Svarstote persikelti iš „Helprace“ į kitą aptarnavimo tarnybos platformą? Persikelkite iš „Helprace“ į „LiveAgent“ greitai bei gaukite prieigą prie visapusiškai funkcionalios aptarnavimo tarnybos sistemos, kuri padės jums teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„Helprace“
|
---|---|---|
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
|
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $30/mėnesiui.
|
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
|
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
|
„Helprace“ nesiūlo pokalbio gyvai.
|
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
|
„Helprace“ nesiūlo skambučių centro.
|
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
|
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo savitarnos portalą su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„Helprace“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
|
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„Helprace“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
|
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
|
„Helprace“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
|
„Helprace“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
|
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo žinių bazę su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
|
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo klientų forumą su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
|
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $30/agentui/mėnesiui.
|
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
|
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo API funkcijas su planu už $10/mėnesiui.
|
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
|
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
|
„Helprace“ nesiūlo IVR funkcijų.
|
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
|
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
|
„Helprace“ nesiūlo vaizdo skambučių.
|
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo neribotą istoriją su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo neribotas svetaines su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
|
„Helprace“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
|
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už $10/agentui/mėnesiui.
|
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
|
„Helprace“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
|
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„Helprace“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $10/mėnesiui.
|
„Helprace“ yra puikus klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimas, padedantis daugybei įmonių visame pasaulyje, tačiau suprantame, kad verslai yra skirtingi ir sprendimai jiems turi būti pritaikyti pagal poreikius. Ar jau apsvarstėte apie „LiveAgent“ kaip jūsų tolimesnę programinę įrangą, kuri padės jums teikti puikią patirtį klientams? Pakeiskite savo bilietų tvarkymo sistemą ir persikelkite iš „Helprace“ jau šiandien. Pasirinkite reikiamus duomenis ir pereikite jau šiandien. Ir jei pirmiausia norite sužinoti, ką gali „LiveAgent“, paspauskite žemiau esantį mygtuką ir gaukite visą mūsų klientų aptarnavimo sprendimo patirtį.
Perkelkite savo administratorius bei agentų ir klientų profilius
Perkelkite savo bilietus bei bilietų istoriją
Perkelkite žymas ir skyrius
Perėjus į „LiveAgent“, bilietų tvarkymo sistema, el. pašto paskyros ir žinių bazė bus tik pradžia. Naudodami tinkamas priemones atlikite daugiau. Galite gauti labai greitą tiesioginių pokalbių valdiklį, patikimą skambučių centrą ir „Facebook Messenger“, „Instagram“ ar „Viber“ socialinės žiniasklaidos integracijas. Visa tai kartu su bilietų tvarkymo sistema, elektroninio pašto integravimu ir žinių baze. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai išsirinkti tinkamą planą ir pasirinkti norimus naudoti įrankius. Tai padarę galite žengti dar didesnį žingsnį ir pasinaudoti pažangiomis funkcijomis ir daugybe integracijų, kurios jūsų darbo eigą pavers greitesne ir efektyvesne.
Puiki programinė įranga su puikiais įrankiais gali palengvinti jūsų klientų aptarnavimo agentų darbą ir tokiu būdu padaryti klientus labiau patenkintus. Patenkintas klientas reiškia didesnį pelną bei lojalumą. Siekdama sukurti puikų klientų aptarnavimo įrankį, kūrėjai turėtų žinoti, kaip suteikti nepriekaištingą pagalbą savo klientams. Štai kodėl mes siūlome visą parą dirbantį klientų aptarnavimą visiems savo klientams. Kreipkitės į mus bet kuriuo paros metu, kai tik jums prireikia pagalbos dėl jūsų programinės įrangos arba tiesiog norite gauti informacijos.
3 000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąjį terminą ir persikelkite į „LiveAgent“ jau šiandien. Spustelėkite žemiau esantį mygtuką arba susisiekite su mumis ir sužinokite daugiau apie persikėlimą iš „Helprace“.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Nemokamai perkelkite duomenis iš bet kurio žemiau išvardytų pagalbos tarnybos sprendimų teikėjų. Padarykite tai jau šiandien. Mes jums padėsime.
Norėdami persikelti iš „Helprace“ į „LiveAgent“, nedvejodami persikelkite rankiniu būdu. Šiuo metu neturime „Helprace“ skirtų migracijos įskiepių.
Jūsų įmonė iš „Helprace“ į „LiveAgent“ gali perkelti tokius duomenis kaip bilietai, administratoriai, agentai, kliento informacija, žymos, priedai ir kita.
Migruokite iš Gorgias į LiveAgent
LiveAgent yra sprendimas, kuris padeda organizacijoms gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Keli klientai išskiria didesnį klientų pasitenkinimą ir greitesnius laikus reaguojant į užklausas. LiveAgent taip pat siūlo įvairias funkcijas, tokias kaip neribojamos agentų sąlygos ir integracija su skambučiais ir socialine žiniasklaida. Tai yra ekonomiškas ir efektyvus sprendimas organizacijoms, turinčioms didelį aptarnavimo užklausų kiekį.
Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?
LiveAgent siūlo įvairias socialinių žiniasklaidų integracijas, įskaitant "Facebook", "Twitter", "Instagram" ir "Viber". Taip pat jie siūlo žinių bazę ir klientų forumą, tačiau automatizacijos ir taisyklių neatlieka. API funkcijos galimos Bilieto plane už mažiau nei "Lucep" pasirinkęjųplaną. LiveAgent siūlo IVR funkcijas, o "Lucep" - ne.
Keliatės iš "LiveHelpNow" į Liveagent?
„Viber“, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“ ir klientų kanalai – viską tai galima suderinamai sujungti naudojant pagalbos tarnybos bilietais pagrįstą sistemą. Įsijunkite ją ir suteikite savo klientams daugybę patogumų! Taip pat LiveAgent palaiko programinės įrangos migracijos įskiepius, kurie leidžia gaminti nuostabius patobulinimus savo pasirinktų technologijų pagrindu. Sekite mūsų naujienas ir sužinokite daugiau!
LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, suteikiantis galimybę gerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Šis ekonomiškas sprendimas susideda iš neribotų agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracijos. Įdiegus LiveAgent, konversijų rodiklis gali padidėti 325%.
Norite pereiti iš „LiveChat“ į „LiveAgent“?
Tekste pateikiamas „LiveChat“ ir „LiveAgent“ funkcijų palyginimas. „LiveAgent“ siūlo bilietų sistemą, tiesioginį pokalbį internetu, skambučių centrą, savitarną, integraciją su „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“, „Viber“, žinių bazę, klientų forumą, automatizavimą bei taisykles, API, interaktyvų atsakiklį, vaizdo skambučius ir neribotą istoriją, svetainių skaičių, pokalbių mygtukų, bilietų/laiškų kiekį ir skambučių įrašymą. „LiveChat“ siūlo bilietų sistemą, tiesioginį pokalbį internetu, integraciją su „Facebook“, žinių bazę ir neribotą aptarnavimą.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis