Išbandyti

Aptarnavimo centro kainų skaičiuoklė

Gaukite geriausią kainos ir kokybės santykį su „LiveAgent“ aptarnavimo centro programine įranga.

  • ✓ Jokių sąrankos mokesčių    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia banko kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Apžvelkite kai kurias pagrindines „LiveAgent“ funkcijas. Pagerinkite žinių valdymą naudodami klientų portalą. Naudokite bilietus kaip ryšių su klientais valdymo priemonę. Išlikite klientų aptarnavimo paslaugų teikimo priešakyje, naudodami sklandžią bilietų sistemą.

Skaičiuoklės privalumai

Aptarnavimo centro kainų skaičiuoklės privalumai

Peržiūrėkite mūsų aptarnavimo centro kainų skaičiuoklės privalumus ir sužinokite, kaip ji gali padėti jums pagerinti klientų aptarnavimą.

Helpdesk benefits
5

Paprasti žingsniai

Suraskite idealų aptarnavimo centro sprendimą vos 5 lengvais žingsniais, pasinaudoję mūsų kainų skaičiuokle.

70+

Aptarnavimo centrų palyginimui

Palyginkite daugiau nei 70 populiarių aptarnavimo skyrių sprendimų ir raskite sau geriausią pasiūlymą.

72 %

Išlaidų sumažėjimas

Sumažinkite išlaidas ir sutaupykite iki 72 % aptarnavimo centro programinei įrangai su „LiveAgent“.

Viską viename turintis sprendimas

Ką gali suteikti „LiveAgent“?

Gaukite prieigą prie visapusiškai funkcionalios daugiakanalės bilietų tvarkymo sistemos, kuri pritaikyta dirbti su populiariausiais klientų kanalais. Teikite pagalbą el. paštu, skambučiais, tiesioginiais pokalbiais, klientų portale su žinių baze arba socialiniuose tinkluose, pavyzdžiui, „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“ ar „Viber“. Pasinaudokite daugiau nei 130 funkcijų ir daugiau nei 150 integracijų.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Pradėkite naudoti „LiveAgent“ jau dabar!

Išbandykite viską, ką galime pasiūlyti, 14 dienų naudodami mūsų programą nemokamai

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti

Palyginkite 5 geriausius aptarnavimo centro sprendimus

Sužinokite „LiveAgent“ poziciją kitų pirmaujančių sprendimų rinkoje atžvilgiu.
Visiškas skaidrumas, jokios paslėptos informacijos.

Funkcijos „Liveagent“ „Zendesk“
konkurentas „Zendesk“.
„Freshdesk“
konkurentas „Freshdesk“.
„LiveChat“
konkurentas „LiveChat“.
„Intercom“
konkurentas „Intercom“.
Bilietų sistema
Sujungiama su keliomis komunikacijos linijomis (pvz., el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru ar socialiniais tinklais), kad būtų galima supaprastinti visus pranešimus ir leisti naudotojams į juos atsakyti iš bilietų tvarkymo programinės įrangos.
Bilietas
$15/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas, kuris kainuoja $15 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Professional
$59/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Professional, kuris kainuoja $59 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Starter
$19/mėnesiui/agentui Įtraukta į planą Starter, kuris kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Starter
$79/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Starter, kuris pirmajam agentui kainuoja $79 per mėnesį. Kiekvienas papildomas agentas kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Tiesioginis pokalbis
Vietinis tiesioginių pokalbių valdiklis, kurį galima įdiegti svetainėje ir naudoti realiuoju laiku bendraujant su svetainės lankytojais.
Bilietas+Pokalbis
$29/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas+Pokalbis, kuris kainuoja $29 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Piedas
$15-59/mėnesiui/agentui Galima įsigyti kaip papildomą funkciją už $15-59 per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Garden
$45/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Garden, kuris vienam agentui kainuoja $45 per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Starter
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Starter, kuris kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Enterprise
Kaina pagal pareikalavimą Įtraukta į planus su kainodara pagal poreikį.
Integruotas skambučių centras
Virtualus skambučių centras su centralizuotu skydeliu skambučiams atlikti, priimti ir valdyti.
Viskas-įskaičiuota
$39/mėnesiui/agentui Įtraukta į planą Viskas-įskaičiuota, kuris kainuoja $39 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Priedas
$45/mėnesiui/agentui Galima įsigyti kaip papildomą funkciją už $45 per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Estate
$85/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Estate, kuris vienam agentui kainuoja $85 per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„LiveChat“ nesiūlo šios funkcijos
„Intercom“ nesiūlo šios funkcijos
„Facebook“ ir „Twitter“
Integracija, kuri surenka visas „Twitter“ žinutes, komentarus, paminėjimus bei „Facebook“ žinutes ir paverčia juos į bilietus, į kuriuos galima atsakyti tiesiai iš programos.
Priedas
$39/mėnesiui/paskyrai Galima įsigyti kaip papildomą funkciją už $39 per mėnesį vienai paskyrai arba pagal planą Viskas-skaičiuota už $39/mėnesiui/agentui. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Team
$25/mėnesiui/agentui Įtrauktas į "Team" planą, kuris kainuoja $25 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„LiveChat“ nesiūlo šios funkcijos
Enterprise
Kaina pagal pareikalavimą Įtraukti į planus su kainodara pagal poreikį.
Taisyklės ir automatizavimas
Automatizavimo taisyklės, kurias galima įdiegti siekiant pagreitinti klientų aptarnavimo procesus.
Bilietas
$15/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas, kuris kainuoja $15 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Team
$25/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Team, kuris kainuoja $ 25 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Garden+Priedas
$45/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Garden, kuris kainuoja $45 vienam agentui per mėnesį, arba gali būti pridėtas. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„LiveChat“ nesiūlo šios funkcijos
Enterprise
Kainos pagal pareikalavimą Įtraukti į planus su kainodara pagal poreikį.
Darbo valandos ir SLA
Funkcija, leidžianti tvarkyti ir stebėti SLA žurnalus, SLA atitiktį ir nustatyti darbo valandas.
Bilietas
$15/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas, kuris kainuoja $15 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Professional
$59/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Professional, kuris kainuoja $59 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„LiveChat“ nesiūlo šios funkcijos
„Intercom“ nesiūlo šios funkcijos
Audito žurnalai
Veiklos žurnalas, kuriame registruojami visi aptarnavimo centro sistemoje atlikti veiksmai.
Viskas-įskaičiuota
$39/mėnesiui/agentui Įtraukta į planą Viskas-įskaičiuota, kuris kainuoja $39 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„Zendesk“ nesiūlo šios funkcijos
Estate
$65/mėnesiui/agentui Įtraukta į planą Estate, kuris vienam agentui kainuoja 65 USD per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„LiveChat“ nesiūlo šios funkcijos
„Intercom“ nesiūlo šios funkcijos
Neribota istorija
Neribota bilietų peržiūros istorija. (Po tam tikro laiko neprarandate prieigos prie bilietų.)
Bilietas
$15/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas, kuris kainuoja $15 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Team
$25/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Team, kuris kainuoja $25 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Team
$39/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Team, kuris kainuoja $39 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Starter
$79/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Starter, kuris pirmajam agentui kainuoja $79 per mėnesį. Kiekvienas papildomas agentas kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Prekės ženklo pašalinimas
Galimybė naudoti tuščią dizainą (be prekės ženklo).
Priedas
$19/mėnesiui/agentui Galima įsigyti kaip papildomą funkciją už $19 per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„Zendesk“ nesiūlo šios funkcijos
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Business
$59/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Business, kuris kainuoja $59 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„Intercom“ nesiūlo šios funkcijos
24/7 personalizuota sėkmės komanda
Specialiai jums paskirta klientų sėkmės komanda, galinti padėti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir 365 dienas per metus visais ryšio kanalais.
Bilietas
$15/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Bilietas, kuris kainuoja $15 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„Zendesk“ nesiūlo šios funkcijos
Blossom
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Blossom, kuris kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
Starter
$19/mėnesiui/agentui Įtrauktas į planą Starter, kuris kainuoja $19 vienam agentui per mėnesį. Visos kainos nurodytos JAV doleriais.
„Intercom“ nesiūlo šios funkcijos

Atsiliepimai

Sužinokite, kodėl mūsų klientams patinka dirbti su „LiveAgent“

  • Roman Bosch
    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
    Hendrik Henze HEWO interneto marketingas
  • Razvan Sava
    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
    Taras Baca „XperienceHR“
  • Andrej Ftomin
    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
    Andrej Ftomin „TAZAR Group“
  • Matt Janaway
    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
    Matt Janaway „Workplace Depot“
  • Rafael Kobalyan
    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Ivan Golubović
    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
    Ivan Golubović „AVMarket“
  • Rustem Gimaev
    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
    Rustem Gimaev Antalijos konsultacinis kalbų centras.

Dažnai užduodami klausimai

Jei turite klausimų, mes turime atsakymus.
Peržiūrėkite dažniausiai užduodamus klausimus apie aptarnavimo centrų kainų skaičiuoklę.

[nicefaqtitle1="Kas yra kainų skaičiuoklė?"question1="Kas yra aptarnavimo skyrių kainų skaičiuoklė?"answer1="„LiveAgent“ aptarnavimo centrų kainų skaičiuoklė – tai įrankis, skirtas įvairiems pagalbos tarnybų sprendimams palyginti. Ji palaiko daugybę įrankių ir funkcijų derinių ir leidžia pasirinkti klientų aptarnavimo agentų skaičių. Remdamasi šiais duomenimis, skaičiuoklė parodys populiarių aptarnavimo skyrių sprendimų kainas. Galite palyginti jums reikalingų funkcijų kainas ir pasirinkti geriausią pasiūlymą. „LiveAgent“ kainų skaičiuoklė gali palyginti įvairius klientų aptarnavimo programinės įrangos priemonių derinius."title2="Kaip naudoti skaičiuoklę?"question2=" Kaip naudoti aptarnavimo centro kainų skaičiuoklę?"answer2="Pasirinkite reikiamą aptarnavimo tarnybos darbuotojų skaičių, tada tiesiog pasirinkite reikiamus įrankius ir funkcijas. Tuomet naudokite kainų duomenis, kad palygintumėte aptarnavimo tarnybų kainas. Išsirinkite tas, kurios jums ir jūsų įmonei suteikia didžiausią vertę. Skaičiuoklė gali palyginti daugiau nei 70 skirtingų aptarnavimo tarnybų sprendimų, kad galėtumėte matyti jų ir „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos programinės įrangos kainų skirtumus. „LiveAgent“ kainų skaičiuoklė gali palyginti kelis įrankių derinius."title3="Kokie šios skaičiuoklės privalumai?"question3="Kokie privalumai naudoti aptarnavimo centro kainos skaičiuoklę?"answer3="Pagrindinis privalumas yra tas, kad jums nereikia valandų valandas ar dienų dienas praleisti ieškant įvairių klientų aptarnavimo skyrių programinės įrangos sprendimų ir patiems juos lyginti. Patogu yra tai, kad galite derinti komunikacijos kanalus, funkcijas ir socialinių tinklų parinktis. Pasirinkite viską, ko jums reikia, ir palikite tai, ko nenorite, kad gautumėte teisingą kainų palyginimą konkrečiam aptarnavimo skyriaus agentų skaičiui. Naudodamiesi apskaičiuotais duomenimis, raskite geriausią pasiūlymą savo situacijai ir verslui."title4="Kodėl kaina yra svarbi?"question4="Kodėl svarbi aptarnavimo skyriaus sprendimo kaina?"answer4="Klientų aptarnavimas yra labai svarbi šiuolaikinio verslo dalis. Šiuolaikiniams klientų aptarnavimo centrams paprastai reikia bendrauti keliais klientų kanalais ir naudotis įvairiomis funkcijomis bei automatinėmis priemonėmis. Standartiniai pagalbos tarnybų bendravimo kanalai yra el. paštas, tiesioginiai pokalbiai, skambučių centras, socialiniai tinklai ir klientų portalas su žinių bazės ir forumo parinktimis. Šių priemonių ir funkcijų kainos gali būti didelės, ypač atsižvelgiant į agentų, kurie jomis naudosis, skaičių. Tačiau taip pat turėtumėte vengti mokėti už funkcijas, kurios nepadės jūsų verslui."title5="Kodėl klientų aptarnavimas taip svarbu?"question5="Kodėl verslui svarbus klientų aptarnavimas?"answer5="Klientų aptarnavimas yra esminis bet kurio verslo aspektas. Ji turi padėti spręsti klientų problemas, efektyviai bendrauti su klientais ir didinti jų lojalumą. Tikėtina, kad lojalūs klientai sugrįš ir padės jums gauti daugiau pajamų. Todėl geras klientų aptarnavimas gali būti labai naudingas bet kurios pramonės šakos verslui."title6="Kaip pagerinti savo verslą?"question6="Kaip geras aptarnavimo centras gali pagerinti jūsų verslą?"answer6="Gera pagalbos tarnybos programinė įranga yra būtina norint teikti puikų aptarnavimą klientams, nes joje yra daug įrankių ir sistemų, kurios palengvina ir pagerina darbą. Ji padeda aptarnavimo centrų komandoms greitai ir rezultatyviai dirbti su klientais. Be to, aptarnavimo skyrių programinė įranga taupo laiką, leidžia naudotojams kurti automatizacijas ir kurti integruotas darbo eigas su įvairiomis programomis. Ilgainiui aptarnavimo centrų programa gali padėti įmonėms parduoti daugiau, pritraukti naujų klientų, bei padidinti jų lojalumą jūsų įmonei."title7="Kokie yra „LiveAgent“ privalumai?"question7="Kokie yra „LiveAgent“ privalumai kitų aptarnavimo centrų sprendimų atžvilgiu?"answer7="„LiveAgent“ siūlo prieigą prie naudingiausių klientų kanalų, kuriuos galima naudoti šio sprendimo bilietų sistemoje. Tai reiškia, kad aptarnavimo skyriai gali unifikuoti bendravimą su klientais vienoje platformoje. Bilietų sistema užtikrina lengvesnį organizavimą, kartu išplėsdama jūsų pasiekiamumą jūsų klientų mėgstamais naudoti kanalais."]

Pagrindinės išvados

Analizės klientų aptarnavimui yra raktas į sėkmę

Sužinokite daugiau apie klientų aptarnavimo poveikį klientams ir jūsų verslui. Peržiūrėkite klientų aptarnavimo statistinius duomenis ir pasinaudokite jų rezultatais. Pagrindinės tyrimų sritys: poveikis verslui, pagrindiniai statistiniai duomenys apie klientų aptarnavimo kanalus ir klientų elgsena įvairiose situacijose.

Ko galima išmokti?

  • Pagrindiniai klientų aptarnavimo statistiniai duomenys
  • Statistiniai duomenys apie klientų kanalus
  • Klientų aptarnavimo poveikis verslui

ir dar daugiau…

Vidutinis grynasis aptarnavimo skyrių FCR visame pasaulyje yra apie

74%

„MetricNet“

80%

gyvų pokalbių agentų prireikia kelių sistemų, kad gautų visą reikiamą informaciją. „CCW Digital“

Research multiple systems

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai