Kas yra pagalbos prašymas?
Pagalbos prašymas yra jūsų įmonės tinklapio klientų ar lankytojų užklausa dėl klausimo, susijusio su jūsų įmone, paslauga ar produktu. Pagalbos prašymą dažniausiai sudaro tema ir tekstas, o kartais gali būti taikomos papildomos kategorijos.
Pagalbos užklausa gali būti pateikta tiesiogiai kaip el. laiškas į jūsų pagalbos el. pašto adresą (pvz. support@liveagent.com) arba naudojant jūsų svetainėje įdiegtą valdiklį. “Facebook” pranešimas ar skambutis taip pat gali būti laikomi pagalbos užklausa, tačiau techniškais terminais, pagalbos užklausa labiausiai susijusi su elektroniniu būdu pateiktais klausimais.
Frequently asked questions
Ką reiškia pagalbos prašymas?
Pagalbos prašymas yra jūsų įmonės tinklapio klientų ar lankytojų užklausa dėl klausimo, susijusio su jūsų įmone, paslauga ar produktu. Jūs galite juos išsiųsti naudodami prieinamą bendravimo kanalą.
Kas atsakingi už pagalbos prašymų tvarkymą?
Už klientų aptarnavimą atsakingi agentai yra atsakingi už pagalbos prašymų tvarkymą. Jų užduotis yra padėti išspręsti problemą ir suteikti konkrečią pagalbą ataskaitą pateikiančiam asmeniui.
Kur LiveAgent galite gauti prieigą prie visų pagalbos prašymų?
LiveAgent prieigą prie pagalbos prašymų galite rasti skiltyje Bilietai. Kai kurie agentai gali turėti ribotą prieigą ir matyti tik jiems priskirtus bilietus, tuo tarpu administratorius ar savininkas gali matyti visus bilietus.
Expert note
Pagalbos prašymas yra klientų ar lankytojų užklausa dėl klausimo, susijusio su jūsų įmone, paslauga ar produktu, kurią galite tvarkyti naudodamiesi LiveAgent. Agentai siūlo konkrečią pagalbą, kad išspręstų problemą.

„Metacritic“ pagalbos centro kontaktai
Tekste kalbama apie LiveAgent programinę įrangą, kuri yra populiarus klientų aptarnavimo įrankis. Tekste taip pat pateikiama informacija apie LiveAgent įmonės paslaugas, partnerių programą, apdovanojimus ir klientų atsiliepimus. Taip pat galima susipazinti su mokymosi, naujienų ir kontaktų skyriais, o paskutinėje teksto dalyje randama informacija apie naujos paskyros kūrimą ir jos įdiegimo procesą.
“Splunk” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, įeinančių skambučių centro programinę įrangą ir kitas naudingas įrankius. Jūs galite užsiregistruoti demonstracijai ir gauti naujienas apie „LiveAgent“ atnaujinimus ir nuolaidas.
„OBERLO“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi alternatyvas kainų skaičiuoklei ir funkcijos integracijai. Įmonė taip pat suteikia mokymąsi ir yra apdovanota pažymėjimais. Populiarios LiveAgent paslaugos apima skundų valdymo sistemą, klientų portalo programinę įrangą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Kontaktai yra pateikti prekybai. Taisyklės ir sąlygos, saugumo politika ir privatumo politika yra aprašytos.
„Here“ pagalbos-centro-kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir skambučių centro programinė įranga, kuri apima įvairias sistemų funkcijas ir pasiruošę efektyviai aptarnauti klientus. Platforma taip pat siūlo mokymosi ir informacijos šaltinius, socialinius kanalus ir pardavimo kontaktus, kad būtų lengviau pasiekti informaciją apie naujienas ir siūlomas nuolaidas.