„WordPress“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Norėdami suaktyvinti „WordPress“ integraciją, atlikite mūsų vadove aprašytus veiksmus arba tiesiog pažiūrėkite žemiau esantį vaizdo įrašą.
- Pirmasis žingsnis yra įdiegti ir suaktyvinti „LiveAgent“ įskiepį „WordPress“. Eikite į „WordPress“ administratoriaus skydelį, o po to spauskite Įskiepiai> Įdiegti naują įskiepį> „LiveAgent“ paieška> Įdiegti dabar> Aktyvinti įskiepį.
- Kairiajame meniu spustelėkite „LiveAgent“> Prisijungti> Nukopijuokite pokalbio mygtuko kodą iš „LiveAgent“ diegimo į iškarpinę („Ctrl“ + C). Tada grįžkite į „WordPress“ ir įklijuokite pokalbio mygtuką („Ctrl“ + V) į nurodytą laukelį> Išsaugokite
- Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.
Kas yra „WordPress“?
„WordPress“ buvo įkurtas 2003 m., turint tikslą patobulinti kasdienio rašymo tipografiją ir turėjo mažiau vartotojų, nei galite suskaičiuoti ant savo pirštų ir kojų pirštų. Nuo to laiko jis tapo didžiausiu savarankiškai rengiamų tinklaraščių rašymo įrankiu pasaulyje ir yra naudojamas milijonuose svetainių ir kasdien matomas dešimtimis milijonų žmonių.
Kaip galima tai naudoti?
„LiveAgent“ priklusanti „Wordpress“ integracija leidžia „WordPress“ svetainėje ar tinklaraštyje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką. Paverskite savo svetainę galingu „WordPress“ pagalbos centru arba naudokitės tiesioginiu „WordPress“ pokalbiu su „LiveAgent“.
Frequently Asked Questions
Kaip galima naudoti „WordPress“ integraciją?
„LiveAgent“ sukūrė šią integraciją „WordPress“ klientams, kad jie galėtų patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką savo svetainėje. Aptarnaudami klientus realiuoju laiku galite pagerinti klientų aptarnavimą, klientų pasitenkinimą, klientų patirtį ir sumažinti išlaidas.
Kaip integruoti „WordPress“ su „LiveAgent“?
Pirmasis žingsnis yra eiti į savo „WordPress“ svetainę ir spustelėti įskiepius, kad suaktyvintumėte „LiveAgent“. Antras žingsnis yra prisijungti prie „LiveAgent“ ir sukurti tiesioginio pokalbio mygtuką. Trečias žingsnis yra nukopijuoti HTML kodą ir įdiegti jį „WordPress“. Po to atnaujinkite savo svetainę ir iškart galite aptarnauti savo klientus.
El. laiškų šablonai padės didinti prekės ženklo žinomumą ir gerus santykius su klientais. Gera klientų aptarnavimo programa gali pagerinti reputaciją. LiveAgent siūlo įvairius sprendimus, nuo bilietavimo iki socialinės žiniasklaidos.„AdRoll“ ir „SharpSpring“ siūlo pagalbos tarnybų sprendimus. © 2004-2023 Quality Unit, LLC.
LiveAgent siūlo tiesioginio pokalbio integraciją su "Drupal", padidinant klientų patirtį ir pardavimus. Taip pat teikiamos mokymosi, tinklaraščių ir kitos naudingos informacijos nuorodos. Kontaktinių formų įdiegimas leidžia tiesiogiai siųsti žinutes, o LiveAgent siūlo 2 tipo formas su pridėtiniais laukais. Imonės klientų portalas aprašo teikiamas paslaugas, kontaktinius duomenis, mokymosi ir kitas naudingas nuorodas.