Kas yra IVR?
IVR yra Interaktyviojo Atsakiklio (ang. Interactive Voice Response) trumpinys. Interaktyvusis atsakiklis yra automatinė telefono sistema, bendraujanti su skambinančiuoju. IVR sistema bendravimo metu renka informaciją ir atsako vykdydama tinkamus veiksmus, tokius kaip skambinančiojo nukreipimas teisingam agentui / departamentui ar perskambinimo vykdymas. Įdiegus atgalinio skambinimo sprendimus IVR sistemoje, galima pagerinti klientų pasitenkinimą sumažinant laukimo laiką ir užtikrinant, kad įpėdinių problemos būtų sprendžiamos greitai.
Kaip veikia Interaktyvusis Atsakiklis?
Interaktyvusis Atsakiklis jums leidžia nukreipti skambučius tinkamam departamentui agentams. Kai klientas nori susisiekti su jūsų pagalbos komanda, jie išgirsta iš anksto įrašytus balso pranešimus. Viskas ką jiems reikia padaryti, tai balsu ar skaičiais įvesti kelias komandas ir jie nedelsiant yra nukreipiami į teisingą jūsų pagalbos komandos departamentą.
Pavyzdžiui, savo telefone klientui paspaudus reikiamą skaičių, standartinis IVR medis leistų jam susisiekti su reikalingu departmentu, tokiu kaip Atsiskaitymų skyrius.
IVR leidžia agentams dirbti efektyviau ir išnaudoti visas skambučių centro telefono programinės įrangos galimybes.
Kaip tai veikia LiveAgent?
LiveAgent savyje turi išsamų IVR internetinį kūrimo įrankį, kurio pagalba kiekvienas gali susikurti savo IVR medį net ir neturėdami techninių įgūdžių. Norėdami sužinoti daugiau, peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą.
Vykdote kasdieninę reklamą ar savo pasisveikinime norite atlikti greitą pranešimą?
Mūsų patarimas: Įrašykite visus Interaktyviojo Atsakiklio įrašus tiesiogiai LiveAgent IVR kūrimo įrankyje. Šis įrankis leidžia jums sukurti/parašyti Interaktyvaus Atsakiklio medį nuo nulio, įskaitant garso įrašų įrašymą ar įkėlimą į medį.
Kokias funkcijas turi LiveAgent IVR?
- Perskambinimo funkciją
- Savo Interaktyviojo Atsakiklio pranešimų įrašymas
- Iš ankso įrašytų pranešimų įkėlimas
- Skambučių prioritetų nustatymas
- Nukreipimas į teisingus departamentus / agentus
Kodėl turėtumėte naudoti IVR?
IVR yra gerai žinoma klientų aptarnavimo funkcija, kuri jūsų pagalbos tarnyboje gali daryti tikrus stebuklus. Jei jūsų agentai jaučiasi pervargę, klientai negali susisiekti telefonu ar tiesiog norite viską atlikti labiau organizuotai, jums gali padėti IVR medis. Su LiveAgent jūs galite jį nustatyti, keisti ir išsiaiškinti, kas jums tinka geriausiai.
Kokia yra IVR nauda?
- Automatiniai perkėlimai + neriboti pasirinkimai
- Padidina sprendimus pirmojo kontakto metu
- Padidina klientų pasitenkinimą
- Taupo pinigus ir agentų laiką
Record your own IVR messages
Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.
Interaktyvaus Atsakiklio pavyzdys – Perkėlimas tarp departamentų
Žemiau peržiūrėkite IVR medį su dviejų departamentų pasirinkimu. Klientai gali rinktis Pardavimų departamentą arba Techninį departamentą.
Sveiki, jūs susisiekėte su [Įmonės Pavadinimas]. Prašome pasirinkti iš galimų meniu parinkčių:
Norėdami kalbėti su Pardavimų departamentu, spauskite 1.
Dėl Techninės pagalbos, spauskite 2.
Tai taupo klientų ir įmonės laiką. Kai klientas iš karto susisiekia su tinkamu departamentu, nebereikia atlikti papildomų perkėlimų.
Be to, kiekvienam automatiniam departamento perkėlimui, jūs galite įrašyti individualų garsą (paleisti). Pridėkite muziką, kuri bus grojama iki kol atstovas atsakys į skambutį (prisijungęs/paleisti). Jei nėra laisvo agento, klientas gali palikti balso pranešimą (atsijungęs/balso pranešimas).
start:
- choice:
1:
name: Sales department
play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
do:
- transfer:
to: salesDep
if:
online:
- play: http://www.example.com/welcome.mp3
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
2:
name: Technical department
play: http://www.example.com/welcome.mp3
do:
- transfer:
to: techDep
if:
online:
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
Profesionalaus Interaktyviojo Atsakiklio kūrimas, iš pradžių gali pasirodyti nelengva užduotis. Nesijaudinkite, mes sukūrėme nemokamus ir pritaikomus IVR scenarijus, kad jūsų verslas galėtų nedelsiant pradėti darbą.
Žinių bazės ištekliai
Išmokite, kaip:
- Nustatyti automatinį perskambinimą
- Automatiškai pakeisti IVRy
- Peradresuoti skambutį išoriniam numeriui naudojant Interaktyvųjį Atsakiklį
“Telus” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
"Telus" yra Kanados telekomunikacijų bendrovė, teikianti telefono, interneto ir televizijos paslaugas bei klientų aptarnavimą per internetinius pokalbius, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną. Jie neteikia pagalbos el. paštu.