Svarstote apie persikėlimą iš „OTRS“?

Mes galime padėti jums perkelti duomenis iš bet kurios „OTRS“ versijos ir įdiegti jūsų naują „LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinę įrangą. Su mūsų komandos pagalba sutaupysite laiko ir išsaugosite jums svarbius failus. Pereikite prie naujojo klientų aptarnavimo sprendimo jau šiandien ir 14 dienų bandykite nemokamai.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Agents in Help desk software - LiveAgent

Duomenų importavimas naudojant „LiveAgent“ papildinį

Persikelti iš „OTRS“ yra lengva naudojant „LiveAgent“ perkėlimo papildinį. Šis papildinys yra įtrauktas į „LiveAgent“ pagalbos tarnybos diegimą ir jis importuos visus jūsų bilietus ir kitus atsarginius failus iš šaltinio.

Štai ką gaunate persikėlę į „LiveAgent“

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nemokamas perkėlimas su mūsų pagalba

Perkėlimą galite patikėti mums: perkelsime visus jūsų el. pašto bilietus ir kitus standartinius failus. Taip sutaupysite laiko, kurį galėsite skirti susipažinimui su „LiveAgent“, arba tiesiog atsipūsti, kol mes viską tvarkysime.

Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Kokius duomenis galima perkelti?

Bilietus

Perkelkite visus pokalbius su klientais į vieną pašto dėžutę

Žmones

Importuokite viską iš kontaktų katalogo, „OTRS“ vartotojus ir agentus

Žymas

Susikurkite pilną atsarginę savo žymų kopiją, kad užtikrintumėte sklandžią savo pagalbos tarnybos veiklą

Su tinkamais įrankiais teikite aktualias paslaugas

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Susiekite visas savo socialinės žiniasklaidos paskyras su mūsų kontaktų centro programine įranga ir pagerinkite agentų produktyvumą bei apsaugokite savo klientų duomenis. „LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinė įranga integruojama su „Instagram“, „Twitter“, „Facebook“, „Facebook Messenger“ ir „Viber“.

Live chat connections

„LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinė įranga gali pasigirti greičiausiu tiesioginių pokalbių valdikliu rinkoje. Akimirksniu paverskite svetainės lankytojus klientais. Rodydami iniciatyvą, teikite individualizuotą ir informatyvią pagalbą, mėgaukitės labiau patenkintais klientais ir parduokite daugiau.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Supaprastinkite visas klientų užklausas į centralizuotą daugiakanalio agento darbalaukį naudodamiesi mūsų bilietų tvarkymo programine įranga. Priskirkite bilietus skirtingiems padaliniams ir agentams bei rūšiuokite užklausas pagal žymas, prioritetą ar gavimo datą. Kiekvieno kliento problemos sprendimo eigą nuo pradžios iki pabaigos išsamiu formatu peržiūrėkite naudodami skirtingus palaikymo kanalus mūsų hibridiniame bilietų sraute.

Customer portal software - LiveAgent

Sukurkite ir stilizuokite savo žinių bazę naudodami mūsų „WYSIWYG“ („What You See Is What You Get“, lt. „Gaunate tai, ką matote“) rengyklę. Sukurkite personalizuotą turinį su aktualia informacija ir pagerinkite klientų pasitenkinimą suteikdami jiems skirtus savipagalbos įrankius, pavyzdžiui, „Kaip?“ straipsnius, DUK ar bendruomenės forumus. Taip pat galite nustatyti savo dizainą, kuris atitiktų jūsų prekės ženklą.

Merge customer tickets in Help desk software - LiveAgent

Pasirengę pereiti prie savo naujojo klientų aptarnavimo įrankio?

Išbandykite mūsų perkėlimo papildinį nemokamai visų savo duomenų perkėlimui. Kol vykdysime jūsų duomenų ir bilietų perkėlimą, kviečiame susipažinti su mūsų įrankių rinkiniu.

Pasiruošę pradėti? Spustelėkite mygtuką ir išbandykite mūsų perkėlimą jau dabar.

Išbandyti „LiveAgent“ nemokamai

Keliatės iš kitos platformos?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Susiję straipsniai su„OTRS“ migracija
Nežinote, kaip atsakyti į užklausas per socialinius tinklus apie savo darbo laiką? Pasinaudokite mūsų visiškai pritaikomais iš anksto parengtais šablonais.

Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai

Paslaugų teikimas socialiniuose tinkluose ir klientų aptarnavimas yra svarbu verslui. LiveAgent teikia įrankius klientų aptarnavimui, o darbo valandos turėtų būti nurodytos profilyje.

Saugokite klientų duomenis ir informaciją bilietuose, naudodami bilietų/klientų įžvalgas (CRM). Taip jūs visada galite būti pasirengęs ir turėsite pakankamai žinių.

Bilietų/klientų įžvalgos (CRM)

The article discusses the benefits and drawbacks of customer management software, and offers tips for effective implementation. It also highlights key performance indicators (KPIs) for monitoring an organization's effectiveness and productivity in customer service, and recommends LiveAgent software as a supplier of various customer service software products. The article details the company's services and offers contact information for demos, newsletters, and purchases. Overall, the article emphasizes the importance of understanding customer identity, maintaining privacy laws, training agents, automating processes, and choosing appropriate software for effective customer service.

Efektyviai valdykite didelį kiekį el. laiškų naudodami el. pašto valdymo programinę įrangą. Sužinokite daugiau apie el. pašto valdymo sistemos pranašumus, funkcijas ir kita!

El. pašto valdymo programinė įranga

LiveAgent siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą, kad būtų galima patikrinti jos efektyvumą. Puikus klientų aptarnavimas yra pagrindinis ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. El. pašto rinkodara LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda pagerinti prekės ženklo žinomumą, lojalumą ir sumažina sutarčių nutraukimo kiekį. Tai suteikia daug daugiau saugumo jums ir visai jūsų komandai.

Norite perkelti savo duomenis iš „Drift“ kitur? Pažvelkite į „LiveAgent“ ir pamatykite naudą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją šiandien.

Pereinate iš „Drift“ į „LiveAgent“?

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa su daugybe funkcijų, daug kalbų palaikymu ir integracijomis su socialiniais tinklais. Teikiama nemokama bandomoji versija.

Turite bilietą su keliomis problemomis? Padalinkite bilietą į dvi ar daugiau dalių ir leiskite agentams spręsti atskiras kliento problemas.

Bilietu padalijimas

LiveAgent is a customer service software company that offers various programs, including a VoIP phone system, inbound call center software, and email management software. They have received awards and positive feedback from customers and also offer training, blog content, and webinars for clients. The company provides sales contacts and allows users to sign up for a free trial. Quality Unit, LLC, owns LiveAgent, and all rights are reserved. They have policies for privacy and security, and there is a support portal for customers.

Pasitenkinimo prognozavimo balas yra rodiklis, nusakantis ar bilietas gali gauti teigiamą, ar neigiamą pasitenkinimo įvertinimą.

Pasitenkinimo prognozavimo balai

Investuokite į klientų aptarnavimo mokymą ir skaitmeninius kanalus. Klientai vertina lengvą pasiekiamumą, greitą atsakymą, kompetenciją ir empatiją.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x