Atsisveikinkite su lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „LivePerson“ jau šiandien.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš „LivePerson“?

Jei į „LiveAgent“ norite perkelti savo „LivePerson“ bilietų sąrašą, žinių bazę, pokalbius gyvai ir kita – esate tinkamoje vietoje. Pasinaudokite mūsų moderniausia bilietų sistema ir pagerinkite klientų aptarnavimą naudodami visapusišką sprendimą.

  • Keliatės iš „LivePerson“? - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Keliatės iš „LivePerson“? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Kokius duomenis galima perkelti su mūsų pagalbos tarnybos perkėlimo paslauga?

Kokius duomenis galima perkelti su mūsų pagalbos tarnybos perkėlimo paslauga?

Žmones

Perkelkite žmones, agentų profilius ir klientų kontaktinius duomenis

Žmones

Bilietus

Perkelkite bilietus kartu su bilietų informacija ir bilietų istorija

Bilietus

Žymas

Perkelkite žymas ir skyrius

„LivePerson“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“ „LivePerson“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą.
„LivePerson“ siūlo bilietų tvarkymą.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
„LivePerson“ siūlo pokalbį gyvai.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„LivePerson“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą.
„LivePerson“ siūlo savitarnos portalą.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„LivePerson“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„LivePerson“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„LivePerson“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„LivePerson“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
„LivePerson“ siūlo žinių bazę.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„LivePerson“ siūlo klientų forumą.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles.
„LivePerson“ siūlo automatizavimą ir taisykles.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas.
„LivePerson“ siūlo API funkcijas.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„LivePerson“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„LivePerson“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją.
„LivePerson“ siūlo neribotą istoriją.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines.
„LivePerson“ siūlo neribotas svetaines.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
„LivePerson“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„LivePerson“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
„LivePerson“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
Maximum queue time

Nemokamas perkėlimas iš „LivePerson“

Mes suprantame, kad ne visos klientų aptarnavimo programinės įrango tinka visiems, nors „LivePerson“ ir atlieka darbą puikiai. Persikelkite iš „LivePerson“ aptarnavimo tarnybos į „LiveAgent“. Jūs išsaugosite savo duomenis ir teiksite puikų klientų aptarnavimą naudodami kitą programinės įrangos sprendimą. Likite tikslo priešakyje naudodami „LiveAgent“.

Visiško persikėlimo iš „LivePerson“ į „LiveAgent“ privalumai

Satisfaction prediction scores

Puiki klientų patirtis

Mūsų klientų aptarnavimas veikia ne tik darbo valandomis, bet visą parą. Mes visada čia, kai jums to reikia.

Web helpdesk icon

Geriausia klientų aptarnavimo programa

Bilietų tvarkymas, pokalbiai gyvai, žinių bazė, skambučių centras ar socialinės žiniasklaidos palaikymas? Mes turime viską, todėl jūs galėsite suteikti geriausią pagalbą savo klientams

Reports

Sutaupykite ir uždirbkite daugiau

Padidinkite investicijų pelną ir sutaupykite pasirinkdami tinkamą planą savo įmonei

Sandbox

Kelios palaikomos kalbos

Daug geriau, kai naudojama klientų aptarnavimo programinė įranga teikiama jūsų bei jūsų klientų kalba

Peržiūrėkite „LiveAgent“ funkcionalumą

Teikite puikų klientų aptarnavimą

Jūsų pagalbos tarnyba turėtų turėti visus reikalingus įrankius, kad galėtų sutelkti dėmesį į puikų klientų aptarnavimą bei puikią klientų patirtį. Pakelkite savo klientų aptarnavimo skyrių į aukštesnį lygį naudodami patikimą skambučių centrą, žinių bazę, pokalbio gyvai valdiklį, socialinės žiniasklaidos palaikymą (net „Instagram“) ir daug daugiau.

Be to, mes stengiamės rodyti pavyzdį ir teikti geriausią pagalbą savo klientams, todėl aptarnaujame savo klientus visą parą. Susisiekite bet kada prireikus ir mes padėsime jums.

get inspired

Kokia „LiveAgent“ klientų patirtis?

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

increase availability

Pasirengę persikelti iš „LivePerson“ į „LiveAgent“?

Jei norite išbandyti mus, drąsiai spauskite ant mygtuko žemiau ir persikelkite savo duomenis jau šiandien.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip persikelti iš „LivePerson“ į „LiveAgent“?

Turėsite atlikti persikėlimą rankiniu būdu, nes šiuo metu negalime pasiūlyti jokio „LivePerson“ perkėlimo įskiepio.

Kokius duomenis galima perkelti iš „LivePerson“ į „LiveAgent“?

Jūsų įmonė iš „LivePerson“ į „LiveAgent“ gali perkelti tokius duomenis kaip bilietai, administratoriai, agentai, kliento informacija, žymos, priedai ir kita.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai