Atsisveikinkite su lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „LivePerson“ jau šiandien.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš „LivePerson“?

Jei į „LiveAgent“ norite perkelti savo „LivePerson“ bilietų sąrašą, žinių bazę, pokalbius gyvai ir kita – esate tinkamoje vietoje. Pasinaudokite mūsų moderniausia bilietų sistema ir pagerinkite klientų aptarnavimą naudodami visapusišką sprendimą.

  • Leader in issue tracking software badge

Kokius duomenis galima perkelti su mūsų pagalbos tarnybos perkėlimo paslauga?

Žmones

Perkelkite žmones, agentų profilius ir klientų kontaktinius duomenis

Bilietus

Perkelkite bilietus kartu su bilietų informacija ir bilietų istorija

Žymas

Perkelkite žymas ir skyrius

„LivePerson“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
„LivePerson“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą.
„LivePerson“ siūlo bilietų tvarkymą.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
„LivePerson“ siūlo pokalbį gyvai.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„LivePerson“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą.
„LivePerson“ siūlo savitarnos portalą.
„Facebook“
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„LivePerson“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„LivePerson“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„LivePerson“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„LivePerson“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
„LivePerson“ siūlo žinių bazę.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„LivePerson“ siūlo klientų forumą.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles.
„LivePerson“ siūlo automatizavimą ir taisykles.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas.
„LivePerson“ siūlo API funkcijas.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„LivePerson“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„LivePerson“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją.
„LivePerson“ siūlo neribotą istoriją.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines.
„LivePerson“ siūlo neribotas svetaines.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
„LivePerson“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„LivePerson“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
„LivePerson“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
Maximum queue time

Nemokamas perkėlimas iš „LivePerson“

Mes suprantame, kad ne visos klientų aptarnavimo programinės įrango tinka visiems, nors „LivePerson“ ir atlieka darbą puikiai. Persikelkite iš „LivePerson“ aptarnavimo tarnybos į „LiveAgent“. Jūs išsaugosite savo duomenis ir teiksite puikų klientų aptarnavimą naudodami kitą programinės įrangos sprendimą. Likite tikslo priešakyje naudodami „LiveAgent“.

Visiško persikėlimo iš „LivePerson“ į „LiveAgent“ privalumai

Satisfaction prediction scores

Puiki klientų patirtis

Mūsų klientų aptarnavimas veikia ne tik darbo valandomis, bet visą parą. Mes visada čia, kai jums to reikia.

Web helpdesk icon

Geriausia klientų aptarnavimo programa

Bilietų tvarkymas, pokalbiai gyvai, žinių bazė, skambučių centras ar socialinės žiniasklaidos palaikymas? Mes turime viską, todėl jūs galėsite suteikti geriausią pagalbą savo klientams

Reports

Sutaupykite ir uždirbkite daugiau

Padidinkite investicijų pelną ir sutaupykite pasirinkdami tinkamą planą savo įmonei

Sandbox

Kelios palaikomos kalbos

Daug geriau, kai naudojama klientų aptarnavimo programinė įranga teikiama jūsų bei jūsų klientų kalba

Peržiūrėkite „LiveAgent“ funkcionalumą

Teikite puikų klientų aptarnavimą

Jūsų pagalbos tarnyba turėtų turėti visus reikalingus įrankius, kad galėtų sutelkti dėmesį į puikų klientų aptarnavimą bei puikią klientų patirtį. Pakelkite savo klientų aptarnavimo skyrių į aukštesnį lygį naudodami patikimą skambučių centrą, žinių bazę, pokalbio gyvai valdiklį, socialinės žiniasklaidos palaikymą (net „Instagram“) ir daug daugiau.

Be to, mes stengiamės rodyti pavyzdį ir teikti geriausią pagalbą savo klientams, todėl aptarnaujame savo klientus visą parą. Susisiekite bet kada prireikus ir mes padėsime jums.

get inspired

Kokia „LiveAgent“ klientų patirtis?

increase availability

Pasirengę persikelti iš „LivePerson“ į „LiveAgent“?

Jei norite išbandyti mus, drąsiai spauskite ant mygtuko žemiau ir persikelkite savo duomenis jau šiandien.

Keliatės iš kitos platformos?

Nemokamai perkelkite duomenis iš bet kurio žemiau išvardytų aptarnavimo tarnybos sprendimų teikėjų. Padarykite tai jau šiandien. Mes jums padėsime.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Susiję straipsniai su„LivePerson“ migracija
Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Galvojate migruoti iš Gorgias? Išbandykite nemokamą migraciją į LiveAgent. Mes galime nemokamai perkelti visus jūsų žmones, bilietus, žymas ir dar daugiau.

Migruokite iš Gorgias į LiveAgent

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa, kuri padeda pagerinti klientų patirtį, palaiko daug kalbų ir socialinių tinklų integraciją bei užtikrina atsakymus laiku. Tai ekonomiškas sprendimas, kuris padeda padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

"Perėjus į LiveAgent gausite išskirtinį klientų aptarnavimą 24/7, daugybę funkcijų ir integracijų, o taip pat galėsite padidinti pardavimus ir gauti nemokamą demonstraciją."

Migruojate iš Kustomer? LiveAgent jums gali padėti su viskuo susitvarkyti, pradedant elektroniniais laiškais ir baigiant socialine žiniasklaida ir žinių baze. Migruokite nemokamai jau šiandien.

Atsisveikinkitesu lėta, žemesnės klasės programine įranga

Įvairių įmonių atstovai teigia, jog „LiveAgent“ suteikė geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas. Elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija kainuoja mažiau nei kitų paslaugų teikėjų. Be to, „LiveAgent“ padėjo padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus, tačiau tai pasiekė ne tik ekonomiškumu, bet ir puikia klientų patirtimi. Vienai įmonei, naudojant šią platformą, perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo net 325 proc.

Patalpinkite skambinimo mygtukus savo svetainėje ir leiskite savo klientams skambinti jums tiesiogiai per naršyklę.

Skambinimo mygtukas

Skambinimo mygtukas yra patogus būdas paskambinti tiesiogiai iš svetainės, sumažina klientų pastangas, pagerina aptarnavimo patirtį. LiveAgent siūlo pasirinktinius mygtukus, leidžia skambinti iš kompiuterio į kompiuterį ar iš telefono į kompiuterį.

Norite pereiti iš „LiveCall“? Mes jums padėsime! Susisiekite su „LiveAgent“ klientų aptarnavimo komanda ir pradėkite savo duomenų perkėlimą nemokamai jau šiandien.

Norite pereiti iš „LiveCall“?

Padidinkite pardavimus su LiveAgent, klientų aptarnavimo programine įranga su daugybe funkcijų: VoIP telefono sistemos, įeinančių skambučių centro programinė įranga ir kt. Išbandykite nemokamą demonstraciją ir gaukite naujausias naujienas bei nuolaidas apie „LiveAgent“.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x