Atsisveikinkitesu lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „Front“ jau šiandien.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš „Front“?

Ar pereinate iš „FrontApp“ į kitą pagalbos tarnybos programinę įrangą? Persikelkite į naują unifikuotą pašto dėžutę su puikiais pagrindiniais įrankiais ir funkcijomis, pokalbiu gyvai, socialiniais tinklais, žinių baze ir daug daugiau. Pasirinkite „LiveAgent“. Susiekite savo el. pašto paskyrą, persikelkite į „LiveAgent“ jau šiandien ir sužinokite, kaip pagerinti savo darbo eigą ir aptarnauti klientus naudojant kitokį sprendimą.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Kokius duomenis galima perkelti iš „Front“

Žmones

Perkelkite agentų profilius ir pilnus kontaktus į savo naują vieną paskyrą

Bilietus

Perkelkite savo „Gmail“, pokalbių gyvai, skambučių centro ar bet kokius kitus bilietus į savo naują komandos pašto dėžutę

Žymas

Perkelkite visas savo žymas iš „Front“

„Front“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“ „Front“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $19/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietas+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„Front“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo savitarnos portalą su planu už $19/agentui/mėnesiui.
„Facebook“
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją su planu Bilietas už papildomą $39/mėnesiui/paskyrai mokestį arba su planu Viskas įskaičiuota, be papildomo mokesčio.
„Front“ siūlo „Facebook“ integraciją su planu už $19/agent/month.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją su planu Bilietas už papildomą $39/mėnesiui/paskyrai mokestį arba su planu Viskas įskaičiuota, be papildomo mokesčio.
„Front“ siūlo „Twitter“ integraciją su planu už $19/agent/month
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Front“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„Front“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
„Front“ nesiūlo žinių bazės.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„Front“ nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $19/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo API funkcijas su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„Front“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„Front“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją.
„Front“ nesiūlo neribotos istorijos.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines.
„Front“ nesiūlo neribotų svetainių.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„Front“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„Front“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Front“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Maximum queue time

Nemokamas persikėlimas iš „Front“

Persikėlimas iš „Front“ naudojant „LiveAgent“ jums nieko nekainuoja. Viskas mūsų sąskaita ir mes mielai jums padėsime perkelti duomenis į naują bendrinamą pašto dėžutę. Kartu su savo el. pašto istorija, mesendžieriu ir kitais pokalbiais gausite visiškai naujus įrankius, kurie padės jums klientams teikti geriausią aptarnavimą.

Pilno perkėlimo į „LiveAgent“ privalumai

Satisfaction prediction scores

Puiki klientų patirtis

Mes darome viską, kad jums prireikus pagalbos ją galėtume suteikti, ir siūlome jums įrankių, kuriais padėsite savo klientams
Live chat software

Funkcionali klientų aptarnavimo programinė įranga

Pasinaudokite visais įrankiais, funkcijomis ir integracijomis viename prietaisų skydelyje su mūsų mokamu planu
Reports

Sutaupykite ir uždirbkite daugiau

Tinklalapio lankytojus paverskite pelną nešančiais klientais ir jų aptarnavimui naudokite išlaidas sumažinančią, naudingų įrankių kupiną programinę įrangą
On time resolution

Pagerinkite darbo eigą

„LiveAgent“ leidžia jūsų agentams nuveikti daugiau ir sutaupyti laiko

Atlikite darbus tam skirtais įrankiais

„Front“ turi įspūdingų įrankių. Bet taip pat ir mes. „LiveAgent“ turi visus įrankius, kurių reikia norint suteikti teikti puikią klientų patirtį. Sukurkite savo pašto dėžutę, prijunkite „Gmail“ ir pradėkite naudoti nuostabią bilietų tvarkymo sistemą, kuri rūpinasi visu organizavimu už jus. Galite pasirinkti savo el. pašto paslaugų teikėją ar kitus ryšio kanalus. Kuriuos komunikacijos kanalus? Kalbame apie el. paštą, skambučių centrą, žinių bazę ir socialinius tinklus. Naudokite „Facebook Messenger“, „Twitter“ ar net tiesiogines žinutes ir kita, kaip pvz. „Instagram“. Mes taip pat veikiame su „Viber“. Be to, „LiveAgent“ turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, kurio pokalbių lango užkrovimo greitis yra vos 2,5 sekundės. Dabar galite atsakyti į bet kokio tipo pranešimus ir suteikti puikų aptarnavimą per bet kurį kanalą.
liveagent tools

„LiveAgent“ įrankių rinkinys

get inspired

Nepriekaištingas aptarnavimas

„LiveAgent“ suteikia sąlygas ne tik jums veikti geriausiai kaip galite, bet ir mes stengiamės teikti geriausią galimą pagalbą. Puiki pagalbos tarnybos programinė įranga turėtų apimti puikų savo klientų aptarnavimą. Štai kodėl mes siūlome klientų aptarnavimą visą parą, 7 dienas per savaitę. Susisiekite su mumis iškilus problemai arba kai tiesiog norite gauti informacijos.
  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
"]
Susiję straipsniai su„Front“ migracija
Mūsų pagalbos agentai jums padės saugiai ir be problemų perkelti jūsų duomenis iš "Novocall". Prisijunkite prie LiveAgent jau šiandien ir teikite geresnę pagalbą.

Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?

„LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir kt.

„LiveAgent“ siūlo nemokamą jūsų duomenų perkėlimą iš „Kayako“ į „LiveAgent“. Sužinokite daugiau ir gaukite nemokamą perkėlimą šiandien.

Pereinate iš „Kayako“?

Prisijunkite prie „LiveAgent“ ir gaukite geriausios kokybės aptarnavimą, kuris teikiamas pasaulinėms kompanijoms, tokoms kaip „Huawei“, „BMW“ ir Oksfordo universitetas. (152 characters)

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą. Padidinkite savo pardavimus su LiveAgent jau šiandien.

Neturite išeičių? Padidinkite pardavimus su LiveAgent!

The TEXT is summarized for marketing purposes in LT.

„LiveAgent“ siūlo nemokamą „Hubspot“ paslaugų centro perkėlimą, kurį pilnai įvykdo mūsų techninės pagalbos darbuotojai. Sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą.

Pereinate iš „Hubspot“ paslaugų centro?

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų: VoIP telefono sistemos, įeinančių skambučių centro programinė įranga ir kt.

Naudodami LiveAgent, 26% pagerinkite savo atsakymo laiką. Jūsų klientai bus patenkinti, o pardavimai pradės augit. Išmeginkite LiveAgent jau šiandien.

Norite padidinti atsakymų greitį?

"LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, kuri padeda pagerinti klientų patirtį ir reputaciją, palaikyti daug kalbų ir integraciją su populiariais socialiniais tinklais."

LiveAgent yra labiausiai įvertinta ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga 2020 metais, skirta smulkioms ir vidutinėms įmonėms. Prisijunkite prie tokių gerai žinomų įmonių, kaip Huawei ir Yamaha, bei teikite puikią pagalbą.

Keliatės iš "LiveHelpNow" į Liveagent?

LiveAgent - multifunkcinė klientų aptarnavimo programinė įranga, palaikanti 43 kalbas, su daugybe funkcijų ir integracijų. Kaina - nuo 15$/agentui/mėn.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai