Daugialypė žinių bazė* suteikia galimybę sukurti neribotą kiekį atskirų klientų portalų ir kiekvienas iš jų gali turėti savo unikalų dizainą, nustatymus ir turinį. Tai labai naudinga toms įmonėms, kurios nori atskirti savo klientų aptarnavimo portalus ir laikytis jų prekės ženklo gairių.
Kaip sukurti daugialypę žinių bazę
Pirmasis žingsnis kuriant naujus papildomus žinių bazės portalus yra eiti į „LiveAgent“ nustatymus: Konfigūracija-> Sistema->Įskiepiai. Įjunkite šią funkciją spustelėję perjungiklį. Įsitikinkite, kad jungiklis yra žalias – tai jums parodys, kad jis yra aktyvus. Antrasis žingsnis yra sukurti papildomą žinių bazę. Kai savo administratoriaus skydelyje pateksite į „Klientų portalą“, ten pamatysite naują mygtuką – „Sukurti“. Spustelėjus jį, veiksmas bus pradėtas. Norėdami gauti daugiau informacijos, vadovaukitės mūsų nuosekliu vadovu.
Kiekvienoje žinių bazėje yra to paties tipo turinys: straipsniai, forumai, atsiliepimų lentos, valdikliai.
*Kiekviena papildoma žinių bazė įvertinta ypatinga kaina – 19 USD.
Žinių bazės ištekliai
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Socialinės žiniasklaidos palaikymas
Įmonėms svarbu teikti socialinės žiniasklaidos palaikymą, kuris padeda formuoti įvaizdį ir užtikrinti klientų pasitenkinimą. LiveAgent leidžia integruoti "Facebook" ir "Twitter" bei paversti pranešimus į bilietais atsakytinus klausimus. Tai leidžia lengviau ir efektyviau aptarnauti klientus.
„LiveAgent“ premijų už klaidas programa
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir kombinuoja daugybę funkcijų, tokių kaip pokalbiai, bilietų palaikymas ir garso bei vaizdo skambučiai. Su "LiveAgent" galite gauti nemokamą demonstraciją.