Kurkite kategorijas savo klientų portale pagal savo produktus, paslaugas ar klientų tipus. Sukurkite žinių bazės straipsnių, forumų ar atsiliepimų lentų, o taip pat žinių bazės paieškos valdiklius ir suteikite klientams lengvą prieigą prie jūsų žinių bazės straipsnių. Paieškos valdiklius galima pritaikyti individualiems poreikiams ir patalpinti jūsų žinių bazės puslapiuose.
Iš sukurtų šablonų pasirinkite savo klientų portalo temą arba sukurkite naują naudodami pasirinktinius CSS ir HTML. Taip pat pasirinkite savo logotipą, pavadinimą, stebėjimo kodus, antraštę ir poraštę.
4 iš anksto sukurtos temos:
- Klasikinė
- Material
- Minimalistinė
- Montana
Galite nustatyti spalvas:
- Antraštei
- Pagrindiniam veiksmo mygtukui
- Pagrindiniam veiksmo mygtukui užvedus pelės žymeklį
- Antriniam veiksmo mygtukui
- Antriniam veiksmo mygtukui užvedus pelės žymeklį
- Dešiniam langeliui
- Kategorijos piktogramai
- Straipsnio piktogramai
- Prekei
- Pavadinimui
Skirtingas turinys agentams ir klientams
Galite sukurti atskirus žinių bazės straipsnius ir kategorijas, kurios nėra prieinamos jūsų klientams, bet gali būti matomos tik jūsų agentams (vidiniai straipsniai, kategorijos).
Žinių bazės ištekliai
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daug naudingų funkcijų. Jos klientai gali susisiekti su jų komanda telefonu, el. paštu ar per portalą, o įmonė taip pat siūlo daugybę kitų paslaugų. Įmonė taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir prenumeravimą naujienlaiškiui, kad klientai gautų informaciją apie jų atnaujinimus ir nuolaidas. Kontaktai yra pateikti klientų aptarnavimo puslapyje.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazė yra svarbi savitarnos internetinė biblioteka, kurioje pateikiami informacija apie įmonę ir jos produktus. Atsakymai žinių bazėje turėtų būti išsamūs ir lengvai suprantami, kad visi dalyviai galėtų juos suprasti. DUK yra dažnai užduodamų klausimų dalis, o žinių bazė turėtų būti vertinga ir naudinga klientams. Žinių bazė ir DUK skiriasi informacijos pateikimu, paieška, vartotojo patirtimi ir analizės galimybėmis. Galima pradėti nuo DUK ir paversti ją visaverte žinių baze.
LiveAgent yra sistemos būklė ir klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia kontekstinę pagalbą ir paruoštus pranešimus klientams ir agentams. Tai naudinga agentams ir klientams, padeda įgyti žinių ir išspręsti problemas. LiveAgent taip pat siūlo daug naudingos informacijos apie programą. Taip pat yra apie mus, mokymasis, šablonai ir populiarios sistemos.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
CCM įranga leidžia įmonėms sukurti ir valdyti turinio elementus savo komunikacijoje, suteikia galingus kūrimo įrankius ir leidžia atnaujinti ryšius be kompromisų. Duomenų analizė yra svarbi įrangos funkcija, nes suteikia įmonėms naudingų įžvalgų padedančių padidinti pajamas ir pelningumą. Ryšių su klientais valdymo programinė įranga yra naudinga įmonėms.