Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Taisyklės

Kas yra automatizavimo taisyklės?

Automatizavimo taisyklės – tai atitikus iš anksto nustatytas sąlygas automatiškai įvykdomi sistemos veiksmai. Dažniausiai jos naudojamos bilietam į tam tikrus skyrius perkelti, žymoms pridėti, bilietams kaip brukalu žymėti arba bilietams išspręsti. Automatizavimo taisyklės paprastai yra visose pažangiose aptarnavimo tarnybų programinėse įrangose ir gali būti nustatomos pagal veiksmus, laiką arba SLA.

Taisyklių funkcija „LiveAgent“ sistemoje

Kaip veikia automatizavimo taisyklės?

Sistemos, kuriose yra automatizavimo taisyklių, periodiškai atlieka savikontrolę fone. Jei sistema nustato, kad tam tikros taisyklės sąlygos yra įvykdytos, taisyklė automatiškai įvykdoma.

Kuo svarbios automatikos taisyklės?

Automatizavimo taisyklės yra labai naudingos bet kokiam verslui su dideliais bilietų kiekiais, nes jos gali per trumpą laiką atlikti nuobodžias ir pasikartojančias užduotis. Pagrindiniai automatizavimo taisyklių privalumai:

  • Pagerėjusi agentų darbo eiga / efektyvumas
  • Sutrumpėjęs atsakymo laikas
  • Mažiau vietos žmogiškoms klaidoms
  • Sumažinamos aptarnavimo išlaidos ir sutaupoma laiko
Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

Kokių tipų automatizavimo taisyklių yra „LiveAgent“ sistemoje?

Veiksmo taisyklės

Veiksmų taisyklės – tai bazinės veiksmais aktyvuojamos taisyklės. „LiveAgent“ naudotojai gali nustatyti paleidiklį ir veiksmą. Įvykdžius paleidiklio sąlygas, įvykdomas veiksmas. Pavyzdžiui, galite nustatyti taisyklę, pagal kurią bet koks bilietas su žodžiu „sąskaita“ arba „mokėjimas“, bus automatiškai priskirtas sąskaitų išrašymo skyriui.

Taisyklės kūrimas „LiveAgent“ sistemoje

Laiko taisyklės

Laiko taisyklės yra sąlyginės, todėl jos vykdomos tik tada, kai įvykdomos konkrečios taisyklės laiko sąlygos. Pavyzdžiui, galite nustatyti taisyklę, pagal kurią sistema klientui automatiškai išsiųs tolesnio pasiteiravimo laišką, jei jis per tam tikrą laiką, pavyzdžiui 48 valandas, neatsakys į jūsų pranešimą.

SLA taisyklės

SLA taisyklės gali būti taikomos tik SLA sąrankai ir yra susietos su SLA lygiais. SLA taisyklės pavyzdys gali būti toks: pakeisti bilieto SLA lygį arba sustabdyti kitų taisyklių vykdymą.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Start free trial

Ką galima atlikti su „LiveAgent“ automatizavimo taisyklėmis?

Taisyklės gali būti pritaikytos kai:

  • Sukuriamas bilietas iš el. laiško
  • Sukuriamas bilietas
  • Pasikeičia bilieto būsena
  • Bilietas perkeliamas
  • Pridedama atjungties pranešimų grupė
  • Įvertinamas agentas
  • Pasikeičia bilieto žymos

Sąlygos, kurios gali būti taikomos taisyklėms

  • Tema
  • Siuntėjas
  • Kopija (CC)
  • Nematomoji kopija (BCC)
  • Gavėjas
  • Turinys
  • Bilieto būsena
  • Bilieto sukūrimas (data)
  • Bilieto pakeitimas (data)
  • Bilietas ištrintas
  • Bilieto pradžios nurodžiusiojo URL
  • Bilieto prioritetas
  • Paskutinis pranešimas
  • Paskirto agento būsena
  • Pasirinktinis laukelis
  • Bilieto skyrius
  • Kam priskirtas bilietas
  • Klientų grupė
  • Sukurta iš kvietimo
  • Bilieto žymos

Veiksmai, kuriuos gali atlikti taisyklės

  • Bilieto perkėlimas
  • Bilieto išsprendimas
  • Bilieto ištrynimas
  • Bilieto prioriteto pakeitimas
  • SLA lygio pakeitimas
  • Pažymėjimas brukalu
  • Pažymėjimas ne brukalu
  • Bilieto pašalinimas
  • Atsakymo siuntimas
  • Bilieto temos pakeitimas
  • URL kvietimas
  • Žymos pridėjimas
  • Žymos pašalinimas
  • Laiško siuntimas gavėjui
  • Kitų taisyklių sustabdymas
  • HTTP užklausa

Kaip automatizavimo taisyklės atrodo praktikoje?

Jei bilietui pritaikoma taisyklė, pakeitimas bus rodomas išsamiame bilieto rodinyje (siekiant užtikrinti aiškią atsakomybę už bilieto tvarkymą). Tiek administratoriai, tiek agentai gali matyti su aktyviomis taisyklėmis atliktus bilieto pakeitimus.

Taisyklės

Kaip „LiveAgent“ sistemoje nustatyti taisykles?

  1. Prisijunkite prie „LiveAgent“.
  2. Spustelėkite Configuration (kairiojoje meniu juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
  3. Spustelėkite Automation.
  4. Spustelėkite Rules, Time Rules arba SLA (priklausomai nuo to, kokio tipo taisyklę norite sukurti). Šiame sąrankos vadove toliau veiksime su pasirinkimu Rules.
  5. Spustelėkite Create.
  6. Pažymėkite Status žymimąjį langelį Active.
  7. Nurodykite savo taisyklės pavadinimą.
  8. Skirsnį Notes galite palikti tuščią arba jame aprašyti taisyklę išsamiau. Šis laukelis skirtas jūsų patogumui.
  9. Pasirinkite kintamąjį.
  10. Spustelėkite ADD CONDITION GROUP.
  11. Pasirinkite sąlygas pagal savo pageidavimus.
  12. Pasirinkite veiksmų atlikimo laukelius pagal savo pageidavimus.
  13. Spustelėkite Save.
Taisyklės

Automatizavimo taisyklių privalumai

Mažiau vietos žmogiškoms klaidoms

Automatika yra tiksli, o žmonės – ne visada. Sumažinę žmogiškąjį faktorių, pašalinkite klaidų tikimybę, nes tai gali kainuoti jums klientų, pajamų ar reputacijos. Kuo jūsų aptarnavimas bus tikslesnis, tuo labiau patenkinti bus jūsų klientai.

Didesnis klientų pasitenkinimas

Patenkinti klientai yra kiekvienos įmonės pagrindas, nes nuo jų priklauso rekomendacijos, atsiliepimai internete, geri gandai ir pardavimai. Kiekviena įmonė turėtų stengtis, kad klientai liktų patenkinti puikiu suasmenintu aptarnavimu ir greitais atsakymais.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Automatizavimo taisyklės taupo laiką ir pinigus

Ar galite įsivaizduoti, jei dėl kiekvieno neatsakyto bilieto reiktų siųsti tolesnio pasiteiravimo laiškus rankiniu būdu? Tai užimtų daug laiko, labai brangiai kainuotų ir sukeltų labai daug streso. Laimei, klientų aptarnavimo tarnybos platforma, tokia kaip „LiveAgent“, gali vykdyti daugybę automatizavimo taisyklių, kurios sutaupys jūsų agentams marias laiko. Palikite logistiką mums, kad jūsų agentai galėtų sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – santykių su klientais puoselėjimą.

Žinių bazės ištekliai

Norėdami sužinoti daugiau apie automatizavimo taisykles, peržiūrėkite mūsų žinių bazės išteklius:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Pasiruošę kurti automatizavimo taisykles?

Atraskite begalines automatizavimo galimybes 14 dienų nemokamai išbandę mūsų platformą. Jokių banko kortelės duomenų. Išbandykite jau šiandien.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra automatizavimo taisyklės?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizavimo taisyklės – tai patenkinus iš anksto nustatytas sąlygas automatiškai įvykdomi sistemos veiksmai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip veikia automatizavimo taisyklės?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sistemos, kuriose yra automatizavimo taisyklių, periodiškai atlieka savikontrolę fone. Jei sistema nustato, kad tam tikros taisyklės sąlygos yra įvykdytos, taisyklė automatiškai įvykdoma.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuo automatizavimo taisyklės yra svarbios?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizavimo taisyklės yra labai naudingos bet kokiam verslui su dideliais bilietų kiekiais, nes jos gali per trumpą laiką atlikti nuobodžias ir pasikartojančias užduotis.” } }] }

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai