Sukurkite skambučių centro programinę įrangą
per 5 min.

Mėgaukitės garsais be jokių trikdžių ir aparatinės įrangos nereikalaujančiu aptarnavimu.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Jūsų laukia išbaigta skambučių centro programinė įranga

Lengvai bendraukite su klientais visais kanalais. „LiveAgent“ omnikanalė debesų kompiuterijos skambučių centro programinė įranga – tai viskas, ko jums prireiks, kad galėtumėte teikti patikimas ir individualizuotas paslaugas savo klientams. Mūsų VoIP (interneto telefonija) skambučių centro telefonų sistema turi pažangias funkcijas, tokias kaip IVR, atgalinio skambučio užklausos, ACD, išmanusis skambučių nukreipimas, skambučių pervedimas, neribotas skambučių įrašymas ir HD vaizdo skambučiai – ir tai tik pradžia.
  • Jūsų laukia išbaigta skambučių centro programinė įranga - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Jūsų laukia išbaigta skambučių centro programinė įranga - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Skambučių centro programinė įranga jūsų aptarnavimo tarnyboje

00:00 / 02:02
Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk

Kas yra skambučių centro programinė įranga?

Skambučių centro programinės įrangos sprendimai – tai sistemos, leidžiančios skambučių centro agentams tvarkyti įeinančius ir išeinančius skambučius. Šie sprendimai idealiai tinka asmeniškesniems santykiams su klientais valdyti ir operatyviam klientų aptarnavimui teikti.

Skambučių centro programinės įrangos demonstracija

00:00 / 04:39
Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Susipažinkite su mūsų virtualaus skambučių centro programine įranga

Išbandykite pagrindines mūsų funkcijas pasinaudoję nemokamu „LiveAgent“ planu ir sužinokite, ką reiškia teikti profesionalias paslaugas naudojant mūsų sprendimą. Sužinokite, kaip lengva sukurti skambučių centrą, pridėti VoIP numerius ar konfigūruoti IVR naudojant mūsų galingą įrankį.
Susipažinkite su mūsų virtualaus skambučių centro programine įranga

Kurkite personalizuotą patirtį klientams su „LiveAgent“

Mūsų kontaktų centro įrankis gali padėti sukurti geriausią klientų įtraukimo platformą ir padidinti klientų lojalumą. Parodykite savo klientams, kas iš tiesų yra naudinga pagalba, naudodami mūsų pagalbos centro sprendimą ir daug laiko reikalaujančias problemas išspręskite greičiau.
Viršykite klientų lūkesčius
  • Kurkite asmeninę patirtį klientams
  • Pagerinkite bendravimo su klientais kokybę
  • Užtikrinkite vientisą kelionę klientams
LiveAgent call center support - mockup

Išsami skambučių centro sprendimo apžvalga

Lengvai valdykite klientų aptarnavimo centro veiklą naudodami mūsų viską viename turintį sprendimą. Pasiekite aukščiausią skambučių centro produktyvumo lygį ir pagerinkite bendravimo su klientais kokybę su „LiveAgent“.

Debesyje veikiančios skambučių centro programinės įrangos funkcijos

Galingos funkcijos, padedančios pagerinti bendravimą telefonu ir užtikrinti išskirtinę patirtį klientams.
Debesyje veikiančios skambučių centro programinės įrangos funkcijos

Vidiniai skambučiai

Vidiniai skambučiai – tai funkcija, prireikus leidžianti bendrauti su kolegomis jų pamainos metu arba peradresuoti skambučius. Sužinoti daugiau

Omnikanalė aptarnavimo tarnybos programinė įranga

Mūsų omnikanalė skambučių centro programinė įranga gali dirbti su keliais kanalais – skambučių centru, „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“, „Viber“, tiesioginiais pokalbiais, klientų portalu, el. paštu ir kt. Sužinoti daugiau
Omnikanalė aptarnavimo tarnybos programinė įranga
Omnikanalė aptarnavimo tarnybos programinė įranga

„Spustelėkite ir skambinkite“ bei „siųskite laišką“ funkcija

Mūsų internetinis skambučių centras gali skambinti bet kuriuo internetiniu numeriu. Spustelėkite numerį, kuriam norite paskambinti, ir „LiveAgent“ atliks visa kita. Jis taip pat gali naudoti „siųsti laišką“ protokolus. Sužinoti daugiau

Skambučių perdavimai

Mūsų skambučių centre vyksta ir konsultaciniai perdavimai. Perdavimai, kuriuose dalyvaujama, didina klientų pasitenkinimą ir užtikrina, kad skambinantysis bus sujungtas su agentu prieš nutraukiant skambutį. Sužinoti daugiau
Skambučių perdavimai
Skambučių perdavimai

VoIP skambučių centro telefonija

„LiveAgent“ skambučių centras integruojasi su daugiau kaip 99 % VoIP paslaugų teikėjų, turinčių SIP magistralę. Nematote pageidaujamo VoIP partnerio? Susisiekite su mumis ir mes mielai jį įtrauksime į savo sąrašą. Sužinoti daugiau

Atgalinio skambučio funkcijos

Padidinkite klientų pasitenkinimą suteikdami jiems galimybę paprašyti atgalinio skambučio, kai jie neturi laiko laukti arba kai jūsų agentai yra per daug užsiėmę, kad atsilieptų. Sužinoti daugiau
Atgalinio skambučio funkcijos
Atgalinio skambučio funkcijos

Išeinančių skambučių centro programinė įranga

Palaikykite savo klientus ir susisiekite su jais naudodamiesi mūsų rankiniu atliekamų skambučių centru. Pagerinkite santykius su klientais ir optimizuokite jūsų inicijuojamą bendravimą su klientais. Sužinoti daugiau

Skambučių nukreipimas į asmeninį įrenginį

Agentai gali nukreipti įeinančius skambučius į asmeninį įrenginį, pvz., mobilųjį telefoną. Naudokite mūsų peradresavimą į GSM telefono numerį arba mūsų „LivePhone“ programėlę. Sužinoti daugiau
Skambučių nukreipimas į asmeninį įrenginį
Skambučių nukreipimas į asmeninį įrenginį

Keli palaikomi skambinimo įrenginiai ir telefono numeriai

Prijunkite neribotą skambučių įrenginių ir telefono numerių skaičių prie savo skambučių centro sprendimo. „LiveAgent“ suderinama su aparatiniais ir virtualiais skambučių įrenginiais, pvz., programiniais telefonais. Sužinoti daugiau

Omnikanalis agentų darbalaukis

„LiveAgent“ viską viename turinčiame skambučių centro sprendime siūlomas kontekstinis darbalaukis. Suteikite savo skambučių centrui galimybę pereiti nuo atsakymo į skambučius iki kliento duomenų paieškos. Sužinoti daugiau
Omnikanalis agentų darbalaukis
Omnikanalis agentų darbalaukis

Vietinės ir trečiųjų šalių CRM integracijos

Jūsų kontaktų centro erdvė gali užtikrinti, kad jūsų agentai visada teiktų individualizuotas paslaugas, naudodami vieną iš trijų mūsų CRM integracijų. Taip pat galite naudoti mūsų vietinius CRM įrankius. Sužinoti daugiau

Kompiuterinės telefonijos integracija (CTI)

Integruokite savo stacionarius kompiuterius, nešiojamuosius kompiuterius ir aparatinės įrangos telefonus su „LiveAgent“. Lengvai atsiliepkite į skambučius ir skambinkite savo klientams teikdami puikų klientų aptarnavimą. Sužinoti daugiau
Kompiuterinės telefonijos integracija (CTI)
Kompiuterinės telefonijos integracija (CTI)

Stumiamieji pranešimai programoje

„LivePhone“ programoje įjunkite stumiamuosius pranešimus ir ji stumiamuoju pranešimu įspės jus kiekvieną kartą, kai bus pradėtas naujas pokalbis, suskambės skambutis ar bus gautas bilietas. Sužinoti daugiau

Skambučių žurnalai

Peržiūrėkite savo sąveiką apie agentų atliktus, priimtus, atsakytus ar praleistus skambučius. Naudodamiesi skambučių žurnalais ir istorijos funkcijomis, sužinokite klientų istorijos kontekstą. Sužinoti daugiau
Skambučių žurnalai
Skambučių žurnalai

Interaktyvusis balso atsakiklis (IVR)

„LiveAgent“ skambučių centro programinė įranga palaiko IVR medžius. Įrašykite savo pranešimus arba įkelkite iš anksto įrašytus garso failus į „LiveAgent“ balso atsakymų sistemą išmaniam klientų nukreipimui. Sužinoti daugiau

Automatinis skambučių paskirstymas (ACD)

Mūsų skambučių centro programa skambučius paskirsto pagal agento prioritetą arba atsitiktinį priskyrimą. Pasirinkite jums tinkamą nustatymą, taip pat pasirinktinius nustatymus, pvz., pertraukos laiką. Sužinoti daugiau
Automatinis skambučių paskirstymas (ACD)
Automatinis skambučių paskirstymas (ACD)

Skambučių įrašymas

Gaukite informaciją apie klientų istoriją naudodami neribotą skambučių įrašinėjimą, kuris išsaugo kiekvieną skambutį. Bet kada juos perklausykite ir sužinokite, kaip užtikrinti išskirtinę klientų patirtį. Sužinoti daugiau

Programiniai telefonai

Mūsų verslo skambučių centro programinė įranga yra suderinama su daugeliu debesų VoIP telefonų sistemų. Prijunkite jas prie „LiveAgent“ skambučių centro ir skambinkite pageidaujamais įrenginiais. Sužinoti daugiau
Programiniai telefonai
Programiniai telefonai

Įeinančių skambučių centro programinė įranga

Mūsų išsamus skambučių centro sprendimas gali valdyti kelis skambučių įrenginius. Sistema praneša jums kiekvieną kartą, kai kas nors bando jums prisiskambinti bet kuriuo numeriu. Sužinokite daugiau

Įdiegta žinių bazė

Teikite pagalbą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir kelkite klientų pasitenkinimą net tada, kai jūsų agentai yra neprisijungę. Naudokitės mūsų žinių baze pagalbai neprisijungus. Sužinoti daugiau
Įdiegta žinių bazė
Įdiegta žinių bazė

Istorinės ataskaitos

Naudokitės mūsų istorinėmis ataskaitomis, kad pagerintumėte klientų aptarnavimą. Naudokite grafikus ar diagramas ir suskirstykite duomenis į segmentus, kaip tik norite. Sekite skambučius, prastovos laiką ir dar daugiau. Sužinoti daugiau

Vaizdo skambučių programinė įranga

Mūsų internetinė skambučių centro programinė įranga leidžia kontaktų centro agentams vaizdo pokalbiais bendrauti su klientais. Vaizdo skambučiai palaiko vaizdo, balso ir pokalbių funkciją be galimybės įrašinėti. Sužinoti daugiau
Vaizdo skambučių programinė įranga
Greiti sprendimai

Greičiau susijunkite su klientais

„LiveAgent“ skambučių centrą lengva sukurti ir paprasta naudoti. Dėl visiškos integracijos su mūsų bilietų sistema galite greičiau skambinti ir atsakyti į skambučius. Trumpas vidutinis pasiekimo laikas gali padėti daug greičiau išspręsti problemas.
  • Suteikite greitesnę pagalbą, mažiau laukite ir padarykite klientus laimingesniais
  • Operatyviai ir asmeniškai spręskite klientų problemas
Chart
20 %
Vidutinis pasiekimo laikas Integruokite daugiakanalę bilietų valdymo programinę įrangą su kasdien naudojamomis programomis. Turime daugiau nei 150 integracijų, kurios galimos naudojant įskiepius.
Geresnis pasiekiamumas

Išplėskite savo pasiekiamumą ir pagerinkite aptarnavimo galimybes

Skambučiai vis dar yra vienas populiariausių būdų susisiekti su aptarnavimo skyriais, todėl skambučiai yra vienas greičiausių būdų patenkinti klientų poreikius. Gaukite vieną populiariausių bendravimo su klientais kanalų ir pasiekite daugiau klientų.
  • Gaukite populiarų bendravimo su klientais kanalą aptarnavimo tarnybai
  • Pasiekite daugiau klientų, išspręskite daugiau problemų ir padidinkite investicijų grąžą
Chart
50 %
visų klientų skambina Pusė jūsų klientų gali laukti pasirinkimo paskambinti jums, užuot siuntę el. laiškus. Vos kelios telefono linijos gali padidinti klientų pasitenkinimą.
Kokybiškas aptarnavimas

Teikite kokybišką klientų aptarnavimą

Spręskite problemas asmeniškai, kalbėdamiesi ir parodydami klientams supratingumą. Skambučiai gali padėti bendrauti su klientais geresniu lygmeniu ir padėti išvengti ilgo bendravimo elektroniniais laiškais. Taip pat galite naudoti vaizdo skambučius.
  • Asmeniškai telefonu spręskite daug laiko reikalaujančius klausimus
  • Pridėkite vaizdo skambučius ir kalbėkite su klientais akis į akį
Chart
70 %
Vidutinis sprendimo laikas Tyrimai rodo, kad skambučiai yra vienas patikimiausių problemų sprendimo būdų. Pasitelkite galingesnių įrankių, kad galėtumėte spręsti skubiai spręstinus klausimus arba skambinti svarbiems klientams.

Sutaupykite daugiau skambučių centro programinei įrangai

Įsigykite debesies skambučių centro programinę įrangą, kuri jums atneš didžiausią naudą. Palyginkite funkcijas ir kainas vartotojui per mėnesį naudodami kainų skaičiuoklę.
Medal

Pradėkite naudoti „LiveAgent“ jau dabar!

Išbandykite viską, ką galime pasiūlyti, 14 dienų naudodami mūsų programą nemokamai
  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti

Virš 60 VoIP teikėjų integracijų
su „LiveAgent“

Integruokite, automatizuokite, inovuokite
LiveAgent VoIP providers

Būkite saugūs su „LiveAgent“ skambučių centro programine įranga

„LiveAgent“ skambučių centro programinė įranga atitinka BDAR reikalavimus, yra užšifruota HTTPS ir sėkmingai praėjo „Google“ OAuth API patikros auditą.
Būkite saugūs su „LiveAgent“ skambučių centro programine įranga

Produkto saugumas

Mūsų debesyje veikianti VoIP skambučių centro programinė įranga veikia saugiu ryšiu, naudojant HTTPS protokolą. Visas ryšys tarp jūsų naršyklės ir debesijos kontaktų centro yra šifruojamas, įskaitant tiesioginius pokalbius, skambučių centro skambučius ir bendravimą el. paštu.
Produkto saugumas

Duomenų centro saugumas

„LiveAgent“ serveriai talpinami III+ arba IV pakopos arba PCI DSS, SSAE-16 arba ISO 27001 reikalavimus atitinkančiose patalpose. Mūsų duomenų centrų patalpos yra saugomame perimetre su kelių lygių apsaugos zonomis, visą parą dirbančia apsauga, CCTV vaizdo stebėjimu, daugiafaktoriniu identifikavimu ir kt.
Web icon

Tinklo saugumas

Mūsų tinklą saugo rezervinės ugniasienės, geriausios savo klasėje maršrutizatorių technologijos, saugus HTTPS perdavimas viešaisiais tinklais ir tinklo įsilaužimų aptikimo ir (arba) prevencijos technologijos (IDS/IPS), kurios stebi ir (arba) blokuoja kenkėjišką srautą ir tinklo atakas.

Teikite pagalbą visais svarbiais
klientų kanalais

Mūsų paruoštos integracijos gali padėti jums įsitraukti į socialinius tinklus ir užtikrinti personalizuotą klientų patirtį svarbiuose socialiniuose kanaluose. Mūsų bilietų pardavimo sistema palaiko sklandžią integraciją su jūsų „Facebook“, „Instagram“ ir „Twitter“. Naudodamiesi mūsų „Viber“ integracija galite tvarkyti net susirašinėjimus.
Užtikrinkite išskirtinę klientų patirtį naudodamiesi mūsų tiesioginiu pokalbiu. Tai vienas greičiausių realaus laiko pokalbių valdiklių, kurį galima lengvai integruoti į jūsų svetaines. Užmegzkite prasmingus santykius su klientais ir paverskite žiniatinklio lankytojus klientais. Mūsų pokalbiai gali padėti sutrumpinti aptarnavimo laiką ir tapti vertingu įrankiu bet kurio agento darbo vietoje.
Praturtinkite savo kontaktų centro erdvę išsamia žinių baze. Lengvai kurkite naudingus straipsnius, informacinius skyrius ir „atlik pats“ vadovus klientams, kurie nori patys ieškoti sprendimų. Pateikite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus naudodami DUK arba sukurkite forumus, kuriuose žmonės gali bendrauti su agentais ar kitais klientais ir gauti jiems reikiamą pagalbą.
Lengvai tvarkykite klientų aptarnavimo operacijas naudodami modernią bilietų sistemą. Visi skaitmeniniai kanalai yra sujungti, todėl galite lengvai matyti visus klientų pokalbius vienoje vietoje. Naudokite žymas, kad bilietai būtų tvarkingi, palikite pastabas sau ar kitiems agentams ir sukurkite skyrius, atsakingus už konkrečias užklausas.
Atsiliepimai

Įsigykite „LiveAgent“ ir prisijunkite prie 7000 laimingų klientų

  • Roman Bosch
    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
    Hendrik Henze HEWO interneto marketingas
  • Razvan Sava
    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
    Taras Baca „XperienceHR“
  • Andrej Ftomin
    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
    Andrej Ftomin „TAZAR Group“
  • Matt Janaway
    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
    Matt Janaway „Workplace Depot“
  • Rafael Kobalyan
    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Ivan Golubović
    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
    Ivan Golubović „AVMarket“
  • Rustem Gimaev
    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
    Rustem Gimaev Antalijos konsultacinis kalbų centras.

Dažnai užduodami klausimai

[nicefaqtitle1="Kas yra skambučių centro programinė įranga?"question1="Kas yra skambučių centro programinė įranga?"answer1="Skambučių centro programinė įranga – tai sprendimas, padedantis įmonėms valdyti klientų telefono skambučius. Ji gali turėti daugybę funkcijų, pavyzdžiui: centralizuoti skambučiai iš fiksuotojo ryšio telefono linijų ar svetainių, išmanusis nukreipimas, automatinis rinkiklis ar net skambučių įrašymas. Skambučių centro programinė įranga taip pat turėtų padėti skambučių centro agentams pasiekti svarbią informaciją apie klientus, pavyzdžiui, užsakymų istoriją, kontaktinę informaciją ir ankstesnius bilietus."title2="Kaip veikia skambučių centro programinė įranga?"question2="Kaip veikia skambučių centro programinė įranga?"answer2="Skambučių centro programinė įranga veikia centralizuodama ir nukreipdama skambučius iš stacionariųjų telefonų ar svetainių į jūsų programinę įrangą. Jei skambina klientas, programinė įranga nuskaito klientų duomenų bazę ir patikrina, ar turi išankstinės informacijos apie skambinantįjį. Šią informaciją gauna agentas ir ją peržiūri prieš atsiliepdamas į skambutį. Tuo tarpu skambutis laukia eilėje. Atsiliepus į skambučius, jie įrašomi mokymo ir kokybės tikslais.."title3="Kas yra IVR skambučių centro aplinkoje?"question3="Kas yra IVR skambučių centro aplinkoje?"answer3="IVR – tai interaktyvaus balso atsakiklio technologija. IVR leidžia kompiuteriams bendrauti su žmonėmis naudojant balso komandas arba klaviatūros tonus. IVR naudojama skambučių centro aplinkoje skambučiams nukreipti į atitinkamus agentus ar skyrius. IVR taip pat gali būti naudojamas sąskaitos informacijai gauti arba atsiliepimams palikti. Todėl tai puikus sprendimas įmonėms."title4="Kokia yra skambučių centro funkcija?"question4="Kokia yra skambučių centro funkcija?"answer4=" Pagrindinė skambučių centro funkcija – suteikti klientams galimybę skambinti į įmones visais jiems rūpimais klausimais, susijusiais su produktais, politika, grąžinimu, funkcionalumu, trikčių šalinimu ar atsiliepimais."title5="Kiek kainuoja skambučių centro programinė įranga?"question5="Kiek kainuoja skambučių centro programinė įranga?"answer5=" Kaina priklauso nuo pasirinktos programinės įrangos kokybės. „LiveAgent“ – tai viską viename turintis aptarnavimo tarnybos sprendimas, kuris apima ir skambučių centrą. Kaina nustatoma atsižvelgiant į tai, kiek agentų jūsų įmonei reikia per mėnesį. Mūsų „Viskas įskaičiuota“ prenumeratą sudaro visapusiškas skambučių centras, kuris kainuoja 39 JAV dolerius per mėnesį už vieną agentą."title6="Kokie yra skambučių centro programinės įrangos privalumai?"question6="Kokie yra skambučių centro programinės įrangos privalumai?"answer6="Skambučių centro programinės įrangos privalumai – didesnis agentų efektyvumas, geresnis klientų įsitraukimas, geresnė klientų patirtis ir didesni pardavimai."title7="Kokie yra „LiveAgent“ privalumai?"question7=" Kokie yra „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos sprendimo privalumai kitų tarnybų atžvilgiu?"]

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai