Ar klientus aptarnaujate per „Google“ paskyrą? Perkelkite savo klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį pereidami iš „Gmail“ į „LiveAgent“ jau šiandien.
„LiveAgent“ yra geriausias pagalbos tarnybos prendimas bet kokio dydžio įmonei. Suteikite savo klientų aptarnavimui daugiau galingų įrankių. Nudirbkite daugiau naudodamiesi tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru, žinių baze ar socialinių tinklų integravimu. Sužinokite kokios dar naudos mes galime suteikti jūsų verslui.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Bilietų tvakymo sistema gali padėti geriau organizuoti klientų užklausas
Palaikomos el. pašto paskyros, tiesioginiai pokalbiai, skambučių centras, žinių bazė ir socialiniai tinklai
Geresnis darbo našumas per tą patį laiką. Sutaupykite ir aptarnaukite daugiau klientų
„Gmail“ ir „Google“ produktai yra nuostabūs. Kai kuriuos iš jų mes patys naudojame savo darbams atlikti. Tačiau klientų aptarnavimas priklauso kitai lygai ir tam tikrais atžvilgiais tam reikia skirti daugiau dėmesio ir specializuotos programinės įrangos.
Štai čia pasirodo „LiveAgent“. Jums nereikės ištrinti ar atsikratyti „Gmail“ paskyros – mes galime integruoti jūsų pašto dėžutę į „LiveAgent“ bilietų tvarkymo sistemą ir jūs galėsite stebėti visus savo el. laiškus savo prietaisų skydelyje. Tai kur kas geriau pritaikyta klientams aptarnauti ir galėsite tiksliai žinoti, kada problema pilnai išspręsta.
Perkelkite savo kontaktus
Perkelkite savo el. laiškus ir kitus pranešimus
Taip pat rankiniu būdu galima importuoti žymas
Perkelkite visus atsiliepimus
Galite įtraukti ne tik „Gmail“ pašto dėžutę, bet ir kitų dėžučių iš skirtingų tiekėjų, tokių kaip „Yahoo“, „Microsoft“ ar bet kurio kito. Mūsų bilietų sistema organizuos el. laiškus iš visų jūsų paskyrų. Bet tai dar ne viskas.
„LiveAgent“ siūlo jums daugiau įrankių, leidžiančių susisiekti su klientais. Greitai susisiekite per mūsų itin spartų tiesioginio pokalbio valdiklį, kuris užsikrauna vos per 2,5 sekundės. Sukurkite savo skambučių centrą ir žinių bazę. Arba leiskite susisiekti per socialinius tinklus. Galite integruoti „Facebook Messenger“, „Twitter“, „Instagram“ ir „Viber“. Ar jau susigundėte išbandyti?
Naudodami „LiveAgent“ teikite nepriekaištingą aptarnavimą bei būkite nepriekaiškingai aptarnauti. Visi mūsų klientai gauna visą parą prieinamą klientų aptarnavimą.
Kai jums reikės pagalbos sprendžiant problemą arba kai tiesiog norite užduoti mums klausimą, mes visuomet būsime pasiruošę jums padėti. Mes naudojame tą pačią klientų aptarnavimo programinę įrangą, todėl tiksliai žinome, kaip jums padėti. Tai taip pat reiškia, kad su mumis galite susisiekti jums patogiu būdu – paskambinkite, atsiųskite mums el. laišką arba susisiekite su mumis per socialinius tinklus. Ar jau susidomėjote? Tiesiog spustelėkite žemiau esantį mygtuką ir išbandykite.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Nemokamai perkelkite duomenis iš bet kurio iš toliau išvardintų klientų aptarnavimo sprendimų teikėjų. Pereikite jau šiandien. Mes jūsų užnugaryje.
Jei norite persikelti iš „Gmail“ į „LiveAgent“, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu ir sužinokite daugiau apie tai, kokius duomenis galima perkelti.
Į „LiveAgent“ jūsų įmonė gali perkelti įvairių tipų duomenis. Susisiekite su mūsų aptarnavimo tarnyba ir sužinokite daugiau apie migracijos galimybes.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis