Partneris
Norėdami suaktyvinti „WordPress“ integraciją, atlikite mūsų vadove aprašytus veiksmus arba tiesiog pažiūrėkite žemiau esantį vaizdo įrašą.
- Pirmasis žingsnis yra įdiegti ir suaktyvinti „LiveAgent“ įskiepį „WordPress“. Eikite į „WordPress“ administratoriaus skydelį, o po to spauskite Įskiepiai> Įdiegti naują įskiepį> „LiveAgent“ paieška> Įdiegti dabar> Aktyvinti įskiepį.

- Kairiajame meniu spustelėkite „LiveAgent“> Prisijungti> Nukopijuokite pokalbio mygtuko kodą iš „LiveAgent“ diegimo į iškarpinę („Ctrl“ + C). Tada grįžkite į „WordPress“ ir įklijuokite pokalbio mygtuką („Ctrl“ + V) į nurodytą laukelį> Išsaugokite

- Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.

Kas yra „WordPress“?
„WordPress“ buvo įkurtas 2003 m., turint tikslą patobulinti kasdienio rašymo tipografiją ir turėjo mažiau vartotojų, nei galite suskaičiuoti ant savo pirštų ir kojų pirštų. Nuo to laiko jis tapo didžiausiu savarankiškai rengiamų tinklaraščių rašymo įrankiu pasaulyje ir yra naudojamas milijonuose svetainių ir kasdien matomas dešimtimis milijonų žmonių.
Kaip galima tai naudoti?
„LiveAgent“ priklusanti „Wordpress“ integracija leidžia „WordPress“ svetainėje ar tinklaraštyje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką. Paverskite savo svetainę galingu „WordPress“ pagalbos centru arba naudokitės tiesioginiu „WordPress“ pokalbiu su „LiveAgent“.
Frequently asked questions
Kaip galima naudoti „WordPress“ integraciją?
„LiveAgent“ sukūrė šią integraciją „WordPress“ klientams, kad jie galėtų patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką savo svetainėje. Aptarnaudami klientus realiuoju laiku galite pagerinti klientų aptarnavimą, klientų pasitenkinimą, klientų patirtį ir sumažinti išlaidas.
Kaip integruoti „WordPress“ su „LiveAgent“?
Pirmasis žingsnis yra eiti į savo „WordPress“ svetainę ir spustelėti įskiepius, kad suaktyvintumėte „LiveAgent“. Antras žingsnis yra prisijungti prie „LiveAgent“ ir sukurti tiesioginio pokalbio mygtuką. Trečias žingsnis yra nukopijuoti HTML kodą ir įdiegti jį „WordPress“. Po to atnaujinkite savo svetainę ir iškart galite aptarnauti savo klientus.
Žmonėms, norintiems padaryti savo WordPress svetaine įdomiau, siūlomi įskiepiai. Štai keletas pavyzdžių: „kontrolinio sąrašo įskiepis“, kuris padeda lengvai sudaryti užduočių sąrašus; „Sendy“ - LiveAgent integracija, leidžianti valdyti el. pašto kampanijas tiesiogiai iš LiveAgent; „Joomlashack“ patikimas tiekėjas, su klientų aptarnavimo komanda, teikianti žinių bazę, o kontaktai pateikiami el. paštu ar socialiniuose tinkluose. Be to, LiveAgent siūlo funkcijas: klientų aptarnavimą programinės įrangos pavidalu, VoIP telefono sistemas ir kt.
LiveAgent yra sistemos būklė ir klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia kontekstinę pagalbą ir paruoštus pranešimus klientams ir agentams. Tai naudinga agentams ir klientams, padeda įgyti žinių ir išspręsti problemas. LiveAgent taip pat siūlo daug naudingos informacijos apie programą. Taip pat yra apie mus, mokymasis, šablonai ir populiarios sistemos.
"Drupal" yra turinio valdymo sistema, kuri naudojama daugelyje svetainių ir programų. "LiveAgent" siūlo integraciją su "Drupal", kad klientai galėtų susisiekti su jumis realiuoju laiku naudojant tiesioginio pokalbio mygtuką jūsų svetainėje. Tai gali padidinti pardavimus vidutiniškai 35%. "Drupal" suteikia didelį saugumą, galimybę valdyti kelias svetaines iš vienos sąsajos ir turinį, optimizuotą skirtingiems įrenginiams. "LiveAgent" teikia klientų aptarnavimo programinę įrangą su įeinančių skambučių centro ir el. pašto valdymo sistemomis bei klientų portalo programa.
LiveAgent siūlo nemokamą paskyrą, kurios galima susikurti per 60 sekundžių. Galima pasirinkti LigeAgent subdomeno pavadinimą ir gauti produktų naujienų ir reklaminių pasiūlymų. Po registracijos elektroniniu paštu yra siunčiama prisijungimo informacija. Mūsų svetainėje naudojami slapukai, o prisijungimo informacija yra siunčiama į pašto dėžutę. LiveAgent siūlo susitarti dėl skambučio ir išbandyti realią demonstraciją. Tinklalapyje galima naudoti internetinius pokalbius.