Pereinate iš „ HelpCrunch“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra geriausiai vertinama SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m., naudojama tokių garsių klientų kaip Huawei, BMW, Yamaha ir Oksfordo universitetas. Jie siūlo tris mokamas planus su skirtingomis funkcijomis, viskas prasideda nuo $9/mėn. ir galite išbandyti nemokamai.
Pereinate iš „Freshcaller“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra gerai žinoma ir vertinama SVĮ pagalbos centro programinė įranga, naudojama tokių didelių kompanijų kaip Huawei ir BMW. Oksfordo universitetas taip pat teikia pasaulinės klasės aptarnavimą LiveAgent'u. Su planu, pradedantį nuo $49/mėn įsigyjantys verslai ir korporacijos gali pasinaudoti visais LiveAgent funkcionalumais. Nemokamai galite išbandyti LiveAgent be kredito kortelės reikalavimo.
Pereinate iš „Zendesk“ į „LiveAgent“?
Tekstas apie LigeAgent, klientų paslaugų programinę įrangą, kuri suteikia nemokamą bandymą 7 dienoms arba 30 dienų, jei naudojamas įmonės el. paštas. Lyginamos programinės įrangos "Zendesk Talk" ir "LiveAgent" funkcijos, tokios kaip bilietų sistema, tiesioginis pokalbis internetu, skambučių centras, vartotojų forumas, automatika ir taisyklės, API ir kt. Pateikiami kainų skirtumai.
LiveAgent yra sistemos būklė ir klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia kontekstinę pagalbą ir paruoštus pranešimus klientams ir agentams. Tai naudinga agentams ir klientams, padeda įgyti žinių ir išspręsti problemas. LiveAgent taip pat siūlo daug naudingos informacijos apie programą. Taip pat yra apie mus, mokymasis, šablonai ir populiarios sistemos.
Pereinate iš „Chaport“ į „LiveAgent“?
Tekste apžvelgiama LigeAgent, „Chaport“ ir „LiveAgent“ programinės įrangos, skirtos klientų aptarnavimui, palyginimas ir jų funkcijų aprašymas. LigeAgent siūlo nemokamą bandomąjį laikotarpį, o „LiveAgent“ turi daugybę funkcijų, įskaitant bilietų sistemą, tiesioginį pokalbį, skambučių centrą, savitarną, jūsų klientų forumo kūrimą, automatizavimą ir taisykles, API ir kt. „Chaport“ taip pat turi keletą funkcijų, bet kai kurių esminių funkcijų neturi ir jų kaina yra šiek tiek aukštesnė.
Liveagent yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas, pasiūlantis tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. Jis teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje, padėdamas didinti pajamas, laimingumą ir kliento vertę.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis