Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent
Konversijos santykis yra svarbus verslo modelio elementas, tačiau reikia atlikti rinkos tyrimą, kad būtų galima sužinoti savo poziciją. Geras konversijos santykis paprastai svyruoja nuo 2% iki 5%. Žemos konversijos santykis gali kilti dėl neviliojančių pasiūlymų ar nepakankamo svetainės dizaino. Norint pagerinti konversijos santykį, svarbu didinti reikšmingus veiksmus, kurie skatina verslą.
Ieškote tinkamos „Bold360“ alternatyvos?
LiveAgent siūlo programinį paketą, kuriame yra įvairių klientų bendravimo formų. Universalioje darbuotojų darbo vietoje yra patikima bilietų valdymo sistema, sujungianti visą bendravimą su klientais į vieną universalią pašto dėžutę. Reikia susieti el. pašto paskyras bei socialinius tinklus ir nustatyti skambučių centrą su vaizdo pokalbių parinktimis. Yra žinių bazė, kuri yra naudinga, kad kuo geriau išnaudotumėte „LiveAgent“ siūlomas galimybes.
Pereinate iš „Crisp“ į „LiveAgent“?
LiveAgent offers numerous benefits to customers who switch from Crisp, including easy transfer of users and tickets, top-level customer service, a help center with over 179 functions and 40 integrations, cost savings and a choice of plans, and support for 43 different languages. Customers can also enjoy free plans for life.
Pereinate iš „Drift“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, skirta VoIP telefono sistemoms ir skundų valdymo sistemoms. Jie taip pat teikia mokymosi žodyną, kainų skaičiuoklę ir turi partnerių programą. LiveAgent apdovanojimai ir garsūs VoIP partneriai. Galite susisiekti su LiveAgent parduodamaisiais kontaktais.Įdiegimo būklė galima peržiūrėti jūsų sąskaitoje. Teikiama nemokama demonstracija ir naujienlaiškis. LiveAgent yra Quality Unit LLC prekės ženklas, visos teisės saugomos.
Vienas pagalbos tarnybos sprendimas skirtingoms pramonėms
Tekste nagrinėjami įvairūs verslo sektoriai, pristatomi įvairūs sprendimai, kaip pagerinti klientų aptarnavimą, susirasti ir išlaikyti perspektyvius klientus, naudojantis skirtingomis technologijomis ir įrankiais, tokiomis kaip internetiniai pokalbiai, personalizuoti pardavimai, CRM įrankiai ir kt. Taip pat teikiama informacija apie konkretų produktą LiveAgent, apie jo savybes ir galimybes pritaikyti prie konkrečios nišos.
Pereinate iš „Zendesk“ į „LiveAgent“?
Tekstas apie LigeAgent, klientų paslaugų programinę įrangą, kuri suteikia nemokamą bandymą 7 dienoms arba 30 dienų, jei naudojamas įmonės el. paštas. Lyginamos programinės įrangos "Zendesk Talk" ir "LiveAgent" funkcijos, tokios kaip bilietų sistema, tiesioginis pokalbis internetu, skambučių centras, vartotojų forumas, automatika ir taisyklės, API ir kt. Pateikiami kainų skirtumai.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis