Kurkite kategorijas savo klientų portale pagal savo produktus, paslaugas ar klientų tipus. Sukurkite žinių bazės straipsnių, forumų ar atsiliepimų lentų, o taip pat žinių bazės paieškos valdiklius ir suteikite klientams lengvą prieigą prie jūsų žinių bazės straipsnių. Paieškos valdiklius galima pritaikyti individualiems poreikiams ir patalpinti jūsų žinių bazės puslapiuose.
Iš sukurtų šablonų pasirinkite savo klientų portalo temą arba sukurkite naują naudodami pasirinktinius CSS ir HTML. Taip pat pasirinkite savo logotipą, pavadinimą, stebėjimo kodus, antraštę ir poraštę.
4 iš anksto sukurtos temos:
- Klasikinė
- Material
- Minimalistinė
- Montana
Galite nustatyti spalvas:
- Antraštei
- Pagrindiniam veiksmo mygtukui
- Pagrindiniam veiksmo mygtukui užvedus pelės žymeklį
- Antriniam veiksmo mygtukui
- Antriniam veiksmo mygtukui užvedus pelės žymeklį
- Dešiniam langeliui
- Kategorijos piktogramai
- Straipsnio piktogramai
- Prekei
- Pavadinimui
Skirtingas turinys agentams ir klientams
Galite sukurti atskirus žinių bazės straipsnius ir kategorijas, kurios nėra prieinamos jūsų klientams, bet gali būti matomos tik jūsų agentams (vidiniai straipsniai, kategorijos).
Žinių bazės ištekliai
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazė yra svarbi įmonės pagalbos tarnybos dalis, kurioje gaunama informacija ir patarimai. Ji skiriasi nuo DUK, kuriame pateikiami dažniausiai užduodami klausimai. Žinių bazėje gali būti įvairaus tipo turinys, įskaitant instrukcijas ir įvairias svarbias informacijas. Žinių valdymas yra svarbus efektyviam įmonės veikimui, o žinių bazės šablonai gali padėti organizuoti klientų aptarnavimą.
Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?
„LiveAgent“ žinių bazė leidžia pridėti failus prie straipsnių, pagerindama klientų bendravimą. Tai naudingas įrankis daugiau nei 21 000 įmonių.