Daugiau nei 17 000 klientų patiki „LiveAgent“ savo duomenis. Duomenų saugumas mums svarbiausiųjų tarpe. Deriname daugybę saugumo funkcijų, kad klientų, darbuotojų ir verslo duomenys visada būtų apsaugoti, todėl mūsų klientai gali būti ramūs žinodami, kad jų duomenys, bendravimas bei verslai yra apsaugoti.

Produkto saugumas

Dviejų veiksnių autentifikavimas 2–žingsnių verifikacija užtikrina didesnį „LiveAgent“ paskyros saugumą. Kai įjungtas 2 veiksnių autentifikavimas, bet koks bandymas prisijungti prie paskyros turi būti atliekamas kartu su kodu, sugeneruotu jūsų „Google Authenticator“ programoje. 2 etapų patikrinimas gali užkirsti kelią prisijungti nežinomiems asmenims, net jei jie turi jūsų slaptažodį.

HTTPS šifravimas Visos „LiveAgent“ talpinamos paskyros veikia saugiu ryšiu, naudojant HTTPS protokolą. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) yra saugi versija HTTP protokolo, kuriuo duomenys siunčiami tarp jūsų naršyklės ir svetainės, prie kurios esate prisijungę. Tai reiškia, kad visas ryšys tarp jūsų naršyklės ir „LiveAgent“ yra užšifruotas, įskaitant jūsų pokalbius ir bendravimą el. paštu.

Saugi prisijungimo duomenų saugykla Laikomės naujausios geriausios praktikos talpindami bei saugodami vartotojų prisijungimo duomenis ir slaptažodžius debesijoje.

IP ir tinklo apribojimai Jūsų „LiveAgent“ agentų skydelį galima sukonfigūruoti taip, kad prieiga būtų leidžiama tik iš tam tikrų IP adresų intervalų.

API saugumas „LiveAgent“ REST API gali naudotis tik akredituoti vartotojai pagal vartotojo vardą ir slaptažodį arba vartotojo vardą ir API žetonus.

Brukalo filtravimas „LiveAgent“ turi pažangų integruotą brukalo filtrą, kuris nuolat mokosi ir tobulina filtravimo funkciją.

Be to, turime savo premijų už klaidų aptikimą programą, pagal kurią nepriklausomi saugumo tyrėjai gali padėti mums apsaugoti savo platformą.

Duomenų centro saugumas

Jūsų duomenų konfidencialumą ir vientisumą užtikriname taikydami geriausias praktikas pramonėje. „LiveAgent“ serveriai talpinami IV arba III+ pakopos, PCI DSS, SSAE-16 arba ISO 27001 reikalavimus atitinkančiose patalpose. Mūsų saugumo komanda nuolat rūpinasi saugumo atnaujinimas ir aktyviai reaguoja į saugumo įspėjimus ir įvykius.

Fizinis saugumas

PatalposServerio aplinka „LiveAgent“ serveriai talpinami III+ arba IV pakopos arba PCI DSS, SSAE-16 arba ISO 27001 reikalavimus atitinkančiose patalpose. Duomenų centrų patalpos maitinamos iš rezervinės elektros energijos, kiekvienoje jų yra UPS ir atsarginiai generatoriai.
Apsauga patalposeSaugumo zonos Mūsų duomenų centrų patalpos turi saugomą perimetrą su kelių lygių apsaugos zonomis, visą parą veikiančia apsauga, CCTV vaizdo stebėjimu, daugiafaktoriniu identifikavimu su biometrine įeigos kontrole, fizinėmis spynomis ir saugumo pažeidimo signalizacija.
StebėjimasServerio ir įrenginio stebėjimas Visas gamybinio tinklo sistemas, tinklo įrenginius ir grandines nuolat stebi ir logiškai administruoja „LiveAgent“ administratoriai. Fizinę apsaugą, maitinimą ir interneto ryšį už bendro naudojimo narvo durų arba „Amazon“ / „Linode“ paslaugų stebi įrenginių teikėjai.
VietovėDuomenų centrai Jungtinėse Valstijose, Europoje ir Azijoje „LiveAgent“ duomenis talpina Jungtinėse Valstijose, Europoje ir Azijoje, keliuose duomenų centruose pagal jūsų pageidavimus arba geografinę padėtį. Klientai gali pasirinkti, ar jų paslaugų duomenys bus laikomi tik JAV, ar tik Europoje.

Tinklo saugumas

Mūsų tinklą saugo perteklinės ugniasienės, geriausios savo klasėje maršrutizatorių technologijos, saugus HTTPS perdavimas per viešuosius tinklus ir tinklo įsilaužimų aptikimo ir (arba) prevencijos technologijos (IDS/IPS), kurios stebi ir (arba) blokuoja kenkėjišką srautą ir tinklo atakas.

Tinklo saugumas

ArchitektūraSaugumo zonos mūsų architektūroje Mūsų tinklo saugumo architektūrą sudaro kelios saugumo zonos. Jautresnės sistemos, pavyzdžiui, taikomųjų programų serveriai ir duomenų bazių serveriai, yra saugomos patikimiausiose zonose. Kitos sistemos, pavyzdžiui, apkrovos balansavimo įrenginiai, yra saugomos zonose, atitinkančiose jų jautrumą, priklausomai nuo funkcijos, informacijos klasifikavimo ir rizikos.
3-iųjų šalių įsiskverbimo bandymaiTrečiųjų šalių saugumo tyrimai Be plataus masto vidinės skenavimo ir testavimo programos, „LiveAgent“ taip pat bendradarbiauja su trečiųjų šalių saugumo ekspertais ir tyrėjais, kurie atlieka saugumo patikrinimus ir plataus masto įsiskverbimo testus.
Tinklo pažeidžiamumo tikrinimasPažeidžiamumų tikrinimas Tinklo saugumo tikrinimas suteikia mums gilią įžvalgą, leidžiančią greitai nustatyti reikalavimų neatitinkančias ar potencialiai pažeidžiamas sistemas.
DDoS slopinimasDDoS slopinimas Siekiant apsisaugoti nuo paslaugos trukdymo atakų ir sušvelninti jų poveikį, įdiegta pirmaujanti šioje srityje infrastruktūra.
ŠifravimasKomunikacijos šifravimas Ryšiai tarp jūsų ir „LiveAgent“ serverių viešajame tinkle šifruojami naudojant geriausias pramonės praktikas – HTTPS ir Transport Layer Security (TLS).

Atkūrimas po nelaimių, atsarginės kopijos ir pertekliškumas

Taikome kelių lygių atsarginių kopijų kūrimo ir atkūrimo po didelių nelaimių strategiją. Atsarginės kopijos ir beveik realaus laiko momentinės nuotraukos daromos įvairiais intervalais, o kelios kopijos saugiai saugomos skirtinguose serveriuose. Mūsų atkūrimo po nelaimės programa užtikrina, kad mūsų paslaugos išliktų prieinamos arba būtų lengvai atkuriamos nelaimės atveju.

Mūsų perteklinė architektūra pašalina pavienį pažeidos tašką. Kartu su išsamiomis atsarginėmis kopijomis užtikriname, kad klientų duomenys būtų duplikuojami ir prieinami visose gamybos sistemose.

EU BDAR

„LiveAgent“ visiškai atitinka 2018 m. gegužės 25 d. įsigaliojusią BDAR direktyvą. Saugumo ekspertų ir programuotojų komanda dirbo stiprindama mūsų saugumo politiką ir didindama informuotumą apie duomenų apsaugą ir tai, ko reikalaujama iš mūsų darbuotojų, kad būtų laikomasi GDPR nustatytų taisyklių. Taip pat pasirūpinome, kad mūsų klientai būtų laiku informuoti apie naujausius pokyčius.

Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ ir BDAR.

„Google OAuth“ ir „Google Data“

Kokią informaciją renkame? Renkame „Google“ naudotojų el. pašto adresą.

Kaip mes naudojame informaciją? Naudojame ją norėdami pasiekti „Google“ naudotojų pašto dėžutę, kad galėtume pateikti jų el. laiškus kaip bilietus.

Kaip dalijamės informacija? Mes nesidalijame informacija su jokiomis trečiosiomis šalimis.

Naudojant iš „Google“ API gautą informaciją bus laikomasi „Google“ API paslaugų naudotojų duomenų politikos, įskaitant Riboto naudojimo reikalavimų.

Susiję Straipsniai
Naudokite LiveAgent skirtą "Joomla" integraciją ir savo svetainėje patalpinkite internetinių pokalbių mygtukus. Internetiniai pokalbiai suteikia galimybę bet kuriuo metu teikti greitą aptarnavimą savo klientams.

“Joomla!”

LiveAgent teikia tiesioginius pokalbius ir padeda padidinti klientų patirtį bei pajamas. Jų klientų portalas aprašo teikiamas paslaugas ir produktus bei suteikia daug naudingų informacinių šaltinių nuorodų. Tai pat skelbia informaciją apie "Joomla" integraciją.

LiveAgent is a help desk software that connects multiple platforms into one interface. Check out all the available integrations right now.

“Sinch”

LiveAgent siūlo efektyvų klientų aptarnavimą ir pardavimų didinimą su "LiveAgent" skambučių centru. Taip pat siūlo "ManyChat" funkcijas ir "Sinch" VoIP paslaugas. Be to, galima nemokamai išbandyti LiveAgent planą su "Sinch" integracija.

"Simplesat" gali padėti surinkti klientų atsiliepimus efektyviau ir patikimiau, naudojant pritaikytas NPS ir CSAT apklasas.

“Simplesat”

"SLA žurnalo ataskaita Agent programa automatizuoja klientų sąveiką, pagerina įmonės įvaizdį ir padeda pasiekti lojalumo, KPI ir socialinio marketingo tikslus. "Suse" ir "Monotype" klientų aptarnavimo komandos siūlo pagalbą el. paštu, skambučių centre, socialinėje žiniasklaidoje ir forume." LiveAgent siūlo įvairias programinės įrangos funkcijas klientų aptarnavimui, įskaitant bilietavimo sistemą, internetinių pokalbių ir skambučių centro programinę įrangą."

Kovokite su pirkinių krepšelio atšaukimu ir susigrąžinkite pirkėjus, naudodami LiveAgent pažangias internetinių pokalbių ir automatizacijos funkcijas. Su LiveAgent tai paprasta.

Sumažinkite ir atstatykite atšauktus pirkinių krepšelius

Klientų krepšelių atsisakymą galima sumažinti pagerinant naršyklės patirtį, palengvinant apmokėjimą ir ugdant pasitikėjimą bei lojalumą. LiveAgent yra gerai įvertinta pagalbos tarnybos programinė įranga, pasirinkta daugiau nei 21 000 įmonių. Teikiama su 180+ funkcijų ir saugumu debesų kompiuterijoje. Svarbu užtikrinti, kad klientai jaustųsi patogiai bendraudami su jumis.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x