Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atsisveikinkite su lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir mes nemokamai perkelsime jūsų duomenis iš „Helprace“.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Keliatės iš „Helprace“?

Svarstote persikelti iš „Helprace“ į kitą pagalbos tarnybos platformą?

Persikelkite iš „Helprace“ į „LiveAgent“ greitai, saugiai ir efektyviai bei gaukite prieigą prie visų mūsų šaunių įrankių ir funkcijų. Mūsų pagalbos komanda gali padėti jums persikelti iš „Helprace“ be papildomų išlaidų ir išlaikant jūsų duomenų saugumą.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

„Helprace“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“ „Helprace“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $30/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
„Helprace“ nesiūlo pokalbio gyvai.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„Helprace“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo savitarnos portalą su planu už $10/agentui/mėnesiui.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo žinių bazę su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo klientų forumą su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $30/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo API funkcijas su planu už $10/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„Helprace“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„Helprace“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotą istoriją su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotas svetaines su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„Helprace“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„Helprace“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $10/mėnesiui.
Maximum queue time

Nemokamas perkėlimas iš „Helprace“

„Helprace“ yra puikus klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimas, padedantis daugybei įmonių visame pasaulyje, tačiau suprantame, kad verslai yra skirtingi ir sprendimai jiems turi būti pritaikyti pagal poreikius. Ar jau apsvarstėte apie „LiveAgent“ kaip jūsų tolimesnę programinę įrangą, kuri padės jums teikti puikią patirtį klientams?

Pakeiskite savo bilietų tvarkymo sistemą ir persikelkite iš „Helprace“ jau šiandien. Pasirinkite reikiamus duomenis ir susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad aptartumėte perkėlimą. Mes „vaišiname“, todėl jums nereikės mokėti nė cento. Ir jei pirmiausia norite sužinoti, ką gali „LiveAgent“, paspauskite žemiau esantį mygtuką ir gaukite visą mūsų klientų aptarnavimo sprendimo patirtį.

Kokius duomenis galima perkelti iš „Helprace“?

Customers icon

Žmones

Perkelkite savo administratorius bei agentų ir klientų profilius

Email icon

Bilietus

Perkelkite savo bilietus bei bilietų istoriją

dollar ticket

Žymas

Perkelkite žymas ir skyrius

Persikelkite ir iš arti pamatykite mūsų priemones veiksme

Perėjus į „LiveAgent“, bilietų tvarkymo sistema, el. pašto paskyros ir žinių bazė bus tik pradžia. Naudodami tinkamas priemones atlikite daugiau.

Galite gauti labai greitą tiesioginių pokalbių valdiklį, patikimą skambučių centrą ir „Facebook Messenger“, „Instagram“ ar „Viber“ socialinės žiniasklaidos integracijas. Visa tai kartu su bilietų tvarkymo sistema, elektroninio pašto integravimu ir žinių baze. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai išsirinkti tinkamą planą ir pasirinkti norimus naudoti įrankius. Tai padarę galite žengti dar didesnį žingsnį ir pasinaudoti pažangiomis funkcijomis ir daugybe integracijų, kurios jūsų darbo eigą pavers greitesne ir efektyvesne.

liveagent tools

Peržvelkite kai kuriuos mūsų įrankius

get inspired

Klientų aptarnavimas yra tai, ką mes išmanome

Puiki programinė įranga su puikiais įrankiais gali palengvinti jūsų klientų aptarnavimo agentų darbą ir tokiu būdu padaryti klientus labiau patenkintus. Patenkintas klientas reiškia didesnį pelną bei lojalumą.

Siekdama sukurti puikų klientų aptarnavimo įrankį, kūrėjai turėtų žinoti, kaip suteikti nepriekaištingą pagalbą savo klientams. Štai kodėl mes siūlome visą parą dirbantį klientų aptarnavimą visiems savo klientams. Kreipkitės į mus bet kuriuo paros metu, kai tik jums prireikia pagalbos dėl jūsų programinės įrangos arba tiesiog norite gauti informacijos.

3 000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų

Štai kaip atrodo gera klientų patirtis

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Pasiruošę persikelti į „LiveAgent“?

Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąjį terminą ir persikelkite į „LiveAgent“ jau šiandien. Spustelėkite žemiau esantį mygtuką arba susisiekite su mumis ir sužinokite daugiau apie persikėlimą iš „Helprace“.

Powerful WYSIWYG editor

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

FAQ

Kaip persikelti iš „Helprace“ į „LiveAgent“?

Norėdami persikelti iš „Helprace“ į „LiveAgent“, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu, kuris mielai jums padės, arba pasinaudokite nemokamu perkėlimo papildiniu.

Kokius duomenis galima perkelti iš „Helprace“ į „LiveAgent“?

Jūsų įmonė iš „Helprace“ į „LiveAgent“ gali perkelti tokius duomenis kaip bilietai, administratoriai, agentai, kliento informacija, žymos, priedai ir kita.

"]

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai