Apdovanojimaiir sertifikatai

Sužinokite daugiau apie įvairius, per daugelį metų LiveAgent laimėtus apdovanojimus ir kokybės sertifikatus.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms

LiveAgent ir gauti apdovanojimai

Mūsų paslauga buvo įvertinta keletos pramonės pirmaujančių B2B ir SaaS susijusių organizacijų, įskaitant teigiamą populiarių pagalbos tarnybos sprendimų apžvalgos platformų ir ekspertų pripažinimą. Ji užsitvirtino lyderės poziciją kai kuriose kategorijose, įskaitant pagalbos tarnybos programinę įrangą, internetinių pokalbių programinę įrangą ir klientų pagalbos programinę įrangą.

Select year
  • 2021-lt
  • 2020-lt
  • 2019-lt

2021-lt

2020-lt

2019-lt

Susiję straipsniai suApdovanojimai ir sertifikatai
Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo tinkamo aptarnavimo tarnybų programinių įrangų palyginimo. Išbandykite LiveAgent platformą 14 dienų nemokamai. Kurkite santykius ir skatinkite pardavimus.

Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?

Palyginkite geriausias aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas su LiveAgent – be sąrankos mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu, ir galimybe išbandyti nemokamai be kreditinės kortelės. Sužinokite, kodėl LiveAgent yra rinkos lyderis, siūlantis daugiau nei 175 funkcijas, įskaitant el. pašto bilietų tvarkymą, tiesioginius pokalbius ir skambučių centrą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą ir patirkite, kiek naudos jis suteiks jūsų darbo eigai.

Jei ieškote galingos alternatyvos „Freshdesk“ sistemai, siūlome išbandyti „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas ir jas siūlo už konkurencingą kainą

„Freshdesk“ alternatyva

Ieškote „Freshdesk“ alternatyvos? „LiveAgent“ siūlo stabilų, lengvai naudojamą klientų aptarnavimo sprendimą su daugybe įrankių, integracijų ir mobiliąja programėle. Mėgaukitės 14 dienų nemokamu bandymu ir patobulinkite savo klientų aptarnavimo patirtį!

„Liveagent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programinė įranga, todėl manome, kad tai puiki alternatyva „zendesk“. „Liveagent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.

„Zendesk“ alternatyva

„Liveagent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta pagalbos centro programinė įranga, todėl manome, kad tai puiki alternatyva „zendesk“. „Liveagent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaikomi kalbai pritaikomi valdikliai.

Kaip susisiekti su "Zendesk" klientų aptarnavimu el. paštu, internetiniais pokalbiais, telefonu, socialinėje žiniasklaidoje ir savitarnoje.

“Zendesk” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

Susisiekite su Zendesk klientų aptarnavimu internetu, skambučių centru ar socialinėje žiniasklaidoje. Raskite kontaktus čia!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x