Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atsisveikinkitesu „osTicket“

Pereikite į „LiveAgent“ ir mes jūsų duomenis perkelsime nemokamai.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Perėjimas iš „osTicket“
Migration background

Norite pereiti iš „osTicket“?

Svarstote galimybę pereiti nuo „osTicket“ prie kito paslaugų tiekėjo? „LiveAgent“ yra čia tam, kad padėtų jums efektyviai rūpintis klientų aptarnavimo klausimais. Pereikite prie daugiakanalės bilietų sistemos ir perkelkite savo duomenis jau šiandien. Suteikite geresnį klientų aptarnavimą naudodamiesi visapusišku pagalbos centru.

Gaukite prieigą prie bilietų sistemos, kuri tvarko el. laiškus, tiesioginius pokalbius internetu, skambučių centrą, socialinius tinklus ir klientų portalą. Išbandykite 14 dienų bandomąją versiją nemokamai.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kodėl turėtumėte pereiti į „LiveAgent“

Štai 3 pagrindiniai „LiveAgent“ naudojimo pranašumai.

Stars

Padidėjęs pasitenkinimas

Patikima klientų aptarnavimo programinė įranga reiškia geresnę darbo eigą, laimingesnius klientus ir didesnius konversijų rodiklius.

Clock icon

Taupo laiką ir pinigus

„LiveAgent“ siūlo gausų paketą už prieinamą kainą, todėl tai yra puiki klientų aptarnavimo programinė įranga

Increase icon

Geresni konversijų rodikliai

Suteikite geriausią klientų aptarnavimą ir paverskite savo svetainės lankytojus bei potencialus klientus perkančiais klientais.

„osTicket“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent osTicket
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers ticketing in plan for $9/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
osTicket doesn't offer Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
osTicket doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can use for access to their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers Self-Service portal in plan for $9/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
osTicket doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
osTicket doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
osTicket doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
osTicket doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers knowledge base in plan for $9/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers customer forum in plan for $9/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers automation and rules in plan for $9/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers API functions in plan for $9/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
osTicket doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
osTicket doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
osTicket doesn't offer unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
osTicket doesn't offer unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
osTicket doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers unlimited tickets/mails in plan for $9/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
osTicket doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
osTicket doesn't offer unlimited 24/7 support.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Mes padėsime jums perkelti duomenis ir prisitaikyti

Leiskite padėti jums perkelti visus svarbius bilietų duomenis, kurių jums reikia norint tęsti savo puikų darbą. Perkelsime viską, ko jums reikia, kad galėtumėte iškart pradėti spręsti klientų problemas. Tuo tarpu galite atsipūsti ir atsipalaiduoti arba pradėti susipažinti su „LiveAgent“.

Jei kyla problemų ar norite sužinoti ką nors naujo, būtinai susisiekite su mumis. Mūsų klientų aptarnavimo komanda dirba 24/7, jei turite klausimų apie „LiveAgent“.

Perėjimo į „LiveAgent“ pranašumai

Pažvelkite į tai, ką gaunate, kai nuspręsite pereiti prie „LiveAgent“

ticket thread

Daugiakanalė bilietų sistema

El. laiškai, tiesioginiai pokalbiai internetu, skambučių centras, klientų portalas, „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“ ir „Viber“

money 1

Ekonomiškas pagalbos centras

Mokėkite už tai, ko jums reikia, ir nieko daugiau. Pridėkite pasirinktinių funkcijų prie savo plano, kai jų prireiks

On time resolution

Padidėjęs efektyvumas ir funkcialumas

Kiekvienas įrankis yra pagrįstas produktyvumo funkcijomis, kurios padeda jums automatizuoti ir palengvinti darbo eigą

Extension puzzle piece

Integracijos su daugiau nei 140 programomis

Integruokite programas naudodami mūsų įskiepius, kurie padės jums susikaupti ir mažiau blaškytis tarp skirtingų langų

Gaukite prieigą prie mūsų daugiakanalės bilietų sistemos

Persikėlę galite tikėtis išplėsti savo pasiekiamumą ir aprėpti daugiau komunikacijos kanalų nei anksčiau. Tvarkykite el. pašto bilietus, tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, klientų portalą, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“irViber“.

Susipažinkite su nauju įrankių rinkiniu, kol mes perkeliame jūsų duomenis ir sužinokite, kaip teikti aptarnavimą visais svarbiais komunikacijos kanalais.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Teikite aptarnavimą visais svarbiais kanalais

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Esate pasirengę? Perkelkime jūsų duomenis

Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją ir susipažinkite su „LiveAgent“. Kai nuspręsite perkelti savo duomenis, paskambinkite mums, palikite pranešimą interneto svetainėje ar parašykite el. paštu. Aptarsime jūsų duomenų perkėlimą ir įsitikinsime, kad visus duomenis iš „osTicket“ turėsite „LiveAgent“.

Pirmiausia norite sužinoti daugiau? Peržiūrėkite mūsų pristatymo vaizdo įrašą arba naršykite po funkcijas, integracijas bei kitus puslapius, kad sužinotumėte daugiau apie „LiveAgent“.

DUK

Ar galite pereiti iš „osTicket“ į „LiveAgent“?

Taip, su mūsų aptarnavimo komandos pagalba galite pereiti iš „osTicket“ į „LiveAgent“. Jie padės jums perkelti visus duomenis, kurių reikia norint pradėti naudoti naują pagalbos centro programinę įrangą

Kokie yra papildomi privalumai naudojant „LiveAgent“, o ne „osTicket“?

Papildomi

Kokius duomenis galiu perkelti iš „osTicket“ į „LiveAgent“?

Paprastai viską, ko jums reikia: kontaktus, agentų profilius, visus klientų bilietus, atsiliepimus, žymas ir kita

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai