Spausdinimo Greičio Testas

Koks yra geras spausdinimo greitis?

Nėra vieningo apibrėžimo, susijusio su geru spausdinimo greičiu, tačiau vidutinis daugumos žmonių spausdinimo greitis yra apytiksliai 40 žodžių per minutę (ŽPM). Jei jus kreipiatės dėl darbo, kuriame reikia daug spausdinti klaviatūra (tokio kaip klientų aptarnavimo atstovas, kuriam tenka daug spausdinti pokalbių metu), jūs turėtumėte sugebėti spausdinti 60-80 žodžių per minutę greičiu. Kitų profesijų atstovai, kurie atlikdami pareigas daug spausdina klaviatūra (teisininkai, sekretoriai ar transkripscionistai), turėtų spausdinti iki 100 ŽPM greičiu.

Kodėl svarbu turėti gerą spausdinmo greitį?

Darbdaviai vertina greitai spausdinančius darbuotojus, nes per tą patį laiką, jie gali atlikti daugiau darbo. Tačiau labai svarbu, kad dėl greičio, neaukotumėte savo spausdinimo tikslumo. Jei jūs spausdinate greitai, tačiau darote daug klaidų, jūs turėsite grįžti ir taisyti savo parašytą tekstą, o tai yra labai neefektyvu. Jei jūs darote daug klaidų, galite patobulinti savo spaudinimą, mūsų spausdinimo testo pagalba.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Spausdinimo greičio testą teikia LiveAgent

LiveAgent yra pirmoji pagalbos tarnybos ir internetinių pokalbių programinė įranga pasiekusi rinką. Ji veikia nuo 2003 metų ir padeda įmonėms teikti nepriekaištingą pagalbą jų klientams.

Ar esate pasiruošę mus išbandyti?

Esate perkrauti užklausomis?

Norite pagerinti savo spausdinimo greitį ir sumažinti bilietų apkrovą? Jokių problemų.  Naudokite savo LiveAgent įrankių dėžutę ir nustebinkite savo klientus su žaibo greitumo išsamiais atsakymais, kurie tuo pačiu yra pritaikyti asmeniniams poreikiams.  Naudojan LiveAgent, pasaulinio lygio klientų aptarnavimo teikimas yra nesudėtinga užduotis.

  • Leader in issue tracking software badge

Kaip spausdinimo testas gali padėti jūsų verslui?

Padidina agentų produktyvumą

Greitėjant spausdinimo greičiui, gerėja agento efektyvumas. Kuo greičiau spausdina jūsų agentai, tuo greičiau jie gali išspręsti bilietus ir pereiti prie labiau kompleksinių užduočių.

Trumpesnis sprendimo laikotarpis

Didesnis spausdinimo greitis lygus trumpesniam sprendimo laikotarpiui. Nustebinkite savo klientus su žaibiškai greitais atsakymais iternetinio pokalbio metu ar socialinėje žiniasklaidoje ir pagerinkite savo spausdinimo greitį, su mūsų internetinių pokalbių spaudinimo testu.

Didesnis klientų pasitenkinimas

Klientai nori greitų atsakymų į savo užklausas. Aptarnaukite juos naudodami didelį spausdinimo greitį ir trumpą sprendimo laikotarpį, bei tuo pat metu pagerinkite klienų pasitenkinimą.

Pagerinkite konversiją ir pardavimus

Didelis spausdinimo greitis jums gali padėti konvertuoti svetainės lankytojus į mokius klientus. Suderinkite savo greito spausdinimo įgūdžius su aktyviais tiesioginio pokalbio pakvietimais ir jums pasiseks!

DUK

Spausdinimo greičio testas yra testas, matuojantis žodžių ir simbolių skaičių, kurį galite išspausdinti per minutę. Be greičio, testas papildomai matuoja ir rašybos tikslumą.

Vidutinis spausdinimo greitis priklauso nuo verslo šakos, tačiau vidutinis profesionalaus spausdintojo greitis svyruoja nuo 65 iki 70 ŽPM.

Trumpinys ŽPM reiškia žodžius per minutę. Kai atliekate spausdinimo testą, jūsų tikslas yra pasiekti 65 – 70 žodžių per minutę greitį.

SPM yra jūsų spausdinamų simbolių skaičius per minutę, įskaitant ir padarytas klaidas. 

Norėdami spausdinti greičiau, turite praktikuoti spausdinimą ir ant klaviatūros surasti sau patogią pirštų poziciją. Jei tik pradedate, nesureikšminkite savo spausdinimo greičio. Vietoje to, stenkitės nežiūrėdami į klaviatūrą paspausti teisingus mygtukus. Kai tik pradėsite jausti kiekvieno mygtuko padėti klaviatūroje, pabandykite padidinti greitį. Norint pagerinti savo spausdinimo greitį, atlikite praktinius testus ir stebėkite savo progresą.

Potencialių ir esamų darbuotojų prašymas atlikti spausdinimo testą gali padėti pagerinti profuktyvumą, klientų pasitenkinimą ir padidinti pelną. Kuo greičiau jūsų darbuotojai sprendžia problemas, tuo laimingesni bus jūsų klientai. Didelis klientų pasitenkinimas pagerins jūsų išlaikymo ir pelno rodiklius.

Aptarnaujant klientus, spausdinimo greitis yra svarbus, nes kuo greičiau pagalbos agentas gali spausdinti, tuo daugiau bilietų jis gali išspręsti. Tai sumažina bilietų kiekį, padidina produktyvumą ir klientų pasitenkinimą.

Įvaldę spausdinimo pradmenis, išmokite klaviatūros trumpinius, kurie gali padėti pagerinti produktyvumą ir efektyvumą, nes kai bandote įvykdyti kai kurias funkcijas, jie sumažina paspaudimų skaičių.

Savo spausdinimo greitį turėtumėte išbandyti mažiausiai vieną kartą per mėnesį. Spausdinimo tikslumas ir greitis priklauso nuo raumenų atminties, todėl reikėtų juos treniruoti atliekant spausdinimo testus su atsitiktine tvarka sugenertuotais žodžiais.

Spausdinimo testas yra svarbus, nes jis parodo, kaip greitai ir tiksliai jūs galite spausdinti. Dauguma įmonių, spausdinimo testą naudoja kaip atspirties tašką, norėdamos išsiaiškinti, ar jūs būtumėte tinkamas tam tikroms pozicijoms, tokioms kaip klientų aptarnavimo atstovas, sekretorius ar raštininkas.

Geriausias būdas praktikuotis greitesnio spausdinimo yra vėl ir vėl atlikinėti testus. Pirmiausiai, reikia susikaupti ties raumenų atmintimi, pirštų pozicija ir visą dėmesį skirti tikslumui, o ne greičiui. Laikui bėgant, jūsų raumenų atmintis prisitaikys ir spausdindami jūs paspausite teisingus mygtukus bei galėsite daugiau dėmesio skirti greičiui.

LiveAgent spausdinimo testas yra nemokamas. Mes norėjome sukurti įrankį, kurį galėtumėte nuolat naudoti, praktikuodami savo nepriekaištingus spausdinimo įgūdžius.

Nėra idealios pirštų pozicijos ant klaviatūros. Tačiau jūs turėtumėte rasti sau patogią pirštų poziciją klaviatūroje. Galėtų padėti lengvas pirštų sulenkimas ir rankų nuleidimas, kad jie būtų pasiruošę judėti.

Jei norite išlaikyti tikslumą ir tuo pačiu spausdinti gritai, svarbu nustoti žvilgčioti į savo klaviatūrą ir pradėti pasitikėti savo nuojauta bei raumenų atmintimi. Jei pradėsite žvilgčioti į klaviatūrą, jūsų pirštai gali prarasti nuovoką.

Ne kiekvienam darbdaviui rūpės jūsų spausdinimo greitis, tačiau jei jūs kreipsitės dėl darbo, kurio viena iš esminių atsakomybių yra spausdinimas, jūsų spausdinimo greitis gali būti lemiamas rodiklis. Iš esmės, klientų aptarnavimo atstovai, sekretoriai, rašytojai ir kiti panašios srities darbuotojai, norėdami būti priimti į darbą, turi turėti vidutinį arba didesnį už vidutinį spausdinimo greitį.

Būsite gerose rankose!

Susiję straipsniai suSpausdinimo Testas
Sprendimo laikas yra laikas, per kurį išsprendžiamas bilietas. Jis prasideda tą pačią sekundę, kai bilietas patenka į jūsų pagalbos tarnybą ir baigiasi, kai jis yra išsprendžiamas.

Sprendimo laikas

Apibendrinant tekstą, jis nagrinėja rinkodaros strategijas ir jų poveikį vartotojams bei rinkai. Taip pat išryškina svarbų bendravimo vaidmenį versle.

Klientu Aptarnavimo Zodynas - Trikciu Salinimas

Trikčių šalinimas

Trikčių šalinimas yra procesas, kurio metu reikia surasti problemą ir ją pašalinti. Trikčių šalinimo sėkmė priklauso nuo to, kiek patirties turi jų ieškotojas.

Sprendimo laikas yra laikas, per kurį išsprendžiamas bilietas. Jis prasideda tą pačią sekundę, kai bilietas patenka į jūsų pagalbos tarnybą ir baigiasi, kai jis yra išsprendžiamas.

Sprendimo laikas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programa, padedanti padidinti konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį, palaikanti 43 kalbas ir turinti mobilią aplikaciją. Sprendimo laikas yra laikas nuo kliento užklausos iki pilno sprendimo, pagerinantį klientų aptarnavimą.

Priskirtasis yra tas asmuo, kuris gaus paskirtą bilietą. Jo vardas rodomas šalia bilieto ir visi žino, kas į jį atsakys.

Priskirtasis

Straipsnyje nagrinėjama klientų paslaugų apžvalgos, įrankiai ir įgūdžiai, taip pat siūlomi patarimai paslaugų gerinimui. Aptariama LiveAgent platforma, kuri teikia įvairias funkcijas klientų užklausų ir duomenų valdymui. Įmonė teikia mokymus, žinių bazę ir kitas resursus naudotojams. Pateikiami populiarūs klientų aptarnavimo programinės įrangos variantai.

Išbandykite mūsų paruoštus ir visiškai pritaikomus užsakymo patvirtinimo el. laiško šablonus, kurie tikrai padidins jūsų konversijas ir pajamas.

Užsakymo patvirtinimo el. laiško šablonai

Užsakymo patvirtinimo el. laiškai yra svarbūs elektroninės prekybos procese, padeda skatinti pardavimus ir užtikrina klientų informavimą bei patenkinimą. Patvirtinimo el. laiško šablonai gali būti naudingi ir efektyvūs pardavimų didinimo procese, turintys galimybę pritraukti lojalius klientus.

LiveAgent is help desk software with more than 180 features. Support your agents and customers with excellent features immediately.

Slaptažodžio tikrintuvas ir tikrinimo žurnalas

Pagerinkite rinkodaros reputaciją su LiveAgent - daugiakalbe programa su mobilią aplikaciją ir daugybe funkcijų, kainos prasideda nuo 15$/agentui/mėn. LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą. Valdymo skydelis Ūlymo Įmonė yra „LiveAgent“ paslaugų teikėja, siūlanti klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir daugiau. Pradėk nemokamą bandymą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x