Spausdinimo Greičio Testas

Koks yra geras spausdinimo greitis?

Nėra vieningo apibrėžimo, susijusio su geru spausdinimo greičiu, tačiau vidutinis daugumos žmonių spausdinimo greitis yra apytiksliai 40 žodžių per minutę (ŽPM). Jei jus kreipiatės dėl darbo, kuriame reikia daug spausdinti klaviatūra (tokio kaip klientų aptarnavimo atstovas, kuriam tenka daug spausdinti pokalbių metu), jūs turėtumėte sugebėti spausdinti 60-80 žodžių per minutę greičiu. Kitų profesijų atstovai, kurie atlikdami pareigas daug spausdina klaviatūra (teisininkai, sekretoriai ar transkripscionistai), turėtų spausdinti iki 100 ŽPM greičiu.

Kodėl svarbu turėti gerą spausdinmo greitį?

Darbdaviai vertina greitai spausdinančius darbuotojus, nes per tą patį laiką, jie gali atlikti daugiau darbo. Tačiau labai svarbu, kad dėl greičio, neaukotumėte savo spausdinimo tikslumo. Jei jūs spausdinate greitai, tačiau darote daug klaidų, jūs turėsite grįžti ir taisyti savo parašytą tekstą, o tai yra labai neefektyvu. Jei jūs darote daug klaidų, galite patobulinti savo spaudinimą, mūsų spausdinimo testo pagalba.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Spausdinimo greičio testą teikia LiveAgent

LiveAgent yra pirmoji pagalbos tarnybos ir internetinių pokalbių programinė įranga pasiekusi rinką. Ji veikia nuo 2003 metų ir padeda įmonėms teikti nepriekaištingą pagalbą jų klientams.

Ar esate pasiruošę mus išbandyti?

Esate perkrauti užklausomis?

Norite pagerinti savo spausdinimo greitį ir sumažinti bilietų apkrovą? Jokių problemų.  Naudokite savo LiveAgent įrankių dėžutę ir nustebinkite savo klientus su žaibo greitumo išsamiais atsakymais, kurie tuo pačiu yra pritaikyti asmeniniams poreikiams.  Naudojan LiveAgent, pasaulinio lygio klientų aptarnavimo teikimas yra nesudėtinga užduotis.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Kaip spausdinimo testas gali padėti jūsų verslui?

Padidina agentų produktyvumą

Greitėjant spausdinimo greičiui, gerėja agento efektyvumas. Kuo greičiau spausdina jūsų agentai, tuo greičiau jie gali išspręsti bilietus ir pereiti prie labiau kompleksinių užduočių.

Trumpesnis sprendimo laikotarpis

Didesnis spausdinimo greitis lygus trumpesniam sprendimo laikotarpiui. Nustebinkite savo klientus su žaibiškai greitais atsakymais iternetinio pokalbio metu ar socialinėje žiniasklaidoje ir pagerinkite savo spausdinimo greitį, su mūsų internetinių pokalbių spaudinimo testu.

Didesnis klientų pasitenkinimas

Klientai nori greitų atsakymų į savo užklausas. Aptarnaukite juos naudodami didelį spausdinimo greitį ir trumpą sprendimo laikotarpį, bei tuo pat metu pagerinkite klienų pasitenkinimą.

Pagerinkite konversiją ir pardavimus

Didelis spausdinimo greitis jums gali padėti konvertuoti svetainės lankytojus į mokius klientus. Suderinkite savo greito spausdinimo įgūdžius su aktyviais tiesioginio pokalbio pakvietimais ir jums pasiseks!

DUK

Spausdinimo greičio testas yra testas, matuojantis žodžių ir simbolių skaičių, kurį galite išspausdinti per minutę. Be greičio, testas papildomai matuoja ir rašybos tikslumą.

Vidutinis spausdinimo greitis priklauso nuo verslo šakos, tačiau vidutinis profesionalaus spausdintojo greitis svyruoja nuo 65 iki 70 ŽPM.

Trumpinys ŽPM reiškia žodžius per minutę. Kai atliekate spausdinimo testą, jūsų tikslas yra pasiekti 65 – 70 žodžių per minutę greitį.

SPM yra jūsų spausdinamų simbolių skaičius per minutę, įskaitant ir padarytas klaidas. 

Norėdami spausdinti greičiau, turite praktikuoti spausdinimą ir ant klaviatūros surasti sau patogią pirštų poziciją. Jei tik pradedate, nesureikšminkite savo spausdinimo greičio. Vietoje to, stenkitės nežiūrėdami į klaviatūrą paspausti teisingus mygtukus. Kai tik pradėsite jausti kiekvieno mygtuko padėti klaviatūroje, pabandykite padidinti greitį. Norint pagerinti savo spausdinimo greitį, atlikite praktinius testus ir stebėkite savo progresą.

Potencialių ir esamų darbuotojų prašymas atlikti spausdinimo testą gali padėti pagerinti profuktyvumą, klientų pasitenkinimą ir padidinti pelną. Kuo greičiau jūsų darbuotojai sprendžia problemas, tuo laimingesni bus jūsų klientai. Didelis klientų pasitenkinimas pagerins jūsų išlaikymo ir pelno rodiklius.

Aptarnaujant klientus, spausdinimo greitis yra svarbus, nes kuo greičiau pagalbos agentas gali spausdinti, tuo daugiau bilietų jis gali išspręsti. Tai sumažina bilietų kiekį, padidina produktyvumą ir klientų pasitenkinimą.

Įvaldę spausdinimo pradmenis, išmokite klaviatūros trumpinius, kurie gali padėti pagerinti produktyvumą ir efektyvumą, nes kai bandote įvykdyti kai kurias funkcijas, jie sumažina paspaudimų skaičių.

Savo spausdinimo greitį turėtumėte išbandyti mažiausiai vieną kartą per mėnesį. Spausdinimo tikslumas ir greitis priklauso nuo raumenų atminties, todėl reikėtų juos treniruoti atliekant spausdinimo testus su atsitiktine tvarka sugenertuotais žodžiais.

Spausdinimo testas yra svarbus, nes jis parodo, kaip greitai ir tiksliai jūs galite spausdinti. Dauguma įmonių, spausdinimo testą naudoja kaip atspirties tašką, norėdamos išsiaiškinti, ar jūs būtumėte tinkamas tam tikroms pozicijoms, tokioms kaip klientų aptarnavimo atstovas, sekretorius ar raštininkas.

Geriausias būdas praktikuotis greitesnio spausdinimo yra vėl ir vėl atlikinėti testus. Pirmiausiai, reikia susikaupti ties raumenų atmintimi, pirštų pozicija ir visą dėmesį skirti tikslumui, o ne greičiui. Laikui bėgant, jūsų raumenų atmintis prisitaikys ir spausdindami jūs paspausite teisingus mygtukus bei galėsite daugiau dėmesio skirti greičiui.

LiveAgent spausdinimo testas yra nemokamas. Mes norėjome sukurti įrankį, kurį galėtumėte nuolat naudoti, praktikuodami savo nepriekaištingus spausdinimo įgūdžius.

Nėra idealios pirštų pozicijos ant klaviatūros. Tačiau jūs turėtumėte rasti sau patogią pirštų poziciją klaviatūroje. Galėtų padėti lengvas pirštų sulenkimas ir rankų nuleidimas, kad jie būtų pasiruošę judėti.

Jei norite išlaikyti tikslumą ir tuo pačiu spausdinti gritai, svarbu nustoti žvilgčioti į savo klaviatūrą ir pradėti pasitikėti savo nuojauta bei raumenų atmintimi. Jei pradėsite žvilgčioti į klaviatūrą, jūsų pirštai gali prarasti nuovoką.

Ne kiekvienam darbdaviui rūpės jūsų spausdinimo greitis, tačiau jei jūs kreipsitės dėl darbo, kurio viena iš esminių atsakomybių yra spausdinimas, jūsų spausdinimo greitis gali būti lemiamas rodiklis. Iš esmės, klientų aptarnavimo atstovai, sekretoriai, rašytojai ir kiti panašios srities darbuotojai, norėdami būti priimti į darbą, turi turėti vidutinį arba didesnį už vidutinį spausdinimo greitį.

Būsite gerose rankose!

Related Articles to Spausdinimo Testas
Greičiausiai tradicinis padėkos laiškas bus gautas kitą dieną po jo išsiuntimo, tačiau kai reikia skubių tolesnių veiksmų, el. paštas bus patogesnis.

Padėkos laiškai

El. laiškų pateikimas yra svarbus klientams sėkmingų pirkimo procesų informavimui. Šablonai gali būti naudojami didinant laiškų kiekį ir patobulinant juos. Reikalingas ryšys su klientais. LiveAgent siūlo platų įrankių paketą klientų aptarnavimui, įskaitant VoIP telefono, skundų valdymo ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Mokymasis galimas žodyno, tinklearaščių, šablonų, internetinių seminarų ir rašymo testų pagalba.

LiveAgent skambučių įrašymo programinė įranga gali talpinti neribotą skambučių įrašų skaičių. Pasiekite juos bet kuriuo metu, teisiniais ar kokybės užtikrinimo tikslais.

Profesionali skambučių įrašymo programinė įranga

Šiame tekste aprašoma telefonijos programinė įranga, skirta pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Siūloma kontrolinis sąrašas skambučių centro perkėlimui ir patarimai, kaip tapti sėkmingu skambučių centro agentu. Taip pat pateikiamas geriausių skambučių centro alternatyvų palyginimas su LiveAgent programa, kuri turi klientų aptarnavimą 24/7 ir nemokamą bandomąjį laikotarpį. LiveAgent taip pat siūlo klientų stebėjimo programinę įrangą su nemokamu bandomuoju laikotarpiu ir 24/7 klientų aptarnavimu.

Sukurkite linksmą darbo vietą ir apdovanokite savo agentus apdovanojimais ir ženkleliais už atliktas užduotis ar veiksmus. Gaukite juos visus, tačiau saugokitės neigiamų!

Apdovanojimai ir ženkleliai

Pateiktas tekstas yra bendrovės LiveAgent puslapio dalis, kurioje pateikiama nuoroda į jų klientų aptarnavimo programinės įrangos paketus. Taip pat yra pateikti duomenys apie bendrovės partnerius ir mokymo galimybes bei kontaktinė informacija. Tekstas taip pat suteikia galimybę užsisakyti demonstraciją ir gauti naujienlaiškį su bendrovės atnaujinimais ir nuolaidomis. Visiškai aišku, kad tekstas yra skirtas pritraukti naujus klientus ir propaguoti bendrovės produkciją.

Kokybiškas klientų aptarnavimas yra svarbiausias veiksnys siekiant išlaikyti ilgalaikį pelningumą šiuolaikinėje įvairialypėje ir labai konkurencingoje rinkoje.

Kas padaro klientų aptarnavimą puikiu?

Šiame tekste kalbama apie svarbą suprasti klientų poreikius ir pateikiami konkretūs klientų pasitenkinimo apklausos šablonai. Puikus klientų aptarnavimas yra svarbus veiksnys siekiant ilgalaikio pelningumo, o tam reikalingi tinkama programa, personalas ir įsiklausymas į klientus. Taip pat aptariamos klientų aptarnavimo savybės, tokios kaip efektyvumas, mandagumas ir empatis. Klientų aptarnavimo įgūdžiai gali būti tobulinami remiantis klientų atsiliepimais ir patirtimi. Svarbiausi klientų aptarnavimo įgūdžiai yra komunikacija, empatija ir specialios žinios apie produktus ir įrankius.

Sekite bilietui išspręsti sugaištą laiką naudodami laiko sekimo funkciją. Laiko sekimas veikia automatiškai agentui aktyviai nagrinėjant bilietą.

Laiko sekimas

Laiko sekimas yra svarbus darbo produktumo ir efektyvumo didinimui, ypač žmonėms, kuriems mokamas valandinis atlyginimas. Laiko stebėjimo įrankiai gali padėti suprasti, ar daugiausia dėmesio skiriama reikiamoms problemoms, ir rasti būdus užduočių automatizavimui. LiveAgent yra integruotas laiko sekimo įrankis, kurio pagalba galite fiksuoti klientų aptarnavimo atstovų praleidžiamą laiką spręsdami bilietus. Tai padeda didinti darbo veiksmingumą ir rasti agentus, kuriems reikia daugiau mokymų. Galite peržiūrėti ataskaitas, eksportuoti laiko ataskaitas ir filtruoti pagal tam tikrą intervalą, agentą, bilietą ir kt.

Peržiūrėkite mūsų el. pašto šablonus, skirtus reklamuoti išorėje paskelbtus straipsnius, kurie nukreipia į jūsų svetainę. Gaukite daugiau peržiūrų su šiais paprastais patarimais!

Išorėje paskelbto straipsnio el. pašto šablonai

Šiame tekste aptariami "LiveAgent" agentų pasirinkimo ir gamifikacijos privalumai klientų aptarnavimo srityje. Taip pat pateikiami šablonai privalomiems skaityti laiškams ir kaip pagerinti puslapių peržiūros skaičių savo svetainėje. Be to, aptariami apdovanojimai ir ženkleliai, skirti padidinti darbuotojų našumą ir produktyvumą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai