Kas yra automatizavimo taisyklės?
Automatizavimo taisyklės – tai atitikus iš anksto nustatytas sąlygas automatiškai įvykdomi sistemos veiksmai. Dažniausiai jos naudojamos bilietam į tam tikrus skyrius perkelti, žymoms pridėti, bilietams kaip brukalu žymėti arba bilietams išspręsti. Automatizavimo taisyklės paprastai yra visose pažangiose aptarnavimo tarnybų programinėse įrangose ir gali būti nustatomos pagal veiksmus, laiką arba SLA.
Kaip veikia automatizavimo taisyklės?
Sistemos, kuriose yra automatizavimo taisyklių, periodiškai atlieka savikontrolę fone. Jei sistema nustato, kad tam tikros taisyklės sąlygos yra įvykdytos, taisyklė automatiškai įvykdoma.
Kuo svarbios automatikos taisyklės?
Automatizavimo taisyklės yra labai naudingos bet kokiam verslui su dideliais bilietų kiekiais, nes jos gali per trumpą laiką atlikti nuobodžias ir pasikartojančias užduotis. Pagrindiniai automatizavimo taisyklių privalumai:
- Pagerėjusi agentų darbo eiga / efektyvumas
- Sutrumpėjęs atsakymo laikas
- Mažiau vietos žmogiškoms klaidoms
- Sumažinamos aptarnavimo išlaidos ir sutaupoma laiko
Kokių tipų automatizavimo taisyklių yra „LiveAgent“ sistemoje?
Veiksmo taisyklės
Veiksmų taisyklės – tai bazinės veiksmais aktyvuojamos taisyklės. „LiveAgent“ naudotojai gali nustatyti paleidiklį ir veiksmą. Įvykdžius paleidiklio sąlygas, įvykdomas veiksmas. Pavyzdžiui, galite nustatyti taisyklę, pagal kurią bet koks bilietas su žodžiu „sąskaita“ arba „mokėjimas“, bus automatiškai priskirtas sąskaitų išrašymo skyriui.
Laiko taisyklės
Laiko taisyklės yra sąlyginės, todėl jos vykdomos tik tada, kai įvykdomos konkrečios taisyklės laiko sąlygos. Pavyzdžiui, galite nustatyti taisyklę, pagal kurią sistema klientui automatiškai išsiųs tolesnio pasiteiravimo laišką, jei jis per tam tikrą laiką, pavyzdžiui 48 valandas, neatsakys į jūsų pranešimą.
SLA taisyklės
SLA taisyklės gali būti taikomos tik SLA sąrankai ir yra susietos su SLA lygiais. SLA taisyklės pavyzdys gali būti toks: pakeisti bilieto SLA lygį arba sustabdyti kitų taisyklių vykdymą.
Put an end to repetitive tasks
Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.
Ką galima atlikti su „LiveAgent“ automatizavimo taisyklėmis?
Taisyklės gali būti pritaikytos kai:
- Sukuriamas bilietas iš el. laiško
- Sukuriamas bilietas
- Pasikeičia bilieto būsena
- Bilietas perkeliamas
- Pridedama atjungties pranešimų grupė
- Įvertinamas agentas
- Pasikeičia bilieto žymos
Sąlygos, kurios gali būti taikomos taisyklėms
- Tema
- Siuntėjas
- Kopija (CC)
- Nematomoji kopija (BCC)
- Gavėjas
- Turinys
- Bilieto būsena
- Bilieto sukūrimas (data)
- Bilieto pakeitimas (data)
- Bilietas ištrintas
- Bilieto pradžios nurodžiusiojo URL
- Bilieto prioritetas
- Paskutinis pranešimas
- Paskirto agento būsena
- Pasirinktinis laukelis
- Bilieto skyrius
- Kam priskirtas bilietas
- Klientų grupė
- Sukurta iš kvietimo
- Bilieto žymos
Veiksmai, kuriuos gali atlikti taisyklės
- Bilieto perkėlimas
- Bilieto išsprendimas
- Bilieto ištrynimas
- Bilieto prioriteto pakeitimas
- SLA lygio pakeitimas
- Pažymėjimas brukalu
- Pažymėjimas ne brukalu
- Bilieto pašalinimas
- Atsakymo siuntimas
- Bilieto temos pakeitimas
- URL kvietimas
- Žymos pridėjimas
- Žymos pašalinimas
- Laiško siuntimas gavėjui
- Kitų taisyklių sustabdymas
- HTTP užklausa
Kaip automatizavimo taisyklės atrodo praktikoje?
Jei bilietui pritaikoma taisyklė, pakeitimas bus rodomas išsamiame bilieto rodinyje (siekiant užtikrinti aiškią atsakomybę už bilieto tvarkymą). Tiek administratoriai, tiek agentai gali matyti su aktyviomis taisyklėmis atliktus bilieto pakeitimus.
Kaip „LiveAgent“ sistemoje nustatyti taisykles?
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Configuration (kairiojoje meniu juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
- Spustelėkite Automation.
- Spustelėkite Rules, Time Rules arba SLA (priklausomai nuo to, kokio tipo taisyklę norite sukurti). Šiame sąrankos vadove toliau veiksime su pasirinkimu Rules.
- Spustelėkite Create.
- Pažymėkite Status žymimąjį langelį Active.
- Nurodykite savo taisyklės pavadinimą.
- Skirsnį Notes galite palikti tuščią arba jame aprašyti taisyklę išsamiau. Šis laukelis skirtas jūsų patogumui.
- Pasirinkite kintamąjį.
- Spustelėkite ADD CONDITION GROUP.
- Pasirinkite sąlygas pagal savo pageidavimus.
- Pasirinkite veiksmų atlikimo laukelius pagal savo pageidavimus.
- Spustelėkite Save.
Automatizavimo taisyklių privalumai
Mažiau vietos žmogiškoms klaidoms
Automatika yra tiksli, o žmonės – ne visada. Sumažinę žmogiškąjį faktorių, pašalinkite klaidų tikimybę, nes tai gali kainuoti jums klientų, pajamų ar reputacijos. Kuo jūsų aptarnavimas bus tikslesnis, tuo labiau patenkinti bus jūsų klientai.
Didesnis klientų pasitenkinimas
Patenkinti klientai yra kiekvienos įmonės pagrindas, nes nuo jų priklauso rekomendacijos, atsiliepimai internete, geri gandai ir pardavimai. Kiekviena įmonė turėtų stengtis, kad klientai liktų patenkinti puikiu suasmenintu aptarnavimu ir greitais atsakymais.
Automatizavimo taisyklės taupo laiką ir pinigus
Ar galite įsivaizduoti, jei dėl kiekvieno neatsakyto bilieto reiktų siųsti tolesnio pasiteiravimo laiškus rankiniu būdu? Tai užimtų daug laiko, labai brangiai kainuotų ir sukeltų labai daug streso. Laimei, klientų aptarnavimo tarnybos platforma, tokia kaip „LiveAgent“, gali vykdyti daugybę automatizavimo taisyklių, kurios sutaupys jūsų agentams marias laiko. Palikite logistiką mums, kad jūsų agentai galėtų sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – santykių su klientais puoselėjimą.
Žinių bazės ištekliai
Norėdami sužinoti daugiau apie automatizavimo taisykles, peržiūrėkite mūsų žinių bazės išteklius:
- Sužinoti daugiau apie taisykles
- Taisyklių naudojimas pasirinktiniams „Slack“ pranešimams
- Automatinių atsakymų klientui po bilieto sukūrimo siuntimas
Pasiruošę kurti automatizavimo taisykles?
Atraskite begalines automatizavimo galimybes 14 dienų nemokamai išbandę mūsų platformą. Jokių banko kortelės duomenų. Išbandykite jau šiandien.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra automatizavimo taisyklės?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizavimo taisyklės – tai patenkinus iš anksto nustatytas sąlygas automatiškai įvykdomi sistemos veiksmai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip veikia automatizavimo taisyklės?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sistemos, kuriose yra automatizavimo taisyklių, periodiškai atlieka savikontrolę fone. Jei sistema nustato, kad tam tikros taisyklės sąlygos yra įvykdytos, taisyklė automatiškai įvykdoma.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo automatizavimo taisyklės yra svarbios?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizavimo taisyklės yra labai naudingos bet kokiam verslui su dideliais bilietų kiekiais, nes jos gali per trumpą laiką atlikti nuobodžias ir pasikartojančias užduotis.” } }] }