Atsisveikinkitesu „osTicket“

Pereikite į „LiveAgent“ ir jūsų duomenis perkelsime jau šiandien.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Norite pereiti iš „osTicket“?

Svarstote galimybę pereiti nuo „osTicket“ prie kito paslaugų tiekėjo? „LiveAgent“ yra čia tam, kad padėtų jums efektyviai rūpintis klientų aptarnavimo klausimais. Pereikite prie daugiakanalės bilietų sistemos ir perkelkite savo duomenis jau šiandien. Suteikite geresnį klientų aptarnavimą naudodamiesi visapusišku pagalbos centru.

Gaukite prieigą prie bilietų sistemos, kuri tvarko el. laiškus, tiesioginius pokalbius internetu, skambučių centrą, socialinius tinklus ir klientų portalą. Išbandykite 14 dienų bandomąją versiją nemokamai.

  • Leader in issue tracking software badge

Kodėl turėtumėte pereiti į „LiveAgent“

Štai 3 pagrindiniai „LiveAgent“ naudojimo pranašumai.

Padidėjęs pasitenkinimas

Patikima klientų aptarnavimo programinė įranga reiškia geresnę darbo eigą, laimingesnius klientus ir didesnius konversijų rodiklius.

Taupo laiką ir pinigus

„LiveAgent“ siūlo gausų paketą už prieinamą kainą, todėl tai yra puiki klientų aptarnavimo programinė įranga

Geresni konversijų rodikliai

Suteikite geriausią klientų aptarnavimą ir paverskite savo svetainės lankytojus bei potencialus klientus perkančiais klientais.

„osTicket“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent osTicket
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers ticketing in plan for $9/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
osTicket doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
osTicket doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can use for access to their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers Self-Service portal in plan for $9/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
osTicket doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
osTicket doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
osTicket doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
osTicket doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers knowledge base in plan for $9/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers customer forum in plan for $9/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers automation and rules in plan for $9/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers API functions in plan for $9/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
osTicket doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
osTicket doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
osTicket doesn't offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
osTicket doesn't offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
osTicket doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers unlimited tickets/mails in plan for $9/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
osTicket doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
osTicket doesn't offer unlimited 24/7 support.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Pradėkite bandomąjį laikotarpį ir pereikite

Perkelkite viską, ko jums reikia, kad galėtumėte iš karto pradėti spręsti klientų problemas. Susipažinkite su „LiveAgent“.

Perėjimo į „LiveAgent“ pranašumai

Pažvelkite į tai, ką gaunate, kai nuspręsite pereiti prie „LiveAgent“

ticket thread

Daugiakanalė bilietų sistema

El. laiškai, tiesioginiai pokalbiai internetu, skambučių centras, klientų portalas, „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“ ir „Viber“

money icon

Ekonomiškas pagalbos centras

Mokėkite už tai, ko jums reikia, ir nieko daugiau. Pridėkite pasirinktinių funkcijų prie savo plano, kai jų prireiks

On time resolution

Padidėjęs efektyvumas ir funkcialumas

Kiekvienas įrankis yra pagrįstas produktyvumo funkcijomis, kurios padeda jums automatizuoti ir palengvinti darbo eigą

Extension puzzle piece

Integracijos su daugiau nei 140 programomis

Integruokite programas naudodami mūsų įskiepius, kurie padės jums susikaupti ir mažiau blaškytis tarp skirtingų langų

Gaukite prieigą prie mūsų daugiakanalės bilietų sistemos

Persikėlę galite tikėtis išplėsti savo pasiekiamumą ir aprėpti daugiau komunikacijos kanalų nei anksčiau. Tvarkykite el. pašto bilietus, tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, klientų portalą, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“irViber“.

Susipažinkite su nauju įrankių rinkiniu, kol mes perkeliame jūsų duomenis ir sužinokite, kaip teikti aptarnavimą visais svarbiais komunikacijos kanalais.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Teikite aptarnavimą visais svarbiais kanalais

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Esate pasirengę? Perkelkime jūsų duomenis

Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją ir susipažinkite su „LiveAgent“. Kai nuspręsite perkelti savo duomenis, paskambinkite mums, palikite pranešimą interneto svetainėje ar parašykite el. paštu. Aptarsime jūsų duomenų perkėlimą ir įsitikinsime, kad visus duomenis iš „osTicket“ turėsite „LiveAgent“.

Pirmiausia norite sužinoti daugiau? Peržiūrėkite mūsų pristatymo vaizdo įrašą arba naršykite po funkcijas, integracijas bei kitus puslapius, kad sužinotumėte daugiau apie „LiveAgent“.

Pereinate iš kito pagalbos centro?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Susiję straipsniai suPerėjimas iš „osTicket“
Klientu Aptarnavimo Zodynas - Private Notes

Privatūs užrašai

Apie tai, kad būtų galima naudoti tekstą marketingo tikslais.

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonai gali padėti jums bendrauti ir užmegzti prasmingus ryšius su potencialiais ir esamais klientais

Atsiliepimo prašymo el. laiško šablonas

El. laiško šablonai padeda geriau pažinti klientus ir gauti jų nuomonę, o LiveAgent siūlo tikslingus sprendimus. Tai padeda pagerinti pardavimus, aptarnavimą ir klientų lojalumą.

„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus. Prisijunkite prie tūkstančių patenkintų klientų.

Mūsų klientai

LiveAgent siūlo daugiakalbę aptarnavimo įrangą, įskaitant klientų aptarnavimą, VoIP telefonus ir kitas programines įrangas, kurios gali būti integruotos su kitomis sistemomis. Teikiami pritaikyti sprendimai ir nuolaidos naujienlaiškių. LiveAgent taip pat gali būti naudojamas klientams kalbant savo gimtąja kalba. Bendradarbiaukite su LiveAgent ir gaukite nuolaidas naujienlaiškiams.

Pritaikykite ir išsaugokite mūsų klientų padėkos šablonus tiesiogiai „LiveAgent“ programoje. Dar niekada nebuvo taip paprasta siųsti padėkos laiškus!

Padėkos klientams el. laiškų šablonai

LiveAgent yra veiksmingas klientų aptarnavimo sprendimas su daugybe funkcijų ir integracijų, pagerindamas klientų patirtį ir padidindamas klientų išlaikymo rodiklį. El. laiškų šablonai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir paskatinti geresnius pirkimo sprendimus. Tai svarbu siekiant sukurti puikią klientų patirtį ir pagerinti prekės ženklo suvokimą.

Patalpinkite skambinimo mygtukus savo svetainėje ir leiskite savo klientams skambinti jums tiesiogiai per naršyklę.

Skambinimo mygtukas

Skambinimo mygtukas yra patogus būdas paskambinti tiesiogiai iš svetainės, sumažina klientų pastangas, pagerina aptarnavimo patirtį. LiveAgent siūlo pasirinktinius mygtukus, leidžia skambinti iš kompiuterio į kompiuterį ar iš telefono į kompiuterį.

„LiveAgent“ yra pagalbos centro programinė įranga, prisitaikanti prie skirtingų verslo modelių poreikių. Sužinokite, ar „LiveAgent“ tinka jūsų nišai. Agentūra „Edu“ ir NVO pasikliauja „LiveAgent“

Teisingas pasirinkimas kiekvienam verslui

Šiame tekstiniame straipsnyje aptariama klientų aptarnavimo svarba, taip pat pateikiami el. laiškų šablonai reklamavimui ir produktų pristatymui. Taip pat aptariama verslo išlaikymo svarba ir LiveAgent paslaugos galimybės padidinti klientų patirtį ir pajamas. Be to, pateikiami klientų pasitenkinimo apklausos šablonai ir klientų aptarnavimo įgūdžių svarba siekiant veiksmingos rinkodaros strategijos.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x