[nicefaqtitle1="Kas yra skambučių centro programinė įranga?"question1="Kas yra skambučių centro programinė įranga?"answer1="Skambučių centro programinė įranga – tai sprendimas, padedantis įmonėms valdyti klientų telefono skambučius. Ji gali turėti daugybę funkcijų, pavyzdžiui: centralizuoti skambučiai iš fiksuotojo ryšio telefono linijų ar svetainių, išmanusis nukreipimas, automatinis rinkiklis ar net
skambučių įrašymas. Skambučių centro programinė įranga taip pat turėtų padėti skambučių centro agentams pasiekti svarbią informaciją apie klientus, pavyzdžiui, užsakymų istoriją, kontaktinę informaciją ir ankstesnius bilietus."title2="Kaip veikia skambučių centro programinė įranga?"question2="Kaip veikia skambučių centro programinė įranga?"answer2="Skambučių centro programinė įranga veikia centralizuodama ir nukreipdama skambučius iš stacionariųjų telefonų ar svetainių į jūsų programinę įrangą. Jei skambina klientas, programinė įranga nuskaito klientų duomenų bazę ir patikrina, ar turi išankstinės informacijos apie skambinantįjį. Šią informaciją gauna
agentas ir ją peržiūri prieš atsiliepdamas į skambutį. Tuo tarpu skambutis laukia eilėje. Atsiliepus į skambučius, jie įrašomi mokymo ir kokybės tikslais.."title3="Kas yra IVR skambučių centro aplinkoje?"question3="Kas yra IVR skambučių centro aplinkoje?"answer3="IVR – tai interaktyvaus balso atsakiklio technologija. IVR leidžia kompiuteriams bendrauti su žmonėmis naudojant balso komandas arba klaviatūros tonus. IVR naudojama skambučių centro aplinkoje skambučiams nukreipti į atitinkamus agentus ar skyrius. IVR taip pat gali būti naudojamas sąskaitos informacijai gauti arba atsiliepimams palikti. Todėl tai puikus sprendimas įmonėms."title4="Kokia yra skambučių centro funkcija?"question4="Kokia yra skambučių centro funkcija?"answer4=" Pagrindinė skambučių centro funkcija – suteikti klientams galimybę skambinti į įmones visais jiems rūpimais klausimais, susijusiais su produktais, politika, grąžinimu, funkcionalumu, trikčių šalinimu ar atsiliepimais."title5="Kiek kainuoja skambučių centro programinė įranga?"question5="Kiek kainuoja skambučių centro programinė įranga?"answer5=" Kaina priklauso nuo pasirinktos programinės įrangos kokybės. „LiveAgent“ – tai viską viename turintis aptarnavimo tarnybos sprendimas, kuris apima ir skambučių centrą. Kaina nustatoma atsižvelgiant į tai, kiek agentų jūsų įmonei reikia per mėnesį. Mūsų „Viskas įskaičiuota“ prenumeratą sudaro visapusiškas skambučių centras, kuris kainuoja 39 JAV dolerius per mėnesį už vieną agentą."title6="Kokie yra skambučių centro programinės įrangos privalumai?"question6="Kokie yra skambučių centro programinės įrangos privalumai?"answer6="Skambučių centro programinės įrangos privalumai – didesnis agentų efektyvumas, geresnis klientų įsitraukimas, geresnė klientų patirtis ir didesni pardavimai."title7="Kokie yra „LiveAgent“ privalumai?"question7=" Kokie yra „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos sprendimo privalumai kitų tarnybų atžvilgiu?"]