Kas yra pagalbos prašymas?
Pagalbos prašymas yra jūsų įmonės tinklapio klientų ar lankytojų užklausa dėl klausimo, susijusio su jūsų įmone, paslauga ar produktu. Pagalbos prašymą dažniausiai sudaro tema ir tekstas, o kartais gali būti taikomos papildomos kategorijos.
Pagalbos užklausa gali būti pateikta tiesiogiai kaip el. laiškas į jūsų pagalbos el. pašto adresą (pvz. support@liveagent.com) arba naudojant jūsų svetainėje įdiegtą valdiklį. “Facebook” pranešimas ar skambutis taip pat gali būti laikomi pagalbos užklausa, tačiau techniškais terminais, pagalbos užklausa labiausiai susijusi su elektroniniu būdu pateiktais klausimais.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia pagalbos prašymas?
Pagalbos prašymas yra jūsų įmonės tinklapio klientų ar lankytojų užklausa dėl klausimo, susijusio su jūsų įmone, paslauga ar produktu. Jūs galite juos išsiųsti naudodami prieinamą bendravimo kanalą.
Kas atsakingi už pagalbos prašymų tvarkymą?
Už klientų aptarnavimą atsakingi agentai yra atsakingi už pagalbos prašymų tvarkymą. Jų užduotis yra padėti išspręsti problemą ir suteikti konkrečią pagalbą ataskaitą pateikiančiam asmeniui.
Kur LiveAgent galite gauti prieigą prie visų pagalbos prašymų?
LiveAgent prieigą prie pagalbos prašymų galite rasti skiltyje Bilietai. Kai kurie agentai gali turėti ribotą prieigą ir matyti tik jiems priskirtus bilietus, tuo tarpu administratorius ar savininkas gali matyti visus bilietus.
Eksperto pastaba
Pagalbos prašymas yra klientų ar lankytojų užklausa dėl klausimo, susijusio su jūsų įmone, paslauga ar produktu, kurią galite tvarkyti naudodamiesi LiveAgent. Agentai siūlo konkrečią pagalbą, kad išspręstų problemą.

„Rezdy“ pagalbos centro kontaktai
Rezdy yra pirmaujanti kelionių užsakymo programinė įranga. Jie teikia klientų aptarnavimą per el. paštą, skambučių centrą ir socialinius tinklus. Susisiekite su jais čia: https://www.rezdy.com/contact-rezdy/
„Deadline“ pagalbos centro kontaktai
"Paslaugų teikėjas 'Deadline' suteikia klientų aptarnavimą per el. paštą ir socialinius tinklus. Kontaktai: editors@deadline.com, Instagram: instagram.com/deadline, Facebook: facebook.com/deadline, Twitter: twitter.com/DEADLINE."
“CASTROL” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
"Castrol" teikia klientų aptarnavimą per el. paštą, telefoną ir socialinius tinklus. Jie aptarnauja vairuotojus, motociklininkus ir pramonę.
“Zeiss” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
"Zeiss Group" yra pirmaujanti optikos ir optoelektronikos technologijų įmonė, kuri teikia pagalbą el. paštu, skambučių centre ir socialinėje žiniasklaidoje. Kontaktai: info.de@zeiss.com, +49 7364 200.