Atsisveikinkitesu lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „Gmail“ jau šiandien.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš „Gmail“?

Ar klientus aptarnaujate per „Google“ paskyrą? Perkelkite savo klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį pereidami iš „Gmail“ į „LiveAgent“ jau šiandien.

„LiveAgent“ yra geriausias pagalbos tarnybos prendimas bet kokio dydžio įmonei. Suteikite savo klientų aptarnavimui daugiau galingų įrankių. Nudirbkite daugiau naudodamiesi tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru, žinių baze ar socialinių tinklų integravimu. Sužinokite kokios dar naudos mes galime suteikti jūsų verslui.

 

  • Leader in issue tracking software badge

Persikėlimo iš „Gmail“ privalumai

Bilietų tvarkymas

Bilietų tvakymo sistema gali padėti geriau organizuoti klientų užklausas

Daugiau susisiekimo kanalų

Palaikomos el. pašto paskyros, tiesioginiai pokalbiai, skambučių centras, žinių bazė ir socialiniai tinklai

Geresnė darbo eiga

Geresnis darbo našumas per tą patį laiką. Sutaupykite ir aptarnaukite daugiau klientų

Benefits of attended call transfers

Mes perkelsime jūsų duomenis nemokamai

„Gmail“ ir „Google“ produktai yra nuostabūs. Kai kuriuos iš jų mes patys naudojame savo darbams atlikti. Tačiau klientų aptarnavimas priklauso kitai lygai ir tam tikrais atžvilgiais tam reikia skirti daugiau dėmesio ir specializuotos programinės įrangos.

Štai čia pasirodo „LiveAgent“. Jums nereikės ištrinti ar atsikratyti „Gmail“ paskyros – mes galime integruoti jūsų pašto dėžutę į „LiveAgent“ bilietų tvarkymo sistemą ir jūs galėsite stebėti visus savo el. laiškus savo prietaisų skydelyje. Tai kur kas geriau pritaikyta klientams aptarnauti ir galėsite tiksliai žinoti, kada problema pilnai išspręsta.

Kokius duomenis galima persikelti?

Supervisor

Žmones

Perkelkite savo kontaktus

Mail envelope

Bendravimą

Perkelkite savo el. laiškus ir kitus pranešimus

Tags - icon

Žymas

Taip pat rankiniu būdu galima importuoti žymas

customer feedback satisfaction rewards

Atsiliepimus

Perkelkite visus atsiliepimus

El. paštas tik pradžia

Galite įtraukti ne tik „Gmail“ pašto dėžutę, bet ir kitų dėžučių iš skirtingų tiekėjų, tokių kaip „Yahoo“, „Microsoft“ ar bet kurio kito. Mūsų bilietų sistema organizuos el. laiškus iš visų jūsų paskyrų. Bet tai dar ne viskas.

„LiveAgent“ siūlo jums daugiau įrankių, leidžiančių susisiekti su klientais. Greitai susisiekite per mūsų itin spartų tiesioginio pokalbio valdiklį, kuris . Sukurkite savo skambučių centrą ir žinių bazę. Arba leiskite susisiekti per socialinius tinklus. Galite integruoti „Facebook Messenger“, „Twitter“, „Instagram“ ir „Viber“. Ar jau susigundėte išbandyti?

liveagent tools

Pažvelkite į galimas funkcijas

get inspired

24/7 klientų aptarnavimas

Naudodami „LiveAgent“ teikite nepriekaištingą aptarnavimą bei būkite nepriekaiškingai aptarnauti. Visi mūsų klientai gauna visą parą prieinamą klientų aptarnavimą.

Kai jums reikės pagalbos sprendžiant problemą arba kai tiesiog norite užduoti mums klausimą, mes visuomet būsime pasiruošę jums padėti. Mes naudojame tą pačią klientų aptarnavimo programinę įrangą, todėl tiksliai žinome, kaip jums padėti. Tai taip pat reiškia, kad su mumis galite susisiekti jums patogiu būdu – paskambinkite, atsiųskite mums el. laišką arba susisiekite su mumis per socialinius tinklus. Ar jau susidomėjote? Tiesiog spustelėkite žemiau esantį mygtuką ir išbandykite.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų

Ką apie mus sako klientai

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Keliatės iš kitos el. pašto platformos?

Nemokamai perkelkite duomenis iš bet kurio iš toliau išvardintų klientų aptarnavimo sprendimų teikėjų. Pereikite jau šiandien. Mes jūsų užnugaryje.

Susiję straipsniai su„Gmail“ migracija
Stebėkite savo agentų užimtumą. Išbandykite „LiveAgent“ funkciją - agento pasiekiamumą. Gaukite apžvalgą, kai jūsų agentai yra prisijungę. Skaitykite apie tai daugiau.

Agento užimtumas

LiveAgent yra visapusiška klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti skambučius, el. paštą, skundus, ir klientų portalą. Taip pat siūloma agentų užimtumo ir veiklos ataskaitos. Try it today!

Ataskaitos, dar vadinamos analitika, jums suteikia bendras įžvalgas apie tai, kas vyksta jūsų paskyroje. LiveAgent siūlo išsamias ataskaitas.

Ataskaitos

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Duomenų saugumas yra vienas svarbiausių mūsų prioritetų, todėl visada siekiame žinoti apie savo akląsias zonas. Jei esate saugumo tyrėjas, būsime dėkingi už jūsų pagalbą ir už ją atsilyginsime.

„LiveAgent“ premijų už klaidas programa

LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema su daugybe funkcijų ir integracijų, pradedant nuo 15$/agentui/mėn. Tai gali sumažinti bilietų apkrovas ir padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą. Nemokama bandomoji versija.

Svarstote apie LiveAgent pagalbos tarnybos programinę įrangą? Užpildykite savo informaciją ir pradėkite Nemokamą Bandymą, jokių paslėptų eilučių ir nereikalaujama kreditinės kortelės informacija.

Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien

The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.

„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė programa, suteikianti klientams greitą aptarnavimą ir lankstumą per įvairius kanalus. Tai vertinama geriausiai 2019 ir 2020 metais, o daugybė funkcijų padeda pagerinti klientų patirtį ir reputaciją. Integracija su populiariais socialiniais tinklais suteikia galimybę efektyviai valdyti klientų komunikaciją ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Prisiregistruoti demonstracijai

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Prisiregistruoti demonstracijai
Start Free Trial x