikintume, jog po to, kai nuspręsite nustoti naudotis mūsų paslaugomis, jūsų duomenys nebus saugomi visam laikui.

Automatinės procedūros

Jei bandomoji paskyra per 14 dienų nėra pakeičiama į mokamą planą arba jei atsiskaitymas už jau esamą paskyrą neįvyksta ilgiau nei 7 dienas, paskyra laikinai suspenduojama. Laikinai suspenduota paskyra neleidžia prisijungti prie paskyros savininkui ar jo klientams.

Jei paskyros savininkas neprašo atšaukti savo paskyros sustabdymo el. paštu ar tiesiogiai, per artimiausias 60 dienų paskyra bus panaikinta (domenas nustoja būti aktyvus, pašaliname paskyros konfigūraciją iš debesies, bet saugome duomenis saugykloje).

Panaikintos paskyros automatiškai ištrinamos iš mūsų debesies per sekančias 30 dienų. Nuo to laiko „LiveAgent“ debesyje neturime jokių aktyvių duomenų, dar 30 dienų saugome tik duomenų bazės atsarginę kopiją. Pasibaigus atsarginės kopijos galiojimo laikui, nebesaugome jokių jūsų paskyros duomenų.

Papildomi ištekliai

Ar turite klausimų?

Susisiekite su mumis info@liveagent.com.

Susiję Straipsniai
Ar norite, kad visa informacija apie klientus būtų vienoje vietoje? Išsaugokite visą informaciją ir duomenis apie klientus „LiveAgent“ klientų duomenų bazėje.

Klientų duomenų bazė

Apibūdinimas: Tekstas kalba apie rinkodaros strategijas ir jų naudojimą siekiant klientų lojalumo. Aptariama klientų poreikių supratimas ir tinkamas rinkodaros kanalų parinkimas. Taip pat kalbama apie tinkamą prekių ar paslaugų pristatymą ir klientų aptarnavimą. Svarbu išnaudoti visus turimus marketingo metodus norint sėkmingai pritraukti ir išlaikyti klientų lojalumą.

Klientu Aptarnavimo Zodynas - Customer Information

Klientų informacija

Apie tai, kaip įmonės gali pasinaudoti skaitmeninio marketingo priemonėmis, kad pritrauktų daugiau klientų ir padidintų pardavimus. Svarbu turėti aiškų tikslą ir naudoti tinkamas strategijas. Taip pat reikia nuolat stebėti rezultatus ir prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos poreikių ir tendencijų.

Skaitykite daugiau apie ES Bendrąjį Duomenų Apsaugos Reglamentą. Pagrindinis jo tikslas yra padidinti ES piliečių asmens duomenų apsaugos lygį.

BDAR

"Covomo" ir "AVMarket" reklamuoti "LiveAgent" aptarnavimo sistemą, palaikančią bilietų palaikymą, pokalbius ir daugybę kitų funkcijų, pritaikytų skirtingoms pramonės sritims. Be to, suteikiama nemokama bandomoji versija.

Akademija - I Klientus Orientuota Kultura

Į klientus orientuota kultūra

Orientacija į klientus – tai verslo strategija, kurioje klientai yra svarbesni už visus kitus dalykus. Tai pagalbos klientams teikimas, siekiant kad jie patenkintų visus savo poreikius ir norus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x