Atsisveikinkitesu lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „Front“ jau šiandien.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš „Front“?

Ar pereinate iš „FrontApp“ į kitą pagalbos tarnybos programinę įrangą? Persikelkite į naują unifikuotą pašto dėžutę su puikiais pagrindiniais įrankiais ir funkcijomis, pokalbiu gyvai, socialiniais tinklais, žinių baze ir daug daugiau. Pasirinkite „LiveAgent“. Susiekite savo el. pašto paskyrą, persikelkite į „LiveAgent“ jau šiandien ir sužinokite, kaip pagerinti savo darbo eigą ir aptarnauti klientus naudojant kitokį sprendimą.
  • Leader in issue tracking software badge

Kokius duomenis galima perkelti iš „Front“

Žmones

Perkelkite agentų profilius ir pilnus kontaktus į savo naują vieną paskyrą

Bilietus

Perkelkite savo „Gmail“, pokalbių gyvai, skambučių centro ar bet kokius kitus bilietus į savo naują komandos pašto dėžutę

Žymas

Perkelkite visas savo žymas iš „Front“

„Front“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
„Front“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $19/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietas+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„Front“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo savitarnos portalą su planu už $19/agentui/mėnesiui.
„Facebook“
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją su planu Bilietas už papildomą $39/mėnesiui/paskyrai mokestį arba su planu Viskas įskaičiuota, be papildomo mokesčio.
„Front“ siūlo „Facebook“ integraciją su planu už $19/agent/month.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją su planu Bilietas už papildomą $39/mėnesiui/paskyrai mokestį arba su planu Viskas įskaičiuota, be papildomo mokesčio.
„Front“ siūlo „Twitter“ integraciją su planu už $19/agent/month
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Front“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„Front“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
„Front“ nesiūlo žinių bazės.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„Front“ nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $19/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo API funkcijas su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„Front“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„Front“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją.
„Front“ nesiūlo neribotos istorijos.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines.
„Front“ nesiūlo neribotų svetainių.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„Front“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„Front“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Maximum queue time

Nemokamas persikėlimas iš „Front“

Persikėlimas iš „Front“ naudojant „LiveAgent“ jums nieko nekainuoja. Viskas mūsų sąskaita ir mes mielai jums padėsime perkelti duomenis į naują bendrinamą pašto dėžutę. Kartu su savo el. pašto istorija, mesendžieriu ir kitais pokalbiais gausite visiškai naujus įrankius, kurie padės jums klientams teikti geriausią aptarnavimą.

Pilno perkėlimo į „LiveAgent“ privalumai

Satisfaction prediction scores

Puiki klientų patirtis

Mes darome viską, kad jums prireikus pagalbos ją galėtume suteikti, ir siūlome jums įrankių, kuriais padėsite savo klientams
Live chat software

Funkcionali klientų aptarnavimo programinė įranga

Pasinaudokite visais įrankiais, funkcijomis ir integracijomis viename prietaisų skydelyje su mūsų mokamu planu
Reports

Sutaupykite ir uždirbkite daugiau

Tinklalapio lankytojus paverskite pelną nešančiais klientais ir jų aptarnavimui naudokite išlaidas sumažinančią, naudingų įrankių kupiną programinę įrangą
On time resolution

Pagerinkite darbo eigą

„LiveAgent“ leidžia jūsų agentams nuveikti daugiau ir sutaupyti laiko

Atlikite darbus tam skirtais įrankiais

„Front“ turi įspūdingų įrankių. Bet taip pat ir mes. „LiveAgent“ turi visus įrankius, kurių reikia norint suteikti teikti puikią klientų patirtį. Sukurkite savo pašto dėžutę, prijunkite „Gmail“ ir pradėkite naudoti nuostabią bilietų tvarkymo sistemą, kuri rūpinasi visu organizavimu už jus. Galite pasirinkti savo el. pašto paslaugų teikėją ar kitus ryšio kanalus. Kuriuos komunikacijos kanalus? Kalbame apie el. paštą, skambučių centrą, žinių bazę ir socialinius tinklus. Naudokite „Facebook Messenger“, „Twitter“ ar net tiesiogines žinutes ir kita, kaip pvz. „Instagram“. Mes taip pat veikiame su „Viber“. Be to, „LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbių lango užkrovimo greitis yra vos 2,5 sekundės. Dabar galite atsakyti į bet kokio tipo pranešimus ir suteikti puikų aptarnavimą per bet kurį kanalą.
liveagent tools

„LiveAgent“ įrankių rinkinys

get inspired

Nepriekaištingas aptarnavimas

„LiveAgent“ suteikia sąlygas ne tik jums veikti geriausiai kaip galite, bet ir mes stengiamės teikti geriausią galimą pagalbą. Puiki pagalbos tarnybos programinė įranga turėtų apimti puikų savo klientų aptarnavimą. Štai kodėl mes siūlome klientų aptarnavimą visą parą, 7 dienas per savaitę. Susisiekite su mumis iškilus problemai arba kai tiesiog norite gauti informacijos.

Keliatės iš kitos platformos?

Nemokamai perkelkite duomenis iš bet kurio žemiau išvardytų pagalbos tarnybos sprendimų teikėjų. Padarykite tai jau šiandien. Mes jums padėsime.
AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
"]
Susiję straipsniai su„Front“ migracija
Galvojate migruoti iš Gorgias? Išbandykite nemokamą migraciją į LiveAgent. Mes galime nemokamai perkelti visus jūsų žmones, bilietus, žymas ir dar daugiau.

Migruokite iš Gorgias į LiveAgent

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa, kuri padeda pagerinti klientų patirtį, palaiko daug kalbų ir socialinių tinklų integraciją bei užtikrina atsakymus laiku. Tai ekonomiškas sprendimas, kuris padeda padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

"Perėjus į LiveAgent gausite išskirtinį klientų aptarnavimą 24/7, daugybę funkcijų ir integracijų, o taip pat galėsite padidinti pardavimus ir gauti nemokamą demonstraciją."

Migruojate iš Kustomer? LiveAgent jums gali padėti su viskuo susitvarkyti, pradedant elektroniniais laiškais ir baigiant socialine žiniasklaida ir žinių baze. Migruokite nemokamai jau šiandien.

Atsisveikinkitesu lėta, žemesnės klasės programine įranga

Įvairių įmonių atstovai teigia, jog „LiveAgent“ suteikė geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas. Elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija kainuoja mažiau nei kitų paslaugų teikėjų. Be to, „LiveAgent“ padėjo padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus, tačiau tai pasiekė ne tik ekonomiškumu, bet ir puikia klientų patirtimi. Vienai įmonei, naudojant šią platformą, perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo net 325 proc.

„LiveAgent“ yra pagalbos tarnybos sprendimas, sujungiantis kelis kanalus į vieną sąsają. Ar norėtumėte persikelti iš „LivePerson“ į „LiveAgent“? Mes jūsų užnugaryje.

Keliatės iš „LivePerson“?

LiveAgent teikia klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri palaiko kelias kalbas ir veikia 24 valandas per dieną. Tai apima bilietų tvarkymą, pokalbį gyvai, žinių bazę ir skambučių centrą. LiveAgent padeda sutaupyti laiko ir padidinti investicijų pelną pasirenkant tinkamą įmonės planą.

Norite perkelti duomenis iš „Helpshift“ į kitą sprendimą? Kviečiame peržiūrėti „LiveAgent“ ir sužinoti jo privalumus. Išbandykite mus nemokamai jau šiandien.

Keliatės iš „Helpshift“?

"LiveAgent" yra įrankis, padėjęs daugeliui klientų pagerinti atsakymo laiką ir padidinti konversijų rodiklį iki 325%. Tai ekonomiškas sprendimas, suteikiantis daugiafunkcinę klientų aptarnavimo programinę įrangą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x