Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Iš anksto paruošti atsakymai

Kas yra iš anksto paruošti atsakymai?

Iš anksto paruošti atsakymai – tai iš anksto parašyti pranešimai, kuriuos agentai gali naudoti panaudojus vieną komandą arba vienu spustelėjimu. Paprastai jie naudojami norint atsakyti į dažnai užduodamus klausimus ir pagreitina bilietų tvarkymą bei atsakymo laiką.

Iš anksto paruošti atsakymai klientų pasitenkinimo programoje – „LiveAgent“
Žinučių šablonų pavyzdys

Kuo skiriasi iš anksto paruošti atsakymai nuo žinučių šablonų?

Nepaisant jų panašios paskirties, žinučių šablonai ir iš anksto paruošti atsakymai yra dvi atskiros funkcijos.

Iš anksto paruošti atsakymai nuo žinučių šablonų skiriasi trinis aspektais:

  • Žinučių šablonuose telpa tik trumpas tekstinis pranešimas, o iš anksto paruošti atsakymai gali būti ilgesni
  • Kurdami iš anksto paruoštą atsakymą galite nurodyti el. laiško temą
  • Prie iš anksto paruoštų atsakymų galima pridėti priedų

Kam naudingi iš anksto paruošti atsakymai?

Daugiausiai iš anksto paruoštus atsakymus naudoja klientų aptarnavimo atstovai. Tačiau juos gali naudoti ir ryšius su klientais tvarkantys pardavimų, rinkodaros ar IT atstovai.

Kokiu tikslu naudojami iš anksto paruošti atsakymai?

Iš anksto paruošti atsakymai puikiai tinka pagalbos tarnybos efektyvumui didinti ir darbo eigai supaprastinti. Turėdami paruoštus šablonus atsakymams į bendrus klausimus, galite sutaupyti daug savo agentų laiko. Užuot rašę vis tą patį atsakymą, jie gali vienu spustelėjimu panaudoti iš anksto paruoštus atsakymus.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Iš anksto paruošto atsakymo pavyzdys

Tema: Mūsų siuntimo politika

Pranešimas: Visi užsakymai apdorojami per 2-3 darbo dienas. Savaitgaliais ir švenčių dienomis užsakymai neišsiunčiami ir nepristatomi. Jei gauname daug užsakymų, siuntos gali vėluoti kelias dienas. Prašome skirti papildomų dienų pervežimui ir pristatymui. Jei užsakymo išsiuntimas labai vėluoja, susisieksime su jumis el. paštu arba telefonu.

Jūsų užsakymo pristatymo mokesčiai bus apskaičiuoti ir rodomi užsakymo metu. Pristatymas per parą galimas tik užsakymams, kurių pristatymo adresas yra Lietuvoje.

Iš anksto paruoštų atsakymų apžvalga LiveAgent
„LiveAgent“ – iš anksto paruoštų atsakymų apžvalga

Kaip panaudoti iš anksto paruoštą atsakymą?

Norėdami pasinaudoti iš anksto paruoštu atsakymu, tiesiog spustelėkite CTRL+I kai rašote bilieto rodinyje arba spustelėkite iš anksto paruoštų atsakymų piktogramą ir pasirinkite atsakymą iš sąrašo.

Kaip sukurti iš anksto paruoštą atsakymą?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Paspauskite Configuration (krumpliaračio piktograma).
  3. Paspauskite Automation.
  4. Pasirinkite Predefined answers.
  5. Paspauskite mygtuką Create Predefined Answer.
iš anksto paruoštų atsakymų ieškojimas LiveAgent programoje

6. Nurodykite savo atsakymo pavadinimą. 7. Sukurkite temos eilutę. Ji bus naudojama kuriant naują bilietą (el. laišką) ir naudojant iš anksto paruoštą atsakymą. 8. Sukurkite pranešimą paprasto teksto arba HTML formatu. Jei norite, galite pridėti priedų. 9. Nurodykite, kurie departamentai ir agentai galės naudoti šį iš anksto paruoštą atsakymą.

Iš anksto paruošto atsakymo kūrimas

10. Spustelėkite Save.

Kaip redaguoti iš anksto paruoštus atsakymus

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Paspauskite Configuration (krumpliaračio piktograma).
  3. Paspauskite Automation.
  4. Paspauskite Predefined answers.
  5. Spustelėkite vieną sukurtų atsakymų.
  6. Redaguokite žinutę pagal savo poreikius.
  7. Spustelėkite Save.
Iš anksto paruošto atsakymo redagavimas

Iš anksto paruoštų atsakymų trynimas

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Paspauskite Configuration (krumpliaračio piktograma).
  3. Spustelėkite Automation.
  4. Tuomet Predefined answers.
  5. Suieškokite norimą ištrinti atsakymą.
  6. Spustelėkite šiukšliadėžės piktogramą dešinėje atsakymo pusėje.
  7. Patvirtinkite pasirinkimą iššokančiame patvirtinimo dialogo lange spustelėdami Yes.
iš anksto paruošto atsakymo ištrynimas

Keletas iš anksto paruoštų atsakymų lengvesniam įsivažiavimui

Kaip jau pastebėjote, naudodami iš anksto paruoštus atsakymus galite sutaupyti labai daug laiko. Taigi, kur ir kokiame kontekste galite juos panaudoti? Sudarėme kategorijų sąrašą su pavyzdžiais, kad galėtumėte pasisemti įkvėpimo ir vėliau susikurti savo.

Šablonai atsakymams į bilietus

Kiekvieną dieną klientų aptarnavimo skyriaus atstovai gauna daug panašių užklausų. Atsakinėjimas į tuos pačius klausimus gali užimti daug laiko ir išvarginti. Palengvinkite savo agentų darbą sukurdami iš anksto paruoštus atsakymus į bilietus. Peržiūrėkite mūsų siūlomus atsakinėjimo į bilietus šablonus.

Verslo atsakymai

Elektroninio pašto naudojimas bendravimui su potencialiais klientais ir partneriais yra gerai žinomas ir dažnai taikomas metodas. Tačiau kartais, kad sukurtumėte el. laišką, kuris potencialius klientus įkalbėtų tapti mokiais klientais, prireikia šlakelio įkvėpimo. Jei jus domina, kaip rašyti sandorių, reklaminius ar ryšių el. laiškus, kviečiame pasisemti įkvėpimo iš mūsų verslo šablonų.

Klientų aptarnavimo atsakymai

Norint, kad klientai liktų patenkinti ir lojalūs jūsų prekės ženklui, labai svarbu užtikrinti puikų klientų aptarnavimą visose paslaugų teikimo srityse. Peržiūrėkite mūsų iš anksto paruoštus atsakymus, kuriuos jūsų agentai galės panaudoti bet kokioje situacijoje – nuo padėkos klientams iki mandagaus atsakymo į piktas žinutes. Spustelėkite čia ir peržiūrėkite mūsų klientų aptarnavimo atsakymų šablonus.

Agentų reitingų funkcija klientų aptarnavimo programinėje įrangoje - „LiveAgent“

Iš anksto paruošti tiesioginių pokalbių atsakymai

Tiesioginiai pokalbiai yra vienas populiariausių klientų susisiekimo kanalų. Jei norite padidinti efektyvumą ir sėkmingai aptarnauti daugiau pokalbių, laikas naudoti iš anksto paruoštus atsakymus. Sužinokite, kaip galite sutaupyti laiką su mūsų tiesioginių pokalbių atsakymų šablonais.

Tiesioginių pokalbių privalumai geresnė CX su kvietimais pokalbiui

Klientų portalo atsakymai

Norite susikurti tikrinimo, sveikinimo, patvirtinimo, atstatymo, atsiliepimų ar pakvietimų el. laiškus? Pasinaudokite šiais klientų portalo šablonais ir sukurkite patrauklius klientų aptarnavimo atsakymus.

Pagalbos tarnybos atsakymai

Ar norėtumėte padėti savo agentams lengviau valdyti sudėtingus pokalbius ir sutaupyti laiko? Įkvėpkite savo klientų aptarnavimo komandą šiais pagalbos tarnybos šablonais.

Rinkodaros kalbos

Bandote išlaikyti klientą likti jūsų svetainėje arba paskatinti partnerystę su kitomis įmonėmis, bet trūksta tinkamų žodžių? Štai keletas rinkodaros šablonų puikioms idėjoms pasisemti.

Skambučių centro scenarijai

Sukurkite geriausią klientų patirtį naudodami iš anksto parašytus skambučių centro tekstus. Pamaloninkite savo klientus parinkdami tinkamus žodžius tinkamu laiku.

Žinių bazės atsakymai

Kuriate straipsnius savo 24/7 žinių bazei? Pasisemkite įkvėpimo iš mūsų žinių bazės šablonų, kuriuose pateikiami DUK, „kaip reikia“ straipsniai, trikčių šalinimo vadovai, įrankių aprašymai, naudotojų vadovai ar kita mokomoji medžiaga.

Pardavimų atsakymai

El. paštas yra svarbi verslo dalis, naudojama norint susisiekti su potencialiais klientais, pristatyti naujus produktus, lojalumo programas ir kt. Sužadinkite naujas el. laiškų idėjas ir semkitės įkvėpimo iš mūsų išbandytų pardavimo šablonų.

Socialinių tinklų atsakymai

Atsakyti klientams socialiniuose tinkluose gali būti sudėtinga. Dažniausiai norima išlikti profesionaliems, bet ne pernelyg formaliems. Jei sunkiai randate tinkamą pusiausvyrą, pasisemkite įkvėpimo mūsų socialinių tinklų šablonuose.

Žinių bazės ištekliai

Jei norite daugiau sužinoti apie iš anksto paruoštus atsakymus, perskaitykite „LiveAgent“ iš anksto paruoštų atsakymų vadovą.

LiveAgent Product Tour

Pasirengę sukurti iš anksto paruoštus atsakymus?

Lengvai kurkite iš anksto paruoštus atsakymus ir jau šiandien pradėkite optimizuoti savo darbo eigą! Patys pajuskite, kaip lengva pagreitinti bilietų sprendimo laiką, pradėję mūsų programos nemokamą viską apimantį 14 dienų išbandymą. Išbandykite jau šiandien!

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai