Svarstote apie persikėlimą iš „OTRS“?

Mes galime padėti jums perkelti duomenis iš bet kurios „OTRS“ versijos ir įdiegti jūsų naują „LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinę įrangą. Su mūsų komandos pagalba sutaupysite laiko ir išsaugosite jums svarbius failus. Pereikite prie naujojo klientų aptarnavimo sprendimo jau šiandien ir 14 dienų bandykite nemokamai.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Agents in Help desk software - LiveAgent

Duomenų importavimas naudojant „LiveAgent“ papildinį

Persikelti iš „OTRS“ yra lengva naudojant „LiveAgent“ perkėlimo papildinį. Šis papildinys yra įtrauktas į „LiveAgent“ pagalbos tarnybos diegimą ir jis importuos visus jūsų bilietus ir kitus atsarginius failus iš šaltinio.

Štai ką gaunate persikėlę į „LiveAgent“

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Nemokamas perkėlimas su mūsų pagalba

Perkėlimą galite patikėti mums: perkelsime visus jūsų el. pašto bilietus ir kitus standartinius failus. Taip sutaupysite laiko, kurį galėsite skirti susipažinimui su „LiveAgent“, arba tiesiog atsipūsti, kol mes viską tvarkysime.

Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Kokius duomenis galima perkelti?

Bilietus

Perkelkite visus pokalbius su klientais į vieną pašto dėžutę

Žmones

Importuokite viską iš kontaktų katalogo, „OTRS“ vartotojus ir agentus

Žymas

Susikurkite pilną atsarginę savo žymų kopiją, kad užtikrintumėte sklandžią savo pagalbos tarnybos veiklą

Su tinkamais įrankiais teikite aktualias paslaugas

Susiekite visas savo socialinės žiniasklaidos paskyras su mūsų kontaktų centro programine įranga ir pagerinkite agentų produktyvumą bei apsaugokite savo klientų duomenis. „LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinė įranga integruojama su „Instagram“, „Twitter“, „Facebook“, „Facebook Messenger“ ir „Viber“.

„LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinė įranga gali pasigirti greičiausiu tiesioginių pokalbių valdikliu rinkoje. Akimirksniu paverskite svetainės lankytojus klientais. Rodydami iniciatyvą, teikite individualizuotą ir informatyvią pagalbą, mėgaukitės labiau patenkintais klientais ir parduokite daugiau.

Supaprastinkite visas klientų užklausas į centralizuotą daugiakanalio agento darbalaukį naudodamiesi mūsų bilietų tvarkymo programine įranga. Priskirkite bilietus skirtingiems padaliniams ir agentams bei rūšiuokite užklausas pagal žymas, prioritetą ar gavimo datą. Kiekvieno kliento problemos sprendimo eigą nuo pradžios iki pabaigos išsamiu formatu peržiūrėkite naudodami skirtingus palaikymo kanalus mūsų hibridiniame bilietų sraute.

Sukurkite ir stilizuokite savo žinių bazę naudodami mūsų „WYSIWYG“ („What You See Is What You Get“, lt. „Gaunate tai, ką matote“) rengyklę. Sukurkite personalizuotą turinį su aktualia informacija ir pagerinkite klientų pasitenkinimą suteikdami jiems skirtus savipagalbos įrankius, pavyzdžiui, „Kaip?“ straipsnius, DUK ar bendruomenės forumus. Taip pat galite nustatyti savo dizainą, kuris atitiktų jūsų prekės ženklą.

Merge customer tickets in Help desk software - LiveAgent

Pasirengę pereiti prie savo naujojo klientų aptarnavimo įrankio?

Išbandykite mūsų perkėlimo papildinį nemokamai visų savo duomenų perkėlimui. Kol vykdysime jūsų duomenų ir bilietų perkėlimą, kviečiame susipažinti su mūsų įrankių rinkiniu.

Pasiruošę pradėti? Spustelėkite mygtuką ir išbandykite mūsų perkėlimą jau dabar.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Related Articles to „OTRS“ migracija
Norite perkelti savo duomenis iš „Helpcrunch“? Pažvelkite į „LiveAgent“ ir pamatykite jo teikiamą naudą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją šiandien.

Pereinate iš „ HelpCrunch“ į „LiveAgent“?

LiveAgent yra geriausiai vertinama SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m., naudojama tokių garsių klientų kaip Huawei, BMW, Yamaha ir Oksfordo universitetas. Jie siūlo tris mokamas planus su skirtingomis funkcijomis, viskas prasideda nuo $9/mėn. ir galite išbandyti nemokamai.

„LiveAgent“ šiuo metu siūlo „Freshcaller“ perkėlimo įskiepį, kuris padės jums importuoti bilietus. Gaukite nemokamą duomenų perkėlimą šiandien.

Pereinate iš „Freshcaller“ į „LiveAgent“?

LiveAgent yra gerai žinoma ir vertinama SVĮ pagalbos centro programinė įranga, naudojama tokių didelių kompanijų kaip Huawei ir BMW. Oksfordo universitetas taip pat teikia pasaulinės klasės aptarnavimą LiveAgent'u. Su planu, pradedantį nuo $49/mėn įsigyjantys verslai ir korporacijos gali pasinaudoti visais LiveAgent funkcionalumais. Nemokamai galite išbandyti LiveAgent be kredito kortelės reikalavimo.

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2019 m. ir 2020 m. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas teikdami pasaulinės klasės aptarnavimą savo klientams. „Liveagent“ yra nemokamas visam laikui arba pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų.

Pereinate iš „Zendesk“ į „LiveAgent“?

Tekstas apie LigeAgent, klientų paslaugų programinę įrangą, kuri suteikia nemokamą bandymą 7 dienoms arba 30 dienų, jei naudojamas įmonės el. paštas. Lyginamos programinės įrangos "Zendesk Talk" ir "LiveAgent" funkcijos, tokios kaip bilietų sistema, tiesioginis pokalbis internetu, skambučių centras, vartotojų forumas, automatika ir taisyklės, API ir kt. Pateikiami kainų skirtumai.

Sinchronizuokite savo kontaktus su „SharpSpring“ integracija. Ši integracija perkelia jūsų kontaktus į „LiveAgent“, iš kur galite stebėti visą komunikaciją.

„SharpSpring“

LiveAgent yra sistemos būklė ir klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia kontekstinę pagalbą ir paruoštus pranešimus klientams ir agentams. Tai naudinga agentams ir klientams, padeda įgyti žinių ir išspręsti problemas. LiveAgent taip pat siūlo daug naudingos informacijos apie programą. Taip pat yra apie mus, mokymasis, šablonai ir populiarios sistemos.

„LiveAgent“ yra pagalbos centro sprendimas, jungiantis kelis kanalus vienoje sąsajoje. Pereikite iš „Chaport“ į „LiveAgent“ ir mėgaukitės teikiamais pranašumais.

Pereinate iš „Chaport“ į „LiveAgent“?

Tekste apžvelgiama LigeAgent, „Chaport“ ir „LiveAgent“ programinės įrangos, skirtos klientų aptarnavimui, palyginimas ir jų funkcijų aprašymas. LigeAgent siūlo nemokamą bandomąjį laikotarpį, o „LiveAgent“ turi daugybę funkcijų, įskaitant bilietų sistemą, tiesioginį pokalbį, skambučių centrą, savitarną, jūsų klientų forumo kūrimą, automatizavimą ir taisykles, API ir kt. „Chaport“ taip pat turi keletą funkcijų, bet kai kurių esminių funkcijų neturi ir jų kaina yra šiek tiek aukštesnė.

Pereikite iš „SpiceWorks“ į „LiveAgent“ nemokamai šiandien. Mes galime perkelti visus jūsų bilietus, kontaktus, agentų profilius, atsiliepimus ir dar daugiau.

Pereinate iš „SpiceWorks“?

Liveagent yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai apžvalgų turintis pagalbos centro sprendimas, pasiūlantis tiesioginius pokalbius internetu ir pagalbos centro galimybes. Jis teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje, padėdamas didinti pajamas, laimingumą ir kliento vertę.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai