LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir bilietų tvarkymo sistema, kuri padeda sumažinti bilietų apkrovą ir gerina aptarnavimo kokybę. Tai yra aukštos kokybės internetinė bilietai sistema, kuri turi aukštą klientų pasitenkinimo lygį. Ši sistema turi daugybę funkcijų, įskaitant bilietų padalijimą, pasirinktinę būseną ir el. pašto valdymą. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą bandymą, o jos apdovanojimai ir pažymėjimai patvirtina jos patikimumą ir vertingumą.
Norite perkelti duomenis iš „Groove“?
Pasiūloma nemokama 7 arba 30 dienų „LigeAgent“ bandymo versija. Reikia registruotis, bet nereikia kreditinės kortelės. Siūlomos „LiveAgent“ ir „Groove“ klientų aptarnavimo platformų palyginamos, pateikiamos jų funkcijos ir kainos. Išskiriamas „LiveAgent“ pranašumas, kad siūlo nemokamai Facebook ir Twitter integracijas, o „Groove“ jas teikia tik už papildomą mokestį. Nurodoma, kad „LiveAgent“ yra Instagram integracija, o „Groove“ jos neturi.
Pereinate iš „Crisp“ į „LiveAgent“?
LiveAgent offers numerous benefits to customers who switch from Crisp, including easy transfer of users and tickets, top-level customer service, a help center with over 179 functions and 40 integrations, cost savings and a choice of plans, and support for 43 different languages. Customers can also enjoy free plans for life.
Pereinate iš „Zendesk“ į „LiveAgent“?
Tekstas apie LigeAgent, klientų paslaugų programinę įrangą, kuri suteikia nemokamą bandymą 7 dienoms arba 30 dienų, jei naudojamas įmonės el. paštas. Lyginamos programinės įrangos "Zendesk Talk" ir "LiveAgent" funkcijos, tokios kaip bilietų sistema, tiesioginis pokalbis internetu, skambučių centras, vartotojų forumas, automatika ir taisyklės, API ir kt. Pateikiami kainų skirtumai.
Pereinate iš „Customerly“ į „LiveAgent“?
Tekste aptariamos galimybės pagerinti klientų pasitenkinimą, naudojant savipagalbos įrankius ir išbandant LiveAgent kaip alternatyvą Freshcaller sistemai. Jie pastebi gerą funkcionalumą, stabilumą ir gerą kainos ir kokybės santykį. Rekomenduojama personalizuoti turinį ir dizainą prekės ženklo atitikimui. Akcentuojamos klientų aptarnavimo sistemos integracijos ir kainodaros funkcijų pavadinimai, taip pat teikiamos pagalbos ir mokymo galimybės.
Geriausia bendra pašto dėžutė mieste
Bendra pašto dėžutė gali padėti pagerinti konversijos rodiklius, klientų įsitraukimą ir pajamas. Savo agentams suteikite galimybę bendrai dirbti ties sudėtingomis užklausomis, kaip ir palikti vidines pastabas ar atlikti vidinius pokalbius ir skambučius, kadangi tai pagerina produktyvumą. Taip pat bendra pašto dėžutė palaiko klientų duomenų saugumą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis