Partneris
Norėdami integruoti „Magento 2“ į „LiveAgent“, vadovaukitės toliau pateiktomis instrukcijomis.
- Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros
- Spustelėkite Konfigūracija
- Spustelėkite Sistema ir Įskiepiai

- Suraskite „Magento 2“ integraciją
- Aktyvuokite integraciją paspausdami slankiklį

Kas yra „Magento 2“?
„Magento 2“ suteikia tūkstančiams mažmenininkų, turinčių geriausias el. prekybos platformas, sparčiai kurti naujoves ir augti.
Kaip galite tuo naudotis?
Šis įskiepis leidžia pridėti „Magento 2“ valdiklį prie bilietų sąsajos. Įjungę įskiepį, automatiškai gausite informaciją apie klientus, kurie siunčia el. laiškus. „LiveAgent“ prisijungs prie jūsų „Magento“ parduotuvės ir patikrins, ar el. laišką siunčiantis klientas taip pat yra jūsų parduotuvės klientas. Jei taip, valdiklis įkels jų užsakymus. Tokiu būdu galite lengvai bendrauti su savo klientais ir nereikia rankiniu būdu sekti jų užsakymų ne iš „LiveAgent“.
Frequently asked questions
Kas yra „Magento 2“?
„Magento“ yra atvirojo kodo elektroninės prekybos programinė įranga. „Magento 2“ yra greitesnė originalios „Magento“ versija.
Kaip galite integruoti „Magento 2“?
1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros
2. Eikite į Konfigūracijos - Sistema - Įskiepiai
3. Suaktyvinkite „Magento 2“
Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?
Šiame tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Suteikiami palyginimai pagal funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Rekomendacijų rinkodara yra efektyvus būdas pritraukti patenkintus klientus, padidinti prekės ženklo matomumą ir sutrumpinti pardavimo ciklą. LiveAgent yra atitinkamas alternatyvus pasirinkimas ZenDesk, paslauga yra funkcionali ir klientų aptarnavimas yra puikus 24/7. Įmonės gali naudoti Zapier sprendimus sumazinti išlaidas ir pagerinti klientų patenkinimą. LiveAgent yra viena iš geriausių klientų savitarnos platformų ir teikia klientų aptarnavimo, voIP telefono ir adresų valdymo programinę įrangą.
Ieškotealternatyvos „Freshdesk“ aptarnavimo tarnybos programai?
Išspręskite klientų užsakymus greičiau su automatizavimo taisyklėmis ir rinkite atsiliepimus siekdami puikaus klientų aptarnavimo. Prijunkite programinę įrangą ir trečiųjų šalių įrankius, kad sukurtumėte integracijas su LiveAgent. Suteikite klientams daugiau galimybių bendrauti per socialinius tinklus ir derinkite el. paštus su LiveAgent. Teikite aukštos kokybės aptarnavimą per skambučių centrą ir žinių bazę. LiveAgent turi daugybę funkcijų ir integracijų, pritaikytų jūsų aptarnavimo poreikiams.
"LiveAgent offers customer service software, VoIP phone systems, and email management software. Popular features include call center management, complaint management, and self-service software. Contact sales for a free trial and subscribe to their newsletter for updates and discounts. Quality Unit LLC owns and operates the website."