Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atsisveikinkite su lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir mes nemokamai perkelsime jūsų duomenis iš „LivePerson“.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Keliatės iš „LivePerson“?

Jei į „LiveAgent“ norite perkelti savo „LivePerson“ bilietų sąrašą, žinių bazę, pokalbius gyvai ir kita – esate tinkamoje vietoje.

Mes siūlome jums nemokamą perkėlimą iš „LivePerson“ į „LiveAgent“, padedant mūsų klientų aptarnavimo komandai. Migracijos procesas yra greitas ir saugus. Skaitykite daugiau apie perėjimą iš „LivePerson“.

Kokius duomenis galima perkelti su mūsų pagalbos tarnybos perkėlimo paslauga?

Customers icon

Žmones

Perkelkite žmones, agentų profilius ir klientų kontaktinius duomenis

Email icon

Bilietus

Perkelkite bilietus kartu su bilietų informacija ir bilietų istorija

dollar ticket

Žymas

Perkelkite žymas ir skyrius

„LivePerson“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“ „LivePerson“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą.
„LivePerson“ siūlo bilietų tvarkymą.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
„LivePerson“ siūlo pokalbį gyvai.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„LivePerson“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą.
„LivePerson“ siūlo savitarnos portalą.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„LivePerson“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„LivePerson“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„LivePerson“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„LivePerson“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
„LivePerson“ siūlo žinių bazę.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„LivePerson“ siūlo klientų forumą.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles.
„LivePerson“ siūlo automatizavimą ir taisykles.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas.
„LivePerson“ siūlo API funkcijas.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„LivePerson“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„LivePerson“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją.
„LivePerson“ siūlo neribotą istoriją.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines.
„LivePerson“ siūlo neribotas svetaines.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
„LivePerson“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„LivePerson“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
„LivePerson“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
Maximum queue time

Nemokamas perkėlimas iš „LivePerson“

Mes suprantame, kad ne visos klientų aptarnavimo programinės įrango tinka visiems, nors „LivePerson“ ir atlieka darbą puikiai. Persikelkite iš „LivePerson“ pagalbos tarnybos į „LiveAgent“. Jūs išsaugosite savo duomenis ir teiksite puikų klientų aptarnavimą naudodami kitą programinės įrangos sprendimą. Likite tikslo priešakyje naudodami „LiveAgent“.

Mes galime padėti jums perkelti savo agentų profilius, pokalbių gyvai bilietus ar bet kokio kito tipo bilietus, žymas, klientų kontaktus ir atsiliepimus su klientų patirtimi į naują „LiveAgent“ klientų aptarnavimo programinę įrangą. Viskas mūsų sąskaita. Nedvejodami susisiekite su mumis ir aptarkite perkėlimą ir kitų duomenų, tokių kaip žinių bazės straipsniai ar kiti jums reikalingi dalykai. Spustelėję žemiau, visa tai galite išbandyti nemokamai.

Pilno persikėlimo iš „LivePerson“ į „LiveAgent“ privalumai

Satisfaction prediction scores

Puiki klientų patirtis

Mūsų klientų aptarnavimas veikia ne tik darbo valandomis, bet visą parą. Mes visada čia, kai jums to reikia.

Web helpdesk icon

Geriausia klientų aptarnavimo programa

Bilietų tvarkymas, pokalbiai gyvai, žinių bazė, skambučių centras ar socialinės žiniasklaidos palaikymas? Mes turime viską, todėl jūs galėsite suteikti geriausią pagalbą savo klientams

Reports

Sutaupykite ir uždirbkite daugiau

Padidinkite pelną ir sutaupykite pasirinkdami tinkamą planą savo įmonei

Sandbox

Kelios palaikomos kalbos

Daug geriau, kai naudojama klientų aptarnavimo programinė įranga teikiama jūsų bei jūsų klientų kalba

Peržiūrėkite „LiveAgent“ funkcionalumą

Teikite puikų klientų aptarnavimą

Jūsų pagalbos tarnyba turėtų turėti visus reikalingus įrankius, kad galėtų sutelkti dėmesį į puikų klientų aptarnavimą bei puikią klientų patirtį. Pakelkite savo klientų aptarnavimo skyrių į aukštesnį lygį naudodami patikimą skambučių centrą, žinių bazę, pokalbio gyvai valdiklį, socialinės žiniasklaidos palaikymą (net „Instagram“) ir daug daugiau.

Be to, mes stengiamės rodyti pavyzdį ir teikti geriausią pagalbą savo klientams, todėl aptarnaujame savo klientus visą parą. Susisiekite bet kada prireikus ir mes padėsime jums.

get inspired

Kokia „LiveAgent“ klientų patirtis?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

increase availability

Pasirengę persikelti iš „LivePerson“ į „LiveAgent“?

Jei norite išbandyti mus, drąsiai spauskite ant mygtuko žemiau arba susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir teiraukitės dėl persikėlimo iš „LivePerson“.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kaip persikelti iš „LivePerson“ į „LiveAgent“?

Norėdami persikelti iš „LivePerson“ į „LiveAgent“, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu, kuris mielai jums padės, arba pasinaudokite nemokamu perkėlimo papildiniu.

Kokius duomenis galima perkelti iš „LivePerson“ į „LiveAgent“?

Jūsų įmonė iš „LivePerson“ į „LiveAgent“ gali perkelti tokius duomenis kaip bilietai, administratoriai, agentai, kliento informacija, žymos, priedai ir kita.

"]

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai