Atsisveikinkite su lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „Olark“.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš „Olark“?

Ar svarstote apie duomenų perkėlimą iš „Olark“? Išbandykite „LiveAgent“ ir perkelkite duomenis į naują pagalbos tarnybos programinę įrangą. Naudodamiesi mūsų programine įranga pasiekite aukštesnį klientų aptarnavimo lygį ir pagerinkite savo santykius su klientais.

Apsvarstykite išbandyti mus nemokamai ir pajuskite „LiveAgent“ galimybes jau šiandien.

  • Keliatės iš „Olark“? - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Keliatės iš „Olark“? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Kokius duomenis galima perkelti iš „Olark“?

Kokius duomenis galima perkelti iš „Olark“?

Žmones

Importuokite kontaktus, agentus ir administratorių profilius

Žmones

Bilietus

Visą bendravimą su klientais

Bilietus

Žymas

Išsaugokite svarbias žymas

„Olark“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“ „Olark“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą.
„Olark“ nesiūlo bilietų tvarkymo.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietas+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
„Olark“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„Olark“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarną.
„Olark“ nesiūlo savitarnos.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Olark“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Olark“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Olark“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„Olark“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
„Olark“ nesiūlo žinių bazės.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„Olark“ nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Olark“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $19/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Olark“ siūlo API funkcijas su planu už $19/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„Olark“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„Olark“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Olark“ siūlo neribotą istoriją su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Olark“ siūlo neribotas svetaines su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„Olark“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
„Olark“ nesiūlo neribotų bilietų / el. laiškų.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„Olark“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
„Olark“ nesiūlo neriboto 24/7 klientų aptarnavimo.
Maximum queue time

Persikelkite į „LiveAgent“ jau šiandien

Gausite puikų klientų aptarnavimo sprendimą su tinkamais įrankiais, funkcijomis ir integracijomis jūsų komandai. Pagerinkite savo santykius su klientais naudodamiesi mūsų patikima bilietų tvarkymo sistema, itin greitu tiesioginiu pokalbiu, žinių baze, skambučių centru ar aptarnavimu per socialinius tinklus. „LiveAgent“ gali pasirūpinti jūsų „Facebook Messenger“, „Twitter“, „Instagram“ ir net „Viber“ paskyromis. Įgykite klientų, valdykite rinkodarą el. paštu ar rinkodaros automatizavimą ir teikite geriausią patirtį klientams su „LiveAgent“.

Priežastys, kodėl verta persikelti iš „Olark“ į „LiveAgent“

Satisfaction prediction scores

Patenkinti klientai

Teikite puikų aptarnavimą savo klientams ir gaukite tokį pat puikų aptarnavimą visą parą iš „LiveAgent“

Service desk

Geriausia klientų aptarnavimo programa

„LiveAgent“ turi visas priemones, funkcijas ir integracijas, kurių reikia norint darbą atlikti geriausiai

Net promoter score NPS

Sutaupykite ir uždirbkite daugiau

Mūsų iniciatyvūs įrankiai leidžia padidinti pajamas už priimtiną kainą

Resolution time

Taupomas laikas

Mūsų įrankiai leis jums atlikti daugiau per tą patį laiką

Susipažinkite su mūsų įrankiais

Puiki bendravimo su klientais programinė įranga turėtų suteikti naudingų įrankių, padedančių pagerinti agento darbo eigą ir padėti greitai suteikti pagalbą jūsų klientams. Be standartinių įrankių, tokių kaip el. paštas, bilietų tvarkymas, skambučių centras ir žinių bazė, turime ir papildomų gėrybių.

Ką manote apie puikų aptarnavimą el. paštu, tiesioginį susirašinėjimą, tiesioginių pokalbių programėlę ar puikią valdymo sistemą? Mūsų pokalbių gyvai valdiklis yra greičiausias rinkoje, kuriuo pokalbis atidaromas vos per 2,5 sekundės. Be to, mes siūlome tokių socialinių tinklų kanalų, kaip „Facebook Messenger“, „Twitter“, „Viber“ ir net „Instagram“, palaikymą. Teikite pagalbą klientams, besikreipiantiems iš bet kurio jų pasirinkto kanalo, ir vis tiek viską valdykite tvarkingai iš vienos vietos.

increase availability

Susipažinkite su mūsų įrankiais

get inspired

Visą parą veikiantis klientų aptarnavimas

Bendravimo palaikymas yra mūsų specialybė. Savo klientus aptarnaujame visą parą. Kreipkitės į mus bet kada prireikus pagalbos arba tiesiog iškilus klausimui.

Mes naudojame tą patį įrankį – „LiveAgent“. Tai reiškia, kad galite su mumis susisiekti per jums patogų kanalą. Parašykite mums el. laišką, pradėkite pokalbį gyvai, brūkštelkite socialiniuose tinkluose arba paskambinkite mums. Visa tai įtraukta į mūsų planą, todėl drąsiai tuo naudokitės. Mes padarysime viską, kad jums padėtumėme.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų

Ką sako mūsų klientai

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip persikelti iš „Olark“ į „LiveAgent“?

Norėdami persikelti iš „Olark“ į „LiveAgent“, nedvejodami perkelkite duomenis rankiniu būdu. Kol kas neturime įskiepio, bet praneškite mums, jei jus tai domina, ir mes imsimės darbo.

Kokius duomenis galima perkelti iš „Olark“ į „LiveAgent“?

Jūsų įmonė iš „Olark“ į „LiveAgent“ gali perkelti tokius duomenis kaip bilietai, administratoriai, agentai, kliento informacija, žymos, priedai ir kita.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai