Ar pereinate iš „FrontApp“ į kitą pagalbos tarnybos programinę įrangą? Persikelkite į naują unifikuotą pašto dėžutę su puikiais pagrindiniais įrankiais ir funkcijomis, pokalbiu gyvai, socialiniais tinklais, žinių baze ir daug daugiau. Pasirinkite „LiveAgent“.
Susiekite savo el. pašto paskyrą, persikelkite į „LiveAgent“ jau šiandien ir sužinokite, kaip pagerinti savo darbo eigą ir aptarnauti klientus naudojant kitokį sprendimą.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Perkelkite agentų profilius ir pilnus kontaktus į savo naują vieną paskyrą
Perkelkite savo „Gmail“, pokalbių gyvai, skambučių centro ar bet kokius kitus bilietus į savo naują komandos pašto dėžutę
Perkelkite visas savo žymas iš „Front“
Funkcijos | „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„Front“
|
---|---|---|
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
|
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Front“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $19/mėnesiui.
|
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
|
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietas+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
|
„Front“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $19/agentui/mėnesiui.
|
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
|
„Front“ nesiūlo skambučių centro.
|
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
|
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Front“ siūlo savitarnos portalą su planu už $19/agentui/mėnesiui.
|
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją su planu Bilietas už papildomą $39/mėnesiui/paskyrai mokestį arba su planu Viskas įskaičiuota, be papildomo mokesčio.
|
„Front“ siūlo „Facebook“ integraciją su planu už $19/agent/month.
|
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją su planu Bilietas už papildomą $39/mėnesiui/paskyrai mokestį arba su planu Viskas įskaičiuota, be papildomo mokesčio.
|
„Front“ siūlo „Twitter“ integraciją su planu už $19/agent/month
|
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
|
„Front“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
|
„Front“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
|
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
|
„Front“ nesiūlo žinių bazės.
|
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
|
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
|
„Front“ nesiūlo klientų forumo.
|
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
|
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Front“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $19/agentui/mėnesiui.
|
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
|
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Front“ siūlo API funkcijas su planu už $19/agentui/mėnesiui.
|
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
|
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
|
„Front“ nesiūlo IVR funkcijų.
|
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
|
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
|
„Front“ nesiūlo vaizdo skambučių.
|
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją.
|
„Front“ nesiūlo neribotos istorijos.
|
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines.
|
„Front“ nesiūlo neribotų svetainių.
|
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
|
„Front“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
|
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Front“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už $19/agentui/mėnesiui.
|
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
|
„Front“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
|
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Front“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $19/agentui/mėnesiui.
|
Persikėlimas iš „Front“ naudojant „LiveAgent“ jums nieko nekainuoja. Viskas mūsų sąskaita ir mes mielai jums padėsime perkelti duomenis į naują bendrinamą pašto dėžutę. Kartu su savo el. pašto istorija, mesendžieriu ir kitais pokalbiais gausite visiškai naujus įrankius, kurie padės jums klientams teikti geriausią aptarnavimą.
Mes darome viską, kad jums prireikus pagalbos ją galėtume suteikti, ir siūlome jums įrankių, kuriais padėsite savo klientams
Pasinaudokite visais įrankiais, funkcijomis ir integracijomis viename prietaisų skydelyje su mūsų mokamu planu
Tinklalapio lankytojus paverskite pelną nešančiais klientais ir jų aptarnavimui naudokite išlaidas sumažinančią, naudingų įrankių kupiną programinę įrangą
„LiveAgent“ leidžia jūsų agentams nuveikti daugiau ir sutaupyti laiko
„Front“ turi įspūdingų įrankių. Bet taip pat ir mes. „LiveAgent“ turi visus įrankius, kurių reikia norint suteikti teikti puikią klientų patirtį. Sukurkite savo pašto dėžutę, prijunkite „Gmail“ ir pradėkite naudoti nuostabią bilietų tvarkymo sistemą, kuri rūpinasi visu organizavimu už jus. Galite pasirinkti savo el. pašto paslaugų teikėją ar kitus ryšio kanalus.
Kuriuos komunikacijos kanalus? Kalbame apie el. paštą, skambučių centrą, žinių bazę ir socialinius tinklus. Naudokite „Facebook Messenger“, „Twitter“ ar net tiesiogines žinutes ir kita, kaip pvz. „Instagram“. Mes taip pat veikiame su „Viber“. Be to, „LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbių lango užkrovimo greitis yra vos 2,5 sekundės. Dabar galite atsakyti į bet kokio tipo pranešimus ir suteikti puikų aptarnavimą per bet kurį kanalą.
„LiveAgent“ suteikia sąlygas ne tik jums veikti geriausiai kaip galite, bet ir mes stengiamės teikti geriausią galimą pagalbą. Puiki pagalbos tarnybos programinė įranga turėtų apimti puikų savo klientų aptarnavimą.
Štai kodėl mes siūlome klientų aptarnavimą visą parą, 7 dienas per savaitę. Susisiekite su mumis iškilus problemai arba kai tiesiog norite gauti informacijos.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Nemokamai perkelkite duomenis iš bet kurio žemiau išvardytų pagalbos tarnybos sprendimų teikėjų. Padarykite tai jau šiandien. Mes jums padėsime.
Šiuo metu vienintelis būdas perkelti duomenis yra tai padaryti rankiniu būdu. Praneškite mums, jei jus domina persikėlimo iš „Front“ įskiepis.
Jūsų įmonė iš „Front“ į „LiveAgent“ gali perkelti tokius duomenis kaip bilietai, administratoriai, agentai, kliento informacija, žymos, priedai ir kita.
Būkite pirmieji, tiesiogiai į savo elektroninį paštą gaunantys išskirtinius pasiūlymus ir naujienas, apie mūsų produktus ir paslaugas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis