Apdovanojimaiir sertifikatai

Sužinokite daugiau apie įvairius, per daugelį metų LiveAgent laimėtus apdovanojimus ir kokybės sertifikatus.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent ir gauti apdovanojimai

Mūsų paslauga buvo įvertinta keletos pramonės pirmaujančių B2B ir SaaS susijusių organizacijų, įskaitant teigiamą populiarių pagalbos tarnybos sprendimų apžvalgos platformų ir ekspertų pripažinimą. Ji užsitvirtino lyderės poziciją kai kuriose kategorijose, įskaitant pagalbos tarnybos programinę įrangą, internetinių pokalbių programinę įrangą ir klientų pagalbos programinę įrangą.

Select year
  • 2021-lt
  • 2020-lt
  • 2019-lt

2021-lt

2020-lt

2019-lt

Related Articles to Apdovanojimai ir sertifikatai
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo tinkamo aptarnavimo tarnybų programinių įrangų palyginimo. Išbandykite „LiveAgent“ platformą 14 dienų nemokamai. Kurkite santykius ir skatinkite pardavimus.

Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?

Šiame tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Suteikiami palyginimai pagal funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.

Jei ieškote galingos alternatyvos „Freshdesk“ sistemai, siūlome išbandyti „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas ir jas siūlo už konkurencingą kainą

Ieškotealternatyvos „Freshdesk“ aptarnavimo tarnybos programai?

Išspręskite klientų užsakymus greičiau su automatizavimo taisyklėmis ir rinkite atsiliepimus siekdami puikaus klientų aptarnavimo. Prijunkite programinę įrangą ir trečiųjų šalių įrankius, kad sukurtumėte integracijas su LiveAgent. Suteikite klientams daugiau galimybių bendrauti per socialinius tinklus ir derinkite el. paštus su LiveAgent. Teikite aukštos kokybės aptarnavimą per skambučių centrą ir žinių bazę. LiveAgent turi daugybę funkcijų ir integracijų, pritaikytų jūsų aptarnavimo poreikiams.

„Liveagent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programinė įranga, todėl manome, kad tai puiki alternatyva „zendesk“. „Liveagent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.

Ieškote „Zendesk“ alternatyvos?

Klientai teigia, kad "LiveAgent" yra geriausia "Zendesk" alternatyva, nes turėjo gerą funkcionalumą, kainos yra prieinamos, jie turi gerą klientų aptarnavimo komandą, daugybę automatizuotų integracijų ir lengvą tvarkymą. Klientai, kurie išbandė kitas paslaugas, priėjo prie to paties išvados. "LiveAgent" suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

"LiveAgent" suteikia galingą bilietų programinę įrangą, tiesioginį pokalbį ir debesijos skambučių centro programinę įrangą. Taip pat yra integruota daugiau nei 40 integracijų, įskiepių ir kalbų vertimų. Visa tai gausite už vidutinę vakarienės kainą 2 asmenims. "LiveAgent" yra gerai pritaikytas kelių kanalų pagalbos centras, kuris turi daugybę funkcijų siekiant pagerinti klientų patirtį.

Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai