Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agentai

Kas yra aptarnavimo tarnybos agentas?

Aptarnavimo tarnybos agentai yra klientų aptarnavimo atstovai. Jie teikia techninę pagalbą ir atsako į visus potencialių ir esamų klientų klausimus apie jūsų verslą, produktus ar paslaugas.

Agentai

Ką daro aptarnavimo tarnybos agentas?

Aptarnavimo tarnybos agentai gali atlikti skirtingus vaidmenis, priklausomai nuo jų pramonės šakos ir įmonės, kuriai jie atstovauja. Tačiau bendras bruožas yra tas, kad aptarnavimo tarnybų agentai teikia pagalbą el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, telefonu, dažnai socialiniuose tinkluose ir asmeniškai. Jie paprastai sprendžia klausimus, susijusius su:

  • Atsiskaitymu
  • Pinigų grąžinimais
  • Klaidomis
  • Trikčių šalinimu
  • Funkcionalumu
  • Prieinamumu

Kai kurie aptarnavimo tarnybos darbuotojai taip pat rengia žinių bazės straipsnius ir techninius vadovus, kuriuose paaiškinama, kaip konfigūruoti, šalinti trikčius ir naudoti jų įmonės parduodamus produktus ir (arba) paslaugas.

Kaip į aptarnavimo tarnybą įtraukti agentus

Norėdami pakviesti agentus į aptarnavimo tarnybą, turite būti „LiveAgent“ paskyros savininkas arba administratorius. Atkreipkite dėmesį, kad agentai į bilietų tvarkymo programą kitų agentų pridėti ar pakviesti negali.

  1. Prisijunkite „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration.
  3. Paspauskite Agents.
  4. Spustelėkite oranžinį mygtuką Create Agent.
Agentai
  1. Įrašykite jų vardą ir pavardę skydelyje Name.
  2. Įrašykite jų el. pašto adresą skiltyje Email.
  3. Pasirinkite vaidmenį (Role), kurį norite jiems suteikti.
  4. Pasirinkite jų lytį (Gender).
  5. Spustelėkite oranžinį mygtuką Create.
Agentai

Paspaudus mygtuką Create, agentas gaus kvietimą į aptarnavimo tarnybą el. laišku, kuriame bus nurodyti automatiškai sugeneruoti prisijungimo duomenys.

Kiek agentų galiu pakviesti į savo „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybą?

„LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos programinė įranga leidžia į savo paskyrą pakviesti neribotą aptarnavimo tarnybos naudotojų skaičių. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad į aptarnavimo tarnybą įtraukus naujų agentų, padidės jūsų mėnesio prenumeratos kaina, nebent naudojate nemokamą „LiveAgent“ paskyrą.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Kaip galiu ištrinti agentą?

  1. Prisijunkite „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration.
  3. Paspauskite Agents.
  4. Agento vardo dešinėje pusėje raskite šiukšliadėžės mygtuką. Spustelėkite šį mygtuką.
Agentai

5. Bus rodomas patvirtinimo pranešimas. Patvirtinkite savo pasirinkimą spustelėdami oranžinį mygtuką Delete agent.

Agentai

Ką agentas gali daryti „LiveAgent“ platformoje?

Agentai gali rūpintis visomis klientų užklausomis, atsakyti į pokalbius, telefono skambučius ir pranešimus iš visų kitų kanalų, prijungtų prie aptarnavimo tarnybos programinės įrangos. Jie taip pat gali tvarkyti žinių bazės straipsnius.

Tačiau jie neturi prieigos prie konfigūracijos parinkčių ar ataskaitų / analizės skydelių. Agentai gali naudotis tik savo darbo ataskaitomis.

Kokių dar naudotojų vaidmenų yra?

  • Administratorius – administratoriai gali konfigūruoti sistemą, peržiūrėti ataskaitas ir valdyti kitus naudotojus.
  • Savininkas – savininkas yra tam tikro tipo administratorius, kuris gali ne tik konfigūruoti nustatymus, peržiūrėti ataskaitas ir valdyti naudotojus, bet ir keisti arba atnaujinti „LiveAgent“ prenumeratos planą. Jis taip pat turi prieigą prie atsiskaitymo informacijos ir sąskaitų faktūrų.
Agentai

Kaip keisti agento leidimus?

  1. Prisijunkite „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration.
  3. Paspauskite Agents.
  4. Agento vardo dešinėje pusėje suieškokite pieštuko / redagavimo mygtuką. Spustelėkite šį mygtuką.
  5. Raskite laukelį Role. Pasirinkite norimą vaidmenį.
  6. Spustelėkite oranžinį mygtuką Save.
Agentai

Kaip agentai gali keisti savo agentų profilius?

Norėdami redaguoti savo profilį ir nuostatas, agentai tiesiog turi spustelėti savo avatarą / profilio nuotrauką viršutiniame dešiniajame ekrano kampe ir spustelėti Edit profile.

Agentai

Ką agentai gali keisti savo agento profilyje?

Asmeninę informaciją

  • Nuotrauką / avatarą (profilio paveikslėlį)
  • Vardą
  • Slapyvardį
  • Lytį
  • Slaptažodį
  • 2 veiksnių autentifikavimą
Agentai

Pranešimus

Agentai

Bilietus, pokalbius ir skambučius

  • Skyrius, iš kurių bus gaunami bilietai, pokalbiai ir skambučiai.
  • Skambučių centro įrenginius
  • Skambučių centro plėtinį
Agentai

Parašą

  • Parašą, kuris bus dedamas visų siunčiamų pranešimų pabaigoje.
Agentai

Nustatymus

  • Agento skydelio temą
Agentai

Garsus

  • Naujų skambučių, naujų pokalbių, naujų pranešimų, naujų sistemos pranešimų ir naujų bilietų pranešimų garsinius signalus
Agentai

Veiklos ataskaitas

  • Veiklos rezultatų ataskaitos vertes (galėsite peržiūrėti veiklos rezultatų ataskaitą pagal mėnesį, savaitę, dieną, valandą ir t. t.)
Agentai

Kodėl verta pridėti agentų į savo paskyrą?

Jei nesate maža įmonė arba pats sau dirbantis verslininkas, patartina į aptarnavimo tarnybos paskyrą įtraukti daugiau agentų, kad galėtumėte laiku atsakyti į klientų el. laiškus, skambučius ir pokalbius. Viską daryti savarankiškai gali būti neįveikiama, ypač jei kasdien gaunate daugybę bilietų.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Ženkleliai

Kokių įgūdžių reikia norint tapti klientų aptarnavimo agentu?

Klientų aptarnavimo agentai turi puikiai bendrauti raštu ir žodžiu. Jie turi turėti aktyvaus klausymosi įgūdžių, būti empatiški ir gerai išmanyti jūsų produktus bei paslaugas. Be to, jie turėtų būti:

  • Analitiški
  • Išmanantys apie techniką
  • Gebėti greitai ir tiksliai spausdinti (nedvejodami išbandykite mūsų nemokamą spausdinimo testavimo įrankį! Ar galite spausdinti taip greitai kaip pagalbos tarnybos darbuotojas? Pabandykite pasiekti 80 ŽPM)
  • Gebėti paaiškinti sudėtingas sąvokas lengvai suprantamais terminais
  • Gerai išmanyti stresinių situacijų sprendimo būdus
  • Žinoti, kaip kalbėti suvaldant savo emocijas
  • Gebėti užsiimti daugiaveika
  • Būti lankstūs savo darbo grafike
  • Mokėti daugiau nei vieną kalbą (nebūtina, bet pageidautina)
LiveAgent Product Tour

Žinių bazės ištekliai

Jei norite sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimo agentus ir jiems reikalingus įgūdžius, apsilankykite mūsų žinių bazėje, tinklaraštyje, akademijoje ir terminų žodyne.

Pasirengę padidinti savo produktyvumą pasitelkdami daugiau agentų?

Sužinokite, kaip paprasta gali būti aptarnauti klientus su „LiveAgent“. Išbandykite visas funkcijas 14 dienų nemokamai. Jokių įsipareigojimų ar banko kortelės duomenų.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai