Nemokamas Bandymas

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

LiveAgent Kainodara
Nuo pat pirmos dienos, kai sukuriate sąskaitą, mokęstį skaičiuojame JAV doleriais, o galutinė apmokėjimo suma priklauso nuo USD/EUR valiutos kurso.
Daugiakanalė pagalbos tarnybos programinė įranga su pažangiomis automatizavimo, internetinių pokalbių, socialinių integracijų ir skambučių centro galimybėmis
14 Dienų Nemokamas Bandymas
Nereikalaujama kreditinė kortelė
Atnaujinkite ir Mokėkite Tuo Pat Metu
Jokių Sutarčių
Jokio Mokesčio Už Paruošimą
Atšaukite Bet Kuriuo Metu
Ticket

Bilietas

Būtinas turėti organizavimo įrankis, skirtas el. pašto bilietavimui

15$/agentui/mėnesiui
13 €/agentui/ mėnesiui
  • Neribota bilietų istorija
  • Neriboti el. pašto adresai
  • Pažangios ataskaitos
  • Kliento portalas + forumas
  • API + integracijos
  • Taisyklės ir Laiko taisyklės
  • Klientų Aptarnavimas
  • Greitas Paruošimas
Ticket+Chat

Bilietas+Pokalbis

Patikimas daugiakanalis internetinių pokalbių ir bilietavimo sprendimas

29$/agentui/mėnesiui
25 €/agentui/mėnesiui

Viskas, kaip Bilietas plane ir papildomai:

  • Neriboti pokalbio mygtukai
  • Atsiliepimų valdymas
  • Lankytojų stebėjimas realiuoju laiku
  • Aktyvus pakvietimai pokalbiui
  • Pasitenkinimu pokalbiu apklausa
  • Socialiniai tinklai*
  • Laiko sekimas*
  • Audito žurnalas*
All-inclusive

Viskas-įskaičiuota

Galinga daugiakanalė pagalbos tarnyba su 180+ funkcijų

39$/agentui/mėnesiui
33 €/agentui/mėnesiui

Viskas, kaip Bilietas+pokalbiai plane ir papildomai:

  • Skambučių centro palaikymas
  • Vaizdo skambučiai
  • IVR
  • Skambučių nukreipimas ir perkėlimai
  • IP telefono aparatas
  • Neribotas skambučių įrašymas
  • Visos praeituose paketuose žvaigždute pažymėtos paslaugos, šiame pakete yra nemokamos
Free

Nemokama

Visam laikui nemokama paskyra, su kai kuriais apribojimais

0$/agentui/mėnesiui
0 €/agentui/mėnesiui
  • 7 dienų bilietų istorija
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 telefono numeris
  • 1 el. pašto adresas
  • Pagrindinės ataskaitos
  • Klientų portalas + forumas
  • Neribota bilietų istorija Visus bilietus turėkite po ranka, kai tik jums jų prireiks. LiveAgent visus bilietus saugo neribotą laikotarpį.
  • Neriboti el. pašto adresai Prijunkite neribotą el. pašto adresų skaičių (pardavimai, rinkodara, techninis aptarnavimas) prie savo LiveAgent paskyros ir užtikrinkite sklandų aptarnavimą visoje įmonėje.
  • Pažangios ataskaitos Kurkite pažangias ataskaitas (kanalai, agentai, departamentai, SLA atitiktis ir pan.) stulpelinių, skritulinių, taškinių ar linijinių diagramų forma.
  • Kliento portalas + forumas Naudokite mūsų klientų portalą ir sukurkite savo žinių bazę. Papildykite ją forumais, "how-to" straipsniais, DUK, atsiliepimais ir pasiūlymų laukeliais.
  • API + integracijos Integruokite savo mėgiamą aplikaciją naudodami mūsų pagalbos tarnybos programinė įrangos unikalų API raktą. Sujunkite mokėjimų valdymo sistemas, CRM bendradarbiavimo įrankius ir dar daugiau.
  • Taisyklės ir Laiko taisyklės Sukurkite nustatytų veiksmų ar laiko pagrindu aktyvinamas taisykles ir pagreitinkite pasikartojančių užduočių, kurioms nebūtinas jūsų agentų dalyvavimas, sprendimą.
  • Klientų Aptarnavimas Jei jums reikia pagalbos, galite susisiekti su mumis naudodami bet kurį bendravimo kanalą. Mes siūlome 24/7 klientų aptarnavimą visus metus.
  • Paruošimas Be Rūpesčių Atsisėskite ir atsipalaiduokite, kol mes už jus paruošime jūsų LiveAgent paskyrą. Prisijunkite prie naudojimui paruoštos sistemos, kuri padidins jūsų agentų produktyvumą ir pagerins klientų aptarnavimo kokybę.

Viskas, kaip Bilietas ir papildomai:

  • Neriboti pokalbių mygtukai Patalpinkite neribotą pokalbio mygtukų skaičių skirtinguose savo svetainės URL adresuose. Rodykite/paslėpkite kiekvieną mygtuką, remiantis tam tikru elgesiu paremtais aktyvatoriais.
  • Atsiliepimų valdymas Padrąsinkite savo klientus atsiųsti jums naujas idėjas ir atsiliepimus, kurie padėtų ateities plėtrą.
  • Lankytojų stebėjimas realiuoju laiku Stebėkite, ką veikia jūsų svetainės lankytojai. Matykite, kuriuos URL adresus jie atsidarė, kiek laiko jie naršė kiekviename puslapyje ir gaukite įspėjimą, kai jie apsilankys naujame jūsų svetainės puslapyje.
  • Aktyvūs pakvietimai pokalbiui Susisiekite su savo svetainės lankytojais, naudodami aktyvius pakvietimus pokalbiui. Informuokite juos, kad esate prisijungę ir pasiruošę jiems padėti, jei tik prireiks.
  • Pasitenkinimo pokalbiu apklausos Gaukite momentinį atsiliepimą po kiekvienos internetinio pokalbio sesijos. Sužinokite, kaip galite patobulėti, kas buvo padaryta gerai ir bėgant laikui, stebėkite klientų pasitenkinimą.
  • Socialiniai tinklai* Perimkite savo socialinės žiniasklaidos kontrolę. Į LiveAgent integruokite "Facebook", "Instagram", "Twitter" ir "Viber" bei apjunkite visus komentarus, pranešimus ir paminėjimus į bilieto formą, tiesiai savo pagalbos tarnyboje.
  • Laiko sekimas* Sekita savo darbo įpročius. Pamatykite, kiek laiko užtrunkate atsakydami į kiekvieną bilietą arba kiek laiko truko jūsų pertrauka.
  • Audito žurnalas* Aptikote kažką įtartino? Peržiūrėkite audito žurnalą ir pamatykite kiekvieno agento atliktus veiksmus per tam tikrą laikotrapį.

Viskas, kaip Bilietas + pokalbis, ir papildomai:

  • Skambučių centro palaikymas Sukurkite pilnai veikiantį virtualų skambučių centrą su ACD, IVR, pažangiomis perskambinimo funkcijomis ir daugiau.
  • Vaizdo skambučiai Norite daugiau asmeniškumo? Pradėkite vaizdo skambutį ir teikite unikalią, suasmenintą pagalbos patirtį savo klientams.
  • IVR Pagerinkite savo klientų skambučių centro patirtį sukurdami interaktyviojo atsakiklio (IVR) medžius, kurie nukreipia klientus į reikiamam departamentui ar agentui.
  • Skambučių nukreipimas ir perkėlimai Mūsų skambučių centras yra aprūpintas ACD ir šiltais skambučių perkėlimais. Mėgaukitės sklandžiais pokalbių perkėlimais iš vieno agento kitam, jau šiandien.
  • IP telefono aparatas Patogiau naudotis savo telefono aparatu? Jokių problemų! Prijunkite jį ptie LiveAgent ir atsakinėkite į skambučius. Jei jums tai nepriimtina, nėra būtinybės naudotis virtualiu telefonu ar į pokalbius atsakyti per naršyklę.
  • Neribotas skambučių įrašymas Jūsų patogumui, visi įeinantys ir išeinantys skambučiai, atlikti per LiveAgent, yra įrašomi. Bet kuriuo metu pasiekite įrašus kokybės užtikrinimo, mokymų ar teisiniais tikslais.
  • Visos žvaigždute pažymėtos paslaugos šiame pakete yra nemokamos
  • 7 dienų bilietų istorija Kiekvieną bilietą galima peržiūrėi ilgiausiai 7 dienas. Po 7 dienų, bilietas taps nepasiekimas.
  • 1 pokalbio mygtukas Pridėkite pokalbio mygtuką į vieną jūsų pasirinktą URL adresą.
  • 1 telefono numeris Prijunkite vieną telefono numerį, kad galėtumėte atlikti ir gauti skambučius savo virtualiame skambučių centre.
  • 1 el. pašto adresas Prijunkite vieną el. pašto adresą prie mūsų bilietavimo programinė įrangos, kad galėtumėte laiku tvarkyti, stebėti ir atsakyti į visas el. paštu gautas užklausas.
  • Pagrindinės ataskaitos Gaukite pilną apžvalgą apie jūsų analitikos ir agentų veikimą. Kurkite ataskaitas daugeliu formatų, įskaitant stulpeliniais grafikais, skritulinėmis diagramomis ar linijiniais grafikais.
  • Kliento portalas + forumas Naudokite mūsų klientų portalą ir sukurkite savo žinių bazę. Papildykite ją forumais, "how-to" straipsniais, DUK bei atsiliepimų ir pasiūlymų galimybėmis.
  • Klientų Aptarnavimas Mes siūlome 24/7 klientų aptarnavimą ištisus metus. Susisiekite su mumis naudodami internetinius pokalbius, el. paštą, telefoną, socialinę žiniasklaidą ar mūsų kliento portalą.
* Paslauga apmokestinama pagal kainodarą, kurią žemiau rasite išsamiame planų palyginime.
Planų palyginimas
Peržiūrėkite mūsų planų palyginimą ir pasirinkite sau geriausiai tinkantį

Bilietas

Bilietas+Pokalbis

Viskas-įskaičiuota

Nemokamas

Ticket

Bilietas

15$/agentui/mėnesiui
13 €/agentui/mėnesiui
Ticket+Chat

Bilietas+Pokalbis

29$/agentui/mėnesiui
25 €/agentui/mėnesiui
All-inclusive

Viskas-įskaičiuota

39$/agentui/mėnesiui
33 €/agentui/mėnesiui

Free

Nemokamai

0$/agentui/mėnesiui
0 €/agentui/mėnesiui
Bendravimo kanalai
Kliento Portalas
Paruoškite kliento portalą su žinių baze, forumu ir DUK. Klientų portalo funkcija
Kontaktų formos
Suteikite savo klientams galimybę susisiekti naudojantis kontaktine forma, kuri patalpinta tiesiai jūsų svetainėje.Kontaktų formos funkcija
"Slack" pranešimai
Gaukite "Slack" pranešimą kas kartą, kai gaunate naują bilietą ar atsakymą į bilietą LiveAgent. "Slack" pranešimų funkcija
Kliento forumas
Savo vartotojams sukurkite internetinį vartotojų forumą. Suteikite jiems galimybę užduoti klausimus, teikti atsakymus ir vesti diskusijas. Kliento forumo funkcija
El. pašto Bilietavimas (el. pašto adresai)
Išmanus el. pašto bilietavimas užtikrina, kad nepasimestų ar liktų neatsakytas nei vienas el. laiškas. Mūsų bilietavimo sistema taip pat apsaugo nuo pasikartojančių atsakymų dėl savo agentų dubliavimosi funkcijos. Bilietavimo funkcija
Neribota
Neribota
Neribota
1 el. pašto adresas
Internetiniai pokalbiai
Įgaukite klientų pasitikėjimą ir pagerinkite pardavimus, taikydami suasmenintą pagalbą realiuoju laiku, naudojant internetinius pokalbius. Internetinių pokalbių funkcija
Neribojama
Neribojama
1 Pokalbio Mygtukas
Aktyvūs pokalbių pakvietimai
Padrąsinkite savo svetainės lankytojus pakvisdami juos pokalbiui su savo agentais. Aktyvių pokalbių pakvietimo funkcija
Atsiliepimų valdymas
Padrąsinkite savo klientus siųsti nauajs idėjas ir Atsiliepimus tolimesnei plėtrai. Atsiliepimų ir Pasiūlymų funkcija
"Instagram"
Supaprastinkite visus jūsų "Instagram" komentarus ir paminėjimus ir atsakykite tiesiogiai iš LiveAgent bilietavimo skydelio. "Instagram" funkcija
39$ / mėnesiui / paskyrai 33 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
39$ / mėnesiui / paskyrai 33 € / mėnesiui / paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
"Viber"
Atsakykite į "Viber" pranešimus tiesiai iš savo LiveAgent skydelio. "Viber" funkcija
39$ / mėnesiui / paskyrai 33 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
39$ / mėnesiui / paskyrai 33 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
"Twitter"
Stebėkite unikalius raktažodžius ir jei reikia atsakykite į "Twitter" pranešimus. Visi iš LiveAgent atlikti atsakymai yra siunčiami kaip "Twitter" pranešimai. "Twitter" funkcija
39$ / mėnesiui / paskyrai 33 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
39$ / mėnesiui / paskyrai 33 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
"Facebook"
Atsakykite į "Facebook" žinutes, įrašus, komentarus ar paminėjimus tiesiai iš LiveAgent. "Facebook" funkcija
39$ / mėnesiui / paskyrai 33 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
39$ / mėnesiui / paskyrai 33 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
Skambučių centro palaikymas
Mūsų partnerių sąraše pasirinkite savo VoIP tiekėją, neribotai nustatykite agentų įrenginius ir pradėkite atsakinėti į skambučius tiesiai iš savo naršyklės. Skambučių centro palaikymas
1 Telefono numeris
Vaizdo skambutis
Padidinkite pardavimus ir pagerinkite klientų pasitenkinimą su mūsų vaizdo skambučių funkcija. Susipažinkite ir nepamirškite šypsotis! Vaizdo skambučio funkcija
Pokalbio valdymas
Bilieto istorija
Visus bilietus ir pokalbių nuorašus saugokite neribotą laiką. Bet kuriuo metu pasiekite visus buvusius bilietus, pokalbius ir skambučių įrašus kokybės užtikrinimo, teisiniais ar mokymo tikslais.
Neribota
Neribota
Neribota
7 dienos
Bilietų sujungimas
Gavote keletą bilietų apie tą pačią problemą ir norite juos apjungti? Jokių problemų! Naudokite mūsų bilietų sujungimo funkciją.
Individualūs bilieto laukeliai
Sužinojote vertingą informaciją? Sukurkite individualų bilieto laukelį ir pridėkite jį į bilieto informacinį skydelį. Individualaus bilieto laukelio funkcija
Bilietų padalijimas
Gavote bilietą su keliomis užklausomis? Padalinkite bilietą į du ir priskirkite kievieną skirtingam agentui/departamentui. Bilietų padalijimo funkcija
Vidiniai bilietai
Sukurkite vidinį pranešimą savo kolegoms. Pranešimai yra matomi tik agentams, todėl nėra reikalo baimintis, kad kiri vartotojai gali pamatyti jūsų privačias žinutes. Vidiniai bilietai
Priedai
Nesudėtingai tempkite ir paleiskite priedus (atvaizdus, muziką, vaizdo medžiagą, dokumentus ir pan.), kad pasidalintumėte su savo klientais. Priedų funkcija
Masiniai bilieto veiksmai
Siekdami sutaupyti laiko, vienu metu pasirinkite keletą bilietų ir atlikite masinius veiksmus. Naudodami šią funkciją, jūs galite išspręsti, perkelti ar ištrinti bilietus vienu paspaudimu.Masinių bilieto veiksmų funkcija
Algoritmo Sprendimas
Automatiškai suteikite bilietams prioriteturs, kurie pagal paslaugų lygio sutartis (SLA), jų gavimo datą ir laiką, turi būti išspręsti pirmiausiai. Sprendimo Funkcija
Pasitenkinimo bilietu apklausa
Automatiškai siųskite pasitenkinimo bilieto sprendimu el. laišką po kiekvieno bendravimo su klientu, ir užtikrinkite aukštos kokybės klientų aptarnavimą.
Pritaikytos žymos
Pridėkite pritaikytas žymas, kurių pagalba galėsite tvarkyti ir filtruoti bilietus, bei peržiūrėti jų turinį.
Pritaikyti bilietų filtrai
Sukurkite unikalius bilieto filtrus ir supaprastinkite paiešką bei filtravimą. Pritaikytų bilieto filtrų funkcija
Agentų pastabos bilietuose
Pridėkite privačias pastabas į bilietus. Privačios pastabos matomos tik agentams, todėl nereikia jaudintis, kad jas pamatys klientai ar kiti vartotojai. Agentų pastabų bilietuose funkcija
Realaus laiko prietaisų skydeliai
Jūsų statistikos apžvalga realiuoju laiku.
Bilieto perkėlimai
Perkelkite bilietus agentams ar departamentams, kurie geriausiai pasiruošę juos išspręsti vienu paspaudimu.
"WYSIWYG" redaktorius
Naudokite mūsų "WYSIWYG" redaktorių ir apipavidalinkite savo el. laiškus, el. laiškų šablonus ir žinių bazės straipsnius. "WYSIWYG" redaktoriaus funkcija
Keli bilietų skirtukai
Sprendžiate daugiau nei vieną problemą tuo pačiu metu? Jokių problemų! Atsidarykite keletą skirtukų su bilietais savo LiveAgent aplikacijoje ir keiskite juos pagal poreikį. Kelių bilietų skirtukų funkcija
Darbo valandos
Kada esate pasiruošę padėti savo klientams? Informuokite juos naudodami Darbo valandų funkcija
Departamentai
Sukurkite pardavimų, rinkodaros ir techninio aptarnavimo departamentus lengvesniam bilietų nukreipimui ir atsakomybių paskirstymui.Departmentų funkcija
Atsakymų šablonai
Pagreitinkite savo atsakymus naudodami iš anksto nustatytas teksto sekas. Atsakymų šablonų funkcija
Kontaktai ir Grupės
Skirstykite klientus pagal dominančias sritis, amžių, tautybę ar bet kuriuos kitus rodiklius. Kontaktų funkcija ir Grupių funkcija
Iš anksto nustatyti atsakymai
Sukurkite iš anksto nustatytus atsakymus į pagalbos užklausas, į kurias galima atsakyti bendru atsakymu. Iš anksto paruoštų atsakymų funkcija
Pokalbių nuorašai
Ar jūsų klientai pageidauja pokalbio su jumis kopijos? El. paštu jiems pateikite pokalbio nuorašus.
Apribota iki 1 Pokalbio mygtuko
Failo persiuntimas pokalbyje
Mūsų internetiniai pokalbiai palaiko JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF ir TXT failų dalijimąsį.
Apribota iki 1 Pokalbio Mygtuko
Mobiliojo pokalbio langas
Mūsų internetinio pokalbio valdiklio pagalba klientai gali nesudėtingai pradėti pokalbius mobiliuose įrenginiuose ar kompiuteryje.
Apribota iki 1 Pokalbio mygtuko
Pokalbių pasisveikinimo žinutės nustatymas
Siųskite automatines pokalbio pasisveikinimo žinutes naujiems savo svetainės lankytojams ir įrodykite, kad esate prisijungę ir pasiruošę jiems padėti.
Apribota iki 1 pokalbio mygtuko
Lankytojų stebėjimas realiuoju laiku
Stebėkite, kas domina jūsų svetainės lankytojus. Peržiūrėkite, kuriuose URL adresuose jie naršo, kiek laiko užtrunka kiekviename puslapyje ir gaukite pranešimą, kada jie atsidarys naują jūsų svetainės puslapį.
Pasitenkinimo Pokalbiu Apklausos
Momentiškai gaukite atsiliepimą apie kiekvieną bendravimą su klientu. Sužinokite, kurioje srityje galite patobulėti, kas buvo atlikta teisingai ir stebėkite klientų pasitenkinimą. Agentų įvertinimo funkcija
Laiko Sekimas
Gaukite išsamesnį suvokimą apie savo pagalbos tarnybos darbą stebėdami agentų darbo įpročius. Pamatykite, kiek laiko jie užtrunka atsakydami į kiekvieną bilietą, kiek laiko jie būna prisijungę ir kokios trukmės yra jų pertraukos. Laiko sekimo funkcija
19$ / mėnesiui / paskyrai 15 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
Skambučių Eilės Sudarymas
Jei visi prisijungę agentai yra užsiėmę su vykstančiais skambučiais, LiveAgent automatiškai naujus skambinančiuosius paskirstys į eilę. Skambučių eilės indikatorius indicator
Ribojama iki 1 Telefono numerio
IVR
Pagerinkite savo klientų skambučių centro patirtį taikydami išsamius interaktyviųjų atsakiklių (IVR) medžius, kurie jūsų klientus nukreips teisingam aptarnavimo departmentui ar agentui. IVR funkcija
Neribotas skambučių įrašymas
Neribotas skambučių įrašymas užtikrina, kad jūs visada būtumėte apsisaugoję su aukštos kokybės skambučių įrašais, kai jums jų labiausiai prireiks. Neribotų skambučių įrašų funkcija
Skambučių nukreipimas ir perkėlimas
Mūsų skambučių centro programinė įranga aprūpinta su ACD ir šiltais skambučių perkėlimais. Jau šiandien mėgaukitės sklandžiais pokalbių perkėlimais iš vieno departamento ar agento, kitam. Skambučių nukreipimo ir Skambučių perkėlimo funkcija
Tinkinimas
API
Prijunkite prie LiveAgent įvairias programas, programinę įrangą ar įrankius ir automatizuokite begalę užduočių. API funkcija
Klientų el. laiškų šablonai
Nustatykite el. laiškų šablonus savo klientams ir agentams. Visi per LiveAgent siunčiami el. laiškų šablonai gali būti formuojami HTML arba tekstiniu formatu. El. laiškų šablonų funkcija
Taisyklės ir Laiko taisyklės
Sukurkite pritaikytus aktyvatorius, automatizavimo taisykles ir laiko taisykles, bei pagreitinkite pasikartojančias užduotis, kurioms nereikalingas jūsų agentų dėmesys. Taisyklių ir Laiko taisyklių funkcija
Žaidimifikacija
Motyvuokite, linksminkite, didinkite produktyvumą ir skatinkite bendradarbiavimą tarp komandų. Žaidimifikacijos funkcija
Kontaktų formos valdiklių pritaikymas
Išsirinkite kontaktų formos valdiklį iš mūsų šablonų galerijos ir pritaikykite jį prie savo įmonės apipavidalinimo.
Apribota iki 1 formos
Pokalbių valdiklių pritaikymas
Išsirinkite pokalbių valdiklį iš mūsų šablonų galerijos ir pritaikykite jį prie savo verslo spalvų paletės.
Apribota iki 1 formos
Pakvietimo pokalbiui valdiklio pritaikymas
Išsirinkite pakvietimo pokalbiui valdiklio dizainą iš mūsų šablonų galerijos ir pritaikykite jį pagal savo poreikius.
Garso konfiguracija
Pritaikykite ar išjunkite bet kuriuos įspėjamuosius garsus, kuriuos girdite LiveAgent. Pasirinkite iš esamų garsų arba įkelkite savo failus. Garso konfiguracijos funkcija
5$ / mėnesiui/ paskyrai 5 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Agentų skaičius jūsų paskyroje nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
Paieška ir pakeitimas
LiveAgent gali automatiškai ieškoti nurodytų žodžių kiekviename gaunamame pranešime ir juos pakeisti kitais, prieš parodant ar išsaugant duomenų bazėje. Paieška ir pakeitimas funkcija
9$ / mėnesiui/ paskyrai 9 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Agentų skaičius jūsų paskyroje nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
Skambučio valdiklio pritaikymas
Sukurkite patrauklų skambučių valdiklį ar pasirinkite iš mūsų šablonų galerijos. Pritaikykite bet kurį egzistuojantį dizainą pagal savo poreikius.
Apribota iki 1 pokalbio
Vaizdo skambučių valdiklių pritaikymas
Sukurkite įtraukiančius vaizdo skambučių valdiklius ar pasirinkite jau sukurtą dizainą iš mūsų šablonų galerijos. Pritaikykite bet kurį sukurtą šabloną savo poreikiams.
Papildoma Žinių bazė
Keleta žinių bazė jums suteikia galimybę sukurti neribotą klientų portalų skaičių, iš kurių kiekvienas gali turėti savo nuosavą ir unikalų dizainą, nustatytmus ir turinį. Papildoma Žinių bazė
19$ / mėnesiui / paskyrai 15 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Agentų skaičius jūsų paskyroje nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
19$ / mėnesiui / paskyrai 15 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Agentų skaičius jūsų paskyroje nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
19$ / mėnesiui/ paskyrai 15 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Agentų skaičius jūsų paskyroje nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
Be prekės ženklo
Pašalinkite LiveAgent prekės ženklą nuo internetinių pokalbių langų ir mygtukų, žinių bazės/klientų portalo, skambučio langų ir mygtukų, kontaktų formų, atsiliepimų formų ir el. laiškų šablonų.
19$ / mėnesiui / paskyrai 15 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Agentų skaičius jūsų paskyroje nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
19$ / mėnesiui / paskyrai 15 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Agentų skaičius jūsų paskyroje nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
19$ / mėnesiui / paskyrai 15 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Agentų skaičius jūsų paskyroje nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
Ataskaitų teikimas
Bazinės Ataskaitos
Analitikos peržiūra
Gaukite klientų aptarnavimo apžvalgą. Pamatykite, kas bendrauja su jūsų įmone ir stebėkite jų gaunamas paslaugas. Analitikos peržiūros funkcija
Naudingumo ataskaita
Stebėkite savo agentų darbą. Pamatykite, kuris yra produktyviausias, kas renkasi el. laiškus vietoje internetinių pokalbių ir kas ilguoju laikotarpiu parodo gerus rezultatus. Naudingumo ataskaitų funkcija
Pažangiosios Ataskaitos
Agento ataskaita
Sugeneruokite agento ataskaitą apie jo darbo laiką, atsakytus bilietus, pokalbius, skambučius, pardavimus, vertinimus ir kitus rodiklius, per tam tikrą laikotarpį. Agento ataskaitos funkcija
Agento vertinimai
Generuokite agentų vertinimų ataskaitas su kliento komentarais. Agentų vertinimo funkcija
Departmento ataskaita
Generuokite ataskaitas apie kiekvieno departamento atsakytų bilietų, pokalbių, skambučių ir kitų rodiklių skaičių per tam tikrą laikotarpį. Departmento ataskaitos funkcija
Kanalo ataskaita
LiveAgent jus aprūpina išsamiomis įžvalgomis apie kiekvieną bendravimo kanalą: el. paštą, skambučių centrą, kontaktų formas, "Instagram", "Facebook" pranešimus, "Twitter" ir pan. Kanalo ataskaitos funkcija
Žymų ataskaita
Generuokite žymų ataskaitas už pasirinktą laikotarpį. Individualius įrašus galima išrūšiuoti pagal laikotarpį, departamentą, kanalą ir agentą. Žymų ataskaitos funkcija
Bilieto istorija
Filtruokite bilietus pagal dieną, savaitę, mėnesį, metus ar pasirinktą laikotarpį ir generuokite bilietų istorijos ataskaitą. Sužinokite, kuriems departamentams buvo priskirta daugiausiai bilietų, kurie agentai juos sprendė, jų dabartinius statusus ir daugiau.
Mano darbo ataskaita
Generuokite ataskaitas apie savo atliktą darbą per dieną, savaitę, mėnesį, metus ar kitą pasirinktą laikotarpį. Pamatykite, kiek bilietų buvo priskirta jums, iš kurio kanalo juos gavote ir jų dabartinį statusą.
Agento pasiekiamumas skambučiams, pokalbiams, bilietams
Stebėkite savo agentų prieinamumą ir pamatykite kada tiksliai jie būna prisijungę (data, valandos, nuo, iki). Agento prieinamumo funkcija
Call, chat availability
Generuokite ataskaitas apie kiekvieno agento galimybę atsakyti į skambučius ir pokalbius. Sužinokite, kuris yra labiausiai įsitraukęs, o kuriam reikia įdėti daugiau pastangų.
Skambučių, pokalbių, bilietų apkrova
Sužinokite, kurie agentai turėjo daugiausiai jiems priskirtų bilietų, skambučių ir pokalbių, bei palyginkite su kitais agentais ir optimizuokite jų darbo apkrovą.
Laiko ataskaita
Sužinokite, kiek laiko trunka atsakyti į bilietus per tam tirką laikotarpį. Individualius įrašus galima rūšiuoti pagal agentą, bilietą, klientą, įmonę, ataskaitos datą, apmokėjimo datą, tipą (rankinis, automatinis). Laiko ataskaitos funkcija
19$ / mėnesiui / paskyrai 15 € / mėnesiui / paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Agentų skaičius jūsų paskyroje nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
PLS su Ataskaitomis
Skambučių, pokalbių, bilietų PLS atitiktis
LiveAgent siūlo ataskaitą apie įgyvendintas ar praleistas PLS (paslaugų lygio sutartys) už pasirinktą laikotarpį ir departamentą. Individualius įrašus galima išrūšiuoti pagal departamentą, agentą ir datą. PLS laikymosi funkcija
Skambučių, pokalbių, bilietų PLS žurnalas
LiveAgent siūlo įgyvendintų ir praleistų PLS žurnalą pagal pasirinktą laikotarpį ir departamentą. Individualius įrašus galima rūšiuoti pagal užklausos teikėją, Bilieto ID, PLS pradžios datą, departamentą, agentą, termino datą, uždarymo datą ir PLS likusį/pradelstą laiką. PLS žurnalo funkcija
Integracijos
"Squarespace"
LiveAgent suteikia jums galimybę patalpinti internetinio pokalbio mygtukus jūsų "Squarespace" svetainėse. "Squarespace" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Weebly"
LiveAgent "Weebly" integraciją suteikia jums galimybę patalpitnti internetinio pokalbio mygtukus savo "Weebly" svetainėse. "Weebly" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Wix"
LiveAgent "Wix" integracija suteikia jums galimybę patalpinti internetinio pokalbio mygtukus savo "Wix" svetainėse. "Wix" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"WordPress"
LiveAgent "WordPress" integracija suteikia jums galimybę patalpinti internetinio pokalbio mygtukus savo "WordPress" svetainėje ar tinklaraštyje. Paverskite savo svetainę į galingą "WordPress" pagalbos tarnybą ar "WordPress" internetinius pokalbius su LiveAgent. "WordPress" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"PipeDrive"
Registruokite naujuas "PipeDrive" sandorius ir peržiūrėkite jau užregistruotus sandorius apie klientą, kuriam teikiate pagalbą. "PipeDrive" integracija
Ribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"ActiveCampaign"
Integruokite "ActiveCampaign" į LiveAgent ir automatizuokite tokius procesus, kaip naujų sandorių kūrimas, kontaktų atnaujinimas ir daugiau. "ActiveCampaign" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"Mailchimp"
Prenumeruokite ir atšaukite kontaktus iš savo "MailChimp" el. laiškų siuntimo sąrašo, tiesiai iš LiveAgent. "MailChimp" integracija
Ribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"Jira"
Prijunkite "Jira" prie savo LiveAgent paskyros ir peržiūrėkite bilietus, susijusius su "Jira" užduotimis, sujunkite nurodytų klientų užduotis su bilietais ir ieškokite "Jira" bilietų LiveAgent. "Jira" integracija
"Google Analytics"
Stebėkite įvykius tiesioginės pokalbio sesijos metu su "Google Analytics". Dėka šių duomenų, jūs galite vertinti internetinių pokalbių ar agentų įtaką pįmonės pardavimams. "Google Analytics" integracija
"Zapier"
Sujunkite "Zapier" su savo LiveAgent paskyra ir nustatykite pritaikytus aktyvatorius, atliekančius pageidaujamsu veiksmus. "Zapier" integracija
"Magento 2"
Surinkite įžvalgas apie buvusius jūsų klientų užsakymus iš jūsų "Magento" parduotuvės, tiesiogiai iš jūsų LiveAgent bilieto informacinio skydelio. "Magento 2" integracija
Ribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"Prestashop"
Patalpinkite internetinių pokalbių valdiklį savo "Prestashop" svetainėje ir peržiūrėkite savo klientų užsakymus tiesiogiai iš savo LiveAgent bilieto informacijos skydelio. "Prestashop" integracija
"Shopify"
Patalpinkite internetinių pokalbių mygtuką savo "Shopify" parduotuvėje. "Shopify" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Bigcommerce"
Patalpinkite internetinių pokalbių mygtuką savo "Bigcommerce" parduotuvėje. "Bigcommerce" integracija
"Opencart"
Patalpinkite internetinių pokalbių mygtuką savo "Opencart" parduotuvėje. "Opencart" integracija
"Salesforce"
Tiesiogiai iš savo LiveAgent bilieto informacinio skydelio pridėkite nujus ar redaguokite egzistuojančius "SalesForce" sandorius. Sumažinkite pasikartojančius duomenis skirtingose aplikacijose ir suteikite sklandžią patirtį savo labiausiai vertinamiems klientams. "Salesforce" integracija
CMS
"SpringBuilder"
Pridėkite internetinių pokalbių mygtuką į savo "SpringBuilder" svetainę ir pagreitinkite problemų sprendimą ir bendravimą su savo klientais. "SpringBuilder" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Joomla!"
Jei norite į savo "Joomla" svetainę prisidėti vieną iš mūsų internetinių pokalbių mygtukų, galite tai padaryti įterpdami mygtuko kodą į savo "Joomla" paraštę. "Joomla!" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Adobe Business Catalyst"
LiveAgent "Adobe Business Catalyst" integracija jums suteikia galimybę patalpinti internetinių pokalbių mygtuką savo "Adobe Business Catalyst" svetainėje. "Adobe Business Catalyst" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Drupal"
Susisiekite su savo klientais realiuoju laikų patalpinę internetinių pokalbių mygtuką savo "Drupal" svetainėje. Taip pat naudokite neprisijungus pasiekiamus forumus bei pagalbos tarnybos galimybes. "Drupal" integracija
1 Pokalbių mygtukas
"ExpressionEngine"
LiveAgent suteikia galimybę patalpinti internetinių pokalbių mygtukus jūsų "ExpressionEngine" tinklapiuose. "ExpressionEngine" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"GoDaddy"
LiveAgent ir "GoDaddy" integracija jums suteikia galimybę patalpinti internetinių pokalbių mygtuką savo "GoDaddy" svetainėje. "GoDaddy" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Squarespace"
LiveAgent jums suteikia galimybę patalpinti internetinių pokalbių mygtukus jūsų "Squarespace" svetainėse. "Squarespace" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"SpringBuilder"
Pridėkite internetinių pokalbių mygtuką į savo "SpringBuilder" svetainę ir pagreitinkite problemų sprendimą ir bendravimą su savo klientais. "SpringBuilder" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"uKit"
LiveAgent "uKit" integracija suteikia galimybę patalpinti internetinių pokalbių mygtuką jūsų "uKit" parduotuvėje. "uKit" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Web.com"
LiveAgent "Weebly" integracija suteikia jums galimybę patalpinti internetinio pokalbio mygtuką jūsų "Weebly" svetsaines. "Weebly" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Wix"
LiveAgent "Wix" integracija jums suteikia galimybę patalpinti internetinių pokalbių mygtukus jūsų "Wix" svetainėse. "Wix" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"WordPress"
LiveAgent "WordPress" integracija suteikia jums galimybę patalpinti internetinio pokalbio mygtukus savo "WordPress" svetainėje ar tinklaraštyje. Paverskite savo svetainę į galingą "WordPress" pagalbos tarnybą ar "WordPress" internetinius pokalbius su LiveAgent. "WordPress" integracija
1 Pokalbio mygtukas
CRM
"Salesflare"
Gaukite klientų informaciją iš pokalbių ir formų, bei užsaugokite ją tiesiogiai savo "Salesflare" iš LiveAgent bilieto informacijos skydelio. "Salesflare" integracija
"PipeDrive"
Užregistruokite visus naujus "PipeDrive" pasiūlymus ir peržiūrėkite visus registruotus pasiūlymus apie klientą, kuriam padedate. "PipeDrive" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"Vectera"
Planuokite susitikimus, klases ar net realius susitikimus su klientais tiesiai iš LiveAgent. "Vectera" integracija
"Highrise"
Aktyvuokite "Highrise" integraciją ir pradėkite valdyti "Highrise" duomenis su LiveAgent (ir atvirkščiai). Registruokite naujus pasiūlymus, redaguokite jau egzistuojančius ir daugiau. "Highrise" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"SharpSpring"
LiveAgent ir "SharpSpring" sinchronizavimas leidžia jums automatiškai sinchronizuoti kontaktinę informaciją abejose platformose. "SharpSpring" integracija
"Salesforce" (greitai)
Pridėkite naujus ar redaguokite egzistuojančius sandorius savo "SalesForce", tiesiogiai iš savo LiveAgent bilieto informacijos skydelio. Sumažinkite pasikartojančių duomenų įvedimą skirtingose aplikacijose ir suteikite sklandžią patirtį savo labiausiai vertinamiems klientams.
El. pašto rinkodara
"ActiveCampaign"
Integruokite "ActiveCampaign" į LiveAgent ir automatizuokite tokius procesus, kaip naujų pasiūlymų kūrimas, sutarčių atnaujinimas ir daugiau. "ActiveCampaign" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"Klaviyo"
Užprenumeruokite klientus prie savo "Klaviyo" el. pašto siuntimo sąrašų su LiveAgent. Integruokite abu įrankius ir sumažinkite pastangas ir laiką, kurias skiriate davo duomenų bazės valdymui. "Klaviyo" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"SpamAssassin"
Filtruokite gaunamus el. laiškus naudodami "SpamAssassin" brukalų filtrą. Kaip brukalus pažymėtus el. laiškus galima rasti bilietuose, pažymėtuose kaip brukalas. "SpamAssassin" integracija
"AWeber"
Aktyvavę "AWeber" įskiepį galėsite prenumeruoti ir atšaukti prenumeratą savo adresatų sąrašuose tiesiogiai iš LiveAgent. "AWeber" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"GetResponse"
Pridėkite klientus į savo "GetResponse" pašto adresų sąrašus tiesiai iš bilieto informacijos skydelio. Norint išvengti šlamšo siuntimo el. laiškais, kontaktui išsiunčiamas el. laiškas, kai jūs juos pridedate į naują adresatų sąrašą. (Prenumeratą turi patvirtinti kontaktinis asmuo). "GetResponse" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"Mailchimp"
Prenumeruokite ir atšaukite kontaktų prenumeratas iš jūsų "MailChimp" kontaktų sąrašų, tiesiogiai iš LiveAgent. "MailChimp" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
Socialinės
"GIPHY"
"GIPHY" Paieška leidžia jums momentiškai surasti konkretų jūsų ieškomą GIF paveikslėlį, ir įterpti jį į savo bilietą. "GIPHY" integracija
"Socialbakers"
"Socialbakers" integracija į LiveAgent gali jums padėti valdyti socialinę žiniasklaidą ir bilietavimą. "Socialbakers" integracija
Telefonas
"Cloudtalk"
"CloudTalk" rodo su skambinančiuoju susijusią kontaktinę informaciją, skambučio istoriją, pastabas ir bilietus, bei sinchronizuoja juos su LiveAgent. "Cloudtalk" integracija
Pokalbių robotas
"Quriobot"
Sukurkite intuityvų pokalbių robotą, kuris visą laiką bendrautų su jūsų klientais. "Quriobot" pokalbių robotas gali būti naudojamas klientų pritraukimui, klientų pagalbai ir atsiliepimams. "Quiobot" integracija
Stebėjimas
"Clockify"
Naudokite "Clockify" ir stebėkite savo laiką, praleistą sprendžiant bilietus ir redaguojant žinių bazės straipsnius. Pagerinkite savo produktyvumą, pelningumą ir stebėkite komandos veiklos žurnalus. "Clockify" integracija
"Jira"
Prijunkite "Jira" prie savo LiveAgent paskyros ir peržiūrėkite bilietus, susijusius su "Jira" užduotimis, sujunkite nurodytų klientų užduotis su bilietais ir ieškokite "Jira" bilietų LiveAgent. "Jira" integracija
"Google Analytics"
Stebėkite įvykius tiesioginės pokalbio sesijos metu su "Google Analytics". Dėka šių duomenų, jūs galite vertinti internetinių pokalbių ar agentų įtaką pįmonės pardavimams. "Google Analytics" integracija
Darbo eiga
"Bold BI"
Naudokite LiveAgent duomenis, kad sukurtumėte skydelį su realiuoju laiku pateikiama informacija apie jūsų gaunamas užklausas. "Bold BI" integracija
"CloudApp"
Fiksuokite savo ekrano vaizdą, juo pasidalinkite arba siųskite kaip priedą, naudojant "CloudApp". Padėkite savo klientams lengviau suprasti ko iš jų pageidaujate, kad galėtumėte efektyviai spręsti jų problemas. "CloudApp" integracija
"Zapier"
Sujunkite "Zapier" su savo LiveAgent paskyra ir nustatykite pritaikytus aktyvatorius, atliekančius pageidaujamsu veiksmus. "Zapier" integracija
"Pabbly"
Naudokite "Pabbly" aktyvatorius, logines taisykles, filtrus ir sąlygas, kad pagerinti pardavimus bei rinkodarą ir padėti skirtingose platformose vykstantiems procesams. "Pabbly" integracija
Atsiliepimai
"Klaus"
Vertinkite savo agento naudingumą, suteikite atsiliepimą remdamiesi įvairiais kriterijais, pagerinkite savo darbo eigą ir daugiau. "Klaus" integracija
"Nicereply"
Ar žinote, ką mano klientai api jūsų klientų aptarnavimą? Sekite savo klientų aptarnavimo kokybę su "Nicereply" – viskas-viename klientų pasitenkinimo apklausos įrankiu, integruotu į LiveAgent. "Nicereply" integracija
E-komercija
"CS-Cart"
LiveAgent "CS-Cart" integracija jums suteikia galimybę patalpinti internetinių pokalbių mygtuką jūsų "CS-Cart" parduotuvėje. "CS-Cart" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Fortune 3"
LiveAgent "Forune3" integracija jums suteikia galimybę patalpinti internetinių pokalbių mygtuką jūsų "Fortune3" parduotuvėje. "Fortune 3" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Magento 2"
Rinkite įžvalgas apie jūsų klientų buvusius užsakymus iš jūsų "Magento" parduotuvės, tiesiogiai iš LiveAgent bilieto inoformacijos skydelio. "Magento 2" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"Oxatis"
Pradėkite teikti geresnį klientų aptarnavimą, patalpindami internetinių pokalbių mygtuką savo "Oxatis" parduotuvėje. "Oxatis" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Post Affiliate Pro"
Teikite labiau suasmenintą klientų aptarnavimą patalpinę internetinių pokalbių mygtuką savo partnerių ir registracijos puslapiuose. "Post Affiliate Pro" integracija
"Prestashop"
Patalpinkite internetinių pokalbių valdiklį savo "Prestashop" svetainėje ir stebėkite savo klientų užsakymus tiesiogiai iš LiveAgent bilieto informacijos skydelio. "Prestashop" integracija
"Shopify"
Patalpinkite internetinių pokalbių mygtuką savo "Shopify" parduotuvėje. "Shopify" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Volusion"
Pradėkite teikti suasmenintą klientų aptarnavimą, patalpinę internetinių pokalbių mygtuką savo "Volusion" parduotuvėje. "Volusion" integracija
"X-Cart"
LiveAgent "X-Cart" integracija leidžia patalpinti pokalbio mygtuką jūsų "X-Cart" parduotuvėse. "X-Cart" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"3dcart"
LiveAgens "3dcart" integracija suteikia galimybę patalpinti internetinių pokalbių mygtuką, jūsų "3dcart" parduotuvėje. "3dcart" integracija
"Bigcommerce"
Patalpinkite internetinių poaklbių mygtuką savo "Bigcommerce" parduotuvėje. "Bigcommerce" integracija
"CoreCommerce"
Patalpinkite internetinių pokalbių mygtuką savo "CoreCommerce" parduotuvėje. "Corecommerce" integracija
1 Pokalbio mygtukas
"Opencart"
Patalpinkite internetinių pokalbių mygtuką savo "Opencart" parduotuvėje. "Opencart" integracija
Stebėjimas
"NetCrunch"
Konvertuokite "NetCrunch" perspėjimus į bilietus ir gaukite juos tiesiai į savo LiveAgent pagalbos tarnybą. "NetCrunch" integracija
"LDAP"
Importuokite agentus iš "LDAP" direktorijos struktūros ar prijunkite agentus naudodami "LDAP" patvirtinimo metodą. Jei "LDAP" paslauga yra neprieinama, LiveAgent naudos savo numatytuosius metodus. "LDAP" integracija
Migracijos įskiepiai
"Relokia" Pagalbos Tarnybos Migracija
Perkelkite savo duomenis tarp stacionaraus ir debesų kompiuterijos pagalbos tarnybų sistemų su "Relokia". Perkeltini duomenys apima bilietus, agentus, grupes, kontaktus, žymas, priedus ir pasirinktus laukelius. "Relokia" integracija
Atsiskaitymų valdymas
"ChargeDesk"
Peržiūrėkite paskutinius savo klientų mokėjimus, grąžinimus ar aktyvius užsakymus neprisijungę prie savo "ChargeDesk" paskyros. "ChargeDesk" integracija į LiveAgent pagreitins jūsų teikiamą pagalbą ir suteiks daugiau žinių apie kiekvieną klientą. "ChargeDesk" integracija
"Braintree"
Atšaukite ir grąžinkite pinigus tiesiai iš savo LiveAgent bilieto skydelio. "Braintree" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"2Checkout"
Patalpinkite internetinių pokalbių mygtuką savo "2Checkout" parduotuvėje. "2Checkout" integracija
Projektų valdymas
"ClickUp"
Konvertuokite el. laiškus į užduotis, susiekite bilietus su esamomis užduotimis ir valdykite projektus iš LiveAgent. "ClickUp" integracija
Apribota
Nemokamame plane nėra įskiepio, tačiau galima išorinė integracija naudojant "Zapier".
"ProjectManager.com"
"Project Manager" padeda valdyti agentus bei departamentus, kurdamas naujas užduotis ar projektus, kai nauji klientai prisijungia prie LiveAgent. "ProjectManager.com" integracija
Pagalba ir aptarnavimas
Customer Service
Mes siūlome 24/7 pagalbą ištisus metus. Susisiekite su mumis pokalbiais, el. paštu, telefonu, socialine žiniasklaida ar mūsų sklientų portale. Mes taip pat siūlome daugiakalbį palaikymą.
24/7
24/7
24/7
24/7
Paruošimas Be Rūpesčių
Pailsėkite ir atsipalaiduokite, kol mes jums paruošime jūsų LiveAgent paskyrą. Prisijunkite prie jau paruoštos pagalbos tarnybos sistemos, kuri padidins jūsų agento porduktyvumą ir pagerins jūsų klientų aptarnavimą.
Žinių Bazė
Kurkite kategorijas savo klientų portale pagal produktus, paslaugas ar klientų tipus. Sukurkite žinių bazės paieškos valdiklius ir teikite klientams lengvą prieigą prie žinių bazės straipsnių. Žinių Bazės funkcija
IPhone / Android aplikacijos
Mes siūlome LiveAgent aplikaciją pritaikytą Android ir iOS operacinėms sistemoms. iPhone / Android mobiliųjų aplikacijų funkcija
Keletos kalbų palaikymas
LiveAgent šiuo metu palaiko 45 kalbas, bei reguliariai pridedami nauji vertimai. Keletos kalbų palaikymo funkcija
Keletos svetainių palaikymas
Turite keletą įmonės produktų ar domenų, su unikaliomis svetainėmis? Jokių problemų, LiveAgent gali surinkti ir supaprastinti visus bilietus į vieną LiveAgent paskyrą.
Kelių Prekės Ženklų Palaikymas
Sukurkite atskiras, kiekvienam produktui, prekės ženklui ar vartotojų grupei skirtas žinių bazes.
IP telefono aparatų įranga
Labiau patinka naudotis telefono aparatu? Jokių Problemų! Sujunkite jį su LiveAgent ir atsakinėkite į skambučius. Jei nenorite, nėra būtinybės naudoti virtualius telefonus ar priimti skambučius naršyklėje.
Saugumas ir leidimai
ES/JAV/JK/SG Duomenų Centrai
Šiuo metu pasaulyje mes turime kelis duomenų centrus. Mes patalpiname savo klientų paskyras geriausiuose įmanomuose serveriuose, priklausomai nuo kliento buvimo vietos ir jų šalyje galiojančių įstatytmų. Keletas Duomenų Centrų
Brukalo filtrai
Taupykite laiką ir kovokite su brukalais naudodami automatinę brukalų filtravimo sistemą. Kovoje su brukalu, LiveAgent taiko "SpamAssassin" platformą, blokuojančią brukalus. Brukalų filtravimo funkcija
Prieigos prie agento skydelio ribojimas
Apribokite IP adresų skaičių, turinčių prieigą prie agento skydelio.
Slaptažodžių Politikos Valdymas
LiveAgent užtikrina, kad jūsų paskyrai parinktas slaptažodis nebuvo atskleistas anksčiau įvykusio duomenų nutekėjimo metu.
2 lygių patvirtinimas
Apsaugokite savo LiveAgent paskyrą su slaptažodžiu ir papildomu kodu iš "Google Authenticator" mobiliosios aplikacijos. 2-lygių patvirtinimo funkcija.
HTTPS šifravimas
Visos LiveAgent sąskaitos veikia saugiu ryšiu, naudodamos HTTPS protokolą. HTTPS šifrafimo funkcija
Blokuotų lankytojų sąrašas
Galbūt kažkas jums siunčia brukalą ar kitais būdais jus trikdo? Užblokuokite jų IP adresą ir neleiskite jiems su jumis bendrauti. Panaikinkite blokavimą, kai tik būsite pasiruošę ir peržiūrėkite blokuotų lankytojų sąrašą.
Audito Žurnalas
Pastebėjote kažką įtartino? Peržiūrėkite audito žurnalą ir ir pamatykite kiekvieno agento per tam tikrą laikotarpį atliktus veiksmus. Audito žurnalo funkcija
9$ / mėnesiui / paskyrai 9 € / mėnesiui/ paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
Kreditinės kortelės maskavimas
Kreditinės kortelės maskavimas užtikrina, kad jautri informacija nebus saugoma pokalbio archyvuose ir nuorašuose. Paieškos ir Pakeitimo funkcija
9$ / mėnesiui / paskyrai 9 € / mėnesiui / paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)
Automatinis Duomenų Trynimas / Keitimas
Ar jūsų klientai jums siunčia jautrius duomenis? Naudokite mūsų paieškos ir pakeitimo funkciją, kad pakeistumėte duomenis, prieš juos išsaugodami savo duomenų bazėje. Paieškos ir Pakeitimo funkcija
9$ / mėnesiui / paskyrai 9 € / mėnesiui / paskyrai
Papildomas mėnesinis funkcijos mokestis. (Jūsų paskyros agentų skaičius nepadidina ir nesumažina šio papildomo mėnesinio mokesčio.)

Reikia padėti apsispręsti dėl jums geriausio plano?

Kiekviena įmonė yra skirtinga. Mes turime klientų sėkmės komandą, kuri pasiruošusi peržiūrėti jūsų konkretų naudojimo atvejį.

DUK

Kiekvienas bandymas prasideda su Viskas-įskaičiuota prieiga, kuri 14-ai dienų suteikia prieigą prie visų LiveAgent funkcijų. Registracijos dėl bandymo metu, nereikalaujama kreditinė kortelė. Norėdami ir toliau naudotis savo paskyra, jūs galėsite pateikti savo kreditinės kortelės duomenis ir persijungti į mokamą versiją.

Techniškai nėra įmanoma persijungti iš nemokamos paskyros į 14-os dienų bandymo laikotarpį ir atvirkščiai. Nesijaudinkite, jūs bet kuriuo metu galite perjungti nemokamą paskyrą į mokamą prenumeratą. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad po to, nebegalėsite grįžti į nemokamą paskyrą. Turėkite galvoje: nemokamoms paskyroms yra taikomi apribojimai, todėl norėdami išbandyti visas LiveAgent funkcijas, tai padaryti galite tik persijungę į mokamą planą arba susikūrę nemokamą 14-os dienų bandymo paskyrą.

Tikrai Taip! Mes norime, kad įmonės užsiregistruotų mūsų nemokamam LiveAgent planui, naudotųsi pirminėmis pagalbos tarnybos funkcijomis, bet tuo pačiu metu, mes turime taikyti ribojimus, kad sumažintume nesąžiningą naudojimąsį. Taip mes galime padėti užaugti mažesnėms įmonėms, kurios ateityje galimai atsinaujins savo naudojamą planą į neribotą, turintį visas funkcijas, planą.

Ne. Nėra jokių sutarčių. Apmokėjimas vyksta kas mėnesį. Jūs bet kuriuo metu galite sumažinti ir padidinti savo turimą planą, bei pridėti ar pašalinti agentus. Nėra jokių mokesčių už paruošimą, o klientų aptarnavimas ir produkto atnaujinimai visą laiką teikiami nemokamai.

Taip, aptarnaujame. Jei esate įmonė, susisiekite su mumis ir plačiau sužinokite apie galimybes. Arba, peržiūrėkite mūsų įmonės kainodarą ar pateikite užklausą, jei pageidaujate gauti pasiūlymą.

Taip mes suteikiame VIP aptarnavimą klientams, reikalaujantiems specialaus SLA. Sužinokite daugiau čia.

Mes priimame visas pagrindines mokėjimo korteles, įskaitant Mastercard, VISA, Diners, ir American Express. Taip pat priimame PayPal mokėjimus. Jei norite atsiskaityti kitais mokėjimo būdais, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu support@liveagent.com.

Ar jūsų klientų aptarnavimas yra sezoninis ir tam tikru laikotarpiu jūs pageidaujate pridėti ar pašalinti agentus? Mes jus apmokestinsime tik už faktinį naudojimą.

Mes norime užtikrinti, kad visi mūsų klientai galėtų mėgautis ir sėkmingai naudotis mūsų paslaugomis, nepriklausomai nuo sąlygų. Jei kai kurie klientai naudoja per daug duomenų ir pažeidžia taisykles, kurios gali įtakoti kitus vartotojus, mes galime susisiekti su tokiais pažeidėjais ir aptarti jų naudojimą ir limitus, ar atšaukti jų paskyras. Mes taip pat pasiliekame teisę, be išankstinio įspėjimo pakeisti paskyros limitus.

Visiškai! Mes teikiama pažangaus lygio saugumą. Savo paskyras saugome moderniuose duomenų centruose, kurie saugomi 24 valandas per parą. Mes taip pat bendradarbiaujame su daugeliu saugumo analitikų, siekdami užtikrinti, kad aplikacija palaikytų naujausius saugumo standartus. Siekiant užtikrinti jūsų duomenų saugumą, visose paskyrose įdiegtas SSL šifravimas.

Kad užtikrinti greitą aptarnavimą, jūsų duomenis patalpinsime artimiausiai jūsų geografinės vietovės esančiame serveryje. Šiuo metu mes turime duomenų centrus Dalase (JAV), Niuarke (JAV), Londone (JK), Frankfurte (Vokietija), Singapūre (Singapūras) ir Bratislavoje (Slovakija). Mūsų Europos klientų duomenys yra saugomi viename iš mūsų Europos duomenų ir mes laikomės BDAR.

Mes esame čia dėl jūsų! Nesivaržykite, ir pradėkite internetinį pokalbį arba parašykite elektroninį laišką adresu support@liveagent.com. Mūsų pagalbos tarnyba dirba 24/7, įskaitant ir šventines dienas, ir mes būsime labai laimingi, galėdami atsakyti į jūsų klausimus. Daugelyje laiko juostų, darbo valandomis mes esame pasiekiami internetiniais pokalbiais ir telefonu. 

Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kurie mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai