Ieškote „Help Scout“ alternatyvos?
Sistemų aptarnavimas yra svarbus smulkiems ir dideliems verslams. „LiveAgent“ yra populiari alternatyva „Zendesk“, su gera kainos ir funkcijų santykiu, taip pat puikiu aptarnavimu. Daugelis vartotojų teigia, kad jis pranašesnis už kitas pagalbos tarnybos sistemas, tokias kaip „LiveZilla“ ar „Desk.com“. Sistemoje yra daugybė funkcijų, jo naudojimas yra paprastas ir aptarnavimas yra puikus. Visi moduliai sąveikauja tarpusavyje ir stabiliai veikia net mobiliose platformose.
Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent
Konversijos santykis yra svarbus verslo modelio elementas, tačiau reikia atlikti rinkos tyrimą, kad būtų galima sužinoti savo poziciją. Geras konversijos santykis paprastai svyruoja nuo 2% iki 5%. Žemos konversijos santykis gali kilti dėl neviliojančių pasiūlymų ar nepakankamo svetainės dizaino. Norint pagerinti konversijos santykį, svarbu didinti reikšmingus veiksmus, kurie skatina verslą.
Pereinate iš „Extend“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra programinė įranga, kuria galite pasinaudoti nemokamai arba rinktis mokamus planus, kad padidintumėte savo pelningumą ir suteiktumėte gerą aptarnavimą klientams. Programa siūlo daugiau nei 175 funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų, taip pat 43 kalbų vertimą ir neribotą bilietų istoriją. LiveAgent yra geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga, naudojama tokių kompanijų kaip Huawei, BMW, Yamaha ir Oksfordo universitetas.
Norite perkelti duomenis iš „Groove“?
Pasiūloma nemokama 7 arba 30 dienų „LigeAgent“ bandymo versija. Reikia registruotis, bet nereikia kreditinės kortelės. Siūlomos „LiveAgent“ ir „Groove“ klientų aptarnavimo platformų palyginamos, pateikiamos jų funkcijos ir kainos. Išskiriamas „LiveAgent“ pranašumas, kad siūlo nemokamai Facebook ir Twitter integracijas, o „Groove“ jas teikia tik už papildomą mokestį. Nurodoma, kad „LiveAgent“ yra Instagram integracija, o „Groove“ jos neturi.
LiveAgent siūlo nemokamą paskyrą, kurios galima susikurti per 60 sekundžių. Galima pasirinkti LigeAgent subdomeno pavadinimą ir gauti produktų naujienų ir reklaminių pasiūlymų. Po registracijos elektroniniu paštu yra siunčiama prisijungimo informacija. Mūsų svetainėje naudojami slapukai, o prisijungimo informacija yra siunčiama į pašto dėžutę. LiveAgent siūlo susitarti dėl skambučio ir išbandyti realią demonstraciją. Tinklalapyje galima naudoti internetinius pokalbius.
Nemokama pagalbos centro programinė įranga
Kompanijos perkelia savo aptarnavimo sistemą į „LiveAgent“, nes jų kainos yra prieinamos, jie turi puikią klientų aptarnavimo komandą, galimybę pridėti failus ir tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“. Be to, „LiveAgent“ turi gerą funkcionalumą, integracijas su socialiniais tinklais ir pažangų automatizavimą. Some clients also had issues with Zendesk and chose LiveAgent based on positive user feedback and pricing.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis