Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IVR (Interaktyvusis Atsakiklis)

Kas yra IVR?

IVR yra Interaktyviojo Atsakiklio (ang. Interactive Voice Response) trumpinys. Interaktyvusis atsakiklis yra automatinė telefono sistema, bendraujanti su skambinančiuoju. IVR sistema bendravimo metu renka informaciją ir atsako vykdydama tinkamus veiksmus, tokius kaip skambinančiojo nukreipimas teisingam agentui / departamentui ar perskambinimo vykdymas.

Kaip veikia Interaktyvusis Atsakiklis?

Interaktyvusis Atsakiklis jums leidžia nukreipti skambučius tinkamam departamentui ar agentams. Kai klientas nori susisiekti su jūsų pagalbos komanda, jie išgirsta iš anksto įrašytus balso pranešimus. Viskas ką jiems reikia padaryti, tai balsu ar skaičiais įvesti kelias komandas ir jie nedelsiant yra nukreipiami į teisingą jūsų pagalbos komandos departamentą.

Pavyzdžiui, savo telefone klientui paspaudus reikiamą skaičių, standartinis IVR medis leistų jam susisiekti su reikalingu departmentu, tokiu kaip Atsiskaitymų skyrius.

IVR medis - LiveAgent
IVR Interaktyvusis Atsakiklis

Kaip tai veikia LiveAgent?

LiveAgent savyje turi išsamų IVR internetinį kūrimo įrankį, kurio pagalba kiekvienas gali susikurti savo IVR medį net ir neturėdami techninių įgūdžių. Norėdami sužinoti daugiau, peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Vykdote kasdieninę reklamą ar savo pasisveikinime norite atlikti greitą pranešimą?

Mūsų patarimas: Įrašykite visus Interaktyviojo Atsakiklio įrašus tiesiogiai LiveAgent IVR kūrimo įrankyje. Šis įrankis leidžia jums sukurti/parašyti Interaktyvaus Atsakiklio medį nuo nulio, įskaitant garso įrašų įrašymą ar įkėlimą į medį.

Kokias funkcijas turi LiveAgent IVR?

  • Perskambinimo funkciją
  • Savo Interaktyviojo Atsakiklio pranešimų įrašymas
  • Iš ankso įrašytų pranešimų įkėlimas
  • Skambučių prioritetų nustatymas
  • Nukreipimas į teisingus departamentus / agentus

Kodėl turėtumėte naudoti IVR?

IVR yra gerai žinoma klientų aptarnavimo funkcija, kuri jūsų pagalbos tarnyboje gali daryti tikrus stebuklus. Jei jūsų agentai jaučiasi pervargę, klientai negali susisiekti telefonu ar tiesiog norite viską atlikti labiau organizuotai, jums gali padėti IVR medis. Su LiveAgent jūs galite jį nustatyti, keisti ir išsiaiškinti, kas jums tinka geriausiai.

Kokia yra IVR nauda?

  • Automatiniai perkėlimai + neriboti pasirinkimai
  • Padidina sprendimus pirmojo kontakto metu
  • Padidina klientų pasitenkinimą
  • Taupo pinigus ir agentų laiką

Record your own IVR messages

Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Interaktyvaus Atsakiklio pavyzdys – Perkėlimas tarp departamentų

Žemiau peržiūrėkite IVR medį su dviejų departamentų pasirinkimu. Klientai gali rinktis Pardavimų departamentą arba Techninį departamentą.

Sveiki, jūs susisiekėte su [Įmonės Pavadinimas]. Prašome pasirinkti iš galimų meniu parinkčių:

Norėdami kalbėti su Pardavimų departamentu, spauskite 1.

Dėl Techninės pagalbos, spauskite 2.

Tai taupo klientų ir įmonės laiką. Kai klientas iš karto susisiekia su tinkamu departamentu, nebereikia atlikti papildomų perkėlimų.

Be to, kiekvienam automatiniam departamento perkėlimui, jūs galite įrašyti individualų garsą (paleisti). Pridėkite muziką, kuri bus grojama iki kol atstovas atsakys į skambutį (prisijungęs/paleisti). Jei nėra laisvo agento, klientas gali palikti balso pranešimą (atsijungęs/balso pranešimas).

start:
  - choice:
      1:
        name: Sales department
        play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
        do:
            - transfer:
              to: salesDep
              if:
                online:
                  - play: http://www.example.com/welcome.mp3
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail
      2:
        name: Technical department
        play: http://www.example.com/welcome.mp3
        do:
            - transfer:
              to: techDep
              if:
                online:
                  - ring
                offline:
                  - play: http://www.example.com/voicemail.mp3
                  - voicemail

Profesionalaus Interaktyviojo Atsakiklio kūrimas, iš pradžių gali pasirodyti nelengva užduotis. Nesijaudinkite, mes sukūrėme nemokamus ir pritaikomus IVR scenarijus, kad jūsų verslas galėtų nedelsiant pradėti darbą.

Žinių bazės ištekliai

Išmokite, kaip:

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip veikia IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interaktyvusis Atsakiklis jūsų skambučių centro programinėje įrangoje leidžia nukreipti skambučius į tinkamą departamentą ar tinkamam agentui. Kitais žodžiais tariant, jis suteikia galimybę jūsų klientams skambinant tiesiogiai susisiekti su reikiamu agentu. Pavyzdžiui, savo telefone klientui paspaudus reikiamą skaičių, standartinis IVR medis leistų jam susisiekti su reikalingu departmentu, tokiu kaip Atsiskaitymų skyrius.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokias funkcijas turi LiveAgent IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent IVR funkcijos apima perskambinimo funkciją, prioritetų suteikimą skambučiams, galimybę įrašyti savo IVR pranešimus, įkelti iš anksto įrašytus pranešimus ir nukreipti skambučius teisingiems departamentams / agentams. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokios yra IVR naudos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “IVR naudos apima automatinius perkėlimus, neribotus pasirinkimus, padidėjusių sprendimų pirmojo kontakto metu skaičių, klientų pasitenkinimą ir pagerintą agentų darbo eigą. ” } }] }

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai