Kas yra darbo valandos?
Business hours - the part of the day when a business is usually open.
Darbo valandos yra tos valandos, kurių metu dirba įmonės darbuotojai. Įmonės nustato darbo valandas, kuriomis klientai gali bendraujanti su aptarnaujančiais darbuotojais. Atsakymo laikas apsprendžiamas priklausomai nuo darbo valandų. Galiausiai, nieka nenori versti kliento laukti pagalbos tarnybos atsakymų, kai jie yra užsiėmę, miega ar atostogauja.
Skirtingiems departamentams galima nustatyti ir skirtingas valandas. Tai naudinga, kai agentai dirba skirtingu laiku ar skirtingose laiko juostose. Pavyzdžiui, įmonės aptarnavimo personalas yra prieinamas 24 valandas. Taigi, darbuotojai bus atsakingi tik už skambučius jų pamainos darbo valandomis.
What are the normal business hours?
Įprastinės darbo valandos svyruoja nuo 8 ryto iki 18 valandos vakaro. Jos dažniausiai yra nuo pirmadienio iki penktadienio. Išimtys taikomos tik valstybinių švenčių dienomis.
But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.
How many business days are 48 hours?
48 valandos reiškia 2 darbo dienas. Darbo dienos dažniausiai yra nuo pirmadienio iki penktadienio, kurių metu veikia didžiausia dalis profesionalių įmonių.
What are the working hours in the USA?
Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.
How can customer service software help you manage your business 24/7?
Klientų aptarnavimo programinė įranga padeda jūsų agentams vienoje vietoje valdyti visas užklausas. Nėra poreikio persijungti tarp skirtingų aplinkų.
Pavyzdžiui, į vieną universalią pašto dėžutę, galite gauti visas el. pašto, internetinių pokalbių, skambučių centrų ir socialinės žiniasklaidos užklausas. Nustatykite ir automatizuokite savo LiveAgent bei pasiekite didžiausią klientų aptarnavimo naudingumą.
If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.
But how does it help with your business hours?
Klientų aptarnavimas dažniausiai dirba pamainomis. Sunku užtikrinti 24/7 vykstantį aptarnavimą, nebent jūsų įmonė gali sau leisti pasamdyti daugiau darbuotojų.
Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.
LiveAgent taip pat siūlo Darbo valandų funkciją. Ši funkcija leidžia programinėje įrangoje nustatyti jūsų biuro darbo valandas. Jas nustačius, jūsų klientų aptarnavimo tarnyba gali pasiruošti savo darbo valandoms. Jos taip pat apsprendžia realius klientų lūkesčius.

Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.
Kitos klientų aptarnavimo programinės įrangos naudos:
- customer retention
- customer satisfaction
- spending less on resources
- time-effective
- higher profit
- customer loyalty
- customer community
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Šis tekstas apima informaciją apie laiko sekimo funkcijas ir naudingus patarimus dėl nuotolinio darbo valdymo. LiveAgent yra laiko sekimo įrankis, kuris suteikia komandai peržiūrėti, kaip agentai praleidžia laiką sprendžiant bilietus, o tai padeda nustatyti mokymo poreikius ir gerinti efektyvumą. Straipsnis taip pat pateikia kontrolinį sąrašą, kaip užtikrinti darbuotojų saugumą, gerovę ir efektyvumą per nuotolinį darbą. Taip pat aptariamos galimybės siųsti padėkos laiškus klientams ir teikiami patarimai, kaip parašyti tokį laišką.
Laiko sekimas yra svarbus darbo produktumo ir efektyvumo didinimui, ypač žmonėms, kuriems mokamas valandinis atlyginimas. Laiko stebėjimo įrankiai gali padėti suprasti, ar daugiausia dėmesio skiriama reikiamoms problemoms, ir rasti būdus užduočių automatizavimui. LiveAgent yra integruotas laiko sekimo įrankis, kurio pagalba galite fiksuoti klientų aptarnavimo atstovų praleidžiamą laiką spręsdami bilietus. Tai padeda didinti darbo veiksmingumą ir rasti agentus, kuriems reikia daugiau mokymų. Galite peržiūrėti ataskaitas, eksportuoti laiko ataskaitas ir filtruoti pagal tam tikrą intervalą, agentą, bilietą ir kt.
Darbo nuotoliniu būdu kontrolinis sąrašas
GPTSummarizer's summary: The importance of establishing safety obligations for remote workers is emphasized for their well-being. Employers should clearly explain what should be protected on their side and what safety elements remote workers should focus on. Regularly updating software programs is also necessary to prevent cyber-attacks. Employers should identify areas where remote workers may be faced with safety risks, and have an emergency plan in place. The psychological health of remote workers is also essential, and employers should encourage informal conversations among team members to promote their well-being.
Tekstas aprašo įvairias programinės įrangos paslaugas, kurių LiveAgent klientams siūlo. Taip pat pateikiamos sąlygos ir taisyklės, privatumo politika ir kitos informacijos. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo proceso būklę ir kviečia prisijungti prie jų naujienlaiškio, kad gautumėte naujausias informacijas apie šią įmonę.