Daugialypė žinių bazė* suteikia galimybę sukurti neribotą kiekį atskirų klientų portalų ir kiekvienas iš jų gali turėti savo unikalų dizainą, nustatymus ir turinį. Tai labai naudinga toms įmonėms, kurios nori atskirti savo klientų aptarnavimo portalus ir laikytis jų prekės ženklo gairių.
Kaip sukurti daugialypę žinių bazę
Pirmasis žingsnis kuriant naujus papildomus žinių bazės portalus yra eiti į „LiveAgent“ nustatymus: Konfigūracija-> Sistema->Įskiepiai. Įjunkite šią funkciją spustelėję perjungiklį. Įsitikinkite, kad jungiklis yra žalias – tai jums parodys, kad jis yra aktyvus. Antrasis žingsnis yra sukurti papildomą žinių bazę. Kai savo administratoriaus skydelyje pateksite į „Klientų portalą“, ten pamatysite naują mygtuką – „Sukurti“. Spustelėjus jį, veiksmas bus pradėtas. Norėdami gauti daugiau informacijos, vadovaukitės mūsų nuosekliu vadovu.
Kiekvienoje žinių bazėje yra to paties tipo turinys: straipsniai, forumai, atsiliepimų lentos, valdikliai.
*Kiekviena papildoma žinių bazė įvertinta ypatinga kaina – 19 USD.
Žinių bazės ištekliai
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.