Savitarnos platforma

Nustebinkite savo klientus ir padidinkite jų pasitenkinimą
  • ✓ Nėra paruošimo mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalaujama kreditinė kortelė    
  • ✓ Atšaukite bet kuriuo metu
Antraštės Animacija
Pagalbos Tarnybos programinė įranga

Savitarnos programinė įranga yra populiarus sprendimas įmonėms, norinčioms sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų pasitenkinimą. Savitarnos klientų aptarnavimo programinė įranga siūlo žinių duomenų bazes ir savitarnos portalus, kad įmonės galėtų padėti vartotojams 24/7. Šiame straipsnyje bus nagrinėjama, kaip šios sistemos veikia ir kuri jums tinkamiausia.

Kas yra klientų savitarnos programa?

Klientų savitarnos programinė įranga yra klientų aptarnavimo rūšis, leidžianti klientams gauti pagalbą. Šis terminas vartojamas klientų aptarnavimo sistemoms, kurios dažniausiai yra automatizuotos ir veikia be žmogaus įsikišimo. Savitarnos programinę įrangą galima pasiekti įvairiais būdais, pvz., per tiesioginį pokalbį svetainėse arba mobiliosiose programėlėse. Ši programinė įranga paprastai pateikia atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kurie leidžia klientams išspręsti savo problemas be įmonės atstovų pagalbos.

Klientų savitarnos programinė įranga yra būtina, nes ji sumažina atsako laiką, taupo laiką, pinigus ir leidžia įmonėms teikti geresnę pagalbą savo klientams. Verslo prioritetams krypstant į išskirtinės patirties teikimą visais kanalais, sėkmei būtina patogi ir kokybiška klientų patirtis. Tai siūlo klientų savitarnos programinė įranga. Ši programinė įranga teikiama pagal įvairius mokėjimo planus, o dauguma paslaugų teikėjų siūlo nemokamą bandomąją versiją.

Kaip veikia savitarnos programinė įranga?

Dauguma savitarnos programų sprendimų suteikia klientams informaciją apie sąskaitas, politiką ir bendrąsias produkto žinias. Tai atliekama pasitelkiant interaktyvųjį balso atsakiklį, tekstinius pranešimus, el. paštą, pagalbos portalą, mobiliąsias programėles, internetinius pokalbius ir socialinius tinklus. Naudodamiesi minėtomis funkcijomis, taip pat savitarnos portalais ir žinių duomenų bazėmis, vartotojai gali gauti reikiamą informaciją 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

Savitarnos programinės įrangos komponentai

Pagrindiniai savitarnos platformos komponentai yra paieškos funkcija, bilietų sistema, kompiuterinės telefonijos integracija ir žinių bazė. Šios priemonės leidžia skelbti informaciją, kurią naudotojai gali lengvai pasiekti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Prieš pasirinkdami savitarnos programinės įrangos sprendimą, turėtumėte susipažinti su visais svarbiais jo komponentais.

Bilietų sistema

Bilietų sistema yra įprasta savitarnos programinės įrangos programų funkcija. Šis komponentas leidžia naudotojams pateikti užklausas ir bendradarbiauti su IT pagalbos specialistais problemoms spręsti. Pateikus bilietą, jis tampa matomas vienam ar keliems technikams, kurie tuomet sprendžia naudotojo problemą. Bilietų komponentas valdo iškelto klausimo gyvavimo ciklą nuo jo sukūrimo iki būsenos atnaujinimo, problemos sprendimo ir uždarymo. Kai kuriose sistemose prie bilietų taip pat gali būti pridedami priedai, pavyzdžiui, ekrano nuotraukos arba žurnalai, kad technikai galėtų lengviau suprasti problemą. Išsprendus problemą, bilietas uždaromas.

Support-ticketing-software-LiveAgent-1

Tiesioginių pokalbių internetu programinė įranga

Naudodami tiesioginių pokalbių programinę įrangą leisite klientams greitai ir patogiai susisiekti su jumis, kai jie susiduria su problema. Tiesioginių pokalbių programinė įranga gali veikti automatizuotai ir padėti jūsų klientams automatiniu atsakymu arba sujungimu su atitinkamu klientų aptarnavimo agentu. Geriausia savitarnos programinė įranga 2022 metais teikia automatizuotus sprendimus per tiesioginius pokalbius ir prireikus sujungia su agentais. Be to, tiesioginius pokalbius galite integruoti į daugybę trečiųjų šalių platformų.

Skambučių centro programinė įranga

Savitarnos programinės įrangos skambučių centro dalis leidžia jūsų komandai kalbėtis su klientais, kai jiems to reikia, jei automatiniai sprendimai neišsprendžia jų problemos. Skambučių centre gaunami skambučiai paskirstomi laisviems agentams. Neturėdami skambučių centro, negalėsite tinkamai priimti įeinančių skambučių arba optimaliai paskirstyti darbuotojų.

call-center-management-call-history

Klientų portalas

Klientų portalai leidžia klientams naudotis jūsų žinių baze. Naudodamiesi šiais portalais galite dalytis informacija su klientais ir nagrinėti skundus. Be to, klientų portale sukūrę bendruomenės forumus, informacinę duomenų bazę ir dažniausiai užduodamų klausimų skyrių, galite sumažinti klientų laiką, kurį jie praleidžia bendraudami su jūsų agentais. Geriausioje savitarnos programinėje įrangoje būtinas žinių klientų portalas.

Pagrindinės savitarnos platformos savybės

Savitarnos platforma suteikia prieigą prie visų duomenų iš vienos platformos. Tai reiškia, kad kai naudotojas susiduria su problema, jis gali ieškoti sprendimo viską viename turinčiame pagalbos centre. Jei naudotojai neranda patenkinamo atsakymo, jiems prieinamos eskalavimo galimybės, pavyzdžiui, pagalba el. paštu, tiesioginis pokalbis, žinių bazė ir savitarnos portalas. Pagrindinės funkcijos:

Socialinių tinklų valdymas

Geriausių savitarnos programų sistemų socialinių tinklų valdymo komponentas padeda užmegzti ryšį su klientais socialiniuose tinkluose. Valdydami savo buvimą internetinėje socialinėje erdvėje, galite matyti, kur ir kaip geriausiai pateikti informaciją naudotojams. Šią informaciją galite naudoti toliau tvarkydami savo skaitmeninį gyvenimą ir gerindami klientų aptarnavimo patirtį.

Connect Twitter with Help desk software - LiveAgent

Žinių bazė

Geriausios savitarnos platformos turi žinių bazę. Žinių bazėje yra visi dokumentai ir ištekliai, reikalingi naudotojams, kad jie žinotų, kaip naudotis sistema ir jos funkcijomis. Pavyzdžiui, žinių bazę gali sudaryti vaizdo įrašai, žinių straipsniai ir DUK skyriai.

Žinių bazės pritaikymas klientų portalo programinėje įrangoje - LiveAgent

Tiesioginio pokalbio valdiklis

Dar viena dažna savitarnos platformos funkcija – pokalbiai gyvai su agentais, t. y. kai reikia pagalbos, naudotojai gali vaizdo skambučiu arba žinute paskambinti agentui. Dėl pokalbių gyvai nereikia laukti telefonu arba laukti eilėje registratūroje, nes visos užklausos tvarkomos internetu.

Pokalbių lango prijungimo funkcija tiesioginių pokalbių programinėje įrangoje - LiveAgent

Automatika 24/7

Naudodami automatizuotą sistemą, veikiančią įmonės interneto svetainėje arba intranete, klientai gali naudotis paslaugomis 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę iš bet kurios interneto ryšį turinčios vietos. Visą parą veikiantis automatizavimas sumažina darbuotojų užimtumą ir kartu padidina jūsų pelną. 66 % klientų, prieš kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą, bando savarankiškai išspręsti savo problemas. Norėdami automatizuoti savo sistemą, galite naudoti žinučių šablonus, atsakymų šablonus ir kelias žinių bazes.

Savitarnos portalas

Savitarnos portalą galite papildyti automatinėmis funkcijomis, kad klientai galėtų gauti atsakymus į savo klausimus 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Tai gali būti naujienų straipsniai, mokomieji vaizdo įrašai, bendruomenės forumai ir pan. Savitarnos portalas turėtų būti vieta, kur klientai gali ieškoti atsakymų prieš kreipdamiesi į agentus.

Customer portal software - LiveAgent

Find what's right for you!

Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?

Kaip išsirinkti geriausią savitarnos platformą

Sprendžiant, kaip suruošti savitarnos platformą savo versle, lengva pasimesti. Turite apžvelgti kelias sritis ir jas apsvarstyti, kad rastumėte geriausiai jūsų verslo poreikius atitinkantį variantą. Be to, prieš pasirinkdami geriausią platformą / programinę įrangą, turite atsižvelgti į funkcijas, pritaikomumą verslo pokyčiams, įsipareigojimus ir investicijas į aparatinę įrangą.

Įsipareigojimai

Įvairių tipų programinė įranga gali reikalauti skirtingų įsipareigojimų. Kūrėjo pritaikymo reikalaujanti savitarnos programinė įranga bus gerokai brangesnė nei ta, kurios nereikia pritaikyti. Kiti įsipareigojimai apima darbuotojų mokymosi laiką, praleistą programinės įrangos naudojimo įgūdžiams įgyti. Tarkime, kad įmonės tiesioginių darbuotojų kaita dėl atleidimo iš darbo ar paaukštinimo yra didelė. Tokiu atveju prie tokios situacijos geriau veiks greitai išmokstama ir lengvai naudojama programa. Aukšto lygio sistemos stabilumas labai svarbus įmonėms, kurios priklauso nuo gyvybiškai svarbių programų veikimo 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

Kainos

Savitarnos sprendimo suruošimo kaina priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, darbuotojų mokymų, projektavimo, diegimo, priežiūros, infrastruktūros išlaidų ir pagalbos. Todėl, atsižvelgiant į organizacijos poreikius, galima taikyti įvairius savitarnos programinės įrangos kainodaros modelius, įskaitant mokėjimo už naudojimą, mėnesinio ir metinio mokesčių modelius.

Aptarnavimas

Rinkdamiesi savitarnos programinę įrangą turėtumėte užtikrinti, kad jūsų komanda galės greitai padėti klientams pasinaudojusi pagalbos įrankiais. Naudinga rinktis savitarnos programinę įrangą, kuri siūlo 24/7 aptarnavimą ir pokalbius, ypač jei turite didelę ar nuotolinę komandą įvairiose laiko juostose. Taigi, patartina ieškoti jūsų verslo tikslus ir poreikius atitinkančių aptarnavimo galimybių.

Galimybė prisitaikyti prie verslo pokyčių

Nepriklausomai nuo jūsų dabartinio verslo dydžio, jūs norite pasirinkti tokią savitarnos programinę įrangą, kuri atitiktų jūsų verslo dabartinius ir būsimus poreikius. Pasirinkite savitarnos programinę įrangą, kuriai galėsite padidinti arba sumažinti mėnesinę prenumeratą – tai leis jums lengvai pakeisti programinės įrangos prenumeratą, kai jūsų verslo užimtumas padidėja arba sumažėja. Pritaikomumą verslo pokyčiams verta apmąstyti, kad įsitikintumėte, jog turite tinkamas funkcijas ir savo poreikius atitinkančią kainą.

Programinės įrangos apribojimai

Žinodami kiekvienos savitarnos platformos limitus, galėsite pasirinkti geriausią. Būtinai atsižvelkite į savo dabartinį darbuotojų skaičių ir į tai, kokios funkcijos jums svarbiausios. Pavyzdžiui, kontaktų kanalus, įeinančius skambučius, vaizdo aptarnavimo ir tekstinių pokalbių programas gali riboti jūsų pasirinkta programinė įranga ir turima techninė įranga. Turėkite tai omenyje prieš įsigydami savitarnos programinę įrangą.

Galimybės bendradarbiauti

Jums padėtų tai, jei pasirinktumėte savitarnos programinę įrangą, kuri bendradarbiauja su įvairiomis priemonėmis, pavyzdžiui, telefonu, pokalbiais, žinių bazėmis ir vaizdo įrašais. Naudodami omnikanalę programinę įrangą galite bendradarbiauti keliais kanalais. Rinkitės programinę įrangą, kuri leidžia lengvai palaikyti ryšį vidaus ir išorės kanalais.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Savitarnos programinės įrangos naudojimo pranašumai

Pačioje programinėje įrangoje siūlomos savitarnos funkcijos gali padėti darbuotojams atlikti darbą mažesnėmis sąnaudomis ir kartu padidinti klientų pasitenkinimą. Didelė savitarnos programinės įrangos naudojimo nauda yra mažesnės išlaidos, didesnis našumas ir klientų pasitenkinimas dėl automatizuotų veiksmų.

  • Mažesnės išlaidos – įdiegus savitarnos programinę įrangą galima gerokai sumažinti išlaidas, nes reikia mažiau mokymų ir mažiau agentų, kurie spręstų klientų problemas. Savitarnos programinė įranga taip pat gali supaprastinti vidinius mokymus, nes joje yra žinių bazės straipsnių.
  • Didesnis produktyvumas – tinkamai suruošta ir naudojama savitarnos programinė įranga gali padidinti produktyvumą. Todėl klientai greičiau patenkinami, o agentai gali spręsti problemas, kurioms tikrai reikia dėmesio.
  • Klientų pasitenkinimas – savitarnos programinė įranga didina klientų pasitenkinimą, nes suteikia galimybę naudotis paslaugomis 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. 27 % klientų teigia, kad negalėjimas susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba pageidaujamu kanalu prisidėjo prie blogos klientų patirties. Venkite to, kad pagerintumėte santykius su klientais ir padidintumėte jų pasitenkinimą.

Su klientų savitarnos programine įranga susijusios tendencijos 2022 m.

Numatoma, kad iki 2027 m. klientų savitarnos programinė įranga augs vidutiniškai 15 % per metus. Norėdami geriausiai panaudoti savitarnos programinę įrangą, turite atpažinti klientų pirkimo duomenų tendencijas ir aptarnavimo poreikius, kad ši informacija būtų nuolat atnaujinama. Savitarnos programinė įranga taip pat tampa vis svarbesnė namų biurams. Naudodami dirbtinį intelektą savitarnos programinėje įrangoje, galite naudoti pokalbių rinkodarą, padėdami klientams spręsti savo problemas.

Klientų savitarnos platformos suruošimas

Klientų savitarnos platformos suruošimas yra gana sudėtingas, palyginus su tradiciniais produktų palaikymo kanalais. Ruošiant savitarnos programinę įrangą reikia apsvarstyti keletą žingsnių. Naudinga išsiųsti apklausas, kad sužinotumėte, ką klientai mano apie naujus metodus arba sužinotumėte, kaip jie bendrauja su jūsų įmone.

Įdiegus savitarnos sistemas, produktų administratoriai gali padėti parengti produktų mokymo vadovus klientams. Produktų savitarnos programinės įrangos diegimo etapas paprastai trunka mažiau nei dvi savaites. Diegimo metu IT darbuotojai ir išoriniai pardavėjai turi suderinti savo prieigą; priešingu atveju gali kilti problemų dėl prastovų.

Klientų savitarnos platformos kaina

Klientų savitarnos programinės įrangos kainos labai skiriasi ir priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, verslo pobūdžio. Paprastai patyrusios ir ilgametę patirtį turinčios įmonės už savo produktus prašo daugiau. Klientų savitarnos programinė įranga gali kainuoti nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių ar daugiau, priklausomai nuo sistemos funkcijų ir palaikymo. Pastaroji ypač svarbi didelių e. prekybos svetainių, kurios piko metu paprastai turi didžiulį srautą, atveju. Atvirojo kodo sprendimai paprastai yra nemokami ir nereikalauja licencijavimo mokesčių, tačiau jų funkcionalumas gali būti ribotas. Įmonės gali imti mokestį už vartotojo licenciją ir net taikyti mėnesinius mokėjimus, tačiau siūlo geresnes funkcijas.

Ką klientai mano apie „LiveAgent“ viską viename turinčią klientų savitarnos programinę įrangą?

„Galimybė vienoje vietoje tvarkyti el. laiškus, tiesioginius pokalbius, bilietų sistemą ir socialinius tinklus labai palengvina gyvenimą mums, kaip augančiam verslui. Bilietų sistema yra mano mėgstamiausia funkcija, nes ją labai lengva organizuoti. Gerai, kad galime pritaikyti savo pasirinktinių puslapių ir pokalbių išvaizdą.“

Sara Owen

„LiveAgent“ teikia viską viename turinčią aptarnavimo tarnybos programinę įrangą, įskaitant galingą savitarną. Ja gali naudotis bet kas, turintis interneto ryšį, ir jos nereikia diegti. Klientai džiaugiasi, kad „LiveAgent“ visapusiškos funkcijos yra paprastos ir leidžia jų įmonėms tvarkyti visus klientų aptarnavimo aspektus. Galimas funkcijų automatizavimas, daugiakanalis bendravimas, išbaigtas skambučių centras ir dar daugiau. Su „LiveAgent“ galima lengvai tvarkyti bet kokią naudotojo užklausą, o vidutinis naudotojų įvertinimas yra 4,7 žvaigždutės.

20 geriausių klientų savitarnos programinės įrangos tiekėjų

Kad jūsų maža, vidutinė ar didelė įmonė galėtų siūlyti savitarnos galimybes geriausiai, sudarėme 20 geriausių savitarnos programų 2022 metais sąrašą. Jūsų verslo poreikius atitinkanti alternatyva turi įvairių funkcijų, privalumų, trūkumų ir kainų variantų.

1. „LiveAgent“

„LiveAgent“ pagrindinis puslapis

„LiveAgent“ – tai svetainėms skirta programinė įranga, skirta teikti klientų aptarnavimo paslaugas el. paštu, pokalbiais, telefonu ir kt. „LiveAgent“ programinė įranga gali būti įdiegta įmonės serveryje arba „LiveAgent“ serveriuose, kaip ir dauguma saityno programų. Naudodami „LiveAgent“ galite valdyti viską – nuo savitarnos parinkčių iki skambučių centro ir klientų aptarnavimo komandų.

Rekomenduojama visų dydžių įmonėms

„LiveAgent“ sistema gali naudotis bet kokio dydžio įmonės. Dėl išsamių funkcijų ir puikios sistemos kokybės „LiveAgent“ yra idealus klientų aptarnavimo sprendimas. Kiekvienas gali naudotis „LiveAgent“ programine įranga, nes jos kainos yra konkurencingos ir ji siūlo nemokamą sistemos išbandymą.

Pagrindinės funkcijos

„LiveAgent“ išsiskiria iš kitų sistemų tuo, kad siūlo daugiau nei 190 sistemų integracijų, kurios praplečia programinės įrangos panaudojimo galimybes.

Pagrindinės savybės:

  • Užduočių valdymas
  • Užsakomojo įrašymo funkcija
  • Tiesioginis pokalbis internetu
  • Žinių bazė
  • Savitarnos portalas
  • Įeinantys skambučiai
  • Galingi analizės įrankiai

Privalumai

  • Galimybė klientams naudotis savitarna
  • Pritaikomos etiketės ir žymos suskirsto pirmenybes darbo eigai
  • Automatizuotos bilietų sistemos palengvina sąveikos stebėjimą

Trūkumai

  • Retkarčiais pranešimai gali patekti į nepageidaujamų laiškų aplanką
  • Nėra el. laiškų atvėrimo stebėjimo
  • Nėra „WhatsApp“ integracijos

Kaina

Be nemokamo planų išbandymo, „LiveAgent“ siūlo ir nemokamą programos versiją. Klientai gali rinktis iš kelių paslaugų lygių ir kainų planų, įskaitant 15, 29 ir 49 USD vienam agentui per mėnesį. Norint užsiregistruoti „LiveAgent“ sistemoje, nereikia banko kortelės.

2. „Zoho Desk“

Zoho desk home page

„Zoho Desk“ suteikia galimybę bet kuriai įmonei ar prekės ženklui valdyti sąveiką su klientais ir teikti savitarnos parinktis, kai agentai nepasiekiami. „Zoho Desk“ gali padėti tenkinti visus jūsų poreikius – nuo savitarnos iki ryšių su klientais.

Rekomenduojama didelės apimties užklausoms

„Zoho Desk“ rekomenduojama mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios gauna daugiau užklausų. Naudodamiesi „Zoho Desk“ vartotojai visada galės naudotis patikimomis savitarnos funkcijomis.

Pagrindinės funkcijos

„Zoho Desk“ yra unikali dėl savo gebėjimo valdyti prekės ženklo įvaizdį ir sąveiką su klientais naudojant automatizuotas funkcijas.

Pagrindinės savybės:

  • Savitarnos portalas
  • Gebėjimas bendradarbiauti tarp komandų
  • Analizė, skirta įžvalgoms ir daryti poveikiui
  • Agentams ir vadovams skirtas prietaisų skydelis
  • ZIA – kontekstinis dirbtinis intelektas
  • Lengvų ir pasikartojančių užduočių automatizavimas

Privalumai

  • Lengvas žinių bazių automatizavimas
  • Galimybė gauti visus kiekvieno bilieto žingsnius ir istoriją
  • Kelių skaitmeninių kanalų komunikacijos tvarkymas vienoje sistemoje

Trūkumai

  • Bilietų negalima rūšiuoti pagal paskyrą
  • Nėra įspėjimų, kai bilietas perduodamas iš vieno agento kitam
  • Ribotas saityno formų pritaikymas

Kaina

„Zoho Desk“ turi keturis paslaugų lygius: nemokamą versiją su ribotomis funkcijomis, 14, 23 ir 40 USD per mėnesį vienam agentui, užsisakant metinę prenumeratą. Taip pat siūlomas nemokamas 15 dienų „Zoho Desk“ sistemos išbandymas.

3. „Intercom“

Intercom home page

„Intercom“ komunikacijos programinė įranga leidžia užtikrinti personalizuotą klientų patirtį visoje kliento kelionės eigoje.

Rekomenduojama vidutinėms ir didelėms įmonėms

„Intercom“ visame pasaulyje naudoja tokios įmonės kaip „New Relic“, „Sotheby“ ir „Shopify“ savitarnos programinės įrangos poreikiams tenkinti.

Pagrindinės funkcijos

„Intercom“ išsiskiria iš kitų sistemų tuo, kad suteikia efektyvesnį būdą išplėsti jūsų verslo operacijas.

Pagrindinės savybės:

  • Savitarnos portalas
  • Socialinių tinklų integravimas
  • Proaktyvus pokalbis
  • Eilių valdymas
  • Ataskaitų teikimas ir analizė
  • Įvykių sukelti veiksmai

Privalumai

  • Lengva įdiegti
  • Išsaugo klientų atsakymus
  • Lengva bendrauti su potencialiais klientais

Trūkumai

  • Ribotas klientų aptarnavimas
  • API negali archyvuoti segmento
  • Ribotas ataskaitų teikimas

Kaina

Galite naudotis „Intercom“ funkcijomis naudodami 38 arba 75 USD parinktį. Atsakymų botų ir pasirinktinių botų kaina prasideda nuo 99 USD, produktų aprodymų kaina prasideda nuo 119 USD, o pagalbos centro straipsnių – nuo 49 USD. Visos kainos nurodytos už mėnesį, taip pat siūlomas nemokamas išbandymas. Dėl išsamesnės kainos turite susisiekti tiesiogiai.

4. „Help Scout“

„Help Scout“ teikia ataskaitas, patikimą API ir integruotą žinių bazę. Todėl galite susikoncentruoti ties klientų aptarnavimu ir verslo tikslais, o ne ties smulkiomis klientų problemomis.

Rekomenduojama, jei turite daugiau nei 500 darbuotojų

„Help Scout“ tvarkingos funkcijos ir paprastas naudojimas rekomenduojami organizacijoms, turinčioms daugiau nei 500 naudotojų. Jų savitarnos įrankiai neleis jūsų verslui atsilikti ir nestabdys jo.

Pagrindinės funkcijos

„Help Scout“ išsiskiria tuo, kad daugiausia dėmesio skiria klientų pasitenkinimo rezultatams gerinti.

Pagrindinės savybės:

  • Savitarnos portalas
  • Atsakymų valdymas
  • Apklausos ir atsiliepimai
  • Pokalbiai ir žinučių siuntimas
  • Skambučių centro valdymas
  • Žinučių šablonų funkcija

Privalumai

  • Lengva pradėti naudoti
  • Viską viename turintis sprendimas
  • Paprasta naudoti

Trūkumai

  • Orientacija į bilietus
  • Ribota svetainės integracija
  • Ribotas tinkinimas

Kaina

„Help Scout“ siūlo paketus už 15, 25 ir 40 USD vienam agentui per mėnesį. Jei atsiskaitoma kasmet, kaina yra mažesnė. Taip pat „Help Scout“ galite išbandyti nemokamai.

5. „Whatfix“

„Whatfix“ – tai savitarnos programinė įranga, leidžianti naudotojams patiems išspręsti paprastas IT problemas naudojantis programėle, taip sumažinant pagalbos komandos įsikišimą ir didinant klientų pasitenkinimą.

Rekomenduojama siekiant teigiamos programinės įrangos IG

„Whatfix“ savitarnos programinė įranga sutrumpina paleidimo laiką, padidina darbuotojų produktyvumą ir dėl automatizuotų funkcijų užtikrina teigiamą programinės įrangos investicijų grąžą.

Pagrindinės funkcijos

„Whatfix“ yra išskirtinė dėl daugybės platformų, su kuriomis ji veikia, pavyzdžiui, „Salesforce“, „Office 365“, „Oracle CRM“ ir kt.

Pagrindinės savybės:

  • Savitarnos įrankiai
  • Taikymas į tikslinę auditoriją
  • Duomenų kokybės kontrolė
  • Mokymai programėlėje
  • Daugiakalbis
  • Turinio kūrimas

Privalumai

  • Atsakingas klientų aptarnavimas
  • Paprasta naudoti
  • Mokomosios medžiagos keliomis kalbomis kūrimas

Trūkumai

  • Negalima naudoti mobiliajame telefone
  • Ribota analizė
  • Nėra idealus sprendimas didelėms svetainėms

Kaina

„Whatfix“ siūlo nemokamą programos išbandymą ir nemokamą versiją. Tačiau dėl savitarnos programinės įrangos kainos turite kreiptis tiesiogiai į juos.

6. „Zendesk“

Zendesk homepage

„Zendesk“ savitarnos platforma siūlo būdus, kaip supaprastinti klientų aptarnavimo valdymą ir pasiūlyti savitarnos parinktis iš vieno įrankio.

Rekomenduojama klientų patirčiai gerinti

„Zendesk“ savitarnos programinė įranga yra lanksti ir pasižymi galingais automatizavimo įrankiais, todėl galite sutelkti dėmesį į geresnį klientų aptarnavimą, o ne visą laiką skirti atsakymams į klientų klausimus. „Zendesk“ funkcijos gali būti labai naudingos mažoms įmonėms.

Pagrindinės funkcijos

„Zendesk“ iš kitų savitarnos sistemų išsiskiria pokalbių roboto integracija, kuris greitai, 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę sprendžia bet kokio dydžio įmonės klientų problemas.

Pagrindinės savybės:

  • Savitarnos portalas
  • Virtualus asistentas
  • Socialinių tinklų stebėsena
  • IVR ir balso atpažinimas
  • Užduočių valdymas
  • Neigiamų atsiliepimų valdymas

Privalumai

  • Daugybė funkcijų
  • Prieinama 40 kalbų
  • Paprasta naudoti

Trūkumai

  • Sudėtingas licencijavimas
  • Ribotas klientų aptarnavimas
  • Reikalingas agentų mokymas

Kaina

„Zendesk“ siūlo tik aptarnavimo kainas, kurios prasideda nuo 19,99 USD vienam agentui per mėnesį, ir paketų kainas, kurios prasideda nuo 49,99 USD vienam agentui per mėnesį. „Zendesk“ siūlo nemokamą platformos išbandymą. Norėdami gauti pasiūlymą, turite susisiekti su jais tiesiogiai.

7. „Gladly“

„Gladly“ yra personalizuota savitarnos programinė įranga be jokių atskirų integracijų ir su nesudėtingu aptarnavimu skambučiais, todėl jūsų verslas gali greitai ir lengvai pradėti teikti savitarnos parinktis.

Rekomenduojama dėl natūralios integruotos savitarnos

Su „Gladly“ klientai gali naudotis sklandžiomis ir greitomis savitarnos parinktimis, integruotomis tiesiai į programinę įrangą. Dėl savo paprasto naudojimo „Gladly“ programinė įranga būtų naudinga tokioms pramonės šakoms kaip apgyvendinimas ir kelionės.

Pagrindinės funkcijos

Dėl natūraliai įdiegtų savitarnos funkcijų „Gladly“ išsiskiria iš konkurentų, suteikdama mažoms įmonėms ir startuoliams reikalingus įrankius be papildomų integracijų.

Pagrindinės savybės:

  • Personalizavimas
  • Savitarnos portalas
  • Žinių valdymas
  • Problemų sekimas
  • Ataskaitų teikimas ir analizė
  • Teksto analizė

Privalumai

  • Paprasta naudoti
  • Daug funkcijų
  • Organizuotas informacijos pateikimas

Trūkumai

  • Ribotas klientų aptarnavimas
  • Naujesnė programinė įranga
  • Skambinimo klaidos

Kaina

„Gladly“ siūlo nemokamą versiją, bei mokamas 38 ir 150 USD už kiekvieną agentą per mėnesį versijas.

8. „HubSpot“

„HubSpot“ leidžia įvairaus dydžio įmonėms didinti klientų įsitraukimą naudojant tinklaraščius, socialinius tinklus, nukreipimo puslapius, el. pašto kampanijas, svetainės turinio valdymą, saityno analizę ir ataskaitas.

Rekomenduojama el. pašto rinkodarai

„HubSpot“ rekomenduojama įmonėms, kurios naudoja el. pašto rinkodarą. „HubSpot“ suteikia galimybę 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę naudotis savitarnos sprendimais ir kartu siūlo el. pašto rinkodaros funkcijas, todėl tinka įvairiose e. rinkodaros srityse dirbantiems asmenims.

Pagrindinės funkcijos

„HubSpot“ yra unikali tuo, kad siūlo prieigą prie personalizuotų el. pašto sprendimų ir klientų aptarnavimo sprendimų vienoje programoje. Iš pradžių „HubSpot“ yra brangesnė už kitas galimybes, tačiau turi daug įvairių galimybių, todėl „HubSpot“ labiau prieinama vidutinėms ir didelėms įmonėms.

Pagrindinės savybės:

  • Realaus laiko analizė
  • Savitarnos portalas
  • Įvykių sukelti veiksmai
  • „Google Analytics“ integracija
  • Kelių paskyrų valdymas
  • SEO valdymas

Kaina

„HubSpot“ siūlo nemokamą versiją ir nemokamą išbandymą. Be to, galima rinktis tokias parinktis: 50 USD/mėn., 600 USD/metus, 1 780 USD/mėn. arba 19 200 USD/metams ir 4 000 USD/mėn. arba 48 000 USD/metams.

9. „Ada“

„Ada“ sujungia paprastos naudoti klientų valdymo platformos įrankius su jūsų mėgstamais CRM įrankiais.

Rekomenduojama mobiliosioms kampanijoms

Naudodamos „Ada“ įmonės gali kurti įtraukiančias ir patrauklias rinkodaros kampanijas, optimizuotas mobiliesiems įrenginiams. Todėl „Ada“ yra puikus sprendimas mažoms ir labai mažoms įmonėms.

Pagrindinės funkcijos

„Ada“ skiriasi nuo kitų paslaugų teikėjų, nes daugiausia dėmesio skiria mobiliesiems sprendimams, kuriais užtikrinamas klientų aptarnavimas.

Pagrindinės savybės:

  • Socialinė rinkodara
  • Savitarnos sprendimai
  • Pritaikomi CTA
  • Kanalo valdymas
  • Dinaminis turinys
  • Potencialių klientų valdymas

Privalumai

  • Supaprastina rinkodaros darbą
  • Praktiška ir paprasta naudoti
  • Debesijos pagrindu

Trūkumai

  • El. pašto priemonės gali būti patobulintos
  • Nėra „Instagram“ integracijos
  • Minimalios telefono funkcijos

Kaina

„Ada“ siūlo nemokamą programos išbandymą, o planai prasideda nuo 40 USD per mėnesį vienam agentui. Be to, „Ada“ siūlo 40 % nuolaidą metinei prenumeratai, tačiau dėl pasiūlymo turite susisiekti su jais tiesiogiai.

10. „Document360“

„Document360“ leidžia kurti žinių bazės dalis ir sumažinti aptarnavimo užklausų skaičių iki 50 %.

Rekomenduojama savitarnos žinių bazei

„Document360“ puikiai tinka mažoms ir didelėms įmonėms, norinčioms kurti ir skelbti naudingas žinių bazes, atitinkančias jūsų prekės ženklo identitetą. Dėl šių priežasčių mažos ir vidutinės įmonės iš „Document360“ gauna daugiausia naudos.

Pagrindinės funkcijos

„Document360“ skiriasi nuo kitų savitarnos paslaugų teikėjų tuo, kad įvairios institucijos, pavyzdžiui, Harvardas, pasitiki jos žinių bazių programine įranga.

Pagrindinės savybės:

  • Savitarnos portalas
  • Turinio valdymas
  • Bendradarbiavimo įrankiai
  • Žinių bazės valdymas
  • Diskusijos ir forumai
  • Viso teksto paieška

Privalumai

  • Naudingas klientų aptarnavimas
  • Informacijos centras
  • Galima naudoti kaip vidinę arba išorinę žinių bazę

Trūkumai

  • Ribotos funkcijos
  • Nėra rašybos tikrinimo
  • Nėra mobiliosios programėlės

Kaina

Be nemokamo sistemos išbandymo, „Document360“ siūlo 49, 149 ir 299 USD per mėnesį planus. Be to, yra ir „Enterprise plus“ planas, tačiau dėl pasiūlymo turite kreiptis tiesiogiai.

11. „Hornbill Service Manager“

„Hornbill Service Manager“ siūlo 100 % kodavimo neturinčią aplinką su galingu procesų automatizavimu, kuris užtikrina greitą paslaugų teikimą ir taupo išlaidas.

Rekomenduojama dėl neribojančių įrankių

„Hornbill Service Manager“ pašalina savitarnos programinei įrangai taikomus kodavimo apribojimus ir naudoja automatinius atnaujinimus bei tam skirtus išteklius.

Pagrindinės funkcijos

„Hornbill Service Manager“ išsiskiria automatizavimu ir paprasta naudoti savitarnos programine įranga, kuri gali padėti mažoms įmonėms augti.

Pagrindinės savybės:

  • Išleidimo valdymas
  • Žinių bazės valdymas
  • Paslaugų ataskaitų teikimas
  • Problemų valdymas
  • Konfigūracijos valdymas
  • Turto stebėjimas

Privalumai

  • Intuityvus naudojimas
  • Lengva sąranka
  • Pritaikomi procesai

Trūkumai

  • Ribotas funkcionalumas, pvz., prietaisų skydelio
  • Ataskaitas gali būti sunku pritaikyti
  • Sukūrus bilietą negalima pakeisti jo tipo

Kaina

„Hornbill Service Manager“ siūlo nemokamą sistemos išbandymą. Be to, dėl pasiūlymo turėsite kreiptis tiesiogiai į juos.

12. „Freshdesk“ kontaktų centras

Freshdesk homepage

„Freshdesk“ paverčia agentus klientų advokatais, per socialinių tinklų integraciją su „Facebook“, „Twitter“, „Gmail“, „LinkedIn“ ir kt.

Rekomenduojama NVO-oms

„Freshdesk“ kontaktų centras geriausiai valdo ir supaprastina pokalbius telefonu NVO, NFP ir BFSI sektoriuose, siūlydamas tvarius savitarnos sprendimus.

Pagrindinės funkcijos

„Freshdesk“ kontaktų centras išsiskiria tuo, kad gali lengvai valdyti ir racionalizuoti vidutinio ir didelio verslo savitarnos operacijas.

Pagrindinės savybės:

  • Virtualus skambučių centras
  • Ataskaitų teikimas ir analizė
  • Darbuotojų veiklos stebėjimas
  • Bendradarbiavimo įrankiai
  • Mišrus skambučių centras
  • Savitarnos parinktys

Privalumai

  • Analizuoja savaitinį skambučių kiekį
  • Stebi ir seka klientų problemas
  • Paprasta sąranka

Trūkumai

  • Kiekvienas bilietas nukreipiamas į paskyros valdytoją
  • Lėti klientų aptarnavimo atsakymai
  • Skambučių srautas nėra lengvai reguliuojamas

Kaina

Yra nemokama versija, taip pat 15 ir 39 USD planai vienam agentui per mėnesį. Taip pat galima išbandyti sistemą nemokamai.

13. „Helpshift“

„Helpshift“ platforma integruoja automatizavimą, robotus, pranešimų siuntimą ir AI į prie verslo pokyčių pritaikomą klientų aptarnavimo platformą.

Rekomenduojama dėl unikalaus mokėjimo plano

„Helpshift“, skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms, siūlo pagalbos telefonu ir pokalbių internetu paslaugas su unikaliu mokėjimo planu, pagrįstu klientų sąveika.

Pagrindinės funkcijos

„Helpshift“ sistema yra unikali, nes turi patirties savitarnos sprendimuose, skirtuose mobiliosioms platformoms ir mobiliesiems žaidimams, naudojant dirbtinį intelektą, todėl „Helpshift“ puikiai tinka skaitmeninės kūrybos srities verslininkams.

Pagrindinės savybės:

  • Pokalbių robotas
  • Žinių bazės valdymas
  • Nuotolinė prieiga ir valdymas
  • Atsakymų šablonai
  • Bilietų valdymas
  • Savitarnos portalas

Kaina

„Helpshift“ mokėjimo modelis pagrįstas užbaigtais klientų aptarnavimo pranešimais, o tai reiškia, kad mokate tik už problemas, kurias išsprendžiate. „Helpshift“ siūlo nemokamą išbandymą ir nemokamą versiją. Tačiau norėdami gauti pasiūlymą, turėsite susisiekti su jais.

14. „Teamsupport“

TeamSupport homepage

„Teamsupport“ naudoja veiksmingą bilietų valdymą ir omnikanalį aptarnavimą, kad galėtų teikti savitarnos parinktis keliuose skaitmeniniuose kanaluose, leidžiant įmonėms lengvai prisitaikyti prie užimtumo pokyčių ir teikti aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą.

Rekomenduojama B2B poreikiams

„Teamsupport“ yra tinkamas sprendimas, sukurtas specialiai įmonėms, kurioms reikia išplėsti savo įrankius aukšto lygio problemoms spręsti.

Pagrindinės funkcijos

„Teamsupport“ yra unikali, nes leidžia didelėms komandoms stebėti ne tik problemą, bet ir papildomą informaciją apie bilietą. Be to, galite supaprastinti savitarnos galimybes savo verslui.

Pagrindinės savybės:

  • Daugiakanalis ryšys
  • Savitarnos portalas
  • Skambučių centro valdymas
  • Darbo eigos konfigūracija
  • Ataskaitų teikimas ir analizė
  • Pokalbiai realiuoju laiku

Privalumai

  • Aptarnavimas 24/7
  • Komandos ir darbo eigos valdymas
  • Intuityvus funkcionalumas

Trūkumai

  • „Nepatogi“ programinė įranga
  • Sąranka gali būti paini
  • Ribotas tinkinimas

Kaina

„Teamsupport“ be 50 USD ir 69 USD vienam agentui per mėnesį planų siūlo ir nemokamą programos versiją. „Teamsupport“ taip pat siūlo ir nemokamai išbandyti jų sistemą.

15. „Kustomer“

„Kustomer“ leidžia automatizuoti 40 % pokalbių nepakenkiant siūlomų paslaugų kokybei.

Rekomenduojama dėl geriausių savo klasėje pokalbių robotų

„Kustomer“ leidžia vartotojams kurti tinkinamus robotus, kurie gali padėti vykdant darbo eigą ir sąveikaujant su klientais – supaprastina jūsų veiklą ir sumažina įmonės išlaidas.

Pagrindinės funkcijos

Unikalus „Kustomer“ aspektas yra AI palaikanti nukreipimo sistema, kuri veikia kaip priekinė linija bendraujant su klientais. Be to, „Kustomer“ puikiai veikia mažoms ir vidutinėms įmonėms.

Pagrindinės savybės:

Kaina

„Kustomer“ programinę įrangą galima įsigyti už 89 ir 139 USD. Platformos visų funkcijų negalima išbandyti nemokamai ir nėra nemokamos versijos.

16. „Airkit“

„Airkit“ integruojama į jūsų svetainės foną, kad pasiūlytų savitarnos parinktis, o jūsų klientams būtų teikiama skaitmeninė patirtis.

Rekomenduojama inžinierių komandoms

„Airkit“ leidžia inžinierių komandoms įdiegti papildomas klientų aptarnavimo funkcijas svetainės fone, nesamdant papildomų darbuotojų.

Pagrindinės funkcijos

Skirtingai nuo kitų tiekėjų, „Airkit“ siūlo pritaikytą automatizavimą, kurį galima integruoti į jūsų backend. Taigi tai puikus pasirinkimas vidutinėms ir didelėms įmonėms.

Pagrindinės savybės:

  • Ataskaitų teikimas ir analizė
  • Savitarnos parinktys
  • API
  • Trečiųjų šalių integracija
  • Duomenų rinkimas
  • Pritaikomi šablonai

Privalumai

  • Paprasta naudoti
  • Klientų aptarnavimas
  • Savitarnos funkcijos

Trūkumai

  • Ribotos funkcijos
  • Nauja programinė įranga
  • Nėra „Google Analytics“ integracijos

Kaina

„Airkit“ galite išbandyti nemokamai, tačiau dėl jūsų verslui pritaikyto pasiūlymo turite susisiekti su jais tiesiogiai.

17. „LiveHelpNow“

„LiveHelpNow“ savo aptarnavimo tarnybos programinėje įrangoje siūlo kelias funkcijas, pvz., tiesioginį pokalbį, žinių bazę ir el. pašto valdymą.

Rekomenduojama kontaktų su klientais valdymui

„LiveHelpNow“ rekomenduojama naudoti dėl apdovanojimų pelniusios tiesioginių pokalbių programinės įrangos, kuri gali padėti itin mažoms ir vidutinėms įmonėms su įvairiomis funkcijomis.

Pagrindinės funkcijos

„LiveHelpNow“ išsiskiria tuo, kad pagrindinis dėmesys skiriamas klientų pasitenkinimo gerinimui pasitelkiant savitarnos sprendimus ir pardavimų didinimui generuojant potencialius klientus.

Pagrindinės savybės:

  • Savitarnos portalas
  • Pritaikomi ir įterpti langai
  • Daugiakanalis ryšys
  • Geografinis nukreipimas
  • Skambučių centro valdymas
  • Atsakymų šablonai
  • IT turto valdymas

Privalumai

  • Lengva pradėti naudoti
  • Naudinga analizė
  • Klientų aptarnavimo automatizavimas

Trūkumai

  • Ribotas klientų aptarnavimas
  • Ribotas tinkinimas
  • Ribotos funkcijos ir vartotojo sąsaja

Kaina

„LiveHelpNow“ siūlo el. pašto bilietų valdymo, tiesioginių pokalbių ir žinių bazės parinktis, kurių kaina prasideda nuo 21 USD. Jie nesiūlo nemokamo išbandymo, tik nemokamą limituotą versiją.

18. „Replicant“

Replicant homepage

„Replicant“ teikia klientų problemų sprendimo programinę įrangą, kuri naudoja dirbtinį intelektą, kad natūraliai kalbėtųsi su klientais ir nedelsdama atsakytų į klausimus.

Rekomenduojama AI balso aptarnavimui

„Replicant“ gali padėti didžiausioms įmonėms automatizuoti klientų aptarnavimą naudojant dirbtinio intelekto balso skambučius. Visus klientų skambučių aspektus galima valdyti kartu su žinių duomenų bazėmis, kuriose pateikiami neatidėliotini sprendimai. „Replicant“ teikia visą parą veikiantį klientų aptarnavimą, naudodama balso AI telefonu, kad klientų problemos būtų sprendžiamos greitai ir natūraliai.

Pagrindinės funkcijos

„Replicant“ unikali tuo, kad gali naudoti dirbtinio intelekto pagalbą balsu ir automatizuoti klientų aptarnavimą.

Pagrindinės savybės:

  • Kalbos sintezė
  • Pokalbių robotas
  • Kontekstinės gairės
  • Tiesioginis pokalbis internetu
  • Daugiakanalis ryšys
  • Daugiakalbis

Privalumai

  • Naudingas klientų aptarnavimas
  • AI balso skambučiai
  • Į klientus orientuota programinė įranga

Trūkumai

  • Ribotos funkcijos
  • Mokymosi kreivė
  • Ribotas tinkinimas

Kaina

„Replicant“ siūlo nemokamą autonominio kontaktų centro demo versiją, tačiau dėl pasiūlymo reikia susisiekti su jais tiesiogiai.

19. „Apty“

„Apty“ padeda didinti darbuotojų produktyvumą, mažinti mokymo išlaidas ir didinti programinės įrangos investicijų grąžą, naudodama ekrane pateikiamų nurodymų platformą.

Rekomenduojama funkcijų tobulinimui

„Apty“ padeda įmonėms patobulinti savo dabartinį produktą ir pritaikyti klientams patogias funkcijas naudojant SaaS produktą.

Pagrindinės funkcijos

„Apty“ išsiskiria iš kitų paslaugų teikėjų, nes gali pasiūlyti klientams patogias funkcijas už mažesnę kainą nei kiti paslaugų teikėjai. Todėl „Apty“ yra klientų aptarnavimo sprendimas mažoms ir vidutinėms įmonėms.

Pagrindinės savybės:

  • Naudotojo supažindinimas
  • Paleidimo valdymas
  • Mokymai programėlėje
  • Kontekstinės gairės
  • Turinio kūrimas
  • Apklausos ir atsiliepimai

Privalumai

  • Įžvalgos ir duomenys
  • Padeda vartotojui susipažinti
  • Naudingas klientų aptarnavimas

Trūkumai

  • Mokymosi kreivė
  • Ribotas programinės įrangos integravimas
  • Nėra internetinio forumo ar bendruomenės

Kaina

„Apty“ siūlo nemokamą programos išbandymą ir nemokamą versiją. Susisiekite su „Apty“ tiesiogiai dėl individualaus plano ir jums tinkamo pasiūlymo, jei norite naudotis visomis jų funkcijomis.

20. „Solvvy“

„Solvvy“ yra debesų kompiuterija paremtas sprendimas, kuris automatizuoja jūsų verslą ir padeda sekti našumą bei palaikyti darbo eigą, naudojant pokalbių robotus klientų aptarnavimo poreikiams tenkinti.

Rekomenduojama naujos kartos automatizavimui

„Solvvy“ siūlo keičiamo dydžio personalizuotą klientų patirtį naudojant automatizavimo funkcijas ir naujos kartos pokalbių robotą, todėl tai puikus sprendimas mažoms ir didelėms įmonėms, norinčioms automatizuoti veiklą.

Pagrindinės funkcijos

„Solvvy“ iš kitų paslaugų teikėjų išsiskiria tuo, kad naudoja naujos kartos pokalbių robotą klientų patirčiai automatizuoti.

Pagrindinės savybės:

  • Pokalbių robotas
  • Savitarnos funkcijos
  • Iš anksto sukonfigūruotas robotas
  • Daugiakanalis ryšys
  • Žinių bazė
  • Darbo eigos

Kaina

„Solvvy“ siūlo tris paslaugų lygius:

Still didn't make up your mind?

LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?

Ar naudinga bandomoji savitarnos programinės įrangos versija?

Geriausia savitarnos programinė įranga turi bandomąją versiją, kuri leidžia darbuotojams ją išbandyti prieš įsigyjant ar diegiant savo įmonėje. Tai suteikia darbdaviui galimybę stebėti, kaip jų darbuotojai naudoja programinę įrangą ir nustatyti, ar jiems reikia konkrečių funkcijų.

Savitarnos programinės įrangos demonstracinės versijos privalumai

  • Nemokamos bandomosios versijos gali padėti nustatyti, ar konkretus produktas atitinka jūsų verslo tikslus.
  • Nemokama bandomoji versija gali leisti jums ką nors išbandyti neišleidžiant pinigų. Jei pasibaigus bandomajam laikotarpiui jums kažkas nepatinka, galite tiesiog pašalinti.
  • Demonstracinė versija sumažina pinigų ir laiko švaistymą pirkiniams, kurie nėra tinkami jūsų verslui.
  • Demonstracinėje versijoje įmonės gali pamatyti, kaip visa jų komanda dera su kiekvienu programinės įrangos moduliu, nereikalaujant pirkti skirtingų versijų.

Gaukite bandomąją savitarnos programinės įrangos versiją

Galite užsiregistruoti gauti nemokamą 14 dienų bandomąją „LiveAgent“ savitarnos programinės įrangos versiją adresu /trial/. Nereikalaujama kredito kortelės, todėl lengviau nei bet kada anksčiau išbandykite programinę įrangą nemokamai ir sužinokite, ar ji atitinka jūsų poreikius.

Išvada

Jei turite verslą, tada žinote, koks svarbus yra klientų aptarnavimas. Be visų kitų jūsų pareigų ir atsakomybės, gali būti sudėtinga teikti pagalbą visą parą, 7 dienas per savaitę. Čia gali padėti savitarnos programinė įranga. Viena iš tokių sistemų yra „LiveAgent“, kuri buvo sukurta specialiai įmonėms, ieškančioms paprasto būdo, kaip išlaisvinti savo agentus nuo atsakymų į pasikartojančius klausimus ir leisti jiems sutelkti dėmesį į kokybiškas paslaugas bei sudėtingesnius klausimus. Klientai galės patys rasti atsakymus, nesikreipdami į ką nors iš jūsų organizacijos – taip sutaupysite jų ir savo laiką. „LiveAgent“ siūlo 14 dienų nemokamai išbandyti sistemą, todėl prieš pirkdami galite įsitikinti, kad jūsų savitarnos programinė įranga tinka jūsų komandai.

FAQ

What is a customer self-service software?

Customer self-service software is an online service that allows companies to communicate with their customers. It can automate many of the processes associated with customer service, such as updating records in real-time, allowing users to view account information, and answering common questions. Customer self-service software is a convenient way of interacting with company services than face-to-face or telephone communication. E-mail messages and their automated responses are stored on servers for later reference, making self-service software easier than going through the customer service department again.

How does self-service software work?

Self-service software is software that provides specific services directly to consumers without human interaction. Self-service software can reduce workloads for both companies providing the service and customers themselves because it can answer emails, chat with customers online, or navigate digital platforms accurately to provide requested information. If customer issues can not be addressed through self-service systems, you can route customers to your customer support team.

What are the key features of self-service software?

Self-service software gives you access to all your data from one platform. This means when a user encounters a problem, they can search for a solution in their all-in-one support center. If users cannot find a satisfactory answer, escalation options like e-mail support or live chat are at their disposal.

How to choose the best self-service software?

Several simple questions should be answered in order to select the right self-service solution. Ask yourself how much technology you want to manage and support. Consider what types of service incidents your users encounter most frequently and what level of access they need to solve problems independently. When you identify the critical features for your environment, it is easy to find free trial software solutions that fit your business and users.

What are the benefits of using self-service software?

There are multiple benefits to using self-service software. One is convenience, allowing your customers to save time and access the information they need 24/7. In addition to ensuring the quality of customer service, you will maintain updated records on your customers through their self-service interactions. This new information and automation will reduce the costs of your customer service needs.

The market size of customer self-service software is expected to grow an annual average of 15% until 2027. To best utilize self-service software, you must identify customer trends in their purchase data, support needs and always stay up to date with this information. There has been an increasing number of home offices that need to utilize self-service software and small businesses. By using artificial intelligence in self-service software, these businesses can use conversational marketing to decrease costs and increase customer satisfaction.

How to implement self-service software?

Self-service software can be easily implemented within your business. The exact way relies on the software you have. Some self-service software allows for the creation as well as the implementation of knowledge bases. You will need to upload this software to your devices, integrate this software into your website, and customize your information for your customers for the software to be completely operational.

Is self-service customer software expensive?

Customer self-service software can be expensive, while others will be more affordable. Scaling options with plans allow you only to get the features you need for your team members at a reduced price that fits your budget. It would help if you versed yourself with the payment plan of the self-service software system you are considering.

Is a trial version of self-service software useful?

Yes! A free trial version of self-service software allows you to test the software before purchasing it. Allowing you to see if its various features match your company's customer self-service needs before purchasing them.

Aptarnavimo portalas talpina jūsų žinių bazės straipsnius, forumo įrašus ir klientų atsiliepimus. Jis teikia pagalbą klientams net ir tada, kai jūs esate neprisijungę.

Aptarnavimo portalas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia efektyvų būdą valdyti klientų ryšius. Su LiveAgent galite sumažinti bendravimo su klientais laiką ir sąnaudas. Klientų portalas suteikia klientams galimybę rasti informaciją ir sprendimus 24/7, taip sumažinant klientų užklausų skaičių. LiveAgent teikia demonstracijas ir jos kainos gali būti skaičiuojamos internetiniame kainų skaičiuoklėje. Pradėkite naudoti programinę įrangą nemokamai per 14 dienų.

Sužinokite, kaip sėkmingai įtraukti klientus, naudodamiesi mūsų „SaaS“ produktų el. pašto šablonais, gudrybėmis ir patarimais!

„SaaS“ produkto įtraukimo el. laiškų šablonai

Savitarnos programinė įranga yra populiarus sprendimas įmonėms norintiems sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų pasitenkinimą. Tai yra automatizuota sistema, kuri gali būti pasiekiama per tiesioginį pokalbį svetainėse arba mobiliose programėlėse. Taip pat straipsnyje pateikiami patarimai ir šablonai, kaip parengti efektyvius atnaujinimo el. laiškus „SaaS“ verslams. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri palaiko įeinančių skambučių centrą, skundų valdymą ir klientų portalą.

„LiveAgent“ didina klientų pasitenkinimą naudodama daugiakanalę klientų įtraukimo platformą. Susipažinkite su „LiveAgent“ privalumais ir įsitikinkite patys.

Paverskite tai realybe su klientų įsitraukimo platforma.

Gerai palaikytas klientų aptarnavimas gali padidinti pajamas ir klientų lojalumą. Remiantis statistika, lojalūs klientai dažniau renkasi tokius prekės ženklus ir juos rekomenduoja viešose erdvėse. Investuojant į klientų įsitraukimo programinę įrangą ir teikiant nuoseklų malonios patirties klientams aptarnavimą, galima padidinti savo prekės ženklo lojalumą. Forbes teigia, kad 84 % įmonių, kurios stengiasi gerinti klientų aptarnavimą, praneša apie padidėjusias pajamas.

Aptarnavimo programinė įranga yra platforma, naudojama kuriant sąveiką tarp klientų ir organizacijos klientų aptarnavimo atstovų.

Aptarnavimo programinė įranga

Šiame tekste aptariamos skirtingos klientų aptarnavimo programos ir jų integracijos galimybės. Tai apima siūlomas nemokamas išbandymas su „LiveAgent“, klientų atsiliepimus, paslaugų valdymo programinę įrangą ir IT aptarnavimo tarnybą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės veiklą, apdovanojimus ir mokymosi bei tinklaraščių galimybes.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai