Nemokamas Bandymas

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Padėkime tašką blogam aptarnavimui.

Nustebinkite klientus su greitais ir išsamiais atsakymais.

  • ✓ Jokio mokesčio už paruošimą    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri pritrauks jūsų klientus

Patirkite naudą dėl didesnio agentų produktyvumo lygio ir klientų išlaikymo ar (konversijos), su mūsų daugiakanale pagalbos tarnyba. Kainos ir kokybės santykis yra neprilygstamas. Su daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir virš 40 integracijų, mūsų programinė įranga yra tobulas sprendimas visų dydžių ir pramonės šakų įmonėms. 

Apjunkite visus bendravimo kanalus ir valdykite juos iš vienos bendros įmonės pašto dėžutės. Mėgaukitės socialinės žiniasklaidos integracija, neribota bilietų naršymo istorija, skambučių įrašais, hibridiniais bilietų srautais ir kitais produktyvumo įrankiais.

Atraskite pažangią pagalbos tarnybos programinę įrangą

LiveAgent IT pagalbos tarnybos programinė apjungia įvairius bendravimo kanalus į vieningus bilietus.

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums leidžia teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Susipažinkite su LiveAgent - daugiakanale bendravimo platforma

Suteikite savo komandai teisingus pagalbos tarnybos įrankius ir pagerinkite jų produktyvumą, bei sunaudokite mažiau laiko, spręsdami klientų užklausas. Su LiveAgent, jūsų klientai gali jus pasiekti iš bet kurios vietos. Visiškai nesvarbu, ar jūsų klientai nori su jumis susisiekti el. paštu. pokalbiais, skambučiu ar naudodami socialinę žiniasklaidą. LiveAgent jums leidžia atsakyti į jų užklausas iš vienos vietos.

Bilietavimo sistema

Ar jums sudėtinga sekti ir atsakyti į visas klientų užklausas? Klientai tikisi ir reikalauja greito klientų aptarnavimo keliose platformose. Tačiaus, klientų aptarnavimo valdymas gali tapti netvarkingu ir chaotišku, jei nenaudojama kokybiška sistema.

Bilietavimo sistema yra kiekvienos kokybiškos pahalbos tarnybos dalis. LiveAgent viduje esanti bilietavimo funkcija surenka klientų užklausas iš įvairių bendravimo kanalų ir patalpina juos į vieną universalią pašto dėžutę. Tokiu būdų, vienoje platfotmoje jūs galite gauti visus savo el. laiškus, socialinįės žiniasklaidos užklausas / paminėjimus, skambučius, internetinius pokalbius ir visa kita.

Tokiu būdu Agentai galės efektyviai tvarkyti bendravimą su klientais, apsisaugant nuo prarastų ir neatsakytų užklausų. LiveAgent internetinė bilietavimo sistema yra draugiška vartotojui ir jūsų agentams nebus sudėtinga išmokti ja naudotis.

Papildomai, LiveAgent sukūrė internetinę bilietavimo sistemą, kad dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo automatizaciją. Pavyzdžiui, automatinį bilietų paskirstymą, PLS, automatizavimo taisyklės ir daugiau. Tad suteikite progą bilietų vakdymo sistemai ir iš karto teikite profesionalų klientų aptarnavimą.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Live chat connections

Internetiniai pokalbiai

Internetinių pokalbių funkcija gali jums padėti teikti momentišką klientų aptarnavimą jūsų klientams ir lankytojams. LiveAgent siūlo greičiausią internetinių pokalbių mygtuką, kuriam nėra taikomi skaičiaus apribojimai. Tokiu būdu jūs galite teikti pagalbą tuose puslapiuose, kuriuose klientai jos pageidauja.

Be to, LiveAgent internetiniai pokalbiai turi platų sumanių funkcijų pasirinkimą. Pavyzdžiui, Didžiausios eilės funkcija automatiškai sustabdo mygtuko rodymą, kai klientų eilė tampa per ilga. Aktvūs pakvietimai pokalbiui yra kita puiki funkcija, kuri gali padėti jūsų pagalbos tarnybos darbuotojams bendrauti su jūsų lankytojais dar iki jiems kreipiantis pagalbos. Iš anksto teikdami pagalbą, jūs galite juos paversti į mokius klientus.

Apie internetinių pokalbių funkcijas mes galime kalbėti visą dieną, tačiau sėkmę tiksliausiai apibūdina sugeneruotų konversijų skaičius. Be to, LiveAgent sukūrė funkciją, kurios dėka jūsų prekės ženklas gali išmatuoti internetinių pokalbių efektyvumą naudojant “Google Analytics”. Dabar geras laikas pokalbiui, todėl nieko nelaukite.

Skambučių centras

Kokybiška pagalbos tarnyba taip pat apima ir skambučių centrą, nes klientai nori susisiekti su agentais telefonu. Šiais laikais, skambučių centro sprendimai siūlo kur kas daugiau, nei tik paprastus skambučius. LiveAgent skambučių centras turi pažangias funkcijas, kurios suteikia galimybę jums pagerinti klientų patirtį naudojant telefoną, pvz. vidinius skambučius, vaizdo skambučius ir skambinimo mygtukus.

Be to, sistema siūlo automatizavimo funkciją, kuri dar labiau pagerina klientų konversiją. Pavyzdžiui, IVR, Automatinis perskambinimas ir Skambučių nukreipimas, kurie gali apsaugoti nuo ilgų laukimo eilių, nes klientai yra nukreipiami į teisingą departamentą. Tačiau, jei linija yra užimta, jie gali paprašyti automatinio perskambinimo.

Šie paprasti skambučių centro automatizavimo procesai pagerina darbo eigą ir tuo pat metu padidina klientų pasitenkinimą. Dar daugiau, kadangi skambučių centras yra integruota pagalbos tarnybos programinės įrangos dalis, jūsų klientų aptarnavimo personalas taip pat gali peržiūrėti kliento duomenis biliete, naudodami a href=”https://www.liveagent.com/integrations/#crm”>CRM integraciją.

Bendrai, LiveAgent sukūrė skambučių centro funkcijas, kurios užtikrintų puikų bendravimą su klientais telefonu, įgyvendinant pagalbos tarnybos automatizavimo funkcijas. 

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software
Customer portal software - LiveAgent

Žinių bazė

Žinių bazėje saugoma įmonės pateikiama informacija, kuri padeda klientams, kai įmonės agentai yra nepasiekiami. Tarp įmonių, savitarnos galimybė šiomis dienomis tapo labai populiari, nes beveik 80% klientų informacijos paieškai renkasi intrnetinius išteklius. 

Žinių bazės yra puikus sprendimas tiek vidiniams, tiek išoriniams tikslams. Pavyzdžiui, jūsų įmonė gali sukurti vidinę žinių bazę savo darbuotojams ir talpinti atnaujinimus ar kitą svarbią įmonės informaciją. Iš kitos pusės, jūs galite sukurti viešai prieinamą žinių bazę, kad jūsų įmonė galėtų veikti 24/7 ir nereikėtų samdyti papildomo pagalbos tarnybos personalo.

LiveAgent taip pat siūlo kelias žinių bazes įmonėms, kurios nori kurti skirtingą turinį atskiriems prekės ženklams. Nelaukite, kol jūsų konkurentai jus aplenks. Vietoje to, kurkite išsamius “how-to” straipsnius, vadovus, problemų sprendimo gidus, įrankių aprašymus ir stebėkite, kaip gerėja jūsų įmonės klientų pasitenkinimas, išlaikymas, lojalumas ir pardavimai.

Forumas

Forumas yra dar vienas puikus savitarnos sprendimas. Jūsų verslas gali sukurti LiveAgent forumą, skirtą vidiniams ir išoriniams tikslams. Forumas yra vieta, kurioje žmonės gali dalintis savo nuomonėmis, patirtimis, pasiūlymais ir kitais, su prekėmis ir paslaugomis susijusiais dalukais.

Vidinio forumo pagalba, jūsų agentai gali efektyviai spręsti su darbu susijusias problemas. Viešajame forume, klientai gali spręsti savo problemas, naudodamiesi kitų klientų patarimais.

Tokiu būdu klientams nereikia skambinti į klientų aptarnavimo tarnybą; jie gali patys paskelbti klausimą ir surasti atsakymą. Kartais forume jau gali būti aprašytos konkrečios problemos, todėl klientai gali perskaityti pokalbius ir patys surasti problemos sprendimą.

Apibendrinant, tai yra puikus būdas sustiprinti savo teikiamą pagalbą. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Customer portal software - LiveAgent

Kliento portalas

Kliento portalas, arba kitais žodžiais tariant, savitarnos portalas, yra puikus būdas teikti sklandžią klientų patirtį 24/7. LiveAgent kliento portalas suteikia galimybę jūsų klientams prisijungti ir pamatyti / stebėti jų užklausas.

Todėl jiems nereikia dar kartą kreiptis į pagalbos tarnyba, jei jie pageidauja sužinoti savo bilieto būklę. Klientai taip pat gali matyti bilieto istoriją ir papildomą informaciją apie produktus/paslaugas, kurie pateikiami Žinių bazės straipsniuose ar aptariami viešuosiuose forumuose.

Iš esmės, savitarnos portalas jums leidžia sukurti bendruomenę, kuri vieni kitiems padeda pasidalindami patarimais, pagerinančiais klientų pasitenkinimą ir lojalumą prekės ženklui.  

Pažangios pagalbos tarnybos programinės įrangos funkcijos, užtikrinančios organizuotumą

LiveAgent siūlo paprastas funkcijas, kurios turi didelę įtaką bendram jūsų komandos efektyvumui.

Automatiškai paskirstykite savo el. laiškus, pokalbius ir skambučius, remiantis iš anksto nustatytomis taisyklėis ar šaltiniais. Skaityti daugiau…

Taisyklės ir aktyvatoriai, kurie suveikia, kai pasiekiamos nustatytos sąlygos. Skaityti daugiau…

Įgalinkite savo klientus su automatizuotais perskambinimais, bei pagerinkite klientų pasitenkinimą ir sumažinkite klientų pastangas. Skaityti daugiau…

Suteikite savo agentams visą reikalingą informaciją, kuri jiems yra reikalinga, siekiant teikti įžvalgų ir suasmenintą aptarnavimą. Skaityti daugiau…

Pranešimų šablonai yra iš anksto paruošti atsakymai, padedantys greičiau atsakyti. Skaityti daugiau…

Apjunkite kelis pranešimus iš skirtingų šaltinių į vieną srautą. Skaityti daugiau…

Geriausia vertė už jūsų pinigus

LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2019 ir 2020 metais. Būkite arčiau savo klientų ir greičiau jiems padėkite su LiveAgent.

Ticket

Ticket

For small businesses and professional marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For medium-sized businesses and professional agencies

$29/mo
Mobile help desk application

Mobilioji pagalbos tarnybos aplikacija

Įdiekite Android ar iOS pritaikytą aplikaciją ir galėsite atsakyti į klientų užklausas, net ir išvykę iš biuro. Visiškai nesvarbu, ar jums reikia atsakyti į kliento el. laišką, ar skambutį – mūsų mobilioji aplikacija jums leidžia atsakyti į visas užklausas.

Pilnai daugiakalbė

Leiskite savo pagalbos agentams ir klientams naudoti jų gimtąją kalbą ir bendraujant jaustis užtikrintai. LiveAgent yra išversta į 40+ kalbų ir papildomai aplikacijoje jums leidžia pritaikyti kiekvieną specialią raidę ar raidės ženklą.

Multilingual support included
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Socialinės žiniasklaidos integracijos

Socialinės žiniasklaidos (SoŽi) klientų aptarnavimas yra šių dienų būtinybė. LiveAgent siūlo pačių populiariausių socialinių žiniasklaidų integracijas, todėl jūsų įmonė, be jokių uždelsimų, gali greitai bendrauti su socialinės žiniasklaidos auditorija. Pavyzdžiui, naudodami nesudėtingą integraciją, jūs galite prijungti “Facebook”, “Twitter” ar “Instagram”. 

CRM integracijos

LiveAgent dirba su keliais partneriais, kad užtikrintų klientams galimybę inkorporuoti klientų santykių valdymo platformą (CRM). Integravus CRM, jūsų agentai galės greitai ir efektyviai pasiekti klientų informaciją. Dėl to, kiekviena klientų užklausa bus sprendžiama efektyviai ir tuo pačiu sukurs ilgai trunkančius santykius su klientu.

Person drafting the integration flow

Jums reikalingos funkcijos

LiveAgent siūlo puikų pagalbos tarnybos programinės įrangos funkcijų derinį, įskaitant bilietų valdymo sistemą su galinga automatizacija, SLA, internetinius pokalbius, socialinius tinklus ir susirašinėjimą, skambučių centrą, IVR, kontaktų formas ir pagalbos centrą. Šiuo metu prieinamos daugiau nei 180 pagalbos tarnybos funkcijų ir įtraukta daugiau nei 40 integracijų!

LiveAgent prisitaiko prie jūsų verslo

LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga greitai prisitaiko prie skirtingų verslo modelių poreikių. Atraskite, kuo tai gali būti naudinga jūsų įmonei, aptarnaujant klientus.

Business pages

Verslo Sprendimai

Startuoliai ir Korporacijos

Įmonės

Vyriausybė

Švietimo ir mokymo įstaigos ir Nevyriausybinės organizacijos

Industry Solutions

Pramonės Sprendimai

E-komercija ir Paslaugos

Turizmas ir Apgyvendinimas

Rinkodara ir Telekomunikacijos

Pramogos

Dažnos priežastys, kodėl įmonės pradeda naudotis pagalbos tarnybos programinę įrangą

Ar jūsų įmonė patyrė tas pačias problemas, kaip ir daugelis mūsų klientų, kurie pradėjo naudotis LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga?

Compas icon

Pavėluoti atsakymai savo klientams

Ar jūs praleidžiate svarbius terminus ir savo pašto dėžutėje pasimetate tarp prioritetinių laiškų? Didelio prioriteto el. laiškams nustatykite SLA.

Email icon

Neįmanomas bendradarbiavimas tarp el. laiškų

Galbūt jūsų kolega atostogauja ir jūs turite perimti jo atsakomybes? Jums padėti gali universali įmonės pašto dėžutė.

Lightbulb icon

Informacijos, apie savo komandos efektyvumą, neturėjimas

Ar jūs žinote, kaip vyksta jūsų komandos bendravimas? Vienoje vietoje analizuokite visus jūsų įmonės pateikiamus atsakymus.

Daugiau nei 30 000 įmonių negali klysti

Peržiūrėkite mūsų sėkmės istorijas bei liudijimus ir sužinokite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą, ir padidinti jūsų verslo partnerių pasitenkinimą.

Kas yra pagalbos tarnybos programinė įranga?

Pagalbos tarnybos programinė įranga standartiškai surenka visą gaunamą klientų bendravimą ir tranformuoja jį į bilietus, užtikrindama lengvesnį jo valdymą. Norėdami su jumis susisiekti, jūsų klientai naudoja visų rūšių priemones, tokias kaip elektroninis paštas, telefonas, pranešimų aplikacijos ar internetiniai pokalbiai, todėl visą bendravimą saugodami vienoje vietoje, aptarnavimo agentams suteikiate galimybę geriau suprasti problemą ir greičiau atsakyti.

What is help desk software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Kas naudoja pagalbos tarnybos programinę įrangą?

Pagalbos tarnybos programinė įranga skirta įmonėms, pageidaujančioms teikti puikų klientų aptarnavimą. Iš esmės, pagalbos tarnybos programinę įrangą labiausiai naudoja specifinių pramonės šqkų įmonės, tokios kaip automobilių pramonės įmonės, pramogų pramonės įmonės, e-sporto industrija, mažmeninė prekyba, rinkodaros pramonė ir kelionių pramonė.

LiveAgent yra internetinis pagalbos tarnybos sprendimas, kurį virtualiai gali naudoti kiekvienos pramonės šakos įmonė, nes ji buvo sukurta, kad patenkinti tiek klientus, tiek ir klientų aptarnavimo atstovus.

Sistema stebi, teikia ataskaitas ir automatizuoja agentų užduotis, kad užtikrintų lengvą ir efektyvią jų darbo eigą. Vadinasi, agentai gali teikti kokybišką klientų aptarnavimą su minimaliu uždelsimu. 

Kaip pagalbos tarnybos gali padėti jūsų verslui?

Pagalbos tarnybos programinė įranga leidžia jums padėti savo klientams 24/7. Kaip? Paprasčiausiai sukuriant išsamią žinių bazę. Remiantis mūsų tyrimu, beveik 70% klientų renkasi savitarnos galimybę. Savitarna yra greita ir patogi, bei gali suteikti konkurencinį pranašumą. 

Nepraraskite daugiau laiko, prisijungdami prie skirtingų platformų, kad atsakyti į klientų užklausas. Padarykite savo agentus ir klientus laimingais prijungdami savo el. paštą, internetinius pokalbius, socialinę žiniasklaidą ir visą kitą prie LiveAgent ir stebėkite, kaip greitai pagerės jūsų sąveika su klientais. 

Visuomet būkite informuoti apie agentų darbą ir kas dien tobulėkite. LiveAgent komandos veiklos duomenys jūsų verslui gali suteikti naudingų įžvalgų apie jūsų klientų aptarnavimą. Dėl to, jūs galite nuspręsti, ar jums yra reikalingi papildomi mokymai ir kaip pagerinti klientų pasitenkinimą.

Vienas iš būdų, kaip pagerinti klientų patirtį yra susisiekti su jais per jų naršymo patirtį. Klientų aptarnavimo programinė įranga leidžia jūsų aptarnavimo atstovams susisiekti naudojant aktyvius pakvietimus pokalbiui. Dėl to, jūsų agentai gali sumažinti svetainę palikusių lankytojų sakičių, pagerinti klientų patirtį ir lojalumą. 

Norėdami sukurti nepriekaištingą klientų aptarnavimo patirtį, jūsų agentai turi būti greiti ir efektyvūs. Tačiau pasikartojančių užduočių sprendimas gali sunaudoti daug laiko. Automatizavus užduotis ir bilietavimo sistemoje sukūrus el. laiškų šablonus/paruoštus atsakymus, jie gali savo laiką skirti klientams, kuriems to reikia. 

Pagalbos tarnyba leidžia įvairiais būdais bendrauti jūsų kolegoms. Klientų aptarnavimo komanda gali bendrauti klientų pagalbos bilieto viduje ir labai greitai spręsti klientų problemas. Be to, klientų aptarnavimo komanda taip pat gali bendrauti už pagalbos tarnybos bilieto ribų. Efektyvus komandinis darbas pakels jūsų klientų aptarnavimą į profesionalų lygį ir padarys jūsų klientus laimingais.  

How to choose the right help desk software

Kaip išsirinkti teisingą pagalbos tarnybos programinę įrangą

Yra dešimtys skirtingų pagalbos tarnybos sprendimų, tačiau jų siūlomos galimybės labai skiriasi. Geriausios klientų tarnybos programinės įrangos pasirinkimas turėtų būti paremtas jūsų asmeniniais ir įmonės poreikiais.

Daugelis tiekėjų siūlo pagrindines funkcijas, kurios apima bilietavimą, pokalbius ar analitinius įrankius. Pažangi programinė įranga turi automatizavimą, kelias žinių bazės palaikymo sistemas ar skirtingus bendravimo įrankius. 

Su LiveAgent mes žengėme žingsnį pirmyn ir tiesiogiai į savo platformą integravome skambučių centrą. Mes taip pat įgalinome LiveAgent rinkti socialinės žiniasklaidos žinutes ir agentams suteikėme atsakymo galimybę tiesiogiai iš prietaisų skydelio. Dėl to, mūsų bilietavimas apjungia visas bendravimo formas į vieną formatą. 

Pagalbos tarnybos programinės įrangos palyginimas

Pasiūloje yra nemažai pagalbos tarnybos programinių įrangų, todėl išsirinkti vieną gali būti tikras iššūkis. Mes jums palengvinome geriausios pagalbos tarnybos programinės įrangos pasirinkimą. Mes apjungėme nesudėtingą vartotojo sąsają, pažangų funkcionalumą ir sąžiningą kainodarą į vieną paketą, kurį siūlome už vidutinę vakarienės dviems asmenims kainą.

Help desk software comparison

Visi aptarnavimo kanalai vienoje vietoje

LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga integruojama su daugybe bendravimo kanalų ir siūlo beveik 200 funkcijų.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

DUK

Kas yra IT pagalbos tarnyba?

IT pagalbos tarnyba yra atskiras įmonės ar organizacijos departamentas, kuris padeda atsakyti į techninius jos klientų klausimus.

Kas yra klientų aptarnavimo pagalbos tarnyba?

Klientų aptarnavimo pagalbos tarnyba yra programinė įranga, padedanti klientų aptarnavimo komandoms valdyti gaunamus prašymus ir užklausas.

Kokie yra skirtingi pagalbos tarnybos programinės įrangos tipai?

Kiekviena įmonė turi skirtingus nusistatymus ir poreikius. Dėl to yra įvairių tipų pagalbos tarnybos programinė įranga. Kai kurie pasirinkimai apima įmonės dydį, klientų aptarnavimo funkcijas ir klientų aptarnavimo agentų skaičių. Rinkoje siūlomi debesų kompiuterija paremta pagalbos tarnybos programinė įranga, vietoje įrengta pagalbos tarnybos programinė įranga, atviro kodo pagalbos tarnybos programinė įranga ir įmonių pagalbos tarnybos programinė įranga.

Kas yra bilietavimo sistema klientų aptarnavime?

Bilietavimo sistema yra valdymo įrankis, skirtas klientų aptarnavimo užklausų, dar vadinamų bilietais, apdorojimui ir archyvavimui. Bilietavimo sistema privalo būti patogi vartotojui ir saugoti visą reikalingą vartotojo informaciją.

Koks yra skirtumas tarp pagalbos tarnybos ir aptarnavimo tarnybos?

Terminai pagalbos tarnyba ir aptarnavimo tarnyba dažniausiai naudojami kaip sinonimai, tačiau jie reiškia skirtingus dalykus. Pagalbos tarnyba labiau skirta klaidų taisymui, tuo tarpu aptarnavimo tarnyba sprendžia aptarnavimo užklausas (naujų paslaugų prašymai) ir informacijos užklausas (pvz.: Kaip man padaryti, kad...?)

Kas naudoja Pagalbos Tarnybos Programinę Įrangą?

Pagalbos tarnybos programinė įranga skirta visiems, norintiems teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimo pagalbą keliuose kanaluose. Programinę įrangą naudoja pavieniai verslininkai, smulkios įmonės ar didelės korporacijos. Kiekvienai kategorijai yra siūlomos skirtingos prenumeratos, todėl galite pasirinkti pagal savo poreikius.

Kokia yra pagalbos tarnybos programinės įrangos nauda?

Įmonės nauda, kurią ji patiria taikydama pagalbos tarnybos programinę įrangą apima mažesnius kaštus, nes jūsų agentai galės efektyviau atlikti savo darbą ir prižiūrėti klientų užklausas iš skirtingų kanalų. Be to, kadangi jūsų agentai dirbs naudodami vieną sąsają, jie sutaupys labai daug laiko ir tokiu būdu pagerins bendrą klientų patirtį. Pagalbos tarnybos programinės įrangos tikslas yra klientų pasitenkinimas. Patenkinti klientai gali lengvai tapti lojaliais klientais, o tai jūsų įmonei suteiks visų trokštamą konkurencinį pranašumą.

Kokios yra būtinosios pagalbos tarnybos funkcijos?

Prieš apsisprendžiant dėl klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimo pasirinkimo, jums reikia įvertinti skirtingų pagalbos tarnybų siūlomas funkcijas. Štai keletas pagrindinių, į kurias turėtumėte atkreipti dėmesį: Automatinis bilietų paskirstymas, SLA, Vidiniai bilietai/pastabos, Bilietų CRM, Atsakymų šablonai, Taisyklės ir Integracijos.

Kodėl mums reikalinga bilietavimo sistema?

Bilietavimo sistema reikalinga siekiant teikti efektyvų ir dėmesingą klientų aptarnavimą. Vienu metu bendrauti el. paštu, socialinėje žiniasklaidoje, internetiniuose pokalbiuose ar skambučiais užima daug laiko ir yra neefektyvu. Bilietavimo sistema surenka visą bendravimą į vieną skydelį, suformuodama bilietus. Tokiu būdu klientų aptarnavimas tampa dar efektyvesnis, nes agentai viename skydelyje gali peržiūrėti visus bendravimo kanalus.

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai