Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Darbo valandos

Kas yra darbo valandos?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Darbo valandos yra tos valandos, kurių metu dirba įmonės darbuotojai. Įmonės nustato darbo valandas, kuriomis klientai gali bendraujanti su aptarnaujančiais darbuotojais. Atsakymo laikas apsprendžiamas priklausomai nuo darbo valandų. Galiausiai, nieka nenori versti kliento laukti pagalbos tarnybos atsakymų, kai jie yra užsiėmę, miega ar atostogauja.

Skirtingiems departamentams galima nustatyti ir skirtingas valandas. Tai naudinga, kai agentai dirba skirtingu laiku ar skirtingose laiko juostose. Pavyzdžiui, įmonės aptarnavimo personalas yra prieinamas 24 valandas. Taigi, darbuotojai bus atsakingi tik už skambučius jų pamainos darbo valandomis.

Kokios yra įprastinės darbo valandos?

Įprastinės darbo valandos svyruoja nuo 8 ryto iki 18 valandos vakaro. Jos dažniausiai yra nuo pirmadienio iki penktadienio. Išimtys taikomos tik valstybinių švenčių dienomis.

Tačiau visad turėtumėte turrėti galvoje, kad įprastinės darbo valandos ir dienos skiriasi priklausomai nuo įmonės vietovės.

Kiek darbo dienų sudaro 48 valandos?

48 valandos reiškia 2 darbo dienas. Darbo dienos dažniausiai yra nuo pirmadienio iki penktadienio, kurių metu veikia didžiausia dalis profesionalių įmonių.

Kokios yra darbo dienos JAV?

Darbo dienos priklauso nuo įmonės tipo. Ofiacialios įstaigos, tokios kaip bankai, JAV dažniausiai yra atidaryti nuo 8 ryto iki 17 valandos vakaro, nuo pirmadienio iki penktadienio. Tuo tarpu mažmeninės parduotuvės kiekvieną dieną gali siūlyti ilgesnes darbo valandas. Tai dažniausiai netaikoma tik valstybinių šventinių dienų metu. Restoranų darbo laikas gali skirtis priklausomai nuo verslo vietovės. Dažniausiai jos svyruoja nuo 9 ryto iki 17 valandos vakaro.

Kaip klientų aptarnavimo programinė įranga gali padėti valdyti jūsų verslą 24/7?

Klientų aptarnavimo programinė įranga padeda jūsų agentams vienoje vietoje valdyti visas užklausas. Nėra poreikio persijungti tarp skirtingų aplinkų.

Pavyzdžiui, į vieną universalią pašto dėžutę, galite gauti visas el. pašto, internetinių pokalbių, skambučių centrų ir socialinės žiniasklaidos užklausas. Nustatykite ir automatizuokite savo LiveAgent bei pasiekite didžiausią klientų aptarnavimo naudingumą.

Norėdami daugiau sužinoti apie LiveAgents, skaitykite Klientų aptarnavimo programinė įranga.

Tačiau kaip tai padeda su darbo valandomis?

Klientų aptarnavimas dažniausiai dirba pamainomis. Sunku užtikrinti 24/7 vykstantį aptarnavimą, nebent jūsų įmonė gali sau leisti pasamdyti daugiau darbuotojų.

Tokia klientų aptarnavimo programinė įranga, kaip LiveAgent, suteikia Klientų portalą, kuris gali praversti daugeliu atvejų. Vienas ir pats svarbiausias veiksnys yra Žinių Bazės straipsnių kūrimas. Naudojant Žinių Bazės straipsnius, galima teikti klientų savitarną. Kai klientų aptarnavimas nėra prieinamas, klientai gali patys susirasti pagalbą.

LiveAgent taip pat siūlo Darbo valandų funkciją. Ši funkcija leidžia programinėje įrangoje nustatyti jūsų biuro darbo valandas. Jas nustačius, jūsų klientų aptarnavimo tarnyba gali pasiruošti savo darbo valandoms. Jos taip pat apsprendžia realius klientų lūkesčius.

Sužinokite daugiau apie LiveAgent funkciją – Darbo valandos.

Kitos klientų aptarnavimo programinės įrangos naudos:

  • klientų išlaikymas
  • klientų pasitenkinimas
  • mažesnės išlaidos
  • laiko efektyvumas
  • didesnis pelnas
  • klientų lojalumas
  • klientų bendruomenė

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

DUK

Ką reiškia terminas darbo valandos?

Darbo valandos yra tokios valandos, kuriomis paprastai vykdoma veikla. Įprastinės darbo valandos skiriasi priklausomai nuo šalies. Daugelyje šalių, tai dažniausiai laikotarpis nuo 9 ryto iki 17 valandos vakaro (dar vadinama 9-5).

Kaip LiveAgent nustatyti darbo valandas?

Norėdami LiveAgent nustatyti darbo valandas, eikite į “Konfigūravimas” ir pasirinkite “Automatizacija” skirtuką, o tada paspauskite “SLA”. Sekančiame žingsnyje paspauskite “Sukurti lygį”. Šiame etape, jūs galite įjungti ir nustatyti darbo valandas pasirinkę ‘Laikas nustatomas vėlesnėmis darbo valandomis”. Tuomet pasirinkite laiko zoną, nustatykite kiekvienos savaitės dienos darbo valandas ir išskirkite išeigines dienas, kuriomis jūsų įmonė nedirba.

Kokias darbo valandas turėtumėte nustatyti?

Jūsų pasirinktos darbo valandos turėtų priklausyti nuo jūsų įmonės tipo. Nustatydami darbo valandas, pagalvokite apie tikslinę auditoriją – kokiu laiku jie norėtų įsigyti jūsų teikiamas paslaugas. Tačiau pats svarbiausias dalykas yra įtraukti ir laikytis nustatytų darbo valandų visuose kanaluose, kuriuose jūs bendraujate.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai