Kas yra darbo valandos?
Business hours - the part of the day when a business is usually open.
Darbo valandos yra tos valandos, kurių metu dirba įmonės darbuotojai. Įmonės nustato darbo valandas, kuriomis klientai gali bendraujanti su aptarnaujančiais darbuotojais. Atsakymo laikas apsprendžiamas priklausomai nuo darbo valandų. Galiausiai, nieka nenori versti kliento laukti pagalbos tarnybos atsakymų, kai jie yra užsiėmę, miega ar atostogauja.
Skirtingiems departamentams galima nustatyti ir skirtingas valandas. Tai naudinga, kai agentai dirba skirtingu laiku ar skirtingose laiko juostose. Pavyzdžiui, įmonės aptarnavimo personalas yra prieinamas 24 valandas. Taigi, darbuotojai bus atsakingi tik už skambučius jų pamainos darbo valandomis.
What are the normal business hours?
Įprastinės darbo valandos svyruoja nuo 8 ryto iki 18 valandos vakaro. Jos dažniausiai yra nuo pirmadienio iki penktadienio. Išimtys taikomos tik valstybinių švenčių dienomis.
But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.
How many business days are 48 hours?
48 valandos reiškia 2 darbo dienas. Darbo dienos dažniausiai yra nuo pirmadienio iki penktadienio, kurių metu veikia didžiausia dalis profesionalių įmonių.
What are the working hours in the USA?
Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.
How can customer service software help you manage your business 24/7?
Klientų aptarnavimo programinė įranga padeda jūsų agentams vienoje vietoje valdyti visas užklausas. Nėra poreikio persijungti tarp skirtingų aplinkų.
Pavyzdžiui, į vieną universalią pašto dėžutę, galite gauti visas el. pašto, internetinių pokalbių, skambučių centrų ir socialinės žiniasklaidos užklausas. Nustatykite ir automatizuokite savo LiveAgent bei pasiekite didžiausią klientų aptarnavimo naudingumą.
If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.
But how does it help with your business hours?
Klientų aptarnavimas dažniausiai dirba pamainomis. Sunku užtikrinti 24/7 vykstantį aptarnavimą, nebent jūsų įmonė gali sau leisti pasamdyti daugiau darbuotojų.
Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.
LiveAgent taip pat siūlo Darbo valandų funkciją. Ši funkcija leidžia programinėje įrangoje nustatyti jūsų biuro darbo valandas. Jas nustačius, jūsų klientų aptarnavimo tarnyba gali pasiruošti savo darbo valandoms. Jos taip pat apsprendžia realius klientų lūkesčius.
Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.
Kitos klientų aptarnavimo programinės įrangos naudos:
- customer retention
- customer satisfaction
- spending less on resources
- time-effective
- higher profit
- customer loyalty
- customer community
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Klientų aptarnavimo darbuotojo interviu
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali padėti jums efektyviai tvarkyti įeinančius skambučius ir valdyti skundus. Yra daug populiarumo sulaukusių produktų, tokių kaip VoIP telefono sistemos ir klientų portalo programinė įranga. Įmonė siūlo daugybę mokymų ir demonstacijų, kad galėtumėte išmokti naudotis jų paslaugomis. Prenumeruokite jų naujienlaiškį, jei norite būti informuoti apie naujus atnaujinimus ir nuolaidas.
The text discusses the LiveAgent platform and its benefits for business, including the use of online chats and email for successful sales. It also offers templates for sales emails. The UpCity help service is recommended for finding reliable service providers. The text also mentions the process of setting up a LiveAgent account and using cookies on their website for internet chats. Contact options include a contact form and online chat.