Migruokite iš Gorgias į LiveAgent
LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda gerinti klientų patirtį ir pagerinti pasitenkinimą naudojant savipagalbos įrankius. Tai taip pat padeda supaprastinti bilietų tvarkymą ir kurti savo žinių bazę. LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, integracijų ir švietimo resursų. Verslo partneriai gali prisijungti prie jų partnerystės programos. Tai yra alternatyva kitoms pagalbos tarnybų sistemoms, ir jis pasirodė gerai funkcionalumu, stabilumu ir geru kainos ir kokybės santykiu.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.
Keliatės iš "LiveHelpNow" į Liveagent?
„Viber“, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir klientų kanalai – viską tai galima suderinamai sujungti naudojant pagalbos tarnybos bilietais pagrįstą sistemą. Įsijunkite ją ir suteikite savo klientams daugybę patogumų! Taip pat LiveAgent palaiko programinės įrangos migracijos įskiepius, kurie leidžia gaminti nuostabius patobulinimus savo pasirinktų technologijų pagrindu. Sekite mūsų naujienas ir sužinokite daugiau!
LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, suteikiantis galimybę gerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Šis ekonomiškas sprendimas susideda iš neribotų agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracijos. Įdiegus LiveAgent, konversijų rodiklis gali padidėti 325%.
Pereinate iš „LeadDesk“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Ją naudoja tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas. Planai yra skirti mažiems, vidutiniams ir dideliems verslams ir apima neribotą bilietų istoriją, el. pašto adresus, kontaktų formas ir API raktus. Nemokama versija teikia galimybę išbandyti platformą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis