Atsisveikinkitesu lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „Gmail“ jau šiandien.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš „Gmail“?

Ar klientus aptarnaujate per „Google“ paskyrą? Perkelkite savo klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį pereidami iš „Gmail“ į „LiveAgent“ jau šiandien.

„LiveAgent“ yra geriausias pagalbos tarnybos prendimas bet kokio dydžio įmonei. Suteikite savo klientų aptarnavimui daugiau galingų įrankių. Nudirbkite daugiau naudodamiesi tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru, žinių baze ar socialinių tinklų integravimu. Sužinokite kokios dar naudos mes galime suteikti jūsų verslui.

 

  • Keliatės iš „Gmail“? - Small businesses require a lot of resources to run efficiently and profitably. To help small business owners wade through all of the many platforms, services, and products available in 2020, we conducted in-depth reviews of the most commonly used software, agencies, and technologies. We reviewed hundreds of companies and agencies to help you find the best choice possible for your small business.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Keliatės iš „Gmail“? - LiveAgent is a fully-featured web-based live chat and helpdesk software. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center, and a robust customer service portal. Join companies like BMW, Yamaha, Huawei and Oxford University in providing world-class customer service.

Persikėlimo iš „Gmail“ privalumai

Persikėlimo iš „Gmail“ privalumai

Bilietų tvarkymas

Bilietų tvakymo sistema gali padėti geriau organizuoti klientų užklausas

Bilietų tvarkymas

Daugiau susisiekimo kanalų

Palaikomos el. pašto paskyros, tiesioginiai pokalbiai, skambučių centras, žinių bazė ir socialiniai tinklai

Daugiau susisiekimo kanalų

Geresnė darbo eiga

Geresnis darbo našumas per tą patį laiką. Sutaupykite ir aptarnaukite daugiau klientų

Benefits of attended call transfers

Mes perkelsime jūsų duomenis nemokamai

„Gmail“ ir „Google“ produktai yra nuostabūs. Kai kuriuos iš jų mes patys naudojame savo darbams atlikti. Tačiau klientų aptarnavimas priklauso kitai lygai ir tam tikrais atžvilgiais tam reikia skirti daugiau dėmesio ir specializuotos programinės įrangos.

Štai čia pasirodo „LiveAgent“. Jums nereikės ištrinti ar atsikratyti „Gmail“ paskyros – mes galime integruoti jūsų pašto dėžutę į „LiveAgent“ bilietų tvarkymo sistemą ir jūs galėsite stebėti visus savo el. laiškus savo prietaisų skydelyje. Tai kur kas geriau pritaikyta klientams aptarnauti ir galėsite tiksliai žinoti, kada problema pilnai išspręsta.

Kokius duomenis galima persikelti?

Supervisor

Žmones

Perkelkite savo kontaktus

Mail envelope

Bendravimą

Perkelkite savo el. laiškus ir kitus pranešimus

Tags - icon

Žymas

Taip pat rankiniu būdu galima importuoti žymas

customer feedback satisfaction rewards

Atsiliepimus

Perkelkite visus atsiliepimus

El. paštas tik pradžia

Galite įtraukti ne tik „Gmail“ pašto dėžutę, bet ir kitų dėžučių iš skirtingų tiekėjų, tokių kaip „Yahoo“, „Microsoft“ ar bet kurio kito. Mūsų bilietų sistema organizuos el. laiškus iš visų jūsų paskyrų. Bet tai dar ne viskas.

„LiveAgent“ siūlo jums daugiau įrankių, leidžiančių susisiekti su klientais. Greitai susisiekite per mūsų itin spartų tiesioginio pokalbio valdiklį, kuris užsikrauna vos per 2,5 sekundės. Sukurkite savo skambučių centrą ir žinių bazę. Arba leiskite susisiekti per socialinius tinklus. Galite integruoti „Facebook Messenger“, „Twitter“, „Instagram“ ir „Viber“. Ar jau susigundėte išbandyti?

liveagent tools

Pažvelkite į galimas funkcijas

get inspired

24/7 klientų aptarnavimas

Naudodami „LiveAgent“ teikite nepriekaištingą aptarnavimą bei būkite nepriekaiškingai aptarnauti. Visi mūsų klientai gauna visą parą prieinamą klientų aptarnavimą.

Kai jums reikės pagalbos sprendžiant problemą arba kai tiesiog norite užduoti mums klausimą, mes visuomet būsime pasiruošę jums padėti. Mes naudojame tą pačią klientų aptarnavimo programinę įrangą, todėl tiksliai žinome, kaip jums padėti. Tai taip pat reiškia, kad su mumis galite susisiekti jums patogiu būdu – paskambinkite, atsiųskite mums el. laišką arba susisiekite su mumis per socialinius tinklus. Ar jau susidomėjote? Tiesiog spustelėkite žemiau esantį mygtuką ir išbandykite.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų

Ką apie mus sako klientai

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kaip persikelti iš „Gmail“ į „LiveAgent“?

Jei norite persikelti iš „Gmail“ į „LiveAgent“, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu ir sužinokite daugiau apie tai, kokius duomenis galima perkelti.

Kokius duomenis galima perkelti iš „Gmail“ į „LiveAgent“?

Į „LiveAgent“ jūsų įmonė gali perkelti įvairių tipų duomenis. Susisiekite su mūsų aptarnavimo tarnyba ir sužinokite daugiau apie migracijos galimybes.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai