LiveAgent kainodara

14 arba 30 d. nemokamas išbandymas
Nemokamas 14 dienų išbandymas su nemokamu el. paštu arba 30 dienų su įmonės el. paštu
Nereikia banko kortelės Plano keitimas eigoje Jokių kontraktų Jokio sąrankos mokesčio Atšaukite bet kada
Business
Enterprise
gauti2mėnesiai nemokamai 🎉su metine sąskaita
Small Pricing Logo

Small business

Pažangus planas su mažai apribojimų ir daug funkcijų

$9/agentui

už mėnesį, kas metus
arba 15 $ kas mėnesį

  • 3 el. pašto paskyros
  • 2 Gyvosios pokalbio mygtukai
  • 10 skyrių
  • 1 Žinių bazė
  • 50 Įvykių taisyklės
  • Klientų aptarnavimas
  • „White glove“ sąranka
Medium Pricing Logo

Medium business

Subalansuotas visapusiško klientų aptarnavimo planas

Gaukite 2 mėnesius nemokamai
$29/agentui

už mėnesį, kas metus arba 35 $ kas mėnesį

  • visi Small verslo plano privalumai
  • 10 el. pašto paskyrų
  • 5 Gyvosios pokalbio mygtukai
  • Kontaktinio centro palaikymas
  • 20 skyrių
  • Tinkintas domenas talpinimas
  • 150 Įvykių taisyklės
  • 30 Laiko taisyklės
  • 10 SLA lygiai
  • Ataskaitos
  • Produkto mokymai
  • AI Answer Assistant naujas
Enterprise Pricing Logo

Enterprise

Pilno masto sprendimas su papildomu palaikymu ir ekskluzyviais paslaugomis

69 $/agentui

mėnesio mokestis, apmokamas kasmet, arba $85 per mėnesį

  • Viskas, kas yra Large plano
  • 500 el. pašto paskyrų
  • 100 Gyvosios pokalbio mygtukai
  • 3+ Whatsapp numeriai
  • 300 Skyriai
  • 10 Žinių bazės
  • 1000 Įvykių taisyklės
  • 200 Laiko taisyklės
  • 100 SLA lygiai
  • Nereikalinga prekinė ženklų identifikacija
  • Vyresnysis paskyros vadovas
  • Prioritetinė palaikymas
  • Pagalbinė kanalų integracija
  • Tinkintas sąskaitų faktūrų nustatymas
  • AI Answer Assistant naujas

*paslauga apmokestinama pagal kainoraštį, kurį rasite toliau pateiktame išsamiame planų palyginime.

Free

Nemokama paskyra su kai kuriomis ribotėmis

$0/agentui/mėnėsi

Sandoris pradedantiesiems verslui

Speciali pasiūlymą pasirinktiems komandoms

Palyginkite planus

Peržiūrėkite mūsų planų palyginimą ir pasirinkite jums tinkamiausią

Small Pricing Logo

Small business

$9/agentui/per mėn./kas metus
arba $15/agentas/mėnesį
Medium Pricing Logo

Medium business

$29/agentui/per mėn./kas metus
arba $35/agentas/mėnesį
Large Pricing Logo

Large business

$49/agentui/per mėn./kas metus
arba $59/agentas/mėnesį
Pricing Free Icon

Free

$0/agentui/per mėn./kas metus

Komunikacijos kanalai

Klientų portalas
Sukurkite klientų portalą su žinių baze, forumu ir DUK. Klientų portalo funkcija
Y Y Y Y Y
Kontaktų formos – mygtukai „Susisiekite“
Suteikite savo klientams galimybę susisiekti per kontaktinę formą, kuri yra tiesiogiai jūsų svetainėje. Kontaktų formos funkcija
3 10 50 1 200
Kontaktinės formos – puslapyje
Suteikite savo klientams galimybę susisiekti per kontaktinę formą, esančią tiesiai jūsų svetainėje. Kontaktų formos funkcija
3 10 50 1 200
Slack pranešimai
Gaukite Slack pranešimą kiekvieną kartą, kai „LiveAgent“ gausite naują bilietą arba atsakymą į bilietą.Slack pranešimų funkcija
Y Y Y Y
Klientų forumas
Sukurkite internetinį bendruomenės forumą savo naudotojams. Suteikite jiems galimybę užduoti klausimus, pateikti atsakymus ir vadovauti diskusijoms. Klientų forumo funkcija
Y Y Y Y Y
El. pašto bilietų tvarkymas – gaunamų el. laiškų paskyros
Išmanusis el. pašto bilietų tvarkymas užtikrina, kad jokie el. laiškai nebūtų prarasti arba neliktų be atsakymo. Mūsų bilietų sistema taip pat užkerta kelią dvigubiems atsakymams, naudodama agentų susidūrimų aptikimo funkciją. Bilietų atsakinėjimo funkcija
3 10 150 2 150
El. pašto bilietų tvarkymas – siunčiamų el. laiškų paskyros
Išmanusis el. pašto bilietų tvarkymas užtikrina, kad jokie el. laiškai nebūtų prarasti arba neliktų be atsakymo. Mūsų bilietų sistema taip pat užkerta kelią dvigubiems atsakymams, naudodama agentų susidūrimų aptikimo funkciją. Bilietų atsakinėjimo funkcija
3 10 150 2 150
Tiesioginio susirašinėjimo mygtukas
Pelnykite klientų pasitikėjimą ir padidinkite pardavimus naudodami asmeninę, realiuoju laiku teikiamą tiesioginių pokalbių pagalbą. Tiesioginio susirašinėjimo funkcija
2 5 50 1 100
Iniciatyvūs kvietimai bendrauti
Įtraukite savo svetainės lankytojus kviesdami juos į pokalbius su savo agentais. Iniciatyvių kvietimų pokalbiui funkcija
Y Y Y
Skambučių centras
Naudokite skambučių centrą, kad efektyviai valdytumėte ir tvarkytumėte klientų sąveiką. Skambučių centro funkcija
Y Y Y
Atsiliepimų mygtukai
Skatinkite klientus pasidalinti su jumis naujomis idėjomis ir atsiliepimais, kad ateityje galėtumėte tobulėti. Atsiliepimų ir patarimų funkcija
Y Y Y
Viber
Atsakykite į Viber žinutes tiesiai iš LiveAgent prietaisų skydelio. Viber funkcija
39 $/mėn. 39 $/mėn. Y Y
Twitter
Stebėkite unikalius raktinius žodžius ir reaguokite į tviterio žinutes, kuriose reikia imtis veiksmų. Visi LiveAgent atsakymai siunčiami kaip “Tweets“. Twitter funkcija
39 $/mėn. 39 $/mėn. Y Y
Facebook
Atsakykite į Facebook žinutes, pranešimus, komentarus ar paminėjimus tiesiai iš LiveAgent. Facebook funkcija Facebook funkcija
39 $/mėn. 39 $/mėn. Y Y
Facebook + Instagram
Instagram integracija negalima be Facebook integracijos. Instagram funkcija
39 $/mėn. + 19 $/mėn. 39 $/mėn. + 19 $/mėn. Y Y
WhatsApp
Integruokite savo WhatsApp numerį su LiveAgent bilietų sistema ir naudokite jį atsakyti į WhatsApp žinutes bilietų sistemoje. Pastaba: šiuo metu integracija veikia tik su Twilio ir 360dialog paslaugų teikėjais.
3 numeriai 3+ numerių/td>
Vaizdo skambučių funkcija
Padidinkite pardavimus ir pagerinkite klientų pasitenkinimą naudodami vaizdo skambučių funkciją. Teikite suasmenintas paslaugas ir nepamirškite šypsotis! Vaizdo skambučių funkcija
Y Y Y

Pokalbių valdymas

Bilietų istorija
Visus bilietus ir pokalbių išrašus saugokite neribotą laiką. Bet kuriuo metu pasiekite visus ankstesnius bilietus, pokalbius ir skambučių įrašus kokybės užtikrinimo, teisiniais ar mokymo tikslais.
Neribota Neribota Neribota 7 d. Neribota
Bilietų sujungimas
Gavote kelis bilietus apie tą pačią problemą ir norite juos sujungti? Jokių problemų! Naudokitės mūsų bilietų sujungimo funkcija
Y Y Y Y Y
Pasirinktiniai bilietų laukai
Sužinojote vertingos informacijos? Sukurkite pasirinktinį bilieto lauką ir pridėkite jį prie bilieto informacijos skydelio. Pasirinktinio bilieto lauko funkcija
Y Y Y Y Y
Bilieto padalijimas
Gavote bilietą su keliomis užklausomis? Padalykite bilietą į du ir kiekvieną jų priskirkite kitam agentui ar skyriui. Bilietų padalijimo funkcija
Y Y Y Y Y
Vidiniai bilietai
Sukurkite kolegoms skirtą vidinį bilietą. Pastabos matomos tik agentams, todėl nereikia nerimauti, kad kiti galutiniai vartotojai ar klientai pamatys jūsų asmenines pastabas. Vidiniai bilietai
Y Y Y Y Y
Priedai
Lengvai vilkite ir nuleiskite priedus (paveikslėlius, muziką, vaizdo įrašus, dokumentus ir t. t.) ir dalinkitės jais su klientais. Prisegimo funkcija
Y Y Y Y Y
Bilietų masiniai veiksmai
Pasirinkite kelis bilietus vienu metu ir atlikite masinius veiksmus, kad sutaupytumėte laiko. Naudodami šią funkciją galite išspręsti, perkelti arba ištrinti kelis bilietus vienu spustelėjimu. Bilietų masinių veiksmų funkcija
Y Y Y Y Y
Algoritmas „Išspręsti“
Automatiškai nustatykite prioritetus, kuriuos reikia išspręsti, pagal paslaugų lygio susitarimus (SLA) ir jų gavimo datą bei laiką. „Išspręsti“ funkcija
Y Y Y Y Y
Pasitenkinimo bilietais apklausa
Automatiškai siųskite pasitenkinimo bilietais apklausos el. laiškus po kiekvienos sąveikos, kad užtikrintumėte, jog jūsų klientai gautų aukštos kokybės paslaugas.
Y Y Y
Pasirinktinės žymos
Pridėkite pasirinktines žymas, kad galėtumėte tvarkyti ir filtruoti bilietus ir iš karto peržiūrėti jų turinį.
Y Y Y Y Y
Pasirinktiniai bilietų filtrai
Sukurkite unikalius bilietų filtrus, kad būtų lengviau atlikti paiešką ir filtravimą. Pasirinktinių bilietų filtrų funkcija
500 filtrų/agentui 1000 filtrų/agentui 50 filtrų/agentui 5000 filtrų/agentui
Agentų pastabos prie bilietų
Pridėkite privačias pastabas prie bilietų. Privačios pastabos matomos tik agentams, todėl nereikia nerimauti, kad jas pamatys klientai ar kiti galutiniai naudotojai. Agentų prierašų prie bilietų funkcija
Y Y Y Y Y
Realaus laiko prietaisų skydeliai
Naudojimo statistikos apžvalga realiuoju laiku.
Y Y Y Y Y
Bilietų perdavimas
Vienu spustelėjimu perduokite bilietus agentams ar skyriams, kurie yra geriausiai pasirengę juos tvarkyti.
Y Y Y Y Y
WYSIWYG (Ką matai – tą gauni) redaktorius
Naudokitės mūsų WYSIWYG redaktoriumi, kad galėtumėte stilizuoti el. laiškų, jų šablonų ir žinių bazės straipsnių turinį. WYSIWYG redaktoriaus funkcija
Y Y Y Y Y
Keli bilietų skirtukai
Vienu metu sprendžiate daugiau nei vieną bilietą? Jokių problemų! Atidarykite kelis bilietų skirtukus LiveAgent programoje ir prireikus perjunkite juos. Kelių bilietų skirtukų funkcija
Y Y Y Y Y
Darbo valandos
Kada galite padėti klientams? Praneškite jiems apie tai naudodami funkciją Darbo valandos
Y Y Y Y Y
Skyriai
Sukurkite pardavimų, rinkodaros ir techninės pagalbos skyrius, kad būtų lengviau nukreipti bilietus ir paskirstyti atsakomybę. Skyrių funkcija
10 20 150 3 300
Vaidmenys skyriuose Y
Žinučių šablonai
Pagreitinkite atsakymus naudodami iš anksto nustatytas teksto sekas. Žinučių šablonų funkcija
20 100 500 1000
Kontaktai ir grupės
Segmentuokite klientus pagal interesus, amžių, tautybę ar kitus rodiklius.Kontaktų funkcija ir grupių funkcija
Y Y Y Y Y
Atsakymų šablonai
Sukurkite iš anksto apibrėžtus atsakymus į pagalbos užklausas, į kurias galima atsakyti bendru atsakymu. Atsakymų šablonų funkcija
20 100 500 1000
Pokalbių nuorašai
Ar jūsų klientams reikia pokalbio su jumis kopijos? Siųskite jiems pokalbių nuorašus el. paštu.
Y Y Y Y
Dalijimasis failais per pokalbius
Mūsų tiesioginiai pokalbiai palaiko JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF ir TXT failų dalijimąsi./span>
Y Y Y Y Y
Mobiliųjų pokalbių langas
Mūsų tiesioginių pokalbių valdikliai yra jautrūs – klientai gali lengvai pradėti pokalbius mobiliuoju arba kompiuteriu.
Y Y Y Y Y
Pokalbio sveikinimo žinutės nustatymas
Siųskite automatinius pokalbių sveikinimo pranešimus naujiems svetainės lankytojams, kad parodytumėte, jog esate prisijungę ir prireikus galite jiems padėti.
Y Y Y Y Y
Lankytojų stebėjimas realiuoju laiku
Stebėkite, ką veikia jūsų svetainės lankytojai. Matykite, kokius URL adresus jie atidarė, kiek laiko naršė kiekviename puslapyje, ir gaukite pranešimą, kai jie pereina į naują jūsų svetainės puslapį
Y Y Y
Pokalbių pasitenkinimo apklausos
Sužinokite, kaip galite patobulinti savo veiklą, kas buvo padaryta teisingai, ir stebėkite klientų pasitenkinimą laikui bėgant. Agentų įvertinimo funkcija
Y Y Y
Laiko stebėjimas
Geriau suprasite savo pagalbos tarnybos veiklos rezultatus stebėdami savo agentų darbo įpročius. Sužinokite, per kiek laiko jie atsako į kiekvieną bilietą, kiek laiko buvo prisijungę arba kiek laiko truko jų pertraukos. Laiko stebėjimo funkcija
Y Y
Skambučių eilės sudarymas
Jei visi internetu dirbantys agentai yra užimti aktyviais skambučiais, LiveAgent automatiškai sukurs skambučių eilę naujai skambinantiems. Skambučių eilės indikatorius
Y Y Y
IVR
Pagerinkite klientų skambučių centro patirtį kurdami išsamius interaktyvaus balso atsakiklio (IVR) medžius, nukreipiančius klientus į reikiamą pagalbos skyrių ar agentą. IVR funkcija
Y Y Y
Skambučių įrašai
Neribotas skambučių įrašymas užtikrina, kad visada būtumėte apsaugoti aukštos kokybės skambučių įrašais, kai jų labiausiai reikia. Neribota skambučių įrašymo funkcija
Y Y Y
Skambučių nukreipimas ir pervedimai
Mūsų skambučių centrų programinėje įrangoje yra ACD ir skambučių pervedimo su dalyvavimu funkcija. Nuo šiandien mėgaukitės sklandžiu skambučių perdavimu iš vieno skyriaus ar agento kitam. Skambučių nukreipimo ir skambučių perdavimo funkcijos
Y Y Y
Pasirinktiniai vaidmenys
Sukurkite ir pavadinkite vaidmenis bei pritaikykite agentų leidimus. Pasirinktinių vaidmenų funkcija feature
3 40

Pritaikymas

API raktai
Šiuo metu nustatytas API spartos limitas yra 180 užklausų per minutę, skaičiuojant kiekvienam API raktui atskirai. API dažnio limitas
1 5 10 100
Klientų laiškų šablonai
Konfigūruokite klientams ir agentams skirtus el. pašto šablonus. Visus iš LiveAgent siunčiamus el. laiškų šablonus galima suformatuoti kaip HTML arba paprasto teksto el. laiškus. Laiškų šablonų funkcija
Y Y Y Y
Taisyklės ir laiko taisyklės
Kurkite pasirinktinius trigerius, automatizavimo taisykles ir laiko taisykles, kad pagreitintumėte pasikartojančias užduotis, kurioms nereikia agentų dėmesio. Taisyklių ir Laiko taisyklių funkcija
Y Y Y Y
Žaidybinimas
Motyvuokite, pramogaukite, didinkite produktyvumą ir skatinkite komandų bendradarbiavimą. Žaidybinimo funkcija
Y Y Y Y Y
Kontaktinės formos valdiklių pritaikymas
Pasirinkite kontaktų formos valdiklį iš mūsų šablonų galerijos ir pritaikykite jį prie savo verslo vizualaus stiliaus.
Y Y Y Y Y
Pokalbių valdiklių pritaikymas
Pasirinkite pokalbių valdiklį iš mūsų šablonų galerijos ir pritaikykite jį prie savo verslo spalvų paletės.
Y Y Y Y Y
Garso konfigūracija
Pritaikykite arba išjunkite visus pranešimų garsus, kuriuos girdite LiveAgent. Pasirinkite vieną iš esamų garsų arba įkelkite savo. Garso konfigūracijos funkcija
Y Y Y
Ieškoti ir pakeisti
LiveAgent gali automatiškai ieškoti konkrečių eilučių kiekviename gautame pranešime ir pakeisti jas kažkuo kitu prieš rodant ar išsaugant duomenų bazėje. Ieškoti ir pakeisti funkcija
Y Y Y
Skambučių valdiklių pritaikymas
Sukurkite viliojančius skambučių valdiklius arba pasirinkite iš mūsų šablonų galerijos. Pritaikykite bet kurį esamą dizainą pagal savo poreikius.
Y Y Y Y
Vaizdo skambučių valdiklių pritaikymas
Sukurkite patrauklius vaizdo skambučių valdiklius arba pasirinkite esamą dizainą iš mūsų šablonų galerijos. Pritaikykite bet kurį esamą šabloną pagal savo poreikius.
Y Y
Žinių bazė
Klientų portale sukurkite kategorijas pagal savo produktus, paslaugas ar klientų tipus. Pridėkite žinių bazės straipsnių, forumų arba atsiliepimų lentų. Žinių bazė
1 2 3 1 10
Papildoma žinių bazė
Daugialypė žinių bazė suteikia galimybę sukurti neribotą kiekį atskirų klientų portalų, kurių kiekvienas gali turėti savo unikalų dizainą, nustatymus ir turinį. Žinių bazė
19 $/mėn./pagal žinių bazę  19 $/mėn./pagal žinių bazę  19 $/mėn./pagal žinių bazę  19 $/mėn./pagal žinių bazę
Be prekės ženklo
Pašalinkite LiveAgent prekės ženklą iš tiesioginių pokalbių langų ir mygtukų, žinių bazės / klientų portalo, skambučių langų ir mygtukų, kontaktų formų, atsiliepimų formų ir el. laiškų šablonų.
19 $/mėn./paskyrai  19 $/mėn./paskyrai Y
Pasirinktinis domenų talpinimas
Laikykite LiveAgent paskyrą taip, kad ji būtų pasiekiama iš jūsų domeno. Pasirinktinis domenų talpinimas
Y Y Y Y Y

Ataskaitos

Analizės apžvalga
Apžvelkite savo klientų aptarnavimo sistemą. Sužinokite, kas bendrauja su jūsų įmone, ir stebėkite, kokias paslaugas jie gauna. Analizės apžvalgos funkcija
Y Y Y
Veiklos ataskaita
Stebėkite savo pagalbos agentų veiklą. Sužinokite, kas yra produktyviausias, kas teikia pirmenybę elektroniniams laiškams, o ne pokalbiams gyvai ir kas laikui bėgant pasiekia pastovius rezultatus. Veiklos ataskaitos funkcija
Y Y Y
Agento ataskaita
Kurkite agentų darbo laiko, atsakytų bilietų, pokalbių, skambučių, pardavimų, reitingų ir kitų duomenų ataskaitas iš tam tikro laiko intervalo. Agento ataskaitos funkcija
Y Y Y
Agentų reitingai
Sukurkite agentų įvertinimo ataskaitas su klientų komentarais. Agentų reitingo funkcija
Y Y Y
Skyriaus ataskaita
Generuokite ataskaitas apie kiekvieno skyriaus atsakytų bilietų, pokalbių, skambučių ir kt. skaičių per tam tikrą laiko intervalą. Skyriaus ataskaitos funkcija
Y Y Y
Kanalo ataskaita
LiveAgent pateikia išsamią informaciją apie kiekvieną komunikacijos kanalą: el. paštą, tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, kontaktines formas, Instagram, Facebook žinutes, Twitter ir kt. Kanalo ataskaitos funkcija
Y Y Y
Žymos ataskaita
Sukurkite tam tikro laikotarpio žymų ataskaitas. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal laiko intervalą, skyrių, kanalą ir agentą. Žymos ataskaitos funkcija
Y Y Y
Bilietų istorija
Filtruokite bilietus pagal dieną, savaitę, mėnesį, metus arba pasirinktą datų intervalą, kad sukurtumėte bilietų istorijos ataskaitą. Sužinokite, kuriems skyriams buvo priskirta daugiausiai bilietų, kokie agentai juos išsprendė, kokia jų dabartinė būsena ir dar daugiau.
Y Y Y
Mano darbo ataskaita
Generuokite ataskaitas apie darbą, kurį atlikote per dieną, savaitę, mėnesį, metus arba pasirinktą datų intervalą. Sužinokite, kiek bilietų jums buvo priskirta, iš kokio kanalo jie atkeliavo ir kokia jų dabartinė būsena.
Y Y Y
Agento prieinamumas skambučiams, pokalbiams, bilietams
Stebėkite savo agentų užimtumą ir tiksliai matykite, kada jie yra prisijungę (data, valandos, nuo, iki). Agentų pasiekiamumo funkcija
Y Y Y
Skambučių, pokalbių prieinamumas
Generuokite ataskaitas apie kiekvieno agento galimybes atsiliepti į skambučius ir pokalbius. Sužinokite, kas yra labiausiai įsitraukęs ir kam reikia padidinti savo aptarnavimo pastangas.
Y Y Y
Skambutis, pokalbis, bilietų įkėlimas
Sužinokite, kuriems agentams buvo priskirta daugiausia bilietų, skambučių ir pokalbių, kad galėtumėte palyginti ir optimizuoti agentų darbo krūvį.
Y Y Y

DI funkcijos

DI atsakymų padėjėjas
naujaPagerinkite klientų aptarnavimo kokybę naudodami DI atsakinėjimo asistentą. Naudodamasis ChatGPT ir jūsų OpenAI API raktu, jis generuoja ištobulintus atsakymus el. paštu, supaprastindamas atsakymus ir padidindamas agentų darbo našumą.

Integracijos

Integracijos
Gaukite prieigą prie visų LiveAgent papildinių ir integracijų su kitais programinės įrangos sprendimais, kad suvienodintumėte ir supaprastintumėte savo darbo eigą.
Y Y Y Y

Aptarnavimas ir paslaugos

Klientų aptarnavimas
Klientų aptarnavimo paslaugas teikiame visą parą, 7 dienas per savaitę ištisus metus. Susisiekite su mumis tiesioginiu pokalbiu, el. paštu, telefonu, socialiniais tinklais arba per mūsų klientų portalą. Taip pat siūlome daugiakalbį palaikymą.
kiek išeina 24/7 24/7 kiek išeina 24/7
Baltųjų pirštinių sąranka
Atsisėskite ir atsipalaiduokite, o mes jums sukursime LiveAgent paskyrą. Prisijunkite prie paruoštos naudoti pagalbos tarnybos sistemos, kuri padidins jūsų agentų produktyvumą ir pagerins klientų aptarnavimą.
Y Y Y Y Y
iPhone/Android programėlės
Siūlome LiveAgent programėlę Android ir iOS operacinėms sistemoms. iPhone/Android programėlių funkcija
Y Y Y Y Y
Kelių kalbų palaikymas
Šiuo metu LiveAgent palaiko 45 kalbų vertimus ir reguliariai prideda naujų. Kelių kalbų palaikymo funkcija
Y Y Y Y Y
Kelių svetainių palaikymas
Turite kelias įmones, produktus ar subdomenus su unikaliomis svetainėmis? Ne bėda – LiveAgent gali surinkti ir suvesti visus bilietus į vieną LiveAgent paskyrą.
Y Y Y Y Y
Kelių prekės ženklų palaikymas
Tvarkykite kelių prekės ženklų ir verslų pagalbos tarnybos komunikaciją naudodami vieną programinę įrangą.
Y Y Y Y Y
Apčiuopiamas IP telefonas
Patogiau naudotis aparatiniu telefonu? Jokių problemų! Sujunkite jį su LiveAgent ir atsiliepkite į skambučius juo. Nebereikia naudotis programiniais telefonais ar atsiliepti į skambučius naršyklėje, jei jums tai nepatinka.
Y Y Y Y Y
Produktų mokymai internetu
Suplanuokite LiveAgent mokymus savo aptarnavimo vadybininkui, kad jis geriau suprastų platformą arba padėtų išspręsti kai kuriuos konfigūravimo iššūkius, su kuriais gali susidurti dirbdamas su LiveAgent.
Y Y Y
Vyresnysis klientų vadybininkas
Tiesioginio kontaktinio asmens – paskyros vadybininko – pagalba. Paskyros vadybininkas gali būti paskirtas pagal pageidavimą su Dideliu planu, skirtu paskyroms, kuriose yra daugiau nei 50 agentų.
Y
Speciali priėmimo komanda
Gaukite mūsų ekspertų komandos pagalbą, kuri padės jums pradėti naudotis „LiveAgent“ įrankiais ir funkcijomis.
Y

Saugumas ir leidimai

ES/JAV/JK/SG duomenų centras
Šiuo metu turime kelis duomenų centrus visame pasaulyje. Klientų paskyras įrengiame geriausiame įmanomame serverio taške, priklausomai nuo jų buvimo vietos ir atsižvelgdami į jų nacionalinius įstatymus. Keli duomenų centrai
Y Y Y Y Y
SpamAssassin integracija
Taupykite laiką ir kovokite su nepageidaujamais laiškais naudodami automatinį brukalo filtravimą. LiveAgent įdiegta SpamAssassin kovos su brukalu platforma, kuri blokuoja nepageidaujamus laiškus. Brukalo filtravimo funkcija
Y Y Y Y Y
Prieigos prie agento skydelio apribojimas
Apribokite IP adresų, turinčių prieigą prie agento skydelio, skaičių.
Y Y Y Y Y
Slaptažodžių politikos valdymas
LiveAgent užtikrina, kad jūsų pasirinktas paskyros slaptažodis nebuvo pažeistas per duomenų saugumo pažeidimus kitose svetainėse.
Y Y Y Y Y
2 etapų patikrinimas
Apsaugokite savo LiveAgent paskyrą slaptažodžiu ir papildomu kodu iš Google Authenticator mobiliosios programėlės. 2-jų žingsnių patikros funkcija
Y Y Y Y Y
HTTPS šifravimas
Visos LiveAgent talpinamos paskyros veikia saugiu ryšiu, naudojant HTTPS protokolą. HTTPS šifravimo funkcija
Y Y Y Y Y
Draudžiamų lankytojų sąrašas
Kenčiate nuo nuolatinių nepageidaujamų laiškų arba nepagarbaus bendravimo? Uždrauskite jo IP adresą, kad jis negalėtų su jumis bendrauti. Panaikinkite draudimą, kai būsite pasiruošę, peržiūrėję lankytojų, kuriems uždrausta bendrauti, sąrašą.
Y Y Y Y Y
Audito žurnalas
Radote ką nors įtartino? Peržiūrėkite audito žurnalą, kad pamatytumėte, kokius veiksmus per tam tikrą laikotarpį atliko kiekvienas agentas. Audito žurnalo funkcija
Y Y
SSO
Naudokite vieną prisijungimą (SSO), kad agentams būtų lengviau prisijungti. Prisijunkite vieną kartą, be pakartotinio autentifikavimo veiksnių įvedimo, ir pagreitinkite procesą.
Y Y
Sistemos el. pašto šablonų pritaikymas
Keiskite visų sisteminių el. laiškų formuluotes ir dizainą ir pritaikykite juos, kai tik reikia.
Y Y Y Y Y

Automatizacija

Įvykio taisyklės
Nustatykite automatizavimo taisykles įvairiems įvykiams ir nurodykite, kokie veiksmai turi būti atliekami automatiškai, kai LiveAgent sistemoje įvyks tam tikras įvykis.
501505001000
Laiko taisyklės
Nustatykite laiko taisykles, pagal kurias LiveAgent sistemoje veiksmai bus atliekami automatiškai praėjus tam tikram laikui.
15100200
SLA taisyklės
Nustatykite vidines Paslaugų lygio susitarimo (SLA) taisykles, užtikrinančias sklandžią agentų ir klientų patirtį. Naudokite jas apibrėždami atsakomybes, nuobaudas ir pagyrimus už tinkamos darbo eigos palaikymą.
550100
SLA lygiai
Nustatykite kelių lygių Paslaugų lygio susitarimo (SLA) taisykles, kad užtikrintumėte teisingas darbo eigas daugiau nei viename lygyje. Jas galite naudoti norėdami nurodyti darbo eigą skirtingomis aplinkybėmis.
520100

Geriausia klientų patirtis
kuriama naudojant LiveAgent

  • Read „Satur“'s story

    „Satur“

    SATUR kelionių agentūra yra didžiausia Slovakijos kelionių agentūra, turinti daugiau nei 100 metų patirtį ir aptarnaujanti 90 000 patenkintų klientų, kurie turi galimybę kasmet keliauti į daugiau nei 150 šalių.

    Sužinokite daugiau apie „Satur“

View all

LiveAgent
Pažiūrėkite, kaip viskas veikia!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

LiveAgent kainodara

Reikia pagalbos renkantis geriausią planą?

Kiekvienas verslas yra skirtingas. Turime klientų sėkmės vadybininkų komandą, pasirengusią išnagrinėti būtent jūsų konkretų atvejį.

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

Palyginkite įvairias aptarnavimo tarnybos programinės įrangos parinktis ir išsirinkite tinkamiausią. Pasirinkite agentų skaičių, palyginkite kainas ir raskite jums tobulą bilietų valdymo įrankį.

Susiję straipsniai suKainodara

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x