Kas yra pagalbos prašymas?
Pagalbos prašymas yra jūsų įmonės tinklapio klientų ar lankytojų užklausa dėl klausimo, susijusio su jūsų įmone, paslauga ar produktu. Pagalbos prašymą dažniausiai sudaro tema ir tekstas, o kartais gali būti taikomos papildomos kategorijos.
Pagalbos užklausa gali būti pateikta tiesiogiai kaip el. laiškas į jūsų pagalbos el. pašto adresą (pvz. support@liveagent.com) arba naudojant jūsų svetainėje įdiegtą valdiklį. “Facebook” pranešimas ar skambutis taip pat gali būti laikomi pagalbos užklausa, tačiau techniškais terminais, pagalbos užklausa labiausiai susijusi su elektroniniu būdu pateiktais klausimais.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia pagalbos prašymas?
Pagalbos prašymas yra jūsų įmonės tinklapio klientų ar lankytojų užklausa dėl klausimo, susijusio su jūsų įmone, paslauga ar produktu. Jūs galite juos išsiųsti naudodami prieinamą bendravimo kanalą.
Kas atsakingi už pagalbos prašymų tvarkymą?
Už klientų aptarnavimą atsakingi agentai yra atsakingi už pagalbos prašymų tvarkymą. Jų užduotis yra padėti išspręsti problemą ir suteikti konkrečią pagalbą ataskaitą pateikiančiam asmeniui.
Kur LiveAgent galite gauti prieigą prie visų pagalbos prašymų?
LiveAgent prieigą prie pagalbos prašymų galite rasti skiltyje Bilietai. Kai kurie agentai gali turėti ribotą prieigą ir matyti tik jiems priskirtus bilietus, tuo tarpu administratorius ar savininkas gali matyti visus bilietus.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
Geriausia bendra pašto dėžutė mieste
Greitai ir išmaniu aptarnavimu padidinsite klientų įsitraukimą, pajamas ir konversijos rodiklį. Bendra pašto dėžutė gali pagerinti konversiją, pagerinti klientų pasitenkinimą bei padėti sklandžiai valdyti klientų užklausas su LiveAgent.
Padėkos klientams el. laiškų šablonai
LiveAgent yra veiksmingas klientų aptarnavimo sprendimas su daugybe funkcijų ir integracijų, pagerindamas klientų patirtį ir padidindamas klientų išlaikymo rodiklį. El. laiškų šablonai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir paskatinti geresnius pirkimo sprendimus. Tai svarbu siekiant sukurti puikią klientų patirtį ir pagerinti prekės ženklo suvokimą.
Pereinate iš „Extend“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų, siūlanti nemokamą bandymą. Taip pat palaiko daugybę integracijų.