Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apie LiveAgent

Apie LiveAgent

Ar žinojote, kad LiveAgent yra originali pagalbos tarnybos programinė įranga?

2004 metais, mūsų įkūrėjai Viktor ir Andrej įkūrė programinės įrangos kūrimo įmonę pavadinimu “Quality Unit”. Jie suprato, kad bendravimas su savo klientais, dažnai būdavo nepakankamas, todėl jie ieškojo programinės įrangos, kuri jiems padėtų realiuoju laiku aptarnauti klientus. Supratę, kad nei vienas sprendimas negalės patenkinti jų poreikių, jie nusprendė sukurti LiveAgent – pilnai aprūpintą klientų pagalbos įrankį su internetiniais pokalbiais, bilietavimu ir pagalbos tarnybos galimybėmis.

Visa kita yra istorija. LiveAgent atsirado iš dviejų bebaimių pionierių, siekiančių paversti savo svajones realybe. Ir jie tai padarė. Šiandien, LiveAgent aptarnauja daugiau, nei 150 milijonų vartotojų ir virš 40 000 įmonių visame pasaulyje. Mes įdarbinome virš 100 novatorių ir turime tris biurius – du Europoje (Bratislavoje ir Kijeve) ir vieną Niujorke.

Geriausia to dalis? Praėjus beveik 15 metų, mūsų klientai liudija apie mūsų atsidavimą, kad LiveAgent būtų geriausia ir universaliausia pagalbos tarnybos programinė įranga rinkoje.

Misija

LiveAgent esame atsidavę sukurti prieinamą, funkcionalią ir naudingą programinę įrangą. Mūsų tikslas yra ir toliau plėsti savo mąstymo, dizaino ir kodavimo ribas, kad galėtume nuolat tobulėti. Mes norime pasiūlyti inovatyvų įrankį, kuris tobulėtų ir prisitaikytų prie mūsų klientų poreikių.

Įmonės vizija

Mūsų vizija yra padaryti klientų aptarnavimą kiekvienos įmonės branduoliu. Mes norime, kad puikus klientų aptarnavimas būtų lengvai prieinama, standartinė praktika. Puikus aptarnavimas neturėtų būti nepaprastas; jis turėtų būti suteiktas, nepriklausomai nuo jūsų naudojamo bendravimo kanalo.

Susipažinkite, su mūsų komandos vadovais

  • Andrej Harsani

    Andrej Harsani

  • Viktor Zeman

    Viktor Zeman

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai