Kas yra personalizuoti atsakymai el. paštu?
Jei pageidaujate, kad el. pašto adrese būtų rodomas jūsų vardas, jūs galite tai nustatyti naudodami personalizuotus atsakymus el. paštu. Ši funkcija jums leidžia pakeisti el. pašto adresą, kuris atitiktų jūsų poreikius. Taigi, vietoje įmonės ar departamento pavadinimo, el. laiško gavėjas matys tikrąjį jūsų vardą.
Personalizuoti atsakymai el. paštu yra naudojami bendraujant su galutiniais vartotojais, siekiant draugiškesnio bendravimo. Kai klientai gali matyti jūsų tikrąjį vardą, o ne pareigas, tai daro teigiamą įtaką jų pasitikėjimui.
Frequently Asked Questions
Kaip jūs apibūdinate personalizuotus atsakymus el. paštu?
Jei pageidaujate, kad el. pašto adrese būtų rodomas jūsų vardas, tai galite nustatyti naudodami personalizuotus atsakymus el. paštu. Ši funkcija jums leidžia pritaikyti el. pašto adresus prie savo poreikių. Taigi, vietoje jūsų įmonės ar departamento pavadinimo, el. laiškų gavėjai galės matyti jūsų tikrąjį vardą.
Kokie yra personalizuotų atsakymų el. paštu tipai?
Personalizuoti atsakymai el. paštu gali būti pagrįsti asmenine informacija (tokia kaip vardas ar pavardė), bei konkrečiomis situacijomis ar laikais, kai buvo išsiųstas el. laiškas.
Ar LiveAgent teikia personalizuotus atsakymus el. paštu?
LiveAgent yra prieinami personalizuoti atsakymai el. paštu. Dėl to, taikomas individualus požiūris į klientą ir gavėjai gali labiau pasitikėti įmone.
Eksperto pastaba
Personalizuoti atsakymai el. paštu gali suteikti pranašumą verslui, nes tai leidžia sukurti kliento patirtį, kuri gali padidinti klientų lojalumą ir pagerinti bendrą įvaizdį.

How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.